naruel Posted September 1, 2013 Report Share Posted September 1, 2013 (edited) Λόiπον πριν καμιά βδομάδα στη ΙΕΡΑ πάτησα απότομα το φρένο και μου έσβησε το αμάξι (λογικό αν έχεις 4η και πας με 30). Είχα ανοικτό το a/c.Μόλις γύρισα την μίζα άργησε να πάρει μπρος περισσότερο από άλλες φορές (υπέθεσα λόγο του φόρτου να σμπρώξει και τον κομπρέσορα του a/c ).Από εκεί και πέρα παρατήρησα το εξής. στο ρελαντί δεν βγάζει όσο κρύο έβγαζε και οι στροφές δεν ανεβαίνουν πάνω απο 750-800. ;Eχω την εντύπωση πως κάτι παίχτηκε με κάποιον αισθητήρα-κύκλωμα-ρύθμιση που λέει στην ecu να ανεβάσει το ρελαντι ή να παρακάμψει το σύστημα του ρελαντί (αν θυμάμαι καλά το ρελαντί δεν είναι ήδη παράκαμψη της κλειστής πεταλούδας?).Φυσικά θα το πάω συνεργείο καααααποια στιγμή αφού το a/c εν πορεία θεωρώ πως λειτουργεί σωστά απλά μια παραπάνω ιδέα μην μας πιάσουν και κώτσους δεν είναι κακή! Edited September 1, 2013 by naruel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Το να αργήσει να εκκινήσει ο κινητήρας μετά από σβήσιμο κατά το φρενάρισμα, όπως το περιγράφεις δηλαδή, δεν είναι κάτι το ασυνήθιστο και το λέω γιατί μου έχει τύχει κάποιες φορές με διάφορα μοντέλα της Skoda που είχα. Είναι κάτι που δεν γίνεται πάντα, αλλά τυχαία που μάλλον έχει να κάνει με διάφορες παραμέτρους που πιθανόν να λαμβάνουν χώρα τη δεδομένη στιγμή. Όσον αφορά στον κλιματισμό σου στο ρελαντί, μπορείς να το καταλάβεις αν όντας σε ρελαντί ενεργοποιήσεις το κλιματιστικό. Λογικά είτε άμεσα είτε μετά από μερικά δευτερόλεπτα, θα ανοίξει ο συμπιεστής και θα σου κάνει το ανέβασμα των στροφών ενώ θα παρατηρήσεις και μια μικρή αύξηση της τιμής της στιγμιαίας κατανάλωσης η οποία ανάλογα με τη θερμοκρασία του κινητήρα μπορεί να είναι από 0.8 έως 1.1, ενώ συνήθως είναι 0.6 με 0.8. Αν ο κινητήρας σου ήταν ήδη ζεστός είναι φυσιολογικό να μη βλέπεις ανεβασμένες τις στροφές του. Όταν είναι σχετικά κρύος ο κινητήρας τότε βλέπεις μια αύξηση των στροφών μεταξύ 900 και 1.100. Ότι σου γράφω τα έχω παρατηρήσει και στα τρια Skoda που είχα στην κατοχή μου, με τελευταίο το Roomster που έχει τον CBZB κινητήρα. Πρόβλημα θα έχεις αν δεν σου φέρνει κρύο αέρα από τους αεραγωγούς. Επίσης το κλιματιστικό όταν λειτουργεί το αυτοκίνητο εξωτερικά ακούγεται σα πλοίο, οπότε μπορείς να το δοκιμάσεις κι έτσι. Πραγματικά πιστεύω πως δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα, εφόσον όπως λες έρχεται κρύος αέρας. Το να σου φαίνεται λιγότερο κρύος μπορεί να είναι και καθαρά ψυχολογικό γιατί σκέφτηκες όλα αυτά που μας περιγράφεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted September 2, 2013 Author Report Share Posted September 2, 2013 polo 6r του 2012 για την λεπτομέρεια Στρατό είτε είναι κρύο είτε ζεστό δεν ανεβάζει στροφές. Η κατανάλωση ανεβαίνει το έχω δει και απο τον Odb 2 adapter (δεν μου έβγαλε βλάβη) υπο'οψιν το βεντιλατερ λειτουργεί κανονικότατα σε τακτα διαστήματα όπως πριν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Naruel, εφόσον ανεβαίνει η στιγμιαία κατανάλωση ΚΑΙ έρχεται κρύος αέρας τότε μάλλον είναι μια χαρά το αυτοκίνητο. Επίσης όταν ενεργοποιείται το κλιματιστικό το βεντιλατέρ δουλεύει συνέχεια με υψηλότερες στροφές κι ακούγεται σα καράβι, όπως όταν καμιά φορά ενεργοποιείται αφού σβήσεις το αυτοκίνητο μετά από μποτιλιάρισμα ή μεγάλο ταξίδι. Η σποραδική λειτουργία του βεντιλατέρ για την ψύξη του κινητήρα είναι διαφορετικό θέμα. Μη περιμένεις να δεις να έχει 1.000+ στροφές με τον συμπιεστή του κλιματιστικού αναμμένο. Κι επίσης κράτα κατά νου ότι οι 900 με τις 800 ή τις 700 στροφές είναι πολύ δύσκολο να γίνουν αντιληπτές από το γυμνό μάτι. Μη σου πω κι από το ντυμένο (αν φοράς γυαλιά) . Χωρίς να είμαι μηχανικός θεωρώ ότι δεν έχεις κανένα πρόβλημα, αν όμως αισθάνεσαι ότι όντως κάτι έχει αλλάξει στο αυτοκίνητο (που στη δική μου περίπτωση ισχύει σε βαθμό 99,9% από ψυχολογικούς λόγους λόγω κάποιας περίεργης κατάστασης όπως για παράδειγμα αυτή που αναφέρεις) μπορείς να περάσεις από μια αντιπροσωπεία να το ρίξουν μια ματιά, να βεβαιωθείς κι εσύ, αλλά όπως το περιγράφεις πιθανότατα δεν έχει πάθει κάτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...