jonnypilot Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Καλησπέρα στο forum. Εχω το golf 5 140hp gt sport με 74.000 χλμ περίπου. Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει σε πάτημα 4ης ταχύτητας απο χαμηλές στροφές ενώ το αυτοκίνητο μέχρι της 3400 ανεβάζει με δύναμη (compressor) κανόνικα, στις 3500 κάνει ένα δυνατό κόμπιασμα και στην συνέχεια ανεβάζει πιό αργά όταν δηλαδή μπαίνει σε πλήρη λειτουργία η τουρμπίνα. Υπόψη δεν το έκανε ποτέ πρίν το αυτοκίνητο αυτό. Στο vag-com δεν έβγαλε κάποιο check. Ξέρει κανείς τί μπορεί να φταίει? Βαλβίδα Ν79, Ν249 ή πολλαπλασιαστές? Ευχαριστώ εκ τον προτέρων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babisr21 Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Το ιδιο προβλημα ειχα και γω αλλαξα πρωτα την Ν75 γιατι ειναι πιο φθηνη αλλα τελικα εφταιγαν οι πολλαπλασιαστες οποτε αλλαξα 4ραδα και ειμαι κομπλε. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnypilot Posted October 30, 2012 Author Report Share Posted October 30, 2012 Ευχαριστώ φίλε babisr21 για την απάντηση. Πόσο περίπου στοιχίζει η Ν75 και πόσο η 4αδα οι πολλαπλασιαστές? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babisr21 Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 40 εκανε η βαλβιδα απο αντιπροσωπεια και 140 οι πολλαπλασιαστες απο ηλεκτρονικο καταστημα. Αν θες μπορω να σου στειλω σε μηνυμα το λινκ του καταστηματος. Sent from my GT-I9100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazofonias Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Για κοιτα και την μαγνητικη του κομπρεσορα. Τα ιδια συμπτωματα ειχα και εγω και αλλαξα Ν75 + αντλία νερου που ειναι μαζι με τη μαγνητικη. Εγω με τερμα γκαζι σε τεραστια ευθεια δεν πηγαινα πανω απο 145 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnypilot Posted October 31, 2012 Author Report Share Posted October 31, 2012 Φιλε El-Xamint ευχαριστώ για την απάντηση, θα το κοιταξω. Μετα τις 3500 το αμαξι δινει χιλιομετρα αλλα οχι οπως πρωτα και τα 145 χλμ τα ξεπερναω. Απλα μου κανει πολύ εντονα το κόμπιασμα και κοβει λιγο το αυτοκινητο στην επιταχυνση όταν του ζηταω εγω γκαζι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aetopetra Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Καλημέρα...ψάχνοντας για το πρόβλημα που έχω. Είδα την ανάρτησή σου. Είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Αν είμαι τυχερός και μπαίνεις στο forum, θα ήθελα να ρωτήσω αν τελικά διορθώθηκε το πρόβλημα, και με ποιον τρόπο. Εμένα μου είπαν πως φταίει η καδένα και πρέπει να την αλλάξουμε (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnypilot Posted May 16, 2013 Author Report Share Posted May 16, 2013 Καλημέρα...ψάχνοντας για το πρόβλημα που έχω. Είδα την ανάρτησή σου. Είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Αν είμαι τυχερός και μπαίνεις στο forum, θα ήθελα να ρωτήσω αν τελικά διορθώθηκε το πρόβλημα, και με ποιον τρόπο. Εμένα μου είπαν πως φταίει η καδένα και πρέπει να την αλλάξουμε (!) Φιλε μου καλησπερα. Τελικα ήταν η βαλβιδα Ν75 που εφταιγε και την άλλαξα. Κόστος γυρω στα 45€ περιπου. Αυτες τις μερες όμως παω και για αλλαγη της Ν249 (σκάστρα τουρμπινας) γιατι εβγαλε προβλημα στο διαγνωστικο vagcom. Καποια στιγμη μάλλον θα κόλλησε και δεν την πηρα χαμπαρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Οι καινουριες ειναι ποιο ανθεκτικες...καλα χιλ παιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aetopetra Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Φιλε μου καλησπερα. Τελικα ήταν η βαλβιδα Ν75 που εφταιγε και την άλλαξα. Κόστος γυρω στα 45€ περιπου. Αυτες τις μερες όμως παω και για αλλαγη της Ν249 (σκάστρα τουρμπινας) γιατι εβγαλε προβλημα στο διαγνωστικο vagcom. Καποια στιγμη μάλλον θα κόλλησε και δεν την πηρα χαμπαρι. Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση Το θέμα μου πάντως με έχει μπερδέψει....όταν το πήγα στο συνεργείο περιγράφοντάς τους το πρόβλημα (το οποίο το είχα για αρκετούς μήνες πριν), είχε ανάψει εντελώς συμπτωματικά και η λυχνία του κινητήρα 2 μέρες πριν. Διαγνώστηκε πρόβλημα σε βαλβίδα την οποία αλλάξαμε, αλλά μου τόνισε ο μάστορας πως όσα golf του φέραν με το ίδιο πρόβλημα, έπρεπε τελικά να αλλαχθεί η καδένα. Τελικά, το κόμπιασμα του κινητήρα στις 35000 στροφές είναι σύμπτωμα της καδένας, ή ο τύπος το προσπέρασε εστιάζοντας στην ένδειξη που πήρε από το διαγνωστικό? Τον ξανά ρώτησα και μου απάντησε πως είναι η καδένα. (στην πόλη που ζω, θεωρείται καλό συνεργείο, και μάλιστα έχει και τεράστιο αυτοκόλλητο του wvclub) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...