Jump to content
Nikos_Golfw

Πρόβλημα Με Λαδια Σε Golf 6 Tsi 160 Hybrid!Sos

Recommended Posts

Καλησπέρα,έχω το golf 6 tsi και πριν 2 εβδόμαδες εκανα τη βελτίωση.αρχικα έβαλα 70αρα εξάτμηση χωρίς καταλύτη με ένα μόνο τελικό(απο τότε ακούω πολύ εντονα το σφύριγμα της φτερωτής)...έχω αλλάξει το ιντερκούλερ με του s3.και τέλος έκανα την τουρμπίνα υβριδική..απο τη μέρα λοιπόν που το πήρα με την τουρμπίνα και το προγραμμάτισα έχοντας κάνει και 700 χλμ βλέπω καπνό μπλέ κάθε φορά που σταματάω στο φανάρι...πάντα ομως οταν εχει αρχισει και στροφαρει η τουρμπίνα..(ενδειξη στο μπαρομετρο απο 0 εως 0.5)...στο δρόμο που πηγα στο χωριο δεν έβλεπα καπνους..παρα μονο σε χαμηλες πιεσεις στο τουρμπο και ακουγοντας ενα περιεργο σφυριγμα και ακομα πιο περιεργη εκτονωση της σκαστρας(εχω την εργοστασιακη και εκανε οπως οταν μου ειχε βγει η φισα της)...οποτε μαλλον τα εχει παιξει η σκαστρα!Η κάπνα ομως δικαιολογειται;στις δοκιμες μου σε ανοιχτο δρομο στο χωριο διαπιστωσα με ζεσταμενο αμαξι βεβαια..αλλα σχετια κρυο το χωρο του μοτερ..δεν ειδα ουτε καπνο ουτε κοψιμο,σε πιεση δουλευε στο 1.6 σταθερα...πιο μετα εχοντας ζεσταθει απο διαδοχικα πατηματα 2-3 δηλαδη δεν ανεβαζε πανω απο1.2 και ακουγα την σκαστρα να κανει τον περιεργο ηχο...εκει βεβαιωθηκα για την σκαστρα!το πηγα παλι στον τουρμπινα προτου φυγω για το χωριο και το ελυσε παλι και ειχε δει λογω πιεσης οτι ειχε σπασει το κλαπετο λυπανσης επειδη η σκαστρα εμενε ανοιχτη..το εφτιαξε και μου ειπε οκ..το πηρα παλι και μου εκανα αυτα που εχω γραψει...Μεχρι και σημερα το δοκιμασα και μολις αρχιζει και ζεστενεται το λαδι εχω παλι τα ιδια..αν το ξεκινησω χαμηλα μεχρι να δειξει το μπαρομετρο απο -0.8 εως 0 ολα καλα..μετα παλι κάπνα πισω..σαν διχρονο παπακι!

Link to comment
Share on other sites

αλλαξαν..αφου εγινε και σερβις στην τουρμπινα...

αν οντως τσιμπαει λαδι η τουρμπινα τι μπορω να κανω;εκτος βεβαια απο το να παω σε καινουρια;ο τουρμπινας το ειδε και δευτερη φορα και δεν μου ειπε κατι τετοιο!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου έχει θέμα η τουρμπινα σου!αυτο εινα συμπτωμα χτυπημενης τουρμπινας. Καλο θα ήταν να μην σηκώνεις πίεση γιατι ρισκαρεις με μεγαλύτερη ζημιά(και στο μοτέρ)!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου έχει θέμα η τουρμπινα σου!αυτο εινα συμπτωμα χτυπημενης τουρμπινας. Καλο θα ήταν να μην σηκώνεις πίεση γιατι ρισκαρεις με μεγαλύτερη ζημιά(και στο μοτέρ)! Sent from my iPad using Tapatalk HD

+1

Link to comment
Share on other sites

Το τουρμπο λυθηκε...εχει θροσ σπασμενα και κατι αλλο που δεν συγκρατησα γιατι ημουν στη δουλεια οταν με πηραν τηλεφωνο...αυτο εγυνε απο υπερβολικη πιεση ανω των 2 bar...τη στιγμη που το οργανακι εδειχνε 1.2-1.6 bar...η αιτια;...χαλασμενη σκαστρα εργοστασιακη....μικρο το κακο..ο τουρμπινας ειναι εξηγημενο παιδι και θα το φτιαξει...μονο θεματακι η σκαστρα..θα αντικατασταθει αμεσως....για αρχη την εργοστασιακη(που ειναι ενισχημενη) και μετα παμε για forge!

Link to comment
Share on other sites

N249 και σκαστρα ειναι το ιδιο

.

Αυτο ειναι σίγουρο;αφου εχω διαβάσει στο φορούν οτι ειναι άλλη βαλβίδα.τελος πάντων θα δούμε τι θα γίνει με τι σκας τωρα και βλέπουμε!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.