Jump to content
afadim

Μεταχειρισμενο Gti Mk4

Recommended Posts

Γεια σας παιδια με λενε Ηλια και εχω στην κατοχη μου ενα golf mk4 1.4 και επειδη σαν νεος "μπριζομενος" με τα αμαξια σκεφτηκα να το πειραξω αλλα για καλη μου τύχη πριν κανω οτιδήποτε πέτυχα το φορουμ σας και έπεσα με τα μουτρα στο διαβασμα και εφτασα στο συμπερασμα οτι δεν αξιζει να βαλω λεφτα στο μοτερ και ετσι μπηκα στο τρυπακι της μεταροπης αλλα τα ποσα που είδα μου παγωσαν την χαρα γιατι με τα ιδια λεφτα εδινα το δικο μου το οποιο και σε πολυ καλη κατασταση (με 60,000 χλμ και η εκδοση generation ) μαζι με ενα δυο χιλιαρικα και επαιρνα αυθεντικό gti αλλα επειδη ξερω οτι τα αυτοκίνητα ειναι λιγο επίφοβα γιατι δεν ξερεις πως ειναι δουλεμενα θελω καποιες συμβουλες απο πιο εμπειρους.

επισεις εχω βρει και αυτη την αγγελια αλλα ειναι οντως gti ; επειδη δεν βλεπω ηλιοροφη http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/1439666/

ευχαριστω πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Γενικα αυτα τα μοτερ δεν παθαινουν κατι και δεν βγαζουν προβληματα...Να βρεις ενα να εχει οσο λιγοτερα χιλιομετρα γινετε να εχει κανει το μεγαλο σερβις(ιμαντες-φιλτρα κτλπ) και μετα να το πας σε ενα φανοποιο για πιθανον τρακαρισμα σοβαρο και σε ενα μηχανικο να κοιταξει αν χανει λαδια απο πουθενα - να το ακουσει αν χτυπανε ωστηρια κτλπ...

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολυ παιδιά...απο καταναλώσεις σε συντηρητική οδήγηση αλλαγή στις 2,500 άστροφες η κατανάλωση ξεφεύγει πολύ από το 1,4;

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολυ παιδιά...απο καταναλώσεις σε συντηρητική οδήγηση αλλαγή στις 2,500 άστροφες η κατανάλωση ξεφεύγει πολύ από το 1,4;

Στο 1.4 δεν ξερω καταναλωσεις αλλα στο 1.8 εχω παρατηρησει τις εξης..Περιπου 9 με 11 μεσα στην κινηση με σταματα ξεκινα κτλπ και οταν πηγαινεις χαλαρα με πεμπτη ταξιδι εχω δει μεχρι και 6...Συνηθως κοντα στο 6,5-7 ειναι...Μικτα περιπου 8-9 υπολογισε!

Link to comment
Share on other sites

Έχε στο νου σου ότι(αν κάνω λάθος να με διορθώσει κάποιος) μέχρι τον 6/2001 το μοτέρ του Golf IV ήταν με ντίζα και είχε προδιαγραφές Euro3. Από τον 6/2001 και έπειτα, το μοτέρ ήταν με ηλεκτρονικό γκάζι και είχε προδιαγραφές Euro4.

Link to comment
Share on other sites

θα σου φανεί ηλίθια ερώτηση αλλά euro3 h euro 4 είναι η προδιαγραφές για ρύπους εχει σχέση αυτο με την καταναλωση;

Οχι...

Link to comment
Share on other sites

Οι προδιαγραφές Euro3 και Euro4 έχουν σχέση με τις εκπομπές καυσαερίων. (Ρύποι Euro5 < Ρύποι Euro4 < Ρύποι Euro3 < ......κτλ) Τώρα όσον αφορά την κατανάλωση, η λογική λέει πως, τα μοτέρ με ηλεκτρονικό γκάζι καίνε λιγότερο από ότι αυτά με την ντίζα. Σημαντικότερο από όλα όμως είναι πόσο βαρύ είναι το πόδι σου με το πεντάλ του γκαζιού.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το θέλω τόσο για πόλη το θελω γιατι πηγαίνω έρχομαι Ναύπακτο εθνικη και τετοια ... πόλη παντα πεζός η λεωφορείο (τα λιγα καλα της πατρας)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.