georgeassos Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 (edited) Καλησπερα παιδια, έχω ένα GOLF GT του 2008 με περίπου στο 55000 χλμ. ενώ αρχικά δεν ακουγόταν τίποτα από τα 25000 με 30000 χλμ και μετά στο ρελαντί ακούγεται ένας έντονος μεταλλικός θόρυβος ο οποίος σταματά τελείως όταν πατάω συμπλέκτη ! ακόμη και στην αλλαγή ταχύτητας κατά την αποσυμπλέξη ακούγεται ο ίδιος θόρυβος . αρχικά το πήγα στον παζαροπουλο στην Πειραιώς όπου διέγνωσε ότι η βλάβη προέρχεται από το ρουλεμάν του συμπλέκτη και θα μου το άλλαζε μέσα στη εγγύηση, κάτι το οποίο τελικά δεν έγινε γιατί έχασε την αντιπροσωπεία και δεν μπορούσε να μου το αλλάξει παρά μόνο εάν πλήρωνα . έτσι πήγα στο servise toυ φιλιπαιου και της autoclub οπού θεωρούν τον θόρυβο φυσιολογικό επειδή έχει πολλά αλόγα και δεν δέχονται να αλλάξουν τίποτα παρά μόνο εάν το πληρώσω ( δισκο πλατο και ρουλεμαν γιατι πανε σετ) ! έστειλα e-mail στα κεντρικά στην γερμάνια όπου όπως λένε δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αφού δεν έχει διαπιστωθεί βλάβη από εξουσιοδοτημένο συνεργείο !το αυτοκίνητο έχει φτάσει σε ένα σημείο να κάνει σαν citroen 2cv στο ρελαντί και τα νεύρα μου να είναι στο όριο κάθε φορά που το ακούω !ο λόγος που γράφω είναι για να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιο συνεργείο που εμπιστεύεται το club να πάω να το ακούσουν μπας και βρω καμιά λύση γιατί η εγγύηση τελειώνει τον 1/2012 και φαντάζομαι τι με περιμένει μετά! Σας παραθέτω και ένα βιντεακι να ακόυσεται πως κάνει και να μου πείτε εάν το ακούτε φυσιολογικό ! video on youtube:golf gt Edited April 14, 2011 by georgeassos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 Πιθανόν να πρόκειται για ρουλεμάν συμπλέκτη και το γεγονός ότι δεν σου το αλλάζουν με εκπλήσσει. Αυτή η ατάκα πάντως για τα πολλά άλογα που σου είπαν είναι απίθανη! Αν θέλουν να αποφύγουν τις αγγαρείες είναι εξαιρετικά εφευρετικοί. Όταν βρεθείς εκτός εγγύησης, φυσικά θα αλλάξει το τροπάριο. Σε κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο ίσως είναι σοβαρότεροι. Δοκίμασε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeassos Posted April 14, 2011 Author Report Share Posted April 14, 2011 Aπο δικαιολογίες και διάφορες Μαλ... το τι εχω ακουσει δεν λεγεται !το κορυφαίο μου το είπαν στην autoclub στην Ν. Φιλαδέλφεια oπου μου είπε οτι δεν αξιζει να το αλλαξω γιατι μετα απο 5000 με 10000 χλμ θα το ξανακανει και μου προτεινε να το αφήσω μεχρι τα 90,000 με 100,000 χλμ οπου θα χαλασουν τελείως ολα και ο δίσκος και το πλατό και έτσι να τα αλλάξουμε όλα μια και καλη ! ξέχασα να αναφέρω και την AUTONET που πήγα στην Βάρη και μου είπαν ότι έχουν όλα τα GT πρόβλημα εκεί και να βάλω aftermarket δίσκο πλατό και ρουλεμάν για να μην έχω πάλι πρόβλημα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 Είναι δουλειά που χρειάζεται κάποιες εργατοώρες τις οποίες προφανώς προσπαθούν να αποφύγουν εφόσον δεν θα πληρωθούν. Αν ήσουνα εκτός εγγύησης κανείς δεν θα σου λεγε να περιμένεις ως τις 100.000 κλπ. Επέμεινε όσο είσαι στην εγγύηση, είτε ρώτα και σε άλλα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μπας και βρεθεί κάποιος σωστός επαγγελματίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 Είναι δουλειά που χρειάζεται κάποιες εργατοώρες τις οποίες προφανώς προσπαθούν να αποφύγουν εφόσον δεν θα πληρωθούν. Αν ήσουνα εκτός εγγύησης κανείς δεν θα σου λεγε να περιμένεις ως τις 100.000 κλπ. Επέμεινε όσο είσαι στην εγγύηση, είτε ρώτα και σε άλλα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μπας και βρεθεί κάποιος σωστός επαγγελματίας. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 Καλησπερα παιδια, έχω ένα GOLF GT του 2008 με περίπου στο 55000 χλμ. ενώ αρχικά δεν ακουγόταν τίποτα από τα 25000 με 30000 χλμ και μετά στο ρελαντί ακούγεται ένας έντονος μεταλλικός θόρυβος ο οποίος σταματά τελείως όταν πατάω συμπλέκτη ! ακόμη και στην αλλαγή ταχύτητας κατά την αποσυμπλέξη ακούγεται ο ίδιος θόρυβος . αρχικά το πήγα στον παζαροπουλο στην Πειραιώς όπου διέγνωσε ότι η βλάβη προέρχεται από το ρουλεμάν του συμπλέκτη και θα μου το άλλαζε μέσα στη εγγύηση, κάτι το οποίο τελικά δεν έγινε γιατί έχασε την αντιπροσωπεία και δεν μπορούσε να μου το αλλάξει παρά μόνο εάν πλήρωνα . έτσι πήγα στο servise toυ φιλιπαιου και της autoclub οπού θεωρούν τον θόρυβο φυσιολογικό επειδή έχει πολλά αλόγα και δεν δέχονται να αλλάξουν τίποτα παρά μόνο εάν το πληρώσω ( δισκο πλατο και ρουλεμαν γιατι πανε σετ) ! έστειλα e-mail στα κεντρικά στην γερμάνια όπου όπως λένε δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αφού δεν έχει διαπιστωθεί βλάβη από εξουσιοδοτημένο συνεργείο !το αυτοκίνητο έχει φτάσει σε ένα σημείο να κάνει σαν citroen 2cv στο ρελαντί και τα νεύρα μου να είναι στο όριο κάθε φορά που το ακούω !ο λόγος που γράφω είναι για να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιο συνεργείο που εμπιστεύεται το club να πάω να το ακούσουν μπας και βρω καμιά λύση γιατί η εγγύηση τελειώνει τον 1/2012 και φαντάζομαι τι με περιμένει μετά! Σας παραθέτω και ένα βιντεακι να ακόυσεται πως κάνει και να μου πείτε εάν το ακούτε φυσιολογικό ! video on youtube:golf gt φιλε ακου!!!!!τγον ιδιο ακριβως θορυβο ειχα και εγω!!!!!!!!!αλαξα στην εγγυηση σασμαν δισκο τρομπακια διχαλο!!! σταματησε για μολις 2000 χλμ...οπως και την πρωτη φορα που το επαθα.... μετα αρχισε να το ξανακανει σε μικροτερη ενταση....δυστυχως φιλε μου η λυση ειναι aftermarket δισκο πλατω-ρουλεμαν!!!!! εαν στο αλαξουν στην εγγυηση και πεσεις σε στοκαρισμενα ανταλακτικα(δηλαδη ιδια με τα πρωτης τοποθετησης)δυστηχως θα επανερθει ο θορυβος!!!!!!μαθε να ζεις με αυτο και και στην επομενη αλαγη βαλβολινης βαλε και ενα αντιτριβικο μεσα και θα μειωθει η συχνοτητα του θορυβου!!!!!!! τι μου θυμησες με το βιντεακι...το 2004 οταν με μολις 2500χλμ ακουγα αυτον τον θορυβο και κοντεψα να παθω εγκεφαλικο και ειχα και τα λαμογια στην αντιπροσωπια που με βγαζανε τρελο οτι δεν εχει τιποτα το αμαξι!!!!!!!ασε που το πουστικο δεν το εκανε οταν εφτανα εκει !!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...