OTTO_engine Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Παιδιά καλημέρα..... έχω ένα 122 tsi και πήγα να του αλλάξω τακάκια.... είδαμε το εξής παράδοξο.... τα πίσω χαρτί και τα μπρος στη μέση!!! το χω 2 χρόνια - 43500χιλ - αλλά τον πρώτο χρόνο δούλευα Κόρινθο, οπότε το αμάξι στρώθηκε σε εθνική. μου παν οτι όταν κάνεις ταξίδια τα πίσω δουλεύουν όσο τα μπροστά.... τώρα μπρος έχω τα μαμά και πίσω μου έβαλε με 40€ τα ztec μεσαία πάστα. να σημειώσω οτι η καρεντα ήθελε να μου τα αλλάξει όλα από τα 30000 χιλ όταν τα πίσω ήταν λίγο κάτω από τη μέση!!! τιμές για καρέντα ξέρετε..... έχω τώρα την επέκταση εγγύησης και στο ψάξιμο να τα αλλάζω στην αντιπροσωπεία τους έβαλα να μου στείλουν ένα χαρτί που λέει τι καλύπτει και με αυτό αποφάσισα να κάνω την δουλεία έξω!!!! Μου ρίξαν το παραμύθι οτι αν βγει πρόβλημα κάπου που να σχετίζετε με τα τακάκια χάνω την εγγύηση!!! είμαι μέλος στην ελποιζω και θα τους μαμήσω.... θα ζητήσω τα 500 πίσω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Κακως αλλαξες και τα εμπρος, οσο για την εγγυηση ηθελα να ήξερα ποιοι ειναι αυτοι που λεμε τετοιες μ@λακιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OTTO_engine Posted July 28, 2011 Author Report Share Posted July 28, 2011 (edited) Κακως αλλαξες και τα εμπρος, οσο για την εγγυηση ηθελα να ήξερα ποιοι ειναι αυτοι που λεμε τετοιες μ@λακιες. μάλλον δεν έγινα κατανοητός.... δεν άλλαξα τα εμπρός τελικά ο μάστορας έξω μου είπε να τα κρατήσω τα χαρτιά που μου έστειλε η καρεντα τα έχω αν θέλετε στείλτε ένα μαιλ να σας τα στείλω γιατί δε μπορώ να τα ανεβάσω.... Edited July 28, 2011 by OTTO_engine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 Την κατανομη στα φρενα πλεον στα καινουργια αμαξια την κανει η μοναδα του ABS.Οποτε στα φρεναρισματα που δεν πατας πολυ εντονα το φρενο δουλευουν πολυ τα πισω.Αυτο εχει σαν αποτελεσμα το αυτοκινητο να μην ριξει πολλα "μουτρα" μπροστα.εαν πατησεις πιο εντονα το πεταλ θα αλλαξει η κατανομη και θα πεσει πιο πολυ βαρος στα μπροστινα.Για αυτο πολλοι εκαναν φασαριες στις αντιπροσωπειες οταν τους ελεγαν οτι θελουν τα πισω πρωτα αλλαγμα.ειναι κατι φυσιολογικο.Και εγω αλλαξα τα πισω πρωτα.στα 85.000χλμ και με πιο πολλα σε εθνικη με σχετικα χαλαρα φρεναρισματα.Τα μπροστα εχουν ακομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Μπορει ρε παιδια καποιος να μας πει Πως μπορουμε να τα δουμε να δουμε και καποιες φωτο να συγκρινουμε? γιατι και μενα μου παν οτι θελω αλλαγμα σε καμια 10-12 τα πισω ...και ηδη εχω 45.000 απο τα οποια τα 30 ειναι αποκλειστικα χαλκιδα σερρες ...οποτε μαλλον βγαζω αλλα 20-25 τουλ .. Το ξερω γιατι στο focus ποτε δεν αλλαζα μετα τα 80-90χιλ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 Θανο, φαινονται τουλαχιστον τα μπροστα οδηγουμενα τακακια.για τα πισω θα χρειαστει να βγαλεις την ροδα.Δεν υπαρχει κατι στανταρ αναλογα το παχος και ποσα χιλιομετρα μπορεις να κανεις.Ειναι θεμα εμπειριας να υπολογισεις περιπου με το ΔΙΚΟ σου στυλ οδηγησης ποσο θα σου βγαλει το τακακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...