Nikos_Golfw Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 Καλησπέρα,έχω το golf 6 tsi και πριν 2 εβδόμαδες εκανα τη βελτίωση.αρχικα έβαλα 70αρα εξάτμηση χωρίς καταλύτη με ένα μόνο τελικό(απο τότε ακούω πολύ εντονα το σφύριγμα της φτερωτής)...έχω αλλάξει το ιντερκούλερ με του s3.και τέλος έκανα την τουρμπίνα υβριδική..απο τη μέρα λοιπόν που το πήρα με την τουρμπίνα και το προγραμμάτισα έχοντας κάνει και 700 χλμ βλέπω καπνό μπλέ κάθε φορά που σταματάω στο φανάρι...πάντα ομως οταν εχει αρχισει και στροφαρει η τουρμπίνα..(ενδειξη στο μπαρομετρο απο 0 εως 0.5)...στο δρόμο που πηγα στο χωριο δεν έβλεπα καπνους..παρα μονο σε χαμηλες πιεσεις στο τουρμπο και ακουγοντας ενα περιεργο σφυριγμα και ακομα πιο περιεργη εκτονωση της σκαστρας(εχω την εργοστασιακη και εκανε οπως οταν μου ειχε βγει η φισα της)...οποτε μαλλον τα εχει παιξει η σκαστρα!Η κάπνα ομως δικαιολογειται;στις δοκιμες μου σε ανοιχτο δρομο στο χωριο διαπιστωσα με ζεσταμενο αμαξι βεβαια..αλλα σχετια κρυο το χωρο του μοτερ..δεν ειδα ουτε καπνο ουτε κοψιμο,σε πιεση δουλευε στο 1.6 σταθερα...πιο μετα εχοντας ζεσταθει απο διαδοχικα πατηματα 2-3 δηλαδη δεν ανεβαζε πανω απο1.2 και ακουγα την σκαστρα να κανει τον περιεργο ηχο...εκει βεβαιωθηκα για την σκαστρα!το πηγα παλι στον τουρμπινα προτου φυγω για το χωριο και το ελυσε παλι και ειχε δει λογω πιεσης οτι ειχε σπασει το κλαπετο λυπανσης επειδη η σκαστρα εμενε ανοιχτη..το εφτιαξε και μου ειπε οκ..το πηρα παλι και μου εκανα αυτα που εχω γραψει...Μεχρι και σημερα το δοκιμασα και μολις αρχιζει και ζεστενεται το λαδι εχω παλι τα ιδια..αν το ξεκινησω χαμηλα μεχρι να δειξει το μπαρομετρο απο -0.8 εως 0 ολα καλα..μετα παλι κάπνα πισω..σαν διχρονο παπακι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Golfw Posted March 19, 2013 Author Report Share Posted March 19, 2013 αλλαξαν..αφου εγινε και σερβις στην τουρμπινα... αν οντως τσιμπαει λαδι η τουρμπινα τι μπορω να κανω;εκτος βεβαια απο το να παω σε καινουρια;ο τουρμπινας το ειδε και δευτερη φορα και δεν μου ειπε κατι τετοιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Golfw Posted March 19, 2013 Author Report Share Posted March 19, 2013 Καπου σου τσιμπαει λαδακι η τουρμπινα απο το ξυραφιασμα και αν ειναι ετσι τι κανουμε;καινουρια τουρμπινα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 Φίλε μου έχει θέμα η τουρμπινα σου!αυτο εινα συμπτωμα χτυπημενης τουρμπινας. Καλο θα ήταν να μην σηκώνεις πίεση γιατι ρισκαρεις με μεγαλύτερη ζημιά(και στο μοτέρ)! Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Φίλε μου έχει θέμα η τουρμπινα σου!αυτο εινα συμπτωμα χτυπημενης τουρμπινας. Καλο θα ήταν να μην σηκώνεις πίεση γιατι ρισκαρεις με μεγαλύτερη ζημιά(και στο μοτέρ)! Sent from my iPad using Tapatalk HD +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Golfw Posted March 21, 2013 Author Report Share Posted March 21, 2013 Το τουρμπο λυθηκε...εχει θροσ σπασμενα και κατι αλλο που δεν συγκρατησα γιατι ημουν στη δουλεια οταν με πηραν τηλεφωνο...αυτο εγυνε απο υπερβολικη πιεση ανω των 2 bar...τη στιγμη που το οργανακι εδειχνε 1.2-1.6 bar...η αιτια;...χαλασμενη σκαστρα εργοστασιακη....μικρο το κακο..ο τουρμπινας ειναι εξηγημενο παιδι και θα το φτιαξει...μονο θεματακι η σκαστρα..θα αντικατασταθει αμεσως....για αρχη την εργοστασιακη(που ειναι ενισχημενη) και μετα παμε για forge! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted March 21, 2013 Report Share Posted March 21, 2013 Μπραβο. Κανε όμως μια μέτρηση μέσω vag com να σιγουρευτεις ότι παίζεις σε σωστές πιέσεις! Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Golfw Posted March 21, 2013 Author Report Share Posted March 21, 2013 vag com εχω..αλλα δεν εχω κανει μετρισεις...λιγο βοηθεια πως θα το μετρισω;ευχαριστω εκ των πρωτερων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Golfw Posted March 21, 2013 Author Report Share Posted March 21, 2013 μηπως να αλλαξω και n249; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted March 21, 2013 Report Share Posted March 21, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Golfw Posted March 22, 2013 Author Report Share Posted March 22, 2013 N249 και σκαστρα ειναι το ιδιο. Αυτο ειναι σίγουρο;αφου εχω διαβάσει στο φορούν οτι ειναι άλλη βαλβίδα.τελος πάντων θα δούμε τι θα γίνει με τι σκας τωρα και βλέπουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted March 22, 2013 Report Share Posted March 22, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...