Jump to content
staurosdlc

Προβλημα Σε Tsi 160Hp

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια και συγχαριτηρια για την πολυ καλη δουλεια σας...

ειμαι κατοχος ενος εος με τα 160

φοραω προγραμμα

το αμαξι το πηγα για service και αλλαξανε μπουζι, φιλτρο βενζινης κλπ....

με το που το πηρα το αμαξι γυρω στις 3,700 με 4.000 στροφες εκανε ενα βυθισμα πριν τουρπισει και μετα ανοιγε....

χθες μου αναξε και το check... εχει κανεις καμια ιδεα... το αμξι κατα τα αλλα δουλευει αψογα.....

Link to comment
Share on other sites

Το να το πας πίσω και να τους το πεις το σκέφτηκες ;

Link to comment
Share on other sites

Οταν αλλαζουν μπουζι χρειαζεται να βγει η βαλβιδα n75 ...δυστηχως πολλα συνεργεια δεν κανουν την διαδικασια αργα η δεν τοποθετουν με ηρεμια τα σωληνακια και οσο σφηκτα πρεπει με τα αποτελεσματα που περιγραφεις. 2 Περιπτωσεις ξερω οπου εσπασε η 75 εκανε ρογμη και ειδικα αν ειναι η παλαιου τυπου με το μουσταρδι χρωμα σπαει ποιο ευκολα απο την ασπρη και υπηρχαν προβληματα και κοψιματα κατα την επιταχυνση στο φασμα οπου αναφερεις

. Επισης εχουν εμφανιστει και ελλατωματικες παρτιδες μπουζι προσεξε το αυτο . Πηγαινε στο συνεργειο και ανεφερε τους ειδικα για την N75 ...αλλα και για τα μπουζι .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.