Stavros7 Posted April 29, 2011 Author Report Share Posted April 29, 2011 με το μανησιο εχω 1,4 οβερ, οταν το δοκιμασα ανεβαζε μεχρι 1,6 οβερ και ενιωθες την ροπη απο χαμηλα, πιεση ανεβαζε ακομα ποιο γρηγορα... το δοκιμασα για μια βδομαδα...πραγματικα αξιζε, καποια στιγμη θα το χτηπησω... Εμένα είναι μαμα η τουρμπίνα και εχω 0,7 το πολύ 0,8 bar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 H 710N για μαμα καταστασεις ειναι μια χαρα...Δεν χρειαζετε να δωσετε 130 ευρω για forge!Με 30 ευρ κανεις ακριβως την ιδια δουλεια!Απλα ειναι πλαστικη και θελει αλλαγη καθε 20000 χλμ περιπου γιατι φθειρετε!Σε αντιθεση η forge δεν χαλαει ποτε και εχει εφορου ζωης εγγυηση και σερβις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 (edited) Είναι πιο γρήγορη σε απόκριση από Forge κάποτε είχα ασχοληθεί και στο Seatxxxxx.gr <br>Ας τσεκάρει έρχονταν παρτίδες και με την P σε μερικά αμάξια. Μετά το 2003<br>Κρατάει και παραπάνω από 30.000 χλμ..<br> Αλλά καλό είναι να γίνεται ένας έλεγχος,αλλά κάπου εκεί ίσως χρειαστείς αντικατάσταση. Νομίζω έχει κορεστεί το θέμα πλεον ΥΓ. Δες λίγο τι setup θα ακολουθήσεις. Απότι καταλαβαίνω καλύτερα να το αφήσεις με μια 710Ν. Edited May 3, 2011 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted May 3, 2011 Author Report Share Posted May 3, 2011 Είναι πιο γρήγορη σε απόκριση από Forge κάποτε είχα ασχοληθεί και στο Seatxxxxx.gr <br>Ας τσεκάρει έρχονταν παρτίδες και με την P σε μερικά αμάξια. Μετά το 2003<br>Κρατάει και παραπάνω από 30.000 χλμ..<br> Αλλά καλό είναι να γίνεται ένας έλεγχος,αλλά κάπου εκεί ίσως χρειαστείς αντικατάσταση. Νομίζω έχει κορεστεί το θέμα πλεον ΥΓ. Δες λίγο τι setup θα ακολουθήσεις. Απότι καταλαβαίνω καλύτερα να το αφήσεις με μια 710Ν. Το θέμα είναι οτι έχου ακουσει πολλες γνωμες και έχω μπερδευτή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Πρέπει να μας πεις και με τι setup θα είσαι. Γενικά μην μπερδεύεσαι δεν πρόκειται να ακούσεις ήχο ανοιχτής σκάστρας από 20VT στο στάδιο που είσαι Ότι σου απάντησαν και τα άλλα 2 παιδιά σωστά είναι. Πρέπει εσύ να δεις τι θέλεις πρώτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted November 10, 2011 Author Report Share Posted November 10, 2011 Αυτη που ειχα ηταν toyosport, αν θες να ψαξω το σαιτ που την ειχα παρει να δεις, οσο για το μαφ, το καει να βαλεις χοανη η φιλτρο ελευθερας μεσα στον παπα το οποιο το ψεκαζεις με λαδι οπως αυτα της KN, επειδη το λαδι μεταφερετε απο τον αερα και κολαει πανω στο μαφ και τον καιει... Τωρα σπανια εχω ακουσει και μια μονο περιπτωση να εχει καει μαφ απο χοανη, επειδη περναει περισοτερος αερας, και αυτη σε corsa 1,2... Εδω με μπερδεύεις λίγο...Πήρα το k&n 332128 που μπαίνει απευθείας στον παπά..το θέμα είναι οτι λες κάτι για λάδι...Πρεπει να το ψεκάζω με κάπιο ειδικό λάδι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 10, 2011 Report Share Posted November 10, 2011 Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να μην του βαλεις καθολου λαδι. Πλυσιμο με νερο,καλο στεγνωμα και το βαζεις παλι πανω χωρις λαδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted November 10, 2011 Author Report Share Posted November 10, 2011 Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να μην του βαλεις καθολου λαδι. Πλυσιμο με νερο,καλο στεγνωμα και το βαζεις παλι πανω χωρις λαδι. A!!!ok!!!Γιατι μπερδεύτικα λίγο...Τωρα που είναι καινούριο δεν ειναι αναγκη να το πλύνω...Κάθε πόσα km πρεπει να γίνετε αυτό??Γνωρίζουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 (edited) A!!!ok!!!Γιατι μπερδεύτικα λίγο...Τωρα που είναι καινούριο δεν ειναι αναγκη να το πλύνω...Κάθε πόσα km πρεπει να γίνετε αυτό??Γνωρίζουμε? Κάθε 15.000km το πολύ πλύσιμο και ψέκασμα με το κιτ της Κ&Ν. http://www.knfilters...px?Prod=99-5050 Edited November 11, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 A!!!ok!!!Γιατι μπερδεύτικα λίγο...Τωρα που είναι καινούριο δεν ειναι αναγκη να το πλύνω...Κάθε πόσα km πρεπει να γίνετε αυτό??Γνωρίζουμε? Βασικα επειδη ειναι καινουριο,το πλενεις ωστε να καθαρισει τελειως απο το λαδι και να μπει στεγνο πανω. Καθαρισμο οπως ειπε και ο Στελιος καθε 15.000 ειναι μια χαρα. Κάθε 15.000km το πολύ πλύσιμο και ψέκασμα με το κιτ της Κ&Ν. http://www.knfilters...px?Prod=99-5050 Στελιο διαφωνω για το ψεκασμα με το λαδι αυτο.Το ειπα και παραπανω,καλο ειναι να μπαινει τελειως στεγνο.Αν ψεκαστει παραπανω αποσο πρεπει,μπορει να δημιουργησει προβλημα στο μαφ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted November 11, 2011 Author Report Share Posted November 11, 2011 Βασικα επειδη ειναι καινουριο,το πλενεις ωστε να καθαρισει τελειως απο το λαδι και να μπει στεγνο πανω. Καθαρισμο οπως ειπε και ο Στελιος καθε 15.000 ειναι μια χαρα. Στελιο διαφωνω για το ψεκασμα με το λαδι αυτο.Το ειπα και παραπανω,καλο ειναι να μπαινει τελειως στεγνο.Αν ψεκαστει παραπανω αποσο πρεπει,μπορει να δημιουργησει προβλημα στο μαφ. Με κάνετε και ανυσηχω..Αρα για πρώτη τοποθέτηση το πλένω ΜΟΝΟ με νερο λοιπον και το αφήνω να στεγνώση.Μετά το τοποθετώ..Σωστα μέχρι εδω?.Χρειάζετε να πάρω το Kit της K&N ή όχι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 (edited) Στελιο διαφωνω για το ψεκασμα με το λαδι αυτο.Το ειπα και παραπανω,καλο ειναι να μπαινει τελειως στεγνο.Αν ψεκαστει παραπανω αποσο πρεπει,μπορει να δημιουργησει προβλημα στο μαφ. Κωσταντίνε αν δεν βάλεις καθόλου λάδι όμως έχεις μειωμένη κατακράτηση σκόνης η οποία περνά μέσα στον κινητήρα. Με κάνετε και ανυσηχω..Αρα για πρώτη τοποθέτηση το πλένω ΜΟΝΟ με νερο λοιπον και το αφήνω να στεγνώση.Μετά το τοποθετώ..Σωστα μέχρι εδω?.Χρειάζετε να πάρω το Kit της K&N ή όχι? Άν είναι μεταχειρισμένο το φίλτρο το καθαρίζεις. Αν είναι καινούργιο το τοποθετείς χωρίς να κάνεις το παραμικρό. http://www.knfilters.com/cleaning.htm Edited November 12, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted November 11, 2011 Author Report Share Posted November 11, 2011 (edited) οτι ειπαν τα παιδια και ποιο πανω, αν ειναι ΚΝ το οποιο δουλευει με λαδι πρεπει να περαστει με λαδι, αλλιως δεν φιλτραρει σωστα, αλλα με το λαδι αυτο μειωνετε παρα πολυ η ζωη του μαφ μιας και αυτο το λαδι κατακαθετε πανω στον μαφ και τον καιει, για αυτο το λογο εγω δεν πηρα ΚΝ και πηρα ενα της pipercross χωρις λαδι. Nαι καινούριο είναι...Αν εγώ δεν το καθαρίζω με λάδι και το κάθαρίζω με νερο,και αέρα πιο το πρόβλημα???και δεν βάζω τα καθαριστικά...Και αν πρέπει να πάρω κάποιο kit πιο είναι αυτό??Εγω πήρα το k&n 332128 Edited November 11, 2011 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted November 11, 2011 Author Report Share Posted November 11, 2011 λογικα θα ειναι προλαδωμενο ετοιμο για χρηση και θα ειναι κοκκινο, αν το ποιασεις θα δεις οτι εχει λαδι πανω, οποτε αυτο δουλευει μονο με λαδι, το λαδι που εχει πανω τωρα δεν βγενει με νερο, θες καθαρηστικο της ΚΝ για να το βγαλεις, και στεγνωμα χωρις πιεσμενο αερα αλλα μονο του, και να το καθαρησεις απο το λαδι δεν θα σου φιλτραρει σωστα μετα, υπολογισε οτι και τα καθαρηστικα εχουν κανα 60-80ευρω, και αντεχουν καμια 10αρια καθαρησματα, η γνωμη μου ειναι αν το πηρες απο καποιο μαγαζι πηγαινε το πισω και παρε καποιο που καθαρηζει μονο με νερο... Εντάξει μην είμαστε και πλεωνέκτες 10 καθαρίσματα απο 10.000 ειναι 100.000 χλμ...Μακαρι να ειμαστε γεροί και ας χαλάση μονο αυτο σε 100.000χλμ...Απλά αυτό με τον maf που λες με ανυσηχεί λίγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Το κιτ καθαρισμού έχει 20 euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Κωσταντίνε αν δεν βάλεις καθόλου λάδι όμως έχεις μειωμένη κατακράτηση σκόνης η οποία περνά μέσα στον κινήρα. Μιλαμε για υπερβολικα μικρες ποσοτητες Στελιο. Αποψη μου,βαζεις το φιλτρο στεγνο χωρις λαδι και χωρις κιτ καθαρισμου γιατι ΑΝ δεν βαλεις σωστη ποσοτητα λαδιου κατα το καθαρισμα,αυξανεις ακομα περισσοτερο τις πιθανοτητες να καψεις τον μαφ σου. Απο εκει και περα Σταυρο,ειναι δικια σου η επιλογη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted November 12, 2011 Author Report Share Posted November 12, 2011 Μιλαμε για υπερβολικα μικρες ποσοτητες Στελιο. Αποψη μου,βαζεις το φιλτρο στεγνο χωρις λαδι και χωρις κιτ καθαρισμου γιατι ΑΝ δεν βαλεις σωστη ποσοτητα λαδιου κατα το καθαρισμα,αυξανεις ακομα περισσοτερο τις πιθανοτητες να καψεις τον μαφ σου. Απο εκει και περα Σταυρο,ειναι δικια σου η επιλογη. Κοίτα τώρα για αρχή θα το βάλω όπως έχει....Μετά θα δούμε.....Ισως το κάνω και μόνο με νερό..Ισως με το kit πολύ προσεκτικά..Το kit πιο είναι ??Ας μου στείλει καποιος Link....Είναι κ&ν 995050? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 Κοίτα τώρα για αρχή θα το βάλω όπως έχει....Μετά θα δούμε.....Ισως το κάνω και μόνο με νερό..Ισως με το kit πολύ προσεκτικά..Το kit πιο είναι ??Ας μου στείλει καποιος Link....Είναι κ&ν 995050? Πάρε το 99-5000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted November 25, 2011 Author Report Share Posted November 25, 2011 (edited) Σ'ημερα αλλαξα την σκάστρα,εβαλα παλι την 710Ν δεν ξέρω αν έκανα μια βλακία ομως,αλλαξα την σκαστρα,το ζεστανα και μετα λίγο το έσκισα (στο τρεξιμο και στις υψηλές στροφές),και μετα σκεφτηκα τι έκανα,μεγάλη χαζομάρα??? Edited November 25, 2011 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Γιατι να εκανες χαζομαρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted November 25, 2011 Author Report Share Posted November 25, 2011 Γιατι να εκανες χαζομαρα? Μοιπως θ'ελει τιποτα στρώσιμο λέω????!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Οχι τιποτα απολυτως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpl caraudio Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 εγω παιδες παντως οσο καιρο ειχα το golfaki 1ο σταδιο δηλ φ.π.ε δουλευα με μια σκαστρα greddy typr rs ανοιχτου τυπου σε συνδιασμο με greddy φιλτρο kai δουλευε αψογα!καμια αλλαγη στην επιδοση του αυτοκινητου και τελειο και δυνατο ηχο!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...