Jump to content
freak107

Πρόβλημα Καλωδίωσης; Διαρροή;

Recommended Posts

Παιδιά τις καλησπέρες μου. Χρόνια πολλά και Χριστός ανέστη κατ αρχήν.

 

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα απο χθες και υποψιάζομαι μήπως είναι κάποιες αλλαγές που έχω κάνει στο αμάξι. Για να σας βάλω στο θέμα, έχω εδώ και 2 χρόνια εγκατεστημένα στο αμάξι τα s6 led κάτω στον προφυλακτήρα εκεί που είναι το προβολάκι ομίχλης. Η εγκατάσταση είχε γίνει από εμένα αλλά δεν εκμεταλλεύτηκα τότε το γεγονός πως τα συγγεκριμένα led έχουν τη δυνατότητα με ένα controller να dimmάρουν, έτσι τα εγκατέστησα να δουλεύουν μόνο στο 100% της φωτεινότητας τους.

 

Μετά από τόσο καιρό πήρα ένα controller από ebay ( http://www.ebay.de/itm/AUDI-S6-LED-TFL-TAGFAHRLEUCHTEN-STEUERGERAT-DIMMEN-/130560369164?ssPageName=ADME:X:eRTM:DE:1123 ) το οποίο και σύνδεσα το Σάββατο (μέρα που βρήκα και εγώ να ασχοληθώ... :) )

 

Η συνδεσμολογία έγινε ως εξής: Από το δεξί parking light στην κατάλληλη υποδοχή για το controller (για dimming του δεξιού led). Από το αριστερό parking light στην κατάλληλη υποδοχή για το controller (για dimming του αριστερού led). Μια υποδοχή πήγε στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και μια τελευταια (η οποία ήταν καθορισμένη να πάει στην ασφαλειοθήκη στη μίζα) έμεινε ελεύθερη λόγω χρόνου. Μετά το controller οι συνδέσεις έγιναν κανονικά και τα led δουλεύουν στην μειωμένης έντασης φωτεινότητα μια χαρά! Το πρόβλημα μου είναι πως από την Κυριακή η μπαταρία άρχισε να δείχνει τα δόντια της. Μετά από την Κυριακή το βράδυ, και από ταξίδι 100km, το αμάξι νέκρωσε. Δεν είχα πολύμετρο να μετρήσω την μπαταρία αλλά χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει.

Με προβληματίζει το γεγονός από που έχω διαρροή όμως. Μετά από επικοινωνία με τον πωλητη του controller, μου είπε πως το καλώδιο που δεν σύνδεσα λέει στο controller πότε να είναι on και πότε off. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως κάτι το οποίο δεν είναι καν συνδεδεμένο καταναλώνει ενέργεια?Αφού τα άλλα 2 καλώδια που κλείνουν το κύκλωμα βρίσκονται πίσω από ρελέ?

 

Όποιος μπορεί να μου εξηγήσει θα του ήμουν ευγνώμων

 

Ευχαριστω

 

PS: και κάτι τελευταίο που ξέχασα. Υπάρχει στο χώρο της μηχανής καλώδιο + που ενεργοποιείται με το που γυρνάμε τη μίζα? Ξέρω που έχει στη δευτερη ασφαλειοθήκη κοντά στο τιμόνο, όμως δεν θέλω να βάζω καλώδιο από το χώρο της μηχανής μέσα

Edited by freak107
Link to comment
Share on other sites

Aν υπήρχε ενα σχημα συνδεσμολογίας του controller και ενα συνολικό ετσι οπως τον συνδέσει εσυ, θα ηταν πιο ευκολο να καταλάβουμε τι εχεις κάνει.

Link to comment
Share on other sites

https://docs.google.com/file/d/0B1jacPlP29kgSnByck15djBlT3c/edit?usp=sharing

 

Το πορτοκαλί καλώδιο ήταν για να πάει είτε στη μίζα είτε στο switch εάν υπήρχε η επιλογή auto, το οποίο έμεινε χωρίς να ενωθεί προς το παρόν (παρέχει full brightness στα led)

 

 Για τα υπολοιπα εδώ ειμαι

Link to comment
Share on other sites

Παιδια; Κανεις;

 

Η μπαταρία τώρα που σκεφτόμουν καταναλώθηκε πάρα πολύ γρήγορα και σε υπερβολικά λίγο χρόνο για να είναι διαρροή από το controller

 

Δεν ξέρω. αν  γνωρίζει κανεις ας με βοηθήσει

 

Τώρα αναμένω να φορτιστεί και πάλι η μπαταρία και να ελέγξω με αμπερόμετρο τι γίνεται στα καλώδια και αν όντως υπάρχει διαρροή

Link to comment
Share on other sites

Παιδια; Κανεις;

 

Η μπαταρία τώρα που σκεφτόμουν καταναλώθηκε πάρα πολύ γρήγορα και σε υπερβολικά λίγο χρόνο για να είναι διαρροή από το controller

 

Δεν ξέρω. αν  γνωρίζει κανεις ας με βοηθήσει

 

Τώρα αναμένω να φορτιστεί και πάλι η μπαταρία και να ελέγξω με αμπερόμετρο τι γίνεται στα καλώδια και αν όντως υπάρχει διαρροή

 

Υπαρχη μια δυσκολία να απαντηση καποιος σε κάποιο θεμα στο φορουμ

 

Περαν αυτου, αν αυτα που ειναι στο σχέδιο ισχύουν και στην πραγματικότητα δεν βλέπω που μπορεί να ειναι η διαρροή. 

 

 

Με μια μετρηση στα σημεια Α & Β δεν θα πρέπει να εχεις ταση οταν το αυτοκίνητο ειναι σβηστό και εξω το κλειδι

kikloma.png

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο ευχαριστώ για την απάντηση.Στα σημεία Α και Β είμαι σίγουρος πως δεν έχω τάση αφού από εκεί είχα τάση με το που άναβα τη μικρή σκάλα εδώ και 2 χρόνια και δούλευαν τα led. Όταν η μικρή σκάλα δεμ δούλευε ούτε και το ρελέ έδινε τάση...

 

Όπως προανέφερα το δύσκολο να πιστέψω είναι πως σε 1 ώρα, μετά από ταξίδι 1 ώρας, η μπαταρία ήταν νεκρή.

 

Μήπως η μπαταρία είναι στα τελευταία της? Είναι δεν είναι 1, 1μιση έτος στο αμάξι....

 

Τι να πω...

Edited by freak107
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο ευχαριστώ για την απάντηση.Στα σημεία Α και Β είμαι σίγουρος πως δεν έχω τάση αφού από εκεί είχα τάση με το που άναβα τη μικρή σκάλα εδώ και 2 χρόνια και δούλευαν τα led. Όταν η μικρή σκάλα δεμ δούλευε ούτε και το ρελέ έδινε τάση...

 

Όπως προανέφερα το δύσκολο να πιστέψω είναι πως σε 1 ώρα, μετά από ταξίδι 1 ώρας, η μπαταρία ήταν νεκρή.

 

Μήπως η μπαταρία είναι στα τελευταία της? Είναι δεν είναι 1, 1μιση έτος στο αμάξι....

 

Τι να πω...

Να πω και εγώ την κουταμάρα μου ... Δεν είμαι και πολύ σχετικός με τέτοιες μετατροπές

 

Βλέπω ότι από τον controller φεύγει καλώδιο απευθείας προς το (-) της μπαταρίας. Όταν δουλεύει το αυτοκίνητο, δηλ. είναι κλειστά τα ρελέ και δίνουν ρεύμα, θεωρώ (+), μήπως έχεις εκεί κανένα βραχυκύκλωμα μέσα από τον controller (η περίπτωση δηλ. να είναι ελαττωματικός);

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.