vband Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 (edited) Παιδια αποφασισα οτι θα το χαμηλωσω, να παω για 5 ? η κατι πιο χαλαρο Ακουω οτι με τις λακουβες θα χτυπαει ? Τι θα πει αυτο τεχνικα ? Υπαρχει περιπτωση να καταστραφει η αναρτηση ? Η στριβωντας να χασει ευσταθεια ? Επισης, μηπως γνωριζετε ποτε αλλαζω τις αναρτησεις, στα ποσα χιλιομετρα ? στα 80 η στα 100 ακουσα ισχυει ? Τολης Edited May 30, 2011 by xband Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Αν σκέφτεσαι για χαμήλωμα πιστεύω πως 2 με 3,5 πόντους είναι πολύ καλό. Εγώ το έχω 3 και ώρες ώρες θα το ήθελα 2 γιατί το αμάξι μου είναι αυστηρά daily και όχι για πίστα! Πάντως πάνω από 3,5 πιστεύω πως είναι υπερβολή που μόνο αρνητικά αποτελέσματα θα έχει(χαλάει η γεωμετρία του αμαξιού με αποτέλεσμα χειρότερα κρατήματα, πολύ κοπάνημα, θα βρίσκει το αμάξι όλη την ώρα από κάτω κλπ κλπ). Για μένα πολύ σημασία έχει το να είναι η ανάρτηση σχετικά σκληρή και όχι τόσο το χαμήλωμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 5 ειναι παρα πολυ φιλε μου θα εχεις προβλημα!θα βρισκεις παντου! εγω θεωρω 3 ειναι μια χαρα! οταν λεμε χτυπαει εννοουμε πως επειδη ειναι πιο σκληρη η νεα αναρτηση ειναι πιο μονοκοματο το αυτοκινητο και κοπαναει ολα αυτα βεβαια εχουν το ευχαριστο αποτελεσμα των στροφων μιας κ θα δεις αλλο αυτοκινητο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted June 1, 2011 Author Report Share Posted June 1, 2011 5 ειναι παρα πολυ φιλε μου θα εχεις προβλημα!θα βρισκεις παντου! εγω θεωρω 3 ειναι μια χαρα! οταν λεμε χτυπαει εννοουμε πως επειδη ειναι πιο σκληρη η νεα αναρτηση ειναι πιο μονοκοματο το αυτοκινητο και κοπαναει ολα αυτα βεβαια εχουν το ευχαριστο αποτελεσμα των στροφων μιας κ θα δεις αλλο αυτοκινητο! Οκ μου προτειναν 2,5 και σε μερικους μηνες θα γινει μονο του 3, σε στροφη πχ ΣΕΦ θα φανει η διαφορα ε ? Ειναι τελειως μαμα με την απλη αναρτηση οχι την GT Sport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...