kostas9 Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 (edited) γεια σασ παιδια Εχω μια απορια. Τι θα παθει ο κινητηρας οταν οι καταλυτες ειναι μισοβουλομενοι για διαστημα πανω απο 1 χρονο? (Μιλαω για passat tdi v6 diesel) Θελω μια εγγκυρη και εξακριβωμενη απαντηση Ευχαριστω Edited June 15, 2011 by kostas9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Καλησπερα και καλωσορισες. Αν θελεις κανε μια παρουσιαση σου στα νεα μελη. Στο ερωτημα σου,ο καταλυτης σπαει το διαφραγμα που εχει μεσα του,δεν βουλωνει. Οταν σπασει,το διαφραγμα ουσιαστικα κοντραρει το καυσαεριο το οποιο ερχεται απο την εξατμιση με αποτελεσμα σε συνθηκες μεγαλου ογκου και ταχυτητας,να τον κοντραρει προς τα πισω και να τον επιστρεφει μεσα.Γινεται δηλαδη ακριβως η αναποδη διαδικασια απο αυτην της εξοδου των καυσαεριων. Ειναι πιθανο να παθει ζημια ο κινητηρας σε μια τετοια περιπτωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas9 Posted June 16, 2011 Author Report Share Posted June 16, 2011 (edited) μηπωσ υπαρχει περιπτωση απο την επιστροφη των καυσαεριων στον κινητηρα να χτυπησουν τα οστηρια? Edited June 16, 2011 by kostas9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted June 16, 2011 Report Share Posted June 16, 2011 (edited) Παιζει κατα 80% να γινει αυτο που λες και πιθανον να προξενηθουν βλαβες και σε αλλα μηχανικα μερη ελπιζω να ειμαι λαθος. Δεν ειναι να παιζεις με τετοια πραγματα η τον αλλαζεις η σε περιπτωση που δεν εισαι καλα οικονομικα πας και τον ξηλωνεις. Edited June 16, 2011 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 16, 2011 Report Share Posted June 16, 2011 ναι γινεται. Καποια ζημια θα προκληθει σιγουρα,το τι θα ειναι δεν ειναι σιγουρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted June 17, 2011 Report Share Posted June 17, 2011 Υψηλεσ θερμοκρασιεσ. Αλλα οι diesel δεν εχουν καταλυτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas9 Posted June 20, 2011 Author Report Share Posted June 20, 2011 οκ ευχαριστω παιδια.Εγω τον εχω αφαιρεσει ηδη απλα επειδη μαλλον καθηστερισα ηθελα να δω αν προξενηθηκε κανενα προβλημα.Το αμαξι παντος δεν δειχνει κατι ακομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 Καλησπερα και καλωσορισες. Αν θελεις κανε μια παρουσιαση σου στα νεα μελη. Στο ερωτημα σου,ο καταλυτης σπαει το διαφραγμα που εχει μεσα του,δεν βουλωνει. Οταν σπασει,το διαφραγμα ουσιαστικα κοντραρει το καυσαεριο το οποιο ερχεται απο την εξατμιση με αποτελεσμα σε συνθηκες μεγαλου ογκου και ταχυτητας,να τον κοντραρει προς τα πισω και να τον επιστρεφει μεσα.Γινεται δηλαδη ακριβως η αναποδη διαδικασια απο αυτην της εξοδου των καυσαεριων. Ειναι πιθανο να παθει ζημια ο κινητηρας σε μια τετοια περιπτωση. ο καταλυτης δεν εχει διαφραγμα.συνηθως σπαει σε πολλα κοματια και φτανουν μεχρι τα καζανακια οπου και δυσκολα φευγουν. εγω ομες επιμενω DIESEL ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΗ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 Οταν λεω διαφραγμα μιλαω για τις κυψελες που εχει. Απλα το εδωσα απλα ωστε να γινει κατανοητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo13 Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Γεια σας παιδια!! θα ηθελα να με βοηθησετε σε κατι. εχω ενα πασσατ 1.6 fsi και λογω της φυσης του κινητητρα και διαφορων που εχουν ακουστει για τις επικαθισεις στις βαλβιδες θα ηθελα να προτεινετε τι να κανω για να τις καθαρισω προληπτικα. υπαρχει καποιο προσθετο στο λαδι η κατι τετοιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Μπορεις να βαλεις μαζι με την επομενη αλλαγη καποιο καθαριστικο-ενισχυτικο οπως ειναι το motorkote. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...