Jump to content
Stavros7

Σκαστρα Σε Golf 1.8T

Recommended Posts

με το μανησιο εχω 1,4 οβερ, οταν το δοκιμασα ανεβαζε μεχρι 1,6 οβερ και ενιωθες την ροπη απο χαμηλα, πιεση ανεβαζε ακομα ποιο γρηγορα...

το δοκιμασα για μια βδομαδα...πραγματικα αξιζε, καποια στιγμη θα το χτηπησω...

Εμένα είναι μαμα η τουρμπίνα και εχω 0,7 το πολύ 0,8 bar

Link to comment
Share on other sites

H 710N για μαμα καταστασεις ειναι μια χαρα...Δεν χρειαζετε να δωσετε 130 ευρω για forge!Με 30 ευρ κανεις ακριβως την ιδια δουλεια!Απλα ειναι πλαστικη και θελει αλλαγη καθε 20000 χλμ περιπου γιατι φθειρετε!Σε αντιθεση η forge δεν χαλαει ποτε και εχει εφορου ζωης εγγυηση και σερβις...

Link to comment
Share on other sites

Είναι πιο γρήγορη σε απόκριση από Forge κάποτε είχα ασχοληθεί και στο Seatxxxxx.gr

<br>Ας τσεκάρει έρχονταν παρτίδες και με την P σε μερικά αμάξια. Μετά το 2003<br>Κρατάει και παραπάνω από 30.000 χλμ..<br> Αλλά καλό είναι να γίνεται ένας έλεγχος,αλλά κάπου εκεί ίσως χρειαστείς αντικατάσταση.

Νομίζω έχει κορεστεί το θέμα πλεον

ΥΓ. Δες λίγο τι setup θα ακολουθήσεις. Απότι καταλαβαίνω καλύτερα να το αφήσεις με μια 710Ν.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Είναι πιο γρήγορη σε απόκριση από Forge κάποτε είχα ασχοληθεί και στο Seatxxxxx.gr

<br>Ας τσεκάρει έρχονταν παρτίδες και με την P σε μερικά αμάξια. Μετά το 2003<br>Κρατάει και παραπάνω από 30.000 χλμ..<br> Αλλά καλό είναι να γίνεται ένας έλεγχος,αλλά κάπου εκεί ίσως χρειαστείς αντικατάσταση.

Νομίζω έχει κορεστεί το θέμα πλεον

ΥΓ. Δες λίγο τι setup θα ακολουθήσεις. Απότι καταλαβαίνω καλύτερα να το αφήσεις με μια 710Ν.

Το θέμα είναι οτι έχου ακουσει πολλες γνωμες και έχω μπερδευτή :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να μας πεις και με τι setup θα είσαι.

Γενικά μην μπερδεύεσαι δεν πρόκειται να ακούσεις ήχο ανοιχτής σκάστρας από 20VT στο στάδιο που είσαι :lol:

Ότι σου απάντησαν και τα άλλα 2 παιδιά σωστά είναι. Πρέπει εσύ να δεις τι θέλεις πρώτα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη που ειχα ηταν toyosport, αν θες να ψαξω το σαιτ που την ειχα παρει να δεις, οσο για το μαφ, το καει να βαλεις χοανη η φιλτρο ελευθερας μεσα στον παπα το οποιο το ψεκαζεις με λαδι οπως αυτα της KN, επειδη το λαδι μεταφερετε απο τον αερα και κολαει πανω στο μαφ και τον καιει...

Τωρα σπανια εχω ακουσει και μια μονο περιπτωση να εχει καει μαφ απο χοανη, επειδη περναει περισοτερος αερας, και αυτη σε corsa 1,2...

Εδω με μπερδεύεις λίγο...Πήρα το k&n 332128 που μπαίνει απευθείας στον παπά..το θέμα είναι οτι λες κάτι για λάδι...Πρεπει να το ψεκάζω με κάπιο ειδικό λάδι?
Link to comment
Share on other sites

Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να μην του βαλεις καθολου λαδι.

Πλυσιμο με νερο,καλο στεγνωμα και το βαζεις παλι πανω χωρις λαδι.

Link to comment
Share on other sites

Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να μην του βαλεις καθολου λαδι.

Πλυσιμο με νερο,καλο στεγνωμα και το βαζεις παλι πανω χωρις λαδι.

A!!!ok!!!Γιατι μπερδεύτικα λίγο...Τωρα που είναι καινούριο δεν ειναι αναγκη να το πλύνω...Κάθε πόσα km πρεπει να γίνετε αυτό??Γνωρίζουμε?
Link to comment
Share on other sites

A!!!ok!!!Γιατι μπερδεύτικα λίγο...Τωρα που είναι καινούριο δεν ειναι αναγκη να το πλύνω...Κάθε πόσα km πρεπει να γίνετε αυτό??Γνωρίζουμε?

Κάθε 15.000km το πολύ πλύσιμο και ψέκασμα με το κιτ της Κ&Ν.

http://www.knfilters...px?Prod=99-5050

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

A!!!ok!!!Γιατι μπερδεύτικα λίγο...Τωρα που είναι καινούριο δεν ειναι αναγκη να το πλύνω...Κάθε πόσα km πρεπει να γίνετε αυτό??Γνωρίζουμε?

Βασικα επειδη ειναι καινουριο,το πλενεις ωστε να καθαρισει τελειως απο το λαδι και να μπει στεγνο πανω.

Καθαρισμο οπως ειπε και ο Στελιος καθε 15.000 ειναι μια χαρα.

Κάθε 15.000km το πολύ πλύσιμο και ψέκασμα με το κιτ της Κ&Ν.

http://www.knfilters...px?Prod=99-5050

Στελιο διαφωνω για το ψεκασμα με το λαδι αυτο.Το ειπα και παραπανω,καλο ειναι να μπαινει τελειως στεγνο.Αν ψεκαστει παραπανω αποσο πρεπει,μπορει να δημιουργησει προβλημα στο μαφ.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα επειδη ειναι καινουριο,το πλενεις ωστε να καθαρισει τελειως απο το λαδι και να μπει στεγνο πανω.

Καθαρισμο οπως ειπε και ο Στελιος καθε 15.000 ειναι μια χαρα.

Στελιο διαφωνω για το ψεκασμα με το λαδι αυτο.Το ειπα και παραπανω,καλο ειναι να μπαινει τελειως στεγνο.Αν ψεκαστει παραπανω αποσο πρεπει,μπορει να δημιουργησει προβλημα στο μαφ.

Με κάνετε και ανυσηχω..Αρα για πρώτη τοποθέτηση το πλένω ΜΟΝΟ με νερο λοιπον και το αφήνω να στεγνώση.Μετά το τοποθετώ..Σωστα μέχρι εδω?.Χρειάζετε να πάρω το Kit της K&N ή όχι?
Link to comment
Share on other sites

Στελιο διαφωνω για το ψεκασμα με το λαδι αυτο.Το ειπα και παραπανω,καλο ειναι να μπαινει τελειως στεγνο.Αν ψεκαστει παραπανω αποσο πρεπει,μπορει να δημιουργησει προβλημα στο μαφ.

Κωσταντίνε αν δεν βάλεις καθόλου λάδι όμως έχεις μειωμένη κατακράτηση σκόνης η οποία περνά μέσα στον κινητήρα.

Με κάνετε και ανυσηχω..Αρα για πρώτη τοποθέτηση το πλένω ΜΟΝΟ με νερο λοιπον και το αφήνω να στεγνώση.Μετά το τοποθετώ..Σωστα μέχρι εδω?.Χρειάζετε να πάρω το Kit της K&N ή όχι?

Άν είναι μεταχειρισμένο το φίλτρο το καθαρίζεις. Αν είναι καινούργιο το τοποθετείς χωρίς να κάνεις το παραμικρό.

http://www.knfilters.com/cleaning.htm

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

οτι ειπαν τα παιδια και ποιο πανω, αν ειναι ΚΝ το οποιο δουλευει με λαδι πρεπει να περαστει με λαδι, αλλιως δεν φιλτραρει σωστα, αλλα με το λαδι αυτο μειωνετε παρα πολυ η ζωη του μαφ μιας και αυτο το λαδι κατακαθετε πανω στον μαφ και τον καιει, για αυτο το λογο εγω δεν πηρα ΚΝ και πηρα ενα της pipercross χωρις λαδι.

Nαι καινούριο είναι...Αν εγώ δεν το καθαρίζω με λάδι και το κάθαρίζω με νερο,και αέρα πιο το πρόβλημα???και δεν βάζω τα καθαριστικά...Και αν πρέπει να πάρω κάποιο kit πιο είναι αυτό??Εγω πήρα το k&n 332128 Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

λογικα θα ειναι προλαδωμενο ετοιμο για χρηση και θα ειναι κοκκινο, αν το ποιασεις θα δεις οτι εχει λαδι πανω, οποτε αυτο δουλευει μονο με λαδι, το λαδι που εχει πανω τωρα δεν βγενει με νερο, θες καθαρηστικο της ΚΝ για να το βγαλεις, και στεγνωμα χωρις πιεσμενο αερα αλλα μονο του, και να το καθαρησεις απο το λαδι δεν θα σου φιλτραρει σωστα μετα, υπολογισε οτι και τα καθαρηστικα εχουν κανα 60-80ευρω, και αντεχουν καμια 10αρια καθαρησματα, η γνωμη μου ειναι αν το πηρες απο καποιο μαγαζι πηγαινε το πισω και παρε καποιο που καθαρηζει μονο με νερο...

Εντάξει μην είμαστε και πλεωνέκτες 10 καθαρίσματα απο 10.000 ειναι 100.000 χλμ...Μακαρι να ειμαστε γεροί και ας χαλάση μονο αυτο σε 100.000χλμ...Απλά αυτό με τον maf που λες με ανυσηχεί λίγο
Link to comment
Share on other sites

Κωσταντίνε αν δεν βάλεις καθόλου λάδι όμως έχεις μειωμένη κατακράτηση σκόνης η οποία περνά μέσα στον κινήρα.

Μιλαμε για υπερβολικα μικρες ποσοτητες Στελιο.

Αποψη μου,βαζεις το φιλτρο στεγνο χωρις λαδι και χωρις κιτ καθαρισμου γιατι ΑΝ δεν βαλεις σωστη ποσοτητα λαδιου κατα το καθαρισμα,αυξανεις ακομα περισσοτερο τις πιθανοτητες να καψεις τον μαφ σου.

Απο εκει και περα Σταυρο,ειναι δικια σου η επιλογη.

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε για υπερβολικα μικρες ποσοτητες Στελιο.

Αποψη μου,βαζεις το φιλτρο στεγνο χωρις λαδι και χωρις κιτ καθαρισμου γιατι ΑΝ δεν βαλεις σωστη ποσοτητα λαδιου κατα το καθαρισμα,αυξανεις ακομα περισσοτερο τις πιθανοτητες να καψεις τον μαφ σου.

Απο εκει και περα Σταυρο,ειναι δικια σου η επιλογη.

Κοίτα τώρα για αρχή θα το βάλω όπως έχει....Μετά θα δούμε.....Ισως το κάνω και μόνο με νερό..Ισως με το kit πολύ προσεκτικά..Το kit πιο είναι ??Ας μου στείλει καποιος Link....Είναι κ&ν 995050?
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα τώρα για αρχή θα το βάλω όπως έχει....Μετά θα δούμε.....Ισως το κάνω και μόνο με νερό..Ισως με το kit πολύ προσεκτικά..Το kit πιο είναι ??Ας μου στείλει καποιος Link....Είναι κ&ν 995050?

Πάρε το 99-5000.

Link to comment
Share on other sites

Σ'ημερα αλλαξα την σκάστρα,εβαλα παλι την 710Ν δεν ξέρω αν έκανα μια βλακία ομως,αλλαξα την σκαστρα,το ζεστανα και μετα λίγο το έσκισα (στο τρεξιμο και στις υψηλές στροφές),και μετα σκεφτηκα τι έκανα,μεγάλη χαζομάρα???

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

εγω παιδες παντως οσο καιρο ειχα το golfaki 1ο σταδιο δηλ φ.π.ε δουλευα με μια σκαστρα greddy typr rs ανοιχτου τυπου σε συνδιασμο με greddy φιλτρο kai δουλευε αψογα!καμια αλλαγη στην επιδοση του αυτοκινητου και τελειο και δυνατο ηχο!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.