Mike Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Ειναι πολιτικη της εταιρειας πλεον, και ειχε γινει και με την Audi Βλεπε Ambiente - Ambition... πολυτελης - sport ετσι και comfortline- sportline Προσωπικα θα προτιμουσα να υπαρχει μαι εκδοση που να τα εχει ολα... Αλλιως, τα βαζεις extra,οπως καναμε και στο Α4 προσφατα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefos Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 ωραίο μπροστά ωραίο μέσα αλλά πίσω δεν μαρέσει καθόλου. εκτός βέβαια απο τα πίσω φανάρια που είναι άψογα! βέβαια η αλήθεια είναι ότι έκατσα στον γερμανικό κονφιγκουράτορα και έφτιαξα ένα πασσάτο όπως το ήθελα και με τα λεφτά που το έφτασα τελικά έπερνα άουντι που μου φαίνετε ότι σαν σύνολο σε πολλά μοντέλα είναι πιό όμορφα οπότε άδικος κόπος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir B Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι η τιμή του! Γιατί είναι τόσο χαμηλή και τόσο κοντά στο Golf? Εκτός του ότι προσφέρει όσα το Golf και αρκετά παραπάνω, είναι και καμιά 60 εκατοστά περισσότερο αυτοκίνητο! Δεν θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 3 χιλιάρικα παραπάνω? Μήπως μας "δάγκωσαν" λίγο στην τιμή του Golf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Μήπως μας "δάγκωσαν" λίγο στην τιμή του Golf? ← λιγο?εδω το 4αρι ειχε κοντα στα 20.000 λιγο πριν σταματησει να βγαινει...το 5αρι να μην εχει 21-22?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipso Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 To Passat exei to patoma tou Golf me kapoies allages. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Πάντως το 6άρι σασμάν ξεσκίζει απλά!! Φοβερή κλιμάκωση,που ξεγελάει τα 1350 κιλά του 1.6. Φθηνό δεν θα το έλεγα,αρχικά έτσι φαίνεται αλλά όταν προστίθενται και τα 1000 επιπλεόν ευρώ(χρώμα και έξοδα πινακίδες κτλ) ξεφεύγει αισθητά. Και το γ@μώτο είναι πως δεν τα έχει όλα πάλι,αφού δεν υπάρχει αυτό που λέμε "πλούσια" έκδοση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 αυτο ειναι του 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Η πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Passat στη Βαρκελώνη επιβεβαίωσε την πρώτη εντύπωση που έδωσε το αυτοκίνητο στο Σαλόνι της Γενεύης για συνολική αναβάθμισή του, όχι μόνο λειτουργική, αλλά και σε επίπεδο ποιότητας και «κύρους». Το μεσαίο μοντέλο της VW είναι εντελώς νέο, με καινούργια πίσω ανάρτηση, μεγάλη γκάμα κινητήρων και διαφορετικές διαστάσεις. Εξίσου σημαντική, όμως, είναι η αναβάθμιση του εξοπλισμού του, με στοιχεία που του δίνουν αυξημένο γόητρο κι ενισχύουν μια εικόνα προηγμένης τεχνολογίας που οι Γερμανοί πάντα διεκδικούν για τ' αυτοκίνητά τους. Το εμπορικό λανσάρισμά του θα ξεκινήσει από τη Γερμανία, ενώ στην Ελλάδα θα έρθει προς τα τέλη Μαΐου ή αρχές Ιουνίου με άγνωστη ακόμα τιμή. Ενδεικτικό είναι, πάντως, ότι η τιμή του στη Γερμανία παρέμεινε η ίδια μ' αυτήν του προηγούμενου μοντέλου. Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, το Passat, αν και από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της VW, είχε ίσως μεγαλύτερη ανάγκη για ανανέωση απ' ότι το Golf που προηγήθηκε. Στη μεσαία κατηγορία οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες τα τελευταία χρόνια, όχι μόνο σε επίπεδο βελτίωσης της τεχνολογίας των αυτοκινήτων, όπως έγινε στη «μικρομεσαία» κατηγορία, αλλά και σε σχέση με το κύρος και την εικόνα τους. Γιατί ξέφυγαν από την εικόνα των ευρύχωρων οικογενειακών αυτοκινήτων, προσφέροντας πιο έντονα στοιχεία κοινωνικού «στάτους». Επιπλέον, μέσα στο γκρουπ VW υπήρξε ένας έντονος εσωτερικός ανταγωνισμός από τις μικρότερες εταιρείες του, της Seat και τη Skoda, που παρουσίασαν νέα οικογενειακά μοντέλα, τα οποία πρόσφεραν σε χαμηλότερη τιμή ποιότητα και λειτουργικότητα που δεν είχαν να ζηλέψουν τίποτα από το προηγούμενο Passat. Εξίσου περίεργος είναι ο τρόπος που έγινε η παρουσίαση του αυτοκινήτου στους δημοσιογράφους, η οποία κατά τη γνώμη μας αδίκησε την τεχνολογία και τις «αυτοκινητικές» του αρετές, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα νέα στοιχεία του εξοπλισμού. Σύμφωνοι, πολλά απ' αυτά είναι πολύ ενδιαφέροντα τεχνολογικά, ιδιαίτερα το σύστημα με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για φρενάρισμα πανικού και συνδυάζεται με σύστημα ακινητοποίησης για απροβλημάτιστο ξεκίνημα σε μεγάλες κλίσεις. Ενδιαφέρον είναι το σύστημα εκκίνησης του κινητήρα με το κλειδί που πιέζεται σαν διακόπτης, ή το νέο cruise control που προσαρμόζεται αυτόματα στην απόσταση από το μπροστινό αυτοκίνητο, όπως και πολλά άλλα στοιχεία εξοπλισμού, που κάνουν πιο ευχάριστη, πιο ξεκούραστη και πιο ασφαλή την οδήγηση. Δύσκολα όμως μπορούμε να δεχτούμε η παρουσίαση να περιστρέφεται γύρω απ' αυτά και να τονίζει ακόμα και το νέο ηχοσύστημα, σ' ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον για την τεχνολογία των μηχανικών μερών του. Σύμφωνοι, για τους Έλληνες δημοσιογράφους δεν είναι και τόσο σημαντικοί οι τρεις νέοι ντίζελ, που αποδίδουν από 105 ως 170 ίππους. Αλλά πιστεύω πως είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι υπάρχει μια πλήρης σειρά βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού (FSI), ακόμα και σε έκδοση με τούρμπο, που ξεκινάει από τα 1,6 λίτρα και τους 115 ίππους, για να φτάσει στα 3,2 (V6) και τους 250, περνώντας από τα 2λιτρα με και χωρίς τούρμπο, με 150 και 200 ίππους αντίστοιχα (το νέο Passat διατίθεται και με τον κινητήρα 1.6 των 102 ίππων, αλλά η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει την πρόθεση να εισάγει αυτήν την έκδοση). Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός, ότι όλοι αυτοί οι κινητήρες συνδυάζονται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων κι ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας έχει αντικατασταθεί μ' ένα πολύ πιο προηγμένο σύστημα 4 συνδέσμων ή ότι η μπροστινή ανάρτηση, με γόνατα Μακφέρσον, έχει βάρος μικρότερο κατά 13,3 κιλά λόγω τη χρήσης εξαρτημάτων από αλουμίνιο. Από εκεί και πέρα, σημαντική εξέλιξη υπήρξε επίσης σε επίπεδο διαστάσεων, καθώς επιλογή της VW ήταν να αυξηθεί ελάχιστα το μεταξόνιο (μόλις 1 χιλιοστό), μια και το Passat ήταν ήδη ένα πολύ ευρύχωρο αυτοκίνητο, και ν' αυξηθεί πολύ περισσότερο το εξωτερικό μήκος, προς όφελος του χώρου αποσκευών, που είναι τώρα τεράστιος, ένας από τους μεγαλύτερους της αγοράς σε οποιαδήποτε κατηγορία, με χωρητικότητα 565 λίτρων! Και βέβαια, η αναβάθμιση του εξοπλισμού συνδυάστηκε με μια αναβάθμιση της ποιότητας υλικών και κατασκευής, που είναι εμφανής στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Όπως εμφανής είναι και η προσοχή που δόθηκε στην πρακτικότητα του εσωτερικού, με πιο χαρακτηριστικό δείγμα την εντελώς διαφορετική σχεδίαση του εσωτερικού τμήματος της δεξιάς και της αριστερής εμπρός πόρτας, ώστε ν' ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες του οδηγού και του επιβάτη. Στην Ισπανία μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Passat με τον κινητήρα 1.6 των 115 ίππων και με τον 2λιτρο των 150, καθώς και το ντίζελ άμεσου ψεκασμού 1.9 των 105 ίππων. Ξεκινώντας από το τελευταίο, θα πούμε εν συντομία ότι μας ικανοποίησε απόλυτα με τη ροπή του, που κάνει την οδήγησή του πολύ ξεκούραστη, ενώ και ο θόρυβός του βρίσκεται σε απολύτως αποδεκτά επίπεδα. Σαφώς ως έκδοση «εισαγωγής» στη γκάμα είναι για τον ευρωπαίο καταναλωτή καλύτερη πρόταση από το 1.6 των 102 ίππων. Το 2λιτρο FSI είναι ίσως αυτό που αναδεικνύει περισσότερο την αναβάθμιση που έγινε στο μεσαίο μοντέλο της VW. Μ' ένα κινητήρα πολύ καλό, με ροπή από χαμηλά, αρκετή δύναμη και καλά κλιμακωμένο κιβώτιο με 6 σχέσεις, ήταν γρήγορο όσο χρειαζόταν για να γίνει άνετα η διαδρομής μας και ασφαλή τα προσπεράσματά μας. Το αυτοκίνητο δείχνει σημαντικά αναβαθμισμένο σε άνεση και συνολική «ποιότητα κύλισης», με κράτημα που στην καλή (σε πρόσφυση) ισπανική άσφαλτο δεν μας δημιούργησε το παραμικρό άγχος, όσο γρήγορο ρυθμό κι αν ακολουθήσαμε. Το 1.6 FSI ήταν μια έκπληξη. Το περιμέναμε πιο αργό, αλλά η έξυπνη χρήση ενός κιβωτίου 6 σχέσεων με «πυκνή» κλιμάκωση και με έκτη πιο κοντή από τις περισσότερες πέμπτες άλλων αυτοκινήτων, προσφέρει ένα αποτέλεσμα που μας φάνηκε αξιοπρεπέστατο στα 20 περίπου χιλιόμετρα που οδηγήσαμε αυτήν την έκδοση. Η δοκιμή επί ελληνικού εδάφους θα μας δώσει βέβαια μια πληρέστερη εικόνα. Πηγή: Auto-Internet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest technik Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 Ένα ακόμα καλό νέο για τους "οικογενειάρχες": Το ΤFSI Passat Sportline κοστολογήθηκε στα 30,000 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 πολυ καλη τιμη αν σκεφτουμε οτι το golf tfsi ξεκιναει απο τα 28500! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest technik Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 πολυ καλη τιμη αν σκεφτουμε οτι το golf tfsi ξεκιναει απο τα 28500! Πολύ καλή τιμή επίσης, αν σκεφτείς τί προσφέρει ο ανταγωνισμός (βλ. 316 με 30Κ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 565 λίτρα χώρου αποσκευών!!! Βγαίνει και σε έκδοση βυτιοφόρου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 565 λίτρα χώρου αποσκευών!!!Βγαίνει και σε έκδοση βυτιοφόρου! Για να καταλάβεται το πόσο μεγάλο χώρο αποσκευών έχει σας επισυμένω οτι η Mercedes E class έχει 540 Lit χώρου αποσκευών Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 Αυτο δεν ειναι χωρος αποσκευων, δωματιο ολοκληρο ειναι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chrome Posted January 21, 2006 Report Share Posted January 21, 2006 boys and girls toxo to kainorgio passat 1,6 sportline k to amaxi apla g@m@h. to sinisto anepifilakta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Εγινε συγχωνευση των θεματων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...