TSAKHS-EYBOIA Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 όσο για την μαμα φλάντζα αν θα νατέξει έχω κάποιες αμφιβολίες απόσα έχω διαβάσει. - το εχει κανει παιδι με Ibiza 1400-ροικη,κατεβασμα καπακι 3 δεκατα και εκκεντροφορο-το εχει 40.000χλμ τωρα οπως ειπε και κανενα προβλημα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 22, 2006 Author Report Share Posted January 22, 2006 Δεν ξέρω ρε γαμώτο τι να κάνω. Αξίζει να μπω στην διαδικασία της ροικής και της αύξησης της συμπίεσης, ή να βάλω το πρόγραμμα και να τελειώνω? Πόσο θα στοιχήσει όλη η ιστορία με το καπάκι, και το σημαντικότερο... ΠΟΙΟΣ θα το κάνει σωστά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 - για καπακι και ροικη υπολογιζε ανω των 400 ευρω-εγω λεω μια που μπηκες στο λουκι καντα ολα να τελειωνεις γιατι μετα αν ανοιξεις αλλες δουλειες θα θες Β' προγραμμα ροικη και καπακι κανει ο Σεβνταλης ο μοναδικος που εχει Flow Bench οι υπολοιποι Ματτις,Γκικας,Καμπυλης πανε "με την πειρα" ασχετα αν ορισμενοι εχουν καλα δειγματα γραφης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super savvato!!! Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 σωτηρη εγω λεω καντα ολα κ στο τελος το προγραμμα φυσικα ξερεις οτι μετα το παντρευεσαι το αμαξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 σωτηρη εγω λεω καντα ολα κ στο τελος το προγραμμα φυσικα ξερεις οτι μετα το παντρευεσαι το αμαξι χιλιαρι και να το παντρευτείς δε λεει , μην σπαταλας τζαμπα λεφτα για 2ο σταδιο , βαλε προγραμμα και ξεμπερδευε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted February 3, 2006 Author Report Share Posted February 3, 2006 Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας. Έμαθα πολλά και αποφάσισα πως οι μετατροπές στο polάκι θα τελειώσουν με το πρόγραμμα. Από κάποιο σημείο και μετά το κόστος αυξάνεται δυσανάλογα... Γιάννη το αμάξι το έχω ήδη παντρευτεί....Στα χέρια μου θα πεθάνει το polάκι Φάνη σ'ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σου. Θα τα πούμε στο DYNO... Καλά άλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 - < καλυτερα να μετανοιωσεις για μια κακη αποφαση παρα για μια μη αποφαση > Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.Έμαθα πολλά και αποφάσισα πως οι μετατροπές στο polάκι θα τελειώσουν με το πρόγραμμα. Από κάποιο σημείο και μετά το κόστος αυξάνεται δυσανάλογα... Γιάννη το αμάξι το έχω ήδη παντρευτεί....Στα χέρια μου θα πεθάνει το polάκι Φάνη σ'ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σου. Θα τα πούμε στο DYNO... Καλά άλογα νομίζω soto κάνεις τη πιο σωστή απόφαση!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted March 13, 2006 Author Report Share Posted March 13, 2006 (edited) Λοιπόν επειδή η μοίρα αυτού του αμαξιού είναι να σπάσει, ξεκινάω ακόμα μία μετατροπή (βελτίωσης ή επιδείνωσης θα δείξει), με μία μόνο διαφορά. Αυτή τη φορά θα την κάνω μόνος μου... Το όνομα αυτής??? Ρο'ι'κή εξέλιξη Με την παρότρυνση και βοήθεια του φίλου και :worthy: ΥΠΕΡΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Stel-th που μου δάνισε ένα βιβλίο με τα σχετικά, ξεκίνησα και τα αποτελέσματα νομίζω πως φαίνονται καλά. Οι αυλοί από σαγρέ που είναι, γίνονται λείοι σαν καθρέπτης. Τα αποτελέσματα θα φανούν στην πράξη. Όλα βέβαια γίνονται σε ένα εφεδρικό καπάκι που έχω και το οποίο θα βάλω στο αμάξι όταν τελειώσω. Τώρα αν αυτό το πράγμα δουλέψει ελπίζω να περάσω σε άλογα τον ΝΤΟΥΜΑ Και μερικές φωτό από την επιχείρηση... Edited March 13, 2006 by soto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 ωωω αυτα ειναι σωτηρη!παμε λεμε για πολλα!!!!ντουμα φυλαξου γιατι μετα σε βλεπω να μην εχεις μερος να κρυφτεις! σωτηρη για δωσε ινφο που θα γινει?ποιος?ποσο ?>τι περιμενεις μετα κ λοιπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted March 14, 2006 Author Report Share Posted March 14, 2006 (edited) που θα γινει?ποιος?ποσο ?>τι περιμενεις μετα κ λοιπα Χρήστο μόνος μου την κάνω την ιστορία. Με μπρίζωσε ο Stel-th και το ξεκίνησα. Θα πληρώσω μόνο το βάλε-βγάλε του μηχανικού και μια καινούρια φλάντζα. Τώρα για τα αποτελέσματα..... Υπάρχει παρίπτωση και να το χαλάσω το καπάκι. Πρώτη φορά το κάνω.... θα δείξει. Edited March 14, 2006 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bassakos Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 αντε με το καλο soto! ! ! το do it yourself ειναι ολα τα ευρω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stel-th Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΥΓΕ ΝΕΕ ΜΟΥ αντε και το βαλε βγαλε το κανουμε μονοι μας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 μη ξεχάσεις, τους αυλούς εισαγωγής δε τους κάνεις ποτέ καθρέφτη, μόνο της εξαγωγής. έχω κάτι documents για γύαλισμα, αν θες στα δίνω για να βοηθηθείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted March 15, 2006 Author Report Share Posted March 15, 2006 μη ξεχάσεις, τους αυλούς εισαγωγής δε τους κάνεις ποτέ καθρέφτη, μόνο της εξαγωγής.έχω κάτι documents για γύαλισμα, αν θες στα δίνω για να βοηθηθείς. Τώρα σχεδον έχω τελειώσει.... Λες να υπάρχει πρόβλημα που τους γυάλισα???? τα documents ευπρόσδεκτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 (edited) Λοιπόν: Το καπάκι το τοποθέτησα εδώ κι ένα μήνα περίπου, αλλά μόλις προχθές αξιώθηκα να δυναμομετρήσω το αμάξι. Στις εικόνες παρακάτω,φαίνονται τα διαγράμματα πρίν και μετά την τοποθέτηση του καπακιού,αφού γυαλίστηκαν οι αυλοί εισαγωγής-εξαγωγής. Ο κόπος μάλλον δεν πήγε χαμένος... Υπάρχει επίσης και μία εικόνα όπου φαίνονται και οι δύο καμπύλες σε κοινό διάγραμμα. Edited May 8, 2006 by soto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 αυτα ειναι μπραβο στο σωτο που ποιανουν τα χερια του! πηρες πραμα βλεπω ε?αυτα ειναι παει ο ντουμας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stel-th Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 ΝΤΟΥΜΑ ΚΡΥΨΟΥ 0.4 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΑΓΑΜΕ μπραβο αγορι μου σειρα τωρα εχει η πολλαπλη εξαγωγης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Ρε Σωτηρη δεν του σηκωνεις και τη συμπιεση? 0.5 ακομα ας πουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 Ρε Σωτηρη δεν του σηκωνεις και τη συμπιεση? 0.5 ακομα ας πουμε! Οχι..... Ο stel-th μου έδωσε μια άλλη ιδέα.....(και δεν αναφέρομαι στην πολλαπλή εξαγωγής ) Στέλιο για ψάξτο.... Εν τω μεταξύ ακούω προτάσεις.... ¶ντε να το κάψουμε να ησυχάσουμε!!! Για λέτε...για λέτε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 (edited) μπράβο ρε SOTO μάστορα, να τα εκατοστίσεις τα άλογα, πόση συμπίεση έχεις τώρα?, πολύ΄καλή δουλειά του έκανεσ και πάλι μπράβο, όπως μπορώ να δω από το διάγραμμα έχεις δώσει παντού. Αριστός Edited May 8, 2006 by Schumacher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 μπράβο ρε SOTO μάστορα, να τα εκατοστίσεις τα άλογα, πόση συμπίεση έχεις τώρα?, πολύ΄καλή δουλειά του έκανεσ και πάλι μπράβο, όπως μπορώ να δω από το διάγραμμα έχεις δώσει παντού. Αριστός δεν έχω πειράξει την συμπίεση.Νομίζω αίναι 10,5:1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 δεν έχω πειράξει την συμπίεση.Νομίζω αίναι 10,5:1 ΣΩτο αυτό είναι το βασικότερο,αφού έχεις πειράξει εκκεντρά(βυθισμά, ανοιγμά-κλείσιμο) το επόμενο βήμα είναι η συμπίεση, η διαφορά θα είναι παραπάνω από αισθητή και το κόστος γύρω στα 150€, (με τιμές του 1999) , τώρα δεν ξέρω αν και κάπου εκεί θα παίζουν , go 4 it mate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Εν τω μεταξύ ακούω προτάσεις.... ¶ντε να το κάψουμε να ησυχάσουμε!!! Για λέτε...για λέτε Θες προταση? Τα ειπα και στο Στελιο.Λοιπον παραγγελια καπακι ιδιο με το δικο σου απο αλουμινιο, συμπιεση στο 12, χιτωνια, μπιελες-πιστονια, χτποδια καβουρια και τα ρεστα, και αν δεν παρεις 150 αλογα απο 1000αρι μοτερ ατμοσφαιρικα να μην με λενε κουκουρουκου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 Θες προταση? Τα ειπα και στο Στελιο.Λοιπον παραγγελια καπακι ιδιο με το δικο σου απο αλουμινιο, συμπιεση στο 12, χιτωνια, μπιελες-πιστονια, χτποδια καβουρια και τα ρεστα, και αν δεν παρεις 150 αλογα απο 1000αρι μοτερ ατμοσφαιρικα να μην με λενε κουκουρουκου! Ωραία !!!!! Να κάνουμε και έναν έρανο στο club,να το φτιάξουμε και να το έχουμε σαν Demo car!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...