Jump to content
nitzaki

Σωληνακια Υποπιεσης

Recommended Posts

Παιδια καλησπερα!!

 

Εχω ενα προβλημα στο αμαξι και σε συνεργειο που ημουνα σημερα δεν μπορεσε να γινει τιποτα. Το αμαξι ειναι Golf 4 1.9 TDI 99' . Αλλαξα ολα τα σωληνακια υποπιεσης και γενικα οτι σωληνακι εχει σχεση με τη τουρμπινα λογω παλαιοτητας τους. Το αμαξι πριν δουλευε μια χαρα. Μετα την αλλαγη ξαφνικα το αμαξι σταματησε να τουρμπιζει. Ολες οι βαλβιδες που συνδεονται τα σωληνακια δουλευουνε σωστα. Μπορει να μου πει κανενας τι μπορει να φταιει? Υπαρχει καποιο manual για να δουμε συνδεσμολογιες και οτι αλλο ειναι χρησιμο? Κατα την αλλαγη οποιο παλιο σωληνακι εβγαινε, εμπαινε καινουργιο και αυτο για την αποφυγη λαθος συνδεσης, Δε μπορω να καταλαβω τι φταιει... Please θελω τη βοηθεια σας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα αλλαξα εγω. Σε συνεργειο πηγα και μου τα αλλαξανε. Αλλα απ'οτι ειδα και μου ειπανε βαλανε τα ιδια. Ακομη και αυτοι απορουσαν πως ειναι δυνατον να μην δουλευει σωστα το αμαξι ενω πριν ητανε μια χαρα. Εκτος και αν εχουν κουμπωσει καποιο σωληνακι λαθος και δεν μπορουν να το βρουν. Δε μπορω να καταλαβω..Δεν υπαρχει καποιο σχεδιο?

Link to comment
Share on other sites

οχι κανενα λαμπακι.. Βγαλαμε και τον αρνητικο πολο μηπως και το πηρε σαν βλαβη αλλα τιποτα. Ισως το μονο που θα βοηθουσε ειναι αν ειχε καποιος φιλος ιδιο αμαξι και εβγαζε μια φωτο  στα σωληνακια να δουμε πως πανε. Αν και το συστημα του ειναι τοσο απλο και ολα τοσο κατανοητα στο πως θα μπουν που δε μπορει να γινει λαθος! Και ομως.. Θα καθησε ο διαολος πανω και δεν φενεται τωρα.

Link to comment
Share on other sites

τα παντα. ολα ελεχθηκαν και φενονται φυσιολογικα!Και εκει ειναι που με τρελαινει..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ξερεις τι; το αμαξι δεν ειχε κανενα θεμα..απλα ηθελα να αλλαξω τα σωληνακια υποπιεσης γιατι ειχανε ξεραθει και τα πετουσε συνεχεια. Αλλαζοντας τα ομως δε δουλεψε σωστα μετα

,πραγμα πολυ περιεργο. Και ειμαι σχεδον σιγουρος πως καποιο απο τα σωληνακια το εχουνε βαλει λαθος. 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια... Σημερα πηρα το αμαξι μου απο το συνεργειο. Βρεθηκε σχεδιο και τα σωληνακια ηταν ολα ΟΚ τελικα.

Το θεμα ηταν το εξης: Με τα παλια σωληνακια προφανως καπου θα ειχα μικρη διαρροη κ ενδεχομενως χαμηλοτερη πιεση. Βαζοντας καινουργια(σωληνακια) η πιεση ηρθε στο φυσιολογικο δημιουργωντας ομως προβλημα. Πανω στην τουρμπινα εχει εχει ενα βαλβιδακι με ενα λαστιχακι μεσα κατι σαν σαμπρελα (αποτι μου ειπανε) με αποτελεσμα αυτο να τρυπησει δεχοντας την κανονικη πιεση.. Και για αυτο το αμαξι δε τουρμπιζε καθολου. Τωρα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αυτο..  Ενα αλλο που ειχα παρατηρησει και ξεχασα να αναφερω ειναι οτι το αμαξι μου ειχε μεγαλη ροπη ακομα και απο τις 1000 στροφες , πραμα που δεν ηταν φυσιολογικο. Προφανως απο κει που πηρα το αμαξι κατι πειραξανε και εγινε αυτο με αποτελεσμα να επιβαρυνει το βαλβιδακι που βρισκεται πανω στη τουρμπινα.. Μετα απο ολες αυτες τις αλλαγες που σας ειπα το αμαξι εχει ροπη στις 2100 στροφες αλλα τουρμπιζει πολυ καλα. Τωρα αυτο παλι εγω δε γνωριζω αν πρεπει να ειναι ετσι. Απο το συνεργειο ομως μου ειπανε οτι τα πετρελαια δουλευουν κατα αυτον τον τροπο. Περιμενω και την δικη σας αποψη...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.