staurosdlc Posted May 20, 2012 Report Posted May 20, 2012 Καλησπερα παιδια και συγχαριτηρια για την πολυ καλη δουλεια σας... ειμαι κατοχος ενος εος με τα 160 φοραω προγραμμα το αμαξι το πηγα για service και αλλαξανε μπουζι, φιλτρο βενζινης κλπ.... με το που το πηρα το αμαξι γυρω στις 3,700 με 4.000 στροφες εκανε ενα βυθισμα πριν τουρπισει και μετα ανοιγε.... χθες μου αναξε και το check... εχει κανεις καμια ιδεα... το αμξι κατα τα αλλα δουλευει αψογα..... Quote
Mist Posted May 20, 2012 Report Posted May 20, 2012 Το να το πας πίσω και να τους το πεις το σκέφτηκες ; Quote
thanos.k Posted May 22, 2012 Report Posted May 22, 2012 Οταν αλλαζουν μπουζι χρειαζεται να βγει η βαλβιδα n75 ...δυστηχως πολλα συνεργεια δεν κανουν την διαδικασια αργα η δεν τοποθετουν με ηρεμια τα σωληνακια και οσο σφηκτα πρεπει με τα αποτελεσματα που περιγραφεις. 2 Περιπτωσεις ξερω οπου εσπασε η 75 εκανε ρογμη και ειδικα αν ειναι η παλαιου τυπου με το μουσταρδι χρωμα σπαει ποιο ευκολα απο την ασπρη και υπηρχαν προβληματα και κοψιματα κατα την επιταχυνση στο φασμα οπου αναφερεις . Επισης εχουν εμφανιστει και ελλατωματικες παρτιδες μπουζι προσεξε το αυτο . Πηγαινε στο συνεργειο και ανεφερε τους ειδικα για την N75 ...αλλα και για τα μπουζι . Quote