Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

firev12

Members
  • Content Count

    422
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

firev12 last won the day on January 7

firev12 had the most liked content!

Community Reputation

18 Good

About firev12

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/03/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    ΜΩΡΑΚΙ

Recent Profile Visitors

7,944 profile views
  1. Ευχαριστούμε! Κάποια στιγμή θα γράψω ένα How to, αλλά τα σημεία κλειδί είναι τα εξής: - Δες αν η φύσα σου έχει 2 γραμμές ρεύματος (αν έχεις την 1K0 907 379 AF, όπως εγώ με μοντέλο 09, τότε ΔΕΝ έχεις), οπότε θα χρειαστεί να περάσεις 2η γραμμή από την ασφαλειοθήκη. - Δες αν χρειάζεσαι αλλαγή στη σωλήνωση των φρένων (εγώ με την AF που προανέφερα, ΔΕΝ ήθελα αλλαγή), αμάξια του 08 και παλιότερα θέλουν αλλαγή το 1 σωληνάκι από την τρόμπα ως τη μονάδα κ απ'τη μονάδα στου συνοδηγού εμπρός. Ή αντάπτορα Μ10 σε Μ12 και Μ12 σε Μ10. - Κόψιμο και κόλληση 13 καλωδιάκια (βρες κομμένη φύσα από καμιά μάντρα, να έχει τα καλώδια επάνω). Ευτυχώς είναι τα ίδια χρώματα κ υπάρχει η αντιστοίχιση στο ιντερνετ. Εγώ κατά τύχη είδα στο ebay από Κίνα μικρα θερμοσυστολικά διαφανή με δακτύλιο από καλάι. Απογυμώνεις 3-4mm από τα άκρα, βάζεις τα 2 καλώδια μες στο θερμοσυστολικό ώστε να μπλεχτούν οι αγωγοί και ζεσταίνεις με σεσουάρ ή θερμοπίστολο. 2 καλώδια x 4 τροχοί = 8, +2 το canbus =10, + 1 καλώδιο από ασφάλεια 5Α, + 1 από το κουμπί OFF στην κονσόλα +1 από brake light switch = 13. Αν κολλήσεις και τις γραμμές ρεύματος και τη γείωση (εγώ πρέσσαρα ακροδέκτες από ebay) πάμε στα 16. - Οδήγηση σιγά σιγά στο πλησιέστερο συνεργείο για αλλαγή της μονάδας. Εγώ για να διαβάζει ταχύτητα το καντράν είχα στερεώσει/συνδέσει τη νέα μονάδα πάνω από την παλιά για τα 6 χλμ μέχρι το συνεργείο. Και χωρίς να βλέπει μονάδα ABS ο εγκέφαλος κινητήρα, το αμάξι δουλεύει, αλλά μην ξεχνάς δεν έχεις ABS και ASR έτσι κι αλλιώς. - Αποστράγγιση τα παλιά υγρά, αλλαγή της μονάδας μαζί με τη βάση της (η μονάδα με την πάνω βάση είναι κουμπωτές κ με τράβηγμα βγαίνουν, η κάτω βάση πιάνει με 2 παξιμάδια), τοποθέτηση νέας κ βίδωμα/εξαέρωση φρένων (συνοδηγού-οδηγού-πίσω ΑΡ-πίσω ΔΕ), ενώ μετά εξαέρωση μονάδας με το διαγνωστικό (ανοιχτές και οι 2 εμπρός δαγκάνες ταυτόχρονα). - Εισαγωγή coding (πρέπει να το έχεις έτοιμο από πριν για να μη χάνεις χρόνο) και basic setting G85 (γωνία τιμονιού), G200 (σένσορας πλευρικής επιτάχυνσης), G201 (πίεσης κυκλώματος φρένων), και, αν διαθέτει hill hold, και του G251 (διαμήκους επιτάχυνσης). - Εφόσον ενεργοποιήσεις το DSR (Driver Steering Recommendation) στη μονάδα, πας με το διαγνωστικό και στο 44 - steering assist (κρεμαγιέρα) και δηλώνεις στο adaptation το DSR active. Αυτά τα ολίγα.
  2. Πού χάθηκες βρε Κοσμά, χρόνια και ζαμάνια!!! Δε θυμόμουν ότι υπάρχει κ αυτό το thread, έγραψα σ' αυτό που είχα ανοίξει παλαιώθεν (προς τους κατόχους 122 Gt Sport). Κάνω copy-paste:
  3. MAJOR UPDATE (κι ας έχει μείνει λίγο "ψόφιο" το φόρουμ) 3 Γενάρη του 2013 έγραφα ότι επιτέλους έσπασε. Δεν πέρασαν παρά μόνο ΕΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ αλλά τα κάταφερα. Τέλη Δεκέμβρη άλλαξα τη φίσα (κόψε ράψε, δλδ με κολλήσεις, εκτός από τις γραμμές ρεύματος κ τη γείωση όπου πρέσσαρα νέους ακροδέκτες), σήμερα μπόρεσε το συνεργείο να τοποθετήσει τη μονάδα στο κύκλωμα φρένων. Εξαέρωση κλπ, σετάρισμα αισθητήρων, σβήσιμο σφαλμάτων. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΈΧΩ ESP MK60EC1. (δεν έβαλα καν την 1K0 907 379 AD, αλλά την BE, την οποία βρήκα στα 50κάτι €. Με hill hold και XDS). (ευχαριστώ τον Κοσμά για την ώθηση να το βάλω, για την κοροϊδία που άκουσα, κάτι κωδικοποιήσεις και λοιπά ψιψιψίνια, τον εντοπισμό της νέας μονάδας στο ebay, την αφαίρεση νεροχύτη για το καλώδιο ρεύματος και πολλά άλλα...)
  4. Στο δικό μου (tsi 122) ήταν ένα δοχείο αναθυμιάσεων και μια βαλβίδα Ν80 νομίζω. Τα άλλαξαν στην επέκταση εγγύησης. Δε βρίσκω το παλιό θέμα όπου είχα ξαναγράψει.
  5. Παίζει να το έχω κάπου (στο laptop η στο σταθερό). Γιατί, τι το θες; [emoji13]
  6. Βρήκα στο ebay αγγελία (από Έλληνα!) κάπως unlock service vw rcd, δε θυμάμαι. Πληρώνεις 15 ευρώ, στέλνεις το serial number του rcd κ σου στέλνει τον κωδικό. Αν όμως έχει δηλωθεί ως κλεμμένο δεν παίρνεις ούτε κωδικό ούτε τα λεφτά σου πίσω.
  7. Πρώτα τα έφτιαξε η blaupunkt (κωδ 3c8035195), μετά η bosch και η delphi. Υπάρχουν με διάφορους part numbers, με 4 ή με 2 (τα κινέζικα oem vw) κουμπιά εκατέρωθεν της εισόδου CD. Τα κινέζικα παίρνουν USB απλώς με ένα καλώδιο, τα ευρωπαϊκά θέλουν το εγκεφαλακι media in. Γνώμη μου ψάξε από αγγελία Ελλάδα (~200€) να πάρεις μαζί ελληνικό manual κ κωδικό.
  8. Κακώς το πήρες χωρίς να σου δώσει τον κωδικό. Συνήθως οι αντ/πειες τον γράφουν στο manual του rcd, στο πούλησε κ χωρίς manual?? Πρέπει να βρεις κάποιον που ξεκλειδώνει rcd (ολίγον εργαλεία... hacking..), δεν ξέρω αν πλέον οι αντ/πειες έχουν πρόσβαση σε κωδικούς rcd, μάθε τον αριθμό πλαισίου του αρχικού αυτοκινήτου πρώτα.
  9. Καλημέρα, για να δουν τις βαλβίδες δε χρειάζεται άνοιγμα καπάκι, αλλά αφαίρεση της εισαγωγής και έλεγχος με κάποιου είδους ενδοσκόπιο. Υπάρχουν άρθρα στο vwvortex από gti με το ίδιο πρόβλημα, που φαίνονται καθαρά οι επικαθήσεις (αν κ στα gti η εισαγωγή είναι στην εμπρός μεριά του μοτέρ, οπότε είναι πιο εύκολο). Με πάσα επιφύλαξη, δεν κινδυνεύει το μοτέρ, εφόσον δε βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό (πχ αν είχε misfires, πολύ φτωχό μείγμα, λάθος χρονισμό καδένας κλπ, θα ήθελε προσοχή κ συνεργείο).
  10. Να είναι η γνωστή συσσώρευση μούργας - επικαθήσεων στις βαλβίδες εισαγωγής δεν παίζει; Μια μέθοδος καθαρισμού (πρόχειρη, για ελαφρά περιστατικά) είναι η οδήγηση για 20-30' με πάνω από 3.500 rpm (με φορτίο στο μοτέρ, πχ επιτάχυνση ή οδήγηση σε ανηφόρα).
  11. Όχι, μάλλον δεν ήμουν σαφής. Σβήνουν οι 3 υπόλοιπες πλαφονιερες, προφανώς έχει ένα ελάχιστο όριο κατανάλωσης, κάτω από το οποίο νομίζει ότι δε δουλεύουν. Κ έτσι σβήνουν μετά από 2-3 δεύτερα. Μπορεί κ να βραχυκυκλωνει κάπου, γι αυτό λέω ότι θέλει διαγνωστικό. Μπορεί στο σέρβις να μην υπήρχε το σφάλμα, ή απλά να το αγνοησαν.
  12. Άσχετο: κατά 99%, όποιος έχει asr, οι θέσεις 17 κ 22 δεν προσμετρωνται, γιατί απλά είναι ενωμένες μεταξύ τους, δλδ ένα μικρό καλώδιο ενώνει τους 2 ακροδεκτες. Ανοίξτε τη φυσα και δείτε.
  13. Καλημέρα, ας ξεροβηξω λίγο... *γκουχ γκουχ* *κάποιος χρωστά κέρασμα γκουχ* *κάποιος ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ έχει ESP χάρη στην πολύτιμη βοήθεια του γκουρού* Επιβεβαιώνω το ότι μπαίνει κ πάραμπαινει το ESP, αλλά επειδή κανένας μάστορας δε θέλει να βάλει χέρι σε τόσο βασικό σύστημα ασφαλείας, πρέπει να το κάνεις μόνος σου. Έχω όλα τα υλικά (ακροδεκτες μικρούς, κ τους άλλους που μπαίνουν τόσο στη φυσα όσο κ στην ασφαλειοθηκη του μοτέρ - 2η γραμμή ρεύματος -, καλώδιο 2,5mm, σπιράλ κανάλι) κ θέλω καλύτερη πρεσα ακροδεκτων. Κ χρόνο. Η φαμιλια έρχεται πρώτη!! Χαιρετώ.
  14. Πρώτα θέλει διαγνωστικό. Κάποιο πρόβλημα βλέπει ο εγκέφαλος κ τα κλείνει. Έβαλα πλαφονιερες ποδιών μπρος πίσω led κ λόγω μικρής κατανάλωσης, αν βγάλω 1 κ μείνουν 3 στο κύκλωμα , μου κάνει παρόμοια διακοπή.
  15. Εχω το 122, έχει μια απλή αντλία νερού, τα 140-160-170 έχουν αντλία που ενσωματώνει μαγνητικό συμπλέκτη για τον κομπρέσορα, οπότε δηλώνω αναρμόδιος.
×
×
  • Create New...