Jump to content

madboy

Members
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

About madboy

  • Birthday 06/22/1969

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Corrado
  • Car's nickname
    VW legend

Recent Profile Visitors

4,730 profile views

madboy's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Σημερα στην δουλεια μου εχουμε ενα γεροντακο μηχανικο ο οποιος ειναι μετρ στα χωματουργικα μηχανηματα caterpillar. Τωρα θα μου πειτε τι σχεση εχει το corrado με μπουλντοζα? Ασφαλως και καμια αλλα ο παπους αφου του ειπα τα συμπτωματα μου ειπε το εξης: Κοιτα μου λεει τον θερμοστατη να δεις αν στο κοματι που παταει στην αντλια εχει καμια τρυπουλα? Του απανταω οχι. Εμ για αυτο μου λεει. ανοιξε μια μικρη τρυπουλα να εξαερωνει το κυκλωμα να δεις οτι θα ανοιξει, γιατι ετσι μου λέει δημιουργειται κενο αερα εκει με αποτελεσμα ενω το νερο μεσα στα τοιχωματα ειναι καυτο εκει δεν ακουμπαει τον θερμοστατη. Κουφαθηκα. Λεω με δουλευει αυτος. Μολις εφτασα σπιτι το εκανα. . Το αποτελεσμα ηταν ακριβως οπως τα ελεγε ο παππους. Ολα μια χαρα.
  2. Θα με τρελανει αυτο..Σημερα αποφασισα να βγαλω τον θερμοστατη εξω να δω μηπως ειναι off. Τον τσεκαρω σε βραστο νερο ανοιγει μια χαρα. Τον αφηνω εκτος και βαζω το αυτοκινητο σε λειτουργια. Αν εξαιρεσεις οτι αργει να ανεβασει θερμοκρασια ολα καλα. Το νερο κυκλοφοραει στο κυκλωμα μια χαρα. τα βεντιλατερ ανοιγουν και ολα δειχνουν τελεια. Γιατι οταν ειναι ο θερμοστατης πανω δεν κανει κυκλωμα το νερο? Να τον βαζω αναποδα δεν παιζει γιατι απλα δεν μπαινει. Παρακατω υπαρχει και ενα link με την σωστη τοποθετηση του θερμοστατη στην αντλια... Δεν μπορω να βρω εξηγηση.... http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3735949
  3. Με αυτο τον τροπο το εκανα αλλα τιποτα. ναι εχει a/c . το βεντιλατερ δουλευει ειναι τσεκαρισμενο. το θεμα ειναι οτι και με βραχυκλομενο το βεντιλατερ σε συνεχη λειτουργια ανεβαζει θερμοκρασια γιατι απλα το νερο δεν κανει κυκλωμα. Δηλαδη το νερο στο ψυγειο μενει κρυο. Και εδω ειναι το ερωτημα. βουλωμενο ψυγειο? αερας στο κυκλωμα? ο θερμοστατης ειναι καινουργιος να ειναι ελατωματικος/ δεν ξερω....δεν βγαζω ακρη. να συμπληρωσω οτι το καλοριφερ δεν δουλευει εδω και χρονια μαλλον ειναι βουλομενο το ψυγειο του.
  4. Ενοεις να βγαλω τα κολαρα ή υπαρχει εκει καποια βαλβιδα εκτονωσης του αερα? και την κανεις οταν ειναι σε λειτουργια το μοτερ η κρυο? οσο για την φλαντζα που αναφερεις δεν νομιζω οι 110 βαθμοι να ειναι ικανοι να κανουν τετοια ζημια οταν το μοτερ μεσα στην πολη ανεβαζει κοντα στους 100 βαθμους. ασε που θα εχανε και αντιπικτικο η θα φαινοταν κατι στα νερα η στο λαδι.
  5. Πρόσφατα όπως ανέφερα και σε άλλο μου post ξεκίνησα την προσπάθεια να επαναφέρω στην άσφαλτο το Corrado μου μετά από αδράνεια 4 ετών κλεισμένο στο γκαράζ. Επισκεύασα το G, άλλαξα αντλία νερού και θερμοστάτη, άδειασα όλο το κύκλωμα ψύξης και πρόσθεσα νέο αντιπηκτικό. Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο ανεβάζει θερμοκρασία κοντά στους 110c χωρίς να ανοίξει το βεντιλατερ(Ενω η βαλβιδα κοντα στους 90 αν θυμαμαι καλα). Άλλαξα βαλβίδα θερμοκρασίας στο ψυγείο τίποτα. Μετά παρατήρησα ότι το κολάρο που είναι στο κάτω μέρος του ψυγείου είναι κρύο σε αντίθεση με όλα τα αλλά που είναι ζεστά. Να μην ανοίγει ο θερμοστάτης είναι σχεδόν αδύνατο αφού είναι καινούργιος. Το ψυγείο να είναι βουλομένο και να μην κάνει κύκλωμα το νερό και αυτό νομίζω δεν παίζει αφού παίρνει σημαντική ποσότητα νερού και όταν ανοίξω από κάτω το κολάρο αδειάζει το νερό κανονικά. Σκέφτηκα μήπως χρειάζεται το κύκλωμα εξαέρωση και υπάρχει κάποιο σημείο που γίνεται αυτό?. Παιζει κατι τετοιο? δεν εξαερωνει το κυκλωμα μονο του απο το δοχειο πληρωσης?
  6. Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο η ζημία είναι στην αντλία νερού..τα έχει φτύσει και δεν κυκλοφοράει το νερό στο κύκλωμα με αποτέλεσμα το νερό στο ψυγείο να είναι σε θερμοκρασία χαμηλή και έτσι ο αισθητήρας δεν δίνει εντολή να ανοίξει το βεντιλατερ. Βραχυκύκλωσα το βεντιλατερ άφησα την μηχανή αναμμένη και αυτό εξακολουθούσε να ανεβάζει θερμοκρασία στους 110c. Τσεκάρω το ψυγείο και ήταν κρύο. Λέω μάλλον βουλόμενο ψυγείο. Το τσεκάρω και είναι μια χαρά. Οπότε η ζημία είναι στην αντλία και απόλυτα λογικό αφού το αυτοκίνητο καθόταν 4 χρόνια στο γκαράζ.
  7. Ναι σωστα. Το αλλαξα και αυτο αλλα τιποτα. Μαλλον κατι γινεται με τα 2 ρελε που εχει.(ενα για καθε σκαλα). Θα το ψαξω λιγο ακομα αν και απο ηλεκτρικα δεν το εχω. Μαλλον δεν γλυτωνω τον ηλεκτρολογο.
  8. Πρόσφατα αποφάσισα να ρίξω ξανά στο δρόμο το Corrado μου μετά από 4 χρόνια κλεισμένο στο γκαράζ. Είχε σπάσει το G και μεσολάβησαν και άλλα θέματα οπότε και το αμέλησα. Επισκεύασα ένα δεύτερο G που είχα μόνος μου αφού είδα ότι δεν είναι και τόσο τρομερό όσο μου το περιέγραφαν. Ήταν σε άριστη κατάσταση τα ρουλεμάν και επισκευαστήκαν μόνο τα υπόλοιπα τμήματα(έχω ανεβάσει και Φώτο στο προφίλ μου). Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το έξης: Υπάρχει ένα θέμα με το βεντιλατερ. το μοτέρ ανεβάζει θερμοκρασία και το βεντιλατερ δεν ξεκινά. Να συμπληρώσω ότι δεν δούλευε και η ένδειξη θερμοκρασίας στο καντράν, άλλα άλλαξα την βαλβίδα και όλα καλά. Αν θυμάμαι καλά στο Corrado το βεντιλατερ έχει 2 ταχύτητες με το που γυρνάς το κλειδί να βάλεις την μηχανή μπροστά δούλευε αυτόματα στην πρώτη σκάλα..και όταν ανέβαζε θερμοκρασία πέρναγε στην δεύτερη ταχύτητα.(Αν δεν είναι έτσι ας με διορθώσει κάποιος). Από που παίρνει εντολή το βεντιλατερ να ξεκινήσει? από κάποια άλλη βαλβίδα? η παίζει να είναι από κάποιο ρελε και ποιο είναι αυτό? κάθε άποψη θα είναι χρήσιμη
  9. madboy

    G LADER Σπασιμο

    ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΙΜΑΝΤΑ ΑΞΙΑΣ 10 EURO
  10. ok φιλε μου ευχαριστω για την απαντηση. Το ψαχνω ακομα. Ετσι και αλιως ειμαι σε φαση επισκευης ενος G-lader δευτερου που ειχα γιατι ο αλλος εγινε κομματια.
  11. Αν μπορει καποιος ας βοηθησει ρε παιδια γιατι εχω μπερδευτει με αυτα που διαβαζω σε διαφορα forum. Ψαχνω να βρω ποιος ειναι ο καταληλος τυπος λαδιου για το G60 8vl moter. Αλλοι λενε 10-30, αλλοι 15-40-...20-50..... εχω χασει την μπαλα. Για την ελλαδα τι ειναι καταληλοτερο με βαση τις υψηλες θερμοκρασιες που εχουμε τους περισσοτερους μηνες του χρονου (ειδικα εγω που ειμαι και Κρητη)
  12. has not set their status

  13. has not set their status

  14. madboy

    Audi R8 Spider

    Ειχα την τυχη περσυ στην Γερμανια να οδηγησω ενα. ΤΟ αυτοκινητο. Ειναι το μαυρο στις φοτο
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.