mx111 Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 γεια σας παιδια..ειμαι καινουργιος εδω αλλα βρηκα πολυ ενδιαφερον το site κι ετσι εγινα μελος εχω ενα golf 4,1400 κυβικων. το πηρα μεταχειρισμενο πριν καποιους μηνες 2.700 ευρω.Μου εβγαλε απο τοτε αρκετες ζημιες τις οποιες τις εφτιαξα ολες και μου στοιχισαν αρκετα!Το αποκορυφωμα ομως ηταν η τελευταια πριν λιγες μερες, οπου ξαφνικα μου αναψε το λαμπακι της θερμοκρασιας κια ειδα οτι εσταζε νερο αλλα δεν ηξερα απο που.το πηγα στο μαστορα και ξεκινησαμε απο ψυγειο,αντλια νερου,θερμοστατη,κολλαρα,σωληνακια,βεντιλατερ,βαλβιδες,φλατζα και το προβλημα υπηρχε ακομη!Τελικα με ενημερωσαν οτι ειναι πιθανο να υπαρχει ρωγμη στον κινητηρα..!τι κανω σ αυτη την περιπτωση? Ποσο θα μου κοστισει γενικα και με ολη αυτη τη δουλεια που εχει κανει ο μαστορας?αξιζει να το φτιαξω?εχω απογοητευτει τελειως...ας με διαφωτισει καποιος :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Όλα αυτά τα άλλαξες για να δει ο (μάστορας) που είναι το πρόβλημα ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 δεν αξιζει φιλε μου να το φτιαξεις αν εχεις τετοια ζημια πιο φθηνα θα σου ερθει να αλλαξεις ολο το μοτερ παρα να το επισκευασεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx111 Posted May 10, 2012 Author Report Share Posted May 10, 2012 ειχα αλλαξει ψυγειο πριν 3 μηνες..τωρα αλλαξα αντλια νερου και βαλβιδα στο βεντιλατερ.Αλλα επειδη το προβλημα συνεχιζε να υπαρχει κοιταξε και τα υπολοιπα..και για να το κανει αυτο λογικα θα πληρωθει για αυτη τη δουλεια!μου ειπε πριν που πηγα οτι αν ειναι καπακι κεφαλης θελει 300 ευρω,ενω αν θελει κινητηρα ειναι 700 ευρω περιπου..!δεν ξερω τι θα κανω..ειναι πολλα τα λεφτα και ετσι οπως ειναι ουτε να το πουλησω μπορω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Σου ειπε δηλ, οτι ειναι πιθανον να ειναι ρωγμη στο μπλοκ? την βρηκε ή υποθετει? γιατι αν υποθετει τοτε να υποθεσεις και εσυ να παρεις και μια 2η γνωμη απο αλλο συνεργειο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx111 Posted May 10, 2012 Author Report Share Posted May 10, 2012 Σου ειπε δηλ, οτι ειναι πιθανον να ειναι ρωγμη στο μπλοκ? την βρηκε ή υποθετει? γιατι αν υποθετει τοτε να υποθεσεις και εσυ να παρεις και μια 2η γνωμη απο αλλο συνεργειο?? υποθετει..μου ειπε θα το παει αυριο στην πρεσσα για να δει τι και πως..!απο την αρχη υποθεσεις κανει..το κοιταει κι αφου βλεπει οτι δεν ειναι το ενα προχωραει στο αλλο!μου ειπε οτι αυτο το προβλημα δεν φαινεται απο την αρχη..βλεποντας και κανοντας λεει.. τρελενομαι στην ιδεα της τελικης τιμης που θ ακουσω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx111 Posted May 10, 2012 Author Report Share Posted May 10, 2012 Συγνωμη πριν εγραψα ραγισμα στον κινητηρα, μπερδευτικα , μου ειπε ο μαστορας πρεπει να παει στην πρεσσα να δει αν εχει ραγισμα το καπακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 (edited) φιλε μου το νερο που λες οτι σταζει απο που σταζει?? δεν αλαζεις αντλια νερου ουτε θερμοστατη αν εκεινα τα σημεια ειναι στεγνα. η γνωμη μου ειναι παρτο και πανε αλλου, ο 14αρης ειναι απλος κινητηρας και δεν εχει πολα πολα για να ψαξεις, 4 πλευρες ειναι ολες και ολες αν δεν μπορει να βρει την δοιαροη που λες οτι σταζουν νερα κιωλας τι να πω... Edited May 10, 2012 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx111 Posted May 10, 2012 Author Report Share Posted May 10, 2012 Αλλαξαμε και αντλια και θερμοστατη και βαλβιδα βιντιλατερ, κ παλι ειχε προβλημα υπερθερμανσης, σημερα το πρωι μου ειπε να ανοιξουμε την κεφαλη να δουμε αν ειναι καμενη η φλαντζα και τελικα δεν ειχε καποιο προβλημα , και μου λεει ο μαστορας πρεπει να πρεσσαρουμε το καπακι της κεφαλης να δουμε μηπως εχει ραγισμα . Υπαρχει περιπτωση να εχει ραγισμα στο Μπλοκ? Ποσο κοστιζει ενα καπακι κεφαλης αν οντως ειναι αυτο το προβλημα και ποσα παμε για καινουργιο μοτερ μεταχειρισμενο ? μηπως γνωριζεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Εσένα θα σου αλλάξει ολόκληρο το αυτοκίνητο, θα σου αδειάσει και τις τσέπες και το πρόβλημα δεν θα το έχει βρει. Γιατί δεν το πέρνεις να το πας αλλού ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Φιλε απο τη στιγμη που ζεσταθηκε το αμαξι επρεπε κατευθειαν να ελεγξει τη φλαντζα κεφαλης τα φουσκωνε τα νερα οταν ζεστενονταν? τωρα εσενα σου αλλαξε τα χιλιαδυο πληρωσες τοσα λεφτα χωρις να το φτιαξει για να σου πει οτι το αμαξι πρεπει να εχει σπασμενο καπακι υπαρχει περιπτωση να εχει και σπασμενο μπλοκ αλλα πολυ δυσκολο παρε το αμαξι αν μπορεις και πηγαινε το αλλου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...