Πρόσφατα όπως ανέφερα και σε άλλο μου post ξεκίνησα την προσπάθεια να επαναφέρω στην άσφαλτο το Corrado μου μετά από αδράνεια 4 ετών κλεισμένο στο γκαράζ. Επισκεύασα το G, άλλαξα αντλία νερού και θερμοστάτη, άδειασα όλο το κύκλωμα ψύξης και πρόσθεσα νέο αντιπηκτικό. Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο ανεβάζει θερμοκρασία κοντά στους 110c χωρίς να ανοίξει το βεντιλατερ(Ενω η βαλβιδα κοντα στους 90 αν θυμαμαι καλα). Άλλαξα βαλβίδα θερμοκρασίας στο ψυγείο τίποτα. Μετά παρατήρησα ότι το κολάρο που είναι στο κάτω μέρος του ψυγείου είναι κρύο σε αντίθεση με όλα τα αλλά που είναι ζεστά. Να μην ανοίγει ο θερμοστάτης είναι σχεδόν αδύνατο αφού είναι καινούργιος. Το ψυγείο να είναι βουλομένο και να μην κάνει κύκλωμα το νερό και αυτό νομίζω δεν παίζει αφού παίρνει σημαντική ποσότητα νερού και όταν ανοίξω από κάτω το κολάρο αδειάζει το νερό κανονικά. Σκέφτηκα μήπως χρειάζεται το κύκλωμα εξαέρωση και υπάρχει κάποιο σημείο που γίνεται αυτό?. Παιζει κατι τετοιο? δεν εξαερωνει το κυκλωμα μονο του απο το δοχειο πληρωσης?