playmaker Posted May 25, 2013 Report Share Posted May 25, 2013 Εχει ένα golf iv 1.6 16v αρκετά προσεγμένο απο οτι καταλαβαίνω το σασμαν θ φτάσει κάποια στιγμή στα τελευταία του λόγω προβλήματος βήδες πριτσινια κάτι έπαιζε μαυτη τ γενιά !αξιζει να κάνω ανακατασκευή το δικό μ γίνεται ; Μπορω να βάλω σασμαν απο 180αρι gti 6 ταχυτο μιας κ σκέφτομαι κάποια στιγμή κ αλλαγή κινητήρα ; Το σασμαν αυτο αφού είναι 6 ταχύτητες κ το δικό μ 5 αν και λιγότερη ροπή κτλ δεν γ πηγαίνει μια χαρά λόγω πιο μικρής κλιμάκωσης ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted May 25, 2013 Report Share Posted May 25, 2013 εγω ειμαι με 255000 χλμ και ακομη ζει. 02.2002 ειναι το αμαξι. Μαλιστα εχω να αλλαξω δισκο απο τα 75000χλμ και βαλβολινες εχω αλλαξει συνολο 2 φορες. Δεν βλεπω το λογο να αλλαξεις σαζμαν χωρις να εχεις καποιο θεμα. Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk HD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 26, 2013 Author Report Share Posted May 26, 2013 εννωειται απλα νομιζω κατι επαιζα παιζει το δικο μου να εχει πριτσινια και σενα βιδες η το αντιθετο και μ πε ενα μηαχνικοσ οτι βγαζει 150.000 με το ζορι κ καλα τωρα εχω 115 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acidarrow Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Παιδια εχει να κανει με την χρηση, τα πρωιμα μοντελα οντως βγαλανε καποια προβληματα αλλα σε περιορισμενα νουμερα και οχι γενικα...το σασμαν εχει να κανει με την χρηση αμα το πλακωνεις στις καρφωτες λογικο ειναι να βγαλει προβλημα εγω αλλαξα δισκο στις 98.000 και εχω 115.000 και το σασμανακι μου δουλευει ρολοι και ειναι και ανεβασμενο το μοτερακι μου στα 210...αμα δεν εχεις εμφανεις ενδειξεις οτι το μοτερ σου παραδιδει πνευμα μην το πειραξεις καν...απλα σου προτεινω αλλαγη βαλβολινης (που παλι δεν θα δεις αλλαγη) και ενα ποιο "σκληρο δισκο"...αλλαξε σασμαν μαζι με το μοτερ οταν πας σε μεγαλυτερο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...