Andritsos Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Καλησπέρα σας , μιας και έχω καταλήξει μετά από πολύ ψάξιμο οτί το επόμενο εκπαιδευτικό αυτοκίνητο της σχολής μου , πρώτα ο Θεός , θα είναι Polo είπα να μπώ στην κοινότητα σας. Χωρίς να έχω πρόθεση διαφήμισης της επιχείρησης μου , διατηρώ σχολή οδηγών και είμαι κάτοχος ενός Skoda fabia. Με τα πολλά και τα λίγα έφτασε η ώρα να αλλάξω το εκπαιδευτικό. Καταλήγω στο Polo 1.2 tdi comfortline 5d ή στο Polo 1.6 tdi BMT comfortline 5d. Αυτό που με καίει περισσότερο στην επένδυση που πρόκειται να κάνω πάνω σε αυτό το αυτοκίνητο είναι το πόσο αξιόπιστο είναι. Ο αντιπρόσωπος εδώ στην περιοχή μου με κατατόπισε πολύ καλά αλά μου έδωσε την εντύπωση σαν να μήν ήθελε να κάνω επέκταση εγγύησης απο τα 2 στα 4 χρόνια. Υπάρχουν θεματάκια με τα Polo 6r 1.2tdi kai 1.6 tdi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 «Ζημιές στο σύστημα τροφοδοσίας που προκλήθηκαν από τη χρήση καυσίμου που δεν συμμορφώνεται με τα ASTM-D-975 Grade 2 S15 standards, δεν θα καλύπτονται από την εγγύηση»Αυτη ειναι προσφατη ανακοινωση της vw για τα παραπονα που υπαρχουν με τους diesel. Ψαξε στο νετ εχει πολλα αρθρα μιας και υπηρξαν πολλα θεματατα με την αντλια και θεματα ,βαλε αναζητηση "stalling vw tdi" και θα καταλαβεις. Επισης γενικα τα vw οπως θα ειδες απο τα topic "προβληματα" ...δεν νομιζω να τα λες αξιοπιστα τουλαχιστον τα 2-3 πρωτα χρονια καθε μοντελου . Γενικα οι ποιο αξιοπιστοι κινητηρες σε diesel ειναι της fiat που τα φοραει πλεον και η κουτση μαρια και εχουν περασει κατα πολυ τα 300.000χιλ . Επισης τα ford εχουν εκπληκτικους diesel οπου επισης νομιζω ειναι σε συνεργασια με fiat ή renaut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted February 15, 2013 Author Report Share Posted February 15, 2013 Απο όσο έψαξα τα πολλά προβλήματα προέκυπταν στα ποιο παλιά 1.9 tdi μοτερ. Όσον αφορά για ο θέμα της τρόμπας είναι κάτι που πρέπει να το προσέχει ο εκάστοτε κάτοχος ενός οποιουδήποτε diesel αυτοκινήτου. Συνάδελφος με Punto diesel στα 78000 χλμ βγήκε off η τρόμπα από σκάρτο πετρέλαιο. Φυσικά και δεν σου την καλύπτει την τρόμπα όποια εγγύηση και να έχεις σε όποια μαρκα και αν ανήκει το αυτοκίνητο. Φίλτατε thanos katsas το Golfaki σου είναι tdi ? Γενικά αξίζουν τα 310 μπροστά για να πάει η εγγύηση απο τα 2 στα 4 χρόνια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 tsi 160 ειναι φιλε ,εγω την απαιτησα δωρεαν ,ειχα καποια θεματα με δικσοπλατο και κρεμαγιερα απο την αγορα του και τα αλλαξαν ολα και απαιτησα και την εγγυηση και για μενα να την κανεις...δες το τοπικ με τα προβληματα και θα καταλαβεις.... Οσο για τα tdi τα vw ειναι τα ποιο ευαισθητα ,επιβεβαιομενο απο συνεργειο diesel μιας και ο πατερας μου παντα diesel ειχε (δεν ηταν ταξιτζης) το focus 2008 1.8tdci που εχουμε εχει 220.000 και δεν εχει παθει τιποτα . Αντιθετα ενας γνωστος μας με Golf 6 1.6tdi στα 70.000 αλλαξε αντλια .Μπορει να εφταιγε εκει που εβαζε πετρελαιο αλλα ειναι ποιο ευαισθητα και γενικα το diesel θελει συχνα πυκνα ανοιγματα για να ξεκαρβουνιαζει ! Αλλα η τσεπη σου υσηχαζει αλλο να καις 10 λιτρα στη πολη και αλλο 5-6 , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted February 18, 2013 Author Report Share Posted February 18, 2013 Η αλήθεια είναι οτί εκτός από την ΄΄ευαίσθητη΄΄ τρόμπα δεν άκουσα τπτ άλλο μετά από μία έρευνα που έκανα σε συνεργεία. Για πολλούς λόγους το Polo με βολεύει πολύ στην δουλειά μου , είμαι γερμανοαυτοκινητόφιλος , και μετά από έρευνα αγοράς που έκανα και σε άλλα υποψήφια μοντέλα άλλων εταιριών πραγματικά είναι πολύ καλύτερο. Όσον αφορά για την επέκταση εγγύησης λέω να την βάλω στο πακέτο και ας μην το πάρω σε μεταλλικό χρώμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...