Astrovilos Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Χαιρετώ το forum και μπαίνω περιληπτικά στο θέμα γιατί γράφω και από κινητό... Λοιπόν, Έχω ένα golf 1.4 tsi (140hp) του 2007. Πρίν 2 μήνες άναψε η λυχνία καυσαερίων ενώ είχα παρατηρήσει και ένα τρέμουλο στο ρελαντί. Το πήγα συνεργείο, μου έσβησαν λαμπάκι και έκανα γεμίσματα με 100άρα βενζίνη. Το λαμπάκι μετά από μια εβδομάδα άναψε πάλι. Το πήγα συνεργείο και άλλαξα δυο εξαρτήματα (κάτι για κλαπέτα μου είπαν αλλά από μηχανικά δυστυχώς δεν ξέρω πολλά). Ένας μήνας πέρασε ok αλλά το τρέμουλο στο ρελαντί δεν έχει φύγει (το τρέμουλο είναι αρκετά αισθητό). Εχθές βράδυ βάζω μπροστά και η λυχνία καυσαερίων άρχισε να αναβοσβήνει! Τελικώς έσβησε μετά από πέντε δευτερόλεπτα περίπου. Τι λέτε; any ideas? τι μπορεί να φταίει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HOTSOUVLAKI Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Χαιρετώ το forum και μπαίνω περιληπτικά στο θέμα γιατί γράφω και από κινητό... Λοιπόν, Έχω ένα golf 1.4 tsi (140hp) του 2007. Πρίν 2 μήνες άναψε η λυχνία καυσαερίων ενώ είχα παρατηρήσει και ένα τρέμουλο στο ρελαντί. Το πήγα συνεργείο, μου έσβησαν λαμπάκι και έκανα γεμίσματα με 100άρα βενζίνη. Το λαμπάκι μετά από μια εβδομάδα άναψε πάλι. Το πήγα συνεργείο και άλλαξα δυο εξαρτήματα (κάτι για κλαπέτα μου είπαν αλλά από μηχανικά δυστυχώς δεν ξέρω πολλά). Ένας μήνας πέρασε ok αλλά το τρέμουλο στο ρελαντί δεν έχει φύγει (το τρέμουλο είναι αρκετά αισθητό). Εχθές βράδυ βάζω μπροστά και η λυχνία καυσαερίων άρχισε να αναβοσβήνει! Τελικώς έσβησε μετά από πέντε δευτερόλεπτα περίπου. Τι λέτε; any ideas? τι μπορεί να φταίει; Theli eksagogi kilindro kefali kai katharizma valvides isagogis kai i isagoges stin kefali exei mazefti poli carbon.Oi bale enisxitiko ths WURTH stin benzina kai pigene ena megalo taksidi gia na katharisi.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 25, 2011 Report Share Posted July 25, 2011 Theli eksagogi kilindro kefali kai katharizma valvides isagogis kai i isagoges stin kefali exei mazefti poli carbon.Oi bale enisxitiko ths WURTH stin benzina kai pigene ena megalo taksidi gia na katharisi.... Καλως ορισες (γραφε Ελληνικα αν θελεις) Κατα το πρωτο σκέλος η απαντηση σου ειναι μερικώς σωστη Δευτερον τα γολφ ειναι άμεσου ψεκασμού οποτε οσα καθαριστικά και να βαλεις στην βενζίνη δεν θα καταφέρεις τιποτα απολύτως. Χαιρετώ το forum και μπαίνω περιληπτικά στο θέμα γιατί γράφω και από κινητό... Λοιπόν, Έχω ένα golf 1.4 tsi (140hp) του 2007. Πρίν 2 μήνες άναψε η λυχνία καυσαερίων ενώ είχα παρατηρήσει και ένα τρέμουλο στο ρελαντί. Το πήγα συνεργείο, μου έσβησαν λαμπάκι και έκανα γεμίσματα με 100άρα βενζίνη. Το λαμπάκι μετά από μια εβδομάδα άναψε πάλι. Το πήγα συνεργείο και άλλαξα δυο εξαρτήματα (κάτι για κλαπέτα μου είπαν αλλά από μηχανικά δυστυχώς δεν ξέρω πολλά). Ένας μήνας πέρασε ok αλλά το τρέμουλο στο ρελαντί δεν έχει φύγει (το τρέμουλο είναι αρκετά αισθητό). Εχθές βράδυ βάζω μπροστά και η λυχνία καυσαερίων άρχισε να αναβοσβήνει! Τελικώς έσβησε μετά από πέντε δευτερόλεπτα περίπου. Τι λέτε; any ideas? τι μπορεί να φταίει; Πριν πας για εξαγωγη κυλινδοκεφαλής δοκίμασε να καθαρίσεις τις βαλβίδες με ενα καθαριστικό σπρέι Amsoil. Περισσότερα εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&st=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astrovilos Posted July 26, 2011 Author Report Share Posted July 26, 2011 Πριν πας για εξαγωγη κυλινδοκεφαλής δοκίμασε να καθαρίσεις τις βαλβίδες με ενα καθαριστικό σπρέι Amsoil. Περισσότερα εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&st=0 Καλημέρα, Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Εχθές, αφού έκανα το πρώτο μου post, έψαξα λίγο το forum και διάβασα όλο το thread που μου δίνεις. Με βλέπω αφού γυρίσω από διακοπές να το πηγαίνω αντιπροσωπεία για την "εγχείριση". Ευτυχώς έχω εγγύηση μέχρι τον Οκτώβριο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 υπαρχει και ενα προθετο καυσιμου της vw για καθαρισμο των βαλβιδων αν θες να το δοκιμασεις να σου δωσω κωδικο τη δευτερα μπορει να γλιτωσεις το λυσιμο εχεις δεν εχεις εγγυηση δεν ειναι οτι καλυτερο να λυνεις ....αν και ειναι η πιο σιγουρη λυση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 υπαρχει και ενα προθετο καυσιμου της vw για καθαρισμο των βαλβιδων αν θες να το δοκιμασεις να σου δωσω κωδικο τη δευτερα μπορει να γλιτωσεις το λυσιμο εχεις δεν εχεις εγγυηση δεν ειναι οτι καλυτερο να λυνεις ....αν και ειναι η πιο σιγουρη λυση Tα προσθετα καυσιμου δεν καθαριζουν βαλβιδες στα TSi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Tα προσθετα καυσιμου δεν καθαριζουν βαλβιδες στα TSi γιατι απο τι ειναι οι βαλβιδες των tsi? εχεις δοκιμασει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 γιατι απο τι ειναι οι βαλβιδες των tsi? εχεις δοκιμασει? Δεν το επιτρεπει η τεχνολογια τροφοδισιας καυσιμου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 G 001770A2 TO ΔΙΝΕΙ Η AUDI ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ TSI/TFSI ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΣΕ 140 ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ 9 ΕΥΡΩ ΡΩΤΑ ΑΝΤ/ΠΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΣΤΟ ΕΤΚΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 G 001770A2 TO ΔΙΝΕΙ Η AUDI ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ TSI/TFSI ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΣΕ 140 ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ 9 ΕΥΡΩ ΡΩΤΑ ΑΝΤ/ΠΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΣΤΟ ΕΤΚΑ Πως το κατάλαβες? Τις παραπομπές του θέματος τις διάβασες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Πως το κατάλαβες? Τις παραπομπές του θέματος τις διάβασες? [/quo ασχολουμαι λιγο και δεν το εχω δοκιμασει σε ενα και τα περισσοτερα εχουν βελτιωθει στην πρωινη εκκινηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 ασχολουμαι λιγο και δεν το εχω δοκιμασει σε ενα και τα περισσοτερα εχουν βελτιωθει στην πρωινη εκκινηση Οι κινητηρες των ΤSi ειναι άμεσου ψεκασμου, πραγμα που συμαινει οτι η βενζινη εγχύεται στους θαλαμους καύσεις ακριβως κατω απο τις βαλβίδες και κατ'ευθεια στο θαλαμο, οποτε απο τις βαλβιδες περναει μονο αερας και μαλιστα στην περίπτωση μας (τουρμπο) κοπανιστος . Στις περιπτώσεις 1 & 2 της παρακατω εικονας τα προσθετα βενζινης κανουν δουλεια. Στην περιπτωση 3 ομως δεν εχουν κανενα αποτέλεσμα (πεταμενα λεφτα) αυτο που χρειάζεται στην περιπτωση 3 ειναι η έγχυση καθαριστικού απο την εισαγωγή αερα καθε κάποια χλμ αφου πρωτα αφαιρεθεί το φιλτρο αερος ή η εξαγωγή του καπακιού του κινητήρα για τον καθαρισμό τους. Η παραπανω διαδικασία (εξαγωγή καπακιού) καλύπτεται απο την εγγυηση και την επεκταση της (αν εχεις βέβαια) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 (edited) εχεις δικιο αερας περναει και απο τις βαλβιδες εξαγωγης οχι καυσαεριο οπως και απο τα μπεκ αερας οχι βενζινη και θα εχεις διαπιστωσει οτι οταν λυσεις tsi οι εισαγωγες εχουν προβλημα οχι οι εξαγωγες ....ρε φιλε νικο μην εισαι καθετος και απολυτος δεξου και μια αλλη γνωμη π.χ. του εργοστασιου "τους μ@λ@κες δεν το ειχαν σκεφτει τοσα χρονια που το δινουν"δεν ειπαμε οτι λυνει το προβλημα παντα και τελειως αλλα βοηθαει και πιστεψε με ξερω τους ορους και το καθεστως των εγγυησεων πολυ καλυτερα απο ολους! φιλε χωρις παρεξηγηση εγω γραφω εδω και λιγες μερες εδω μεσα γιατι μου αρεσει το σκηνικο και γιατι οχι να βοηθαω δεν το κανω για να το παιξω εξυπνος και μαγκας αλλα αντιμετωπιζετε καμια φορα τις αποψεις των αλλων λες και σας γκρεμισε το σπιτι χαλαρωστε ρε παιδες κουβεντα κανουμε! Edited August 2, 2011 by vwdoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 εχεις δικιο αερας περναει και απο τις βαλβιδες εξαγωγης οχι καυσαεριο οπως και απο τα μπεκ αερας οχι βενζινη και θα εχεις διαπιστωσει οτι οταν λυσεις tsi οι εισαγωγες εχουν προβλημα οχι οι εξαγωγες ....ρε φιλε νικο μην εισαι καθετος και απολυτος δεξου και μια αλλη γνωμη π.χ. του εργοστασιου "τους μ@λ@κες δεν το ειχαν σκεφτει τοσα χρονια που το δινουν"δεν ειπαμε οτι λυνει το προβλημα παντα και τελειως αλλα βοηθαει και πιστεψε με ξερω τους ορους και το καθεστως των εγγυησεων πολυ καλυτερα απο ολους! φιλε χωρις παρεξηγηση εγω γραφω εδω και λιγες μερες εδω μεσα γιατι μου αρεσει το σκηνικο και γιατι οχι να βοηθαω δεν το κανω για να το παιξω εξυπνος και μαγκας αλλα αντιμετωπιζετε καμια φορα τις αποψεις των αλλων λες και σας γκρεμισε το σπιτι χαλαρωστε ρε παιδες κουβεντα κανουμε! Το προβλημα ειναι συγκεκριμένο και ειναι στις βαλβιδες εισαγωγής, τωρα αν θες να κανουμε μια συζήτηση ετσι για να περνάει η ωρα οκ πασο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 O.K. ΠΑΣΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstadin Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 μπορεί να ποσταρει καποιος περισσότερες πληροφορίες για το πρόσθετο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 1ον: Με τον κωδικό ανταλλακτικού αν κάποιος πάει σε αντιπροσωπεία ίσως βρουν (στο ΕΤΚΑ κλπ) περισσότερες πληροφορίες. 2ον: Φίλε Νίκο, το όλο πρόβλημα προκύπτει από την ανακύκλωση καυσαερίων. Ίσως το πρόσθετο ψεκάζεται στο θάλαμο κανονικά και στην ανακύκλωση να κάνει την όποια δουλειά του. Μάλλον δε θα μάθουμε ποτέ. (μόνος τρόπος το λύσιμο καπακιού και επιθεώρηση πριν και μετά τη χρήση του πρόσθετου...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...