nostromo Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) Καλησπερα και καλη χρονια σε ολους. Ειμαι καινουργιος στο forum και ελπιζω να γραφω στο σωστο πεδιο σχετικα με καποιες αποριες. Μολις αγορασα ενα passat 1.8t του 2002.Το αυτοκινητο ειναι σε αριστη κατασταση με 44000 χλμ (απο συνταξιουχο) και το ειχε απο καινουργιο. Ηθελα να ρωτησω λοιπον καποια πραγματα σχετικα με την συντηρηση του και γενικοτερα σαν αυτοκινητο. 1. Διαβαζα σε καποια forum (πριν βρω το vw club ) κυριως Αμερικανικα και προτειναν λαδι 5-30 full synthetic. Ισχυει αυτο? Εχει καποιος να προτεινει κατι συγκεκριμενο και αν μπορει να μου πει και καποιες ενδεικτικες τιμες? 2. Επειδη το αυτοκινητο εχει μονο 44000 χλμ αμφιβαλω αν εχει ποτε αλλαχτει ο ιμαντας εκκεντροφορου. Επειδη ομως το αυτοκινητο ειναι 10ετιας και βρισκεται πολυ καιρο σε ακινησια μηπως ειναι απαραιτητο να τον αλλαξω και αν ναι, που κυμαινεται το κοστος του? Τι μπορει να συμβει αν σπασει ο ιμαντας, καρφωνει βαλβιδες κλπ η απλα μενει? 3. Αν και εχω γινει πολυ συντηρητικος στην οδηγηση ( καθοτι πατερας πλεον ) θελω που και που να του ριχνω και κανενα "σκισιμο". Εχετε κατι να προτεινετε ως προς τον τροπο οδηγησης, κυριως επειδη ειναι "τουρμπατο". Τα Γιαπωνεζικα που ειχα δεν ειχαν προβλημα αλλα για την "Γερμανικη σχολη" δεν ξερω τι ισχυει. 4. Τι προβληματα εχει βγαλει γενικα σαν μοντελο και τι θα πρεπει να προσεχω? 5. Τι μικροβελτιωσεις μπορω να του κανω πχ κανα φιλτρο αερα χωρις να μπω σε μεγαλα εξοδα? Ευχαριστω εκ των προτερων. Να ειστε ολοι καλα, και απ' οτι φαινεται θα τα λεμε συχνα. Edited January 4, 2013 by nostromo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 1 Λαδια 5w30 φουλ συνθετικα castrol θα προτιμουσα εγω ειναι λιγο ακριβο απο οτι ξερω 2 Ο ιμαντας καθε 60000 χλμ αλλαζεται δν νομιζω να υπαρχει θεμα αν κοπει θα τις καρφωσει και μπορει να κανει και αλλη ζημια 3 Το μοτερ ειναι σκυλι σκιστο αφοβα απλα καλο ζεσταμα πριν το σκισεις και καλο κρυωμα πριν το σβησεις δηλαδη 2 λεπτα οχι παραπανω 4 Προβληματα τιποτα σοβαρα κανα ψαλιδι κανα αμορτισερ φυσιολογικη φθορα δηλαδη 5 Του κανεις φιλτρο εξατμιση ολοσωμη απο τουρμπινα μεχρι τελικο προγραμμα και ιντερκουλερ και εισαι 220 αλογα και κατσε και γλεντα το εννοειται οτι θα παιξει βελτιωση στα φρενα δηλαδη δισκοπλακες καλα τακακια σωληνακια υψηλης και μια αναρτηση καλη με χαμηλωμα 3.5 ποντους αν και νομιζω οτι εχει τη sport αναρτηση απο τη μανα του. απο που εισαι φιλε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Καλωσορισες στην παρεα. Αν θελεις κανε μια παρουσιαση σου στα νεα μελη. Λαδια βαζεις 5-30 φουλ συνθετικα.castrol,aral ειναι απο τις πολυ καλες και πιο συνηθισμενες εφαρμογες. Απο θεμα χρησης,πραγματικα ειναι σκυλι και δεν παιρνει χαμπαρι τιποτα.Προσεχε μονο το κρυο σκισιμο και το ζεστο σβησιμο,οπως ειπωθηκε και παραπανω. Ιμαντες καλο ειναι να τους αλλαξεις μαζι με τρομπα νερου και λογω μακρας ακινησιας οπως αναφερεις,καλο ειναι να ελεγξεις-αντικαταστησεις οσα περισσοτερα σωληνακια μπορεις μιας και θα εχουν ξεραθει και σιγα σιγα θα στα σκιζει ενα ενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nostromo Posted January 7, 2013 Author Report Share Posted January 7, 2013 1 Λαδια 5w30 φουλ συνθετικα castrol θα προτιμουσα εγω ειναι λιγο ακριβο απο οτι ξερω 2 Ο ιμαντας καθε 60000 χλμ αλλαζεται δν νομιζω να υπαρχει θεμα αν κοπει θα τις καρφωσει και μπορει να κανει και αλλη ζημια 3 Το μοτερ ειναι σκυλι σκιστο αφοβα απλα καλο ζεσταμα πριν το σκισεις και καλο κρυωμα πριν το σβησεις δηλαδη 2 λεπτα οχι παραπανω 4 Προβληματα τιποτα σοβαρα κανα ψαλιδι κανα αμορτισερ φυσιολογικη φθορα δηλαδη 5 Του κανεις φιλτρο εξατμιση ολοσωμη απο τουρμπινα μεχρι τελικο προγραμμα και ιντερκουλερ και εισαι 220 αλογα και κατσε και γλεντα το εννοειται οτι θα παιξει βελτιωση στα φρενα δηλαδη δισκοπλακες καλα τακακια σωληνακια υψηλης και μια αναρτηση καλη με χαμηλωμα 3.5 ποντους αν και νομιζω οτι εχει τη sport αναρτηση απο τη μανα του. απο που εισαι φιλε??? Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες Σταυρο. Εγω λεγομαι Πανος και μενω Αθηνα κατα Μεσογεια μερια προς το αεροδρομιο. Να 'σαι καλα ηρεμησα αρκετα με αυτα που μου ειπες. Καλο βραδυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 400 ευρο και βαζεις εν απρογραμμα και πας 195 αλογα πανω κατω και εισαι αρχοντας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nostromo Posted January 7, 2013 Author Report Share Posted January 7, 2013 Καλωσορισες στην παρεα. Αν θελεις κανε μια παρουσιαση σου στα νεα μελη. Λαδια βαζεις 5-30 φουλ συνθετικα.castrol,aral ειναι απο τις πολυ καλες και πιο συνηθισμενες εφαρμογες. Απο θεμα χρησης,πραγματικα ειναι σκυλι και δεν παιρνει χαμπαρι τιποτα.Προσεχε μονο το κρυο σκισιμο και το ζεστο σβησιμο,οπως ειπωθηκε και παραπανω. Ιμαντες καλο ειναι να τους αλλαξεις μαζι με τρομπα νερου και λογω μακρας ακινησιας οπως αναφερεις,καλο ειναι να ελεγξεις-αντικαταστησεις οσα περισσοτερα σωληνακια μπορεις μιας και θα εχουν ξεραθει και σιγα σιγα θα στα σκιζει ενα ενα. Ευχαριστω για τις απαντησεις Κωνσταντινε. Τι εννοεις να κανω παρουσιαση μου στα νεα μελη? 400 ευρο και βαζεις εν απρογραμμα και πας 195 αλογα πανω κατω και εισαι αρχοντας. Ευχαριστω Quicksilver. Θα το εχω υπ' οψιν για αργοτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 Ευχαριστω για τις απαντησεις Κωνσταντινε. Τι εννοεις να κανω παρουσιαση μου στα νεα μελη? Πας εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32110 για να σε καλωσορισουν και τα υπολοιπα μελη στην παρεα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...