Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
madboy

Βεντιλατερ..

Recommended Posts

Πρόσφατα αποφάσισα να ρίξω ξανά
στο δρόμο το Corrado μου μετά από 4 χρόνια κλεισμένο στο γκαράζ. Είχε σπάσει το
G και μεσολάβησαν και άλλα θέματα οπότε και το αμέλησα.  Επισκεύασα ένα δεύτερο
G που είχα μόνος μου αφού είδα ότι δεν είναι και τόσο τρομερό όσο μου το περιέγραφαν.
Ήταν σε άριστη κατάσταση τα ρουλεμάν και επισκευαστήκαν μόνο τα υπόλοιπα τμήματα(έχω
ανεβάσει και Φώτο στο προφίλ μου). Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το έξης: Υπάρχει
ένα θέμα με το βεντιλατερ. το μοτέρ ανεβάζει θερμοκρασία και το βεντιλατερ δεν ξεκινά.
Να συμπληρώσω ότι δεν δούλευε και η ένδειξη θερμοκρασίας στο καντράν, άλλα άλλαξα
την βαλβίδα και όλα καλά. 



Αν θυμάμαι καλά στο Corrado το βεντιλατερ έχει 2 ταχύτητες με το
που γυρνάς το κλειδί να βάλεις την μηχανή μπροστά δούλευε αυτόματα στην πρώτη σκάλα..και
όταν ανέβαζε θερμοκρασία πέρναγε στην δεύτερη ταχύτητα.(Αν δεν είναι έτσι ας με
διορθώσει κάποιος). Από που παίρνει εντολή το βεντιλατερ να ξεκινήσει? από κάποια
άλλη βαλβίδα? η παίζει να είναι από κάποιο ρελε και ποιο είναι αυτό?



 



κάθε άποψη θα είναι χρήσιμη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε μου αν δεν κανω λαθος το σημα στα βεντιλατερ για να ανοιξουν και να γυρισουν σκαλες το δινει ενα θερμικο διακοπτακι (thermal switch F18) που ειναι περιπου στο κεντρο του ψυγειου (βασει υψους) στην αριστερη πλευρα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι σωστα. Το αλλαξα και αυτο αλλα τιποτα. Μαλλον κατι γινεται με τα 2 ρελε που εχει.(ενα για καθε σκαλα). Θα το ψαξω λιγο ακομα αν και απο ηλεκτρικα δεν το εχω. Μαλλον δεν γλυτωνω τον ηλεκτρολογο. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο η ζημία είναι στην αντλία νερού..τα έχει φτύσει και δεν κυκλοφοράει το νερό στο
κύκλωμα με αποτέλεσμα το νερό στο ψυγείο να είναι σε θερμοκρασία χαμηλή και έτσι
ο αισθητήρας δεν δίνει εντολή να ανοίξει το βεντιλατερ. Βραχυκύκλωσα το
βεντιλατερ άφησα την μηχανή αναμμένη και αυτό εξακολουθούσε να ανεβάζει θερμοκρασία
στους 110c. Τσεκάρω το ψυγείο και ήταν κρύο. Λέω μάλλον βουλόμενο ψυγείο. Το τσεκάρω
και είναι μια χαρά. Οπότε η ζημία είναι στην αντλία και απόλυτα λογικό αφού το αυτοκίνητο
καθόταν 4 χρόνια στο γκαράζ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...