Geonet Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Καλησπέρα, έχω το MKV TSI 140hp (2007) και 110.000km. Δεν έχω αλλάξει ποτέ υγρά φρένων - τιμονιού. Επειδή εδώ και λίγο καιρό αισθάνομαι το τιμόνι λίγο περίεργα θεώρησα ότι πρέπει να αλλάξω τα υγρά. Το θέμα είναι όμως ότι δεν βρήκα δοχείο τιμονιού... είναι μήπως το ίδιο κύκλωμα με των φρένων. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας δώσει τα φώτα του!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Kαλημερα φιλε μου αποκλειεται να μν εχεις δοχειο λαδιου για το υδραυλικο τωρα αν σου ειναι βαρυ το τιμονι θελει συμπληρωμα η ακομα χειροτερο να χανει η κρεμαργιερα σου λαδι.παντως τσεκαρε ολες τις πιθανοτητες που σου ειπα γιατι και εγω ετσι τν πατησα εχανε.αλλα τωρα εχω ενα τιμονι κατσε καλα λες και οδηγω καινουργιο αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geonet Posted October 4, 2011 Author Report Share Posted October 4, 2011 (edited) Kαλημερα φιλε μου αποκλειεται να μν εχεις δοχειο λαδιου για το υδραυλικο τωρα αν σου ειναι βαρυ το τιμονι θελει συμπληρωμα η ακομα χειροτερο να χανει η κρεμαργιερα σου λαδι.παντως τσεκαρε ολες τις πιθανοτητες που σου ειπα γιατι και εγω ετσι τν πατησα εχανε.αλλα τωρα εχω ενα τιμονι κατσε καλα λες και οδηγω καινουργιο αμαξι. Ναι αλλά δεν το βρίσκω... αυτό είναι το θέμα! (εκτός αν είναι το ίδιο με αυτό των φρένων). Σημείωση ότι τα golf έχουν ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα. Επίσης βρήκα αυτό: Group:Members Posts:15 Joined:13-September 05 Μοντέλο:Golf2 Posted 15 February 2007 - 05:10:43 Ένα ένα: 1) ΔEN υπάρχει αντλία στο σύστημα διεύθυνσης του Golf 5 μιας και ειναι ηλεκτρική η υποβοήθηση. 2) Ως εκ τούτου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να τερματίζουμε το τιμόνι όσες φορές θέλουμε και για όσο θέλουμε (δεν αλλάζει κάτι στο σύστημα) 3) Στο Golf 5 η κρεμαγιέρα ειναι μηχανική ξηρού τύπου (αν την δείτε ειναι μια απλούστατη κρεμαγιέρα σαν αυτές που είχαν παλιά μοντέλα χωρίς καθόλου υποβοήθηση) 4) Το μοτέρ της υποβοήθησης βρίσκεται πάνω στην κολώνα του τιμονιού. Περιλαμβάνει αισθητήρες ροπής που όταν 'καταλάβουν' οτι ο οδηγός τείνει να στρείψει το τιμόνι, ενεργοποιούν το μοτέρ και έτσι υποβοηθιέται το στρίψιμο. Μέσα στην κολώνα επίσης υπάρχει και ενας αισθητήρας θέσης τιμονιού που χρησιμοποιείται απο το ESP. Edited October 4, 2011 by Geonet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...