Jump to content

stratosg

Members
  • Content Count

    528
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

stratosg last won the day on December 12 2013

stratosg had the most liked content!

Community Reputation

53 Excellent

About stratosg

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 10/13/1975

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Ξάνθης

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car
  • Car's nickname
    Skoda Roomster 1.2 Tsi 77Kw

Recent Profile Visitors

5,380 profile views
  1. Από το 2010 που αγόρασα το Roomster, όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι κάτω από 7 βαθμούς Κελσίου, έτσι και ενεργοποιήσω τον ανεμιστήρα για να φέρω ζεστό αέρα στην καμπίνα ακούγεται ένα βουητό που ανεβαίνει με τις στροφές του κινητήρα. Κάποτε ήταν μόνο στη σκάλα 1 του ανεμιστήρα. Τώρα είναι στη 2 και την 3 αλλά όχι στην 1. Δεν έχει να κάνει με το συμπιεστή του A/C αφού αυτόν δεν τον ενεργοποιώ. Εικάζω πως λόγω διαφορών θερμοκρασίας, κάπου παίζει φαινόμενο συστολής - διαστολής και έτσι το αυτοκίνητο αποφασίζει να διαστέλλει κατά καιρούς τα δικά μου τα φρύδια.
  2. stratosg

    Προβλημα εκκινησης....

    Ένα θόρυβο λες, τι θόρυβο δεν λες. Γιατί αν έτυχε να ακούσεις ένα κάπως χαμηλό ή υπόκωφο 'τακ' μάλλον είναι το abs που ενεργοποιείται από εκείνη την ταχύτητα κι επάνω. Τουλάχιστον σε όλα τα Skoda που είχα από το 2002 έτσι γίνεται.
  3. stratosg

    vw polo 1200 105 ps 2010

    Εμένα μου το έκανε τον πρώτο χρόνο το χουνέρι με το λάδι. Αυτές οι φλάντζες ήταν, απλά λόγω εγγύησης δεν τις πλήρωσα. Το τρίξιμο στις μπροστά αναρτήσεις το έχω κι εγώ. Κυρίως όταν έχει κρύο και στις πρώτες λακκούβες, μετά ησυχάζει. Κι ακριβώς επειδή ησυχάζει δεν ξέρω αν είναι τα λαστιχάκια της ζαμφόρ ή οι βάσεις των αμορτισέρ επάνω. Πάντως δεν προκαλεί κάτι άλλο που να είναι ανησυχητικό. Και στο Octavia που είχα παλιότερα, το ίδιο γινόταν. Εκεί πάσχει το γκρουπ (ή και εκεί). Αισίως έχω 133.000 χλμ με τα γνωστά προβλήματα να έχουν αντιμετωπιστεί: καδένα, αντλία νερού, μπουζοκαλώδια.
  4. stratosg

    Tι Βαλβολίνη Polo 6r tsi ;

    Βασίλη, το βιβλίο του αυτοκινήτου τι λέει; Προτείνω να ακολουθήσεις τις οδηγίες που αναγράφονται στο βιβλίο. Service που κάνεις; Αν δεν θες να το πεις δημόσια στείλε PM.
  5. stratosg

    Fabia MK1 2004 πρόβλημα κλειδαριάς πορτ μπαγκάζ.

    Καλησπέρα, ελπίζω να έχεις ήδη βρει λύση στο πρόβλημα σου. Συνήθως είναι τα καλώδια που είναι στην πλαστική φυσούνα στη πάνω γωνία της πόρτας του χώρου αποσκευών. Προσπάθησε να τον ξεκουμπώσεις και να δεις μήπως είναι κάποιο ή κάποια καλώδια κομμένα. Αλλιώς κάνε το ίδιο στη φυσούνα με τα καλώδια στην πόρτα του οδηγού. Τα καλώδια είναι κοντά και με τον καιρό ξεραίνονται και είτε ανοίγει η μόνωση τους, είτε και κόβονται.
  6. Θα σας πω εγώ. Γιατί μας περνάνε για ζώα με ρούχα. Γι' αυτό. Γιατί δεν εφαρμόζουμε ποτέ το name and shame που κάνουν στο εξωτερικό. Κι βέβαια γιατί δεν τους έχουμε ξεσκίσει στις αγωγές μέσω δικηγόρων. Και για να μη νομίζετε ότι μόνο στη VW είναι χάλια η κατάσταση σας βεβαιώ ότι και στη Skoda το ίδιο ισχύει. Εμένα μου αρνήθηκαν την καδένα χρονισμού γιατί το πλαίσιο μου δεν ήταν μέσα στα πλάισια που εξέδωσε το εργοστάσιο. Όσο ήμουν εντός εγγύησης μου έλεγαν ότι είναι φυσιολογικός ο θόρυβος και μόλις έληξε μου έσκασαν το παραμύθι. Και οι απαντήσεις του εργοστασίου σε ερωτήσεις για τις διαστάσεις ελαστικών, απλά ανέκδοτο.
  7. stratosg

    Ένδειξη "KEY BAT"

    Καλησπέρα και το δικό μου έβγαλε αυτή την ένδειξη περίπου πριν από ένα μήνα. Δεν έχω κάνει κάτι και δεν την έχει βγάλει ακόμη για δεύτερη φορά. Το δικό μου είναι Skoda Roomster. Το μόνο που θυμάμαι να είναι διαφορετικό εκείνη την ημέρα είναι το γεγονός ότι είχε πάρα πολύ κρύο (+1 ή +2 C ). Πάντως από το 2002 που έχω Skoda, είναι η πρώτη φορά που παίρνω τέτοια ένδειξη στον πίνακα οργάνων.
  8. stratosg

    Πρόβλημα Με Την Τουρμπινα

    Καλησπέρα και συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δυστυχώς άργησα πολύ να μπω. Ποια ήταν η διάγνωση για την τουρμπίνα; Δηλαδή τι στην ευχή βρήκαν και αποφάσισαν ότι χρήζει αλλαγής; Όσον αφορά στον αριθμό πλαισίου... ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ. Τα ίδια έλεγαν και σε εμένα για το κροτάλισμα στην καδένα χρονισμού κι αναγκάστικα να τα πληρώσω μόνος μου τα κερατιάτικά τους. Θα σου πρότεινα να πας και σε μια ακόμη αντιπροσωπεία και να δεις κι εκεί τι θα σου προτείνουν. Και βέβαια αν επιμείνουν κι εκείνοι για αλλαγή τουρμπίνας να σου δώσουν κωφικό βλάβης κι αιτιολογία. Εϊναι πολλά τα λεφτά, λίγοι οι πετλάτες και μεγάλη η καχυποψία. Επίσης μπορείς να αναφερθείς και σε αντιπροσωπείες Skoda και Seat μιας και όλες αυτές οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα ίδια ανταλλακτικά. Όμως μάλλον δεν θα σου περάσουν κάποια αλλαγή στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου αφού εκεί δεν είναι απόλυτα ίδια τα αυτοκίνητα. Αν όντως τελικά πας για τουρμπίνα, ανάλογα με τις οικονομικές σου δυνατότητες μπορείς να φέρεις μια καινούρια από το εξωτερικό ή αν δεν μπορείς, πήγαινε και πάρε μια από ένα τρακαρισμένο να τελειώνεις. Δυστυχώς στη χώρα μας τα λεφτόδεντρα ξεράθηκαν.
  9. Ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά. Πριν από πολύ καιρό μου είχες πει τι να κοιτάξω στο αυτοκίνητο γιατί τα είχε παίξει η κλειδαριά. 

     

    Για άλλη μια φορά ήσουν σωστός. Ήταν τα καλώδια της πόρτας. Τα κόλλησα και η κλειδαριά μου είναι και πάλι εντάξει. 

     

    Ξέρω ότι άργησα, αλλά τώρα βρήκα χρόνο και διάθεση.  

     

    Για άλλη μια φορά, χίλια ευχαριστώ για όλα.  

  10. stratosg

    Πρόβλημα Με Την Τουρμπινα

    @c_access Να ζητήσεις να σου κάνουν την οδηγία τοποθέτησης ροδέλας στην wastegate. Δυστυχώς αν το πλαίσιο σου δεν είναι στο εύρος κάλυψης μιας οδηγίας (καμπάνιας) ή μιας ανάκλησης, τα συνεργεία συμπεριφέρονται αυτιστικά. Αν δεν βγάλεις άκρη, ο κωδικός αυτής της οδηγίας για τα Skoda (που είναι το δικό μου) ήταν 24W6. Σε τελική πήγαινε σε μια αντιπροσωπία Skoda να σου κάνουν τη δουλειά. Μια μεταλλική φλάντζα δυο χιλιοστών τοποθετούν και σε δυο λεπτά είναι έτοιμο. Στην περίπτωσή σου επειδή το αυτοκίνητο είναι 1/11 θεωρούν ότι ανήκει στα μεταγενέστερα μοντέλα που θεωρητικά είχαν λύσει το πρόβλημα. ----off topic---- Ανάθεμα τους με τους κωδικούς πλαισίων και την τύφλα που τους δέρνει. Το δικό μου έπασχε από το κλασικό πρόβλημα με την καδένα χρονισμού, τους το έλεγα από πολύ νωρίς και μου απαντούσαν ότι δεν είναι τίποτα και ότι το δικό μου πλαίσιο δεν είναι μέσα σε εκείνα της ανάκλησης. Αργότερα που βγήκε το αυτοκίνητο από την εγγύηση μου είπαν ότι ο θόρυβος είναι από την καδένα και χρήζει αλλαγής, αλλά επειδή το πλαίσιο δεν είναι μέσα σε εκείνα της ανάκλησης πρέπει να πληρώσω 750 ευρώ. Εγώ πήγα σε εξωτερικό εξειδικευμένο συνεργείο και πλήρωσα 350 ευρώ. ----Τέλος off topic----
  11. Η ερώτηση είναι καθαρά υποθετική. Κι εγώ θέλω να πιστεύω ότι δεν θα γίνει απολύτως τίποτα αλλά μιας και δεν είμαι μηχανικός είπα να ρίξω την ερώτηση εδώ που ο κόσμος ασχολείται και σε πολύ υψηλό ποσοστό οι απαντήσεις είναι ακριβής. Ευχαριστώ για την απάντηση.
  12. Μετά από μια συζήτηση με φίλους εχθές το βράδυ μου γεννήθηκε η παρακάτω απορία και θα ήθελα την δική σας βοήθεια. Το σενάριο έλεγε ότι έχουμε ένα αυτοκίνητο που έχει μέσα λάδι 5w-30 και χρειάζεται συμπλήρωμα. Ο κάτοχος δεν ξέρει αν το λάδι του είναι 502/505 ή 504/507 έχουμε λοιπόν τα παρακάτω σενάρια. Σενάριο 1ο : Το λάδι που έχει μέσα ο κινητήρας είναι 502/505 και συμπληρώνονται 600ml λαδιού 504/507. Σενάριο 2ο: Το λάδι που έχει μέσα ο κινητήρας είναι 504/507 και συμπληρώνονται 600ml 502/505. Το σενάριο λέει ότι το αυτοκίνητο θα πάει για σέρβις μετά από πέντε μήνες και 7000 με 8000 χλμ. Η ερώτηση λοιπόν είναι η εξής. Θα πάθει κάτι ο κινητήρας σε κάθε μία από τις δύο περιπτώσεις;
  13. stratosg

    Κινητηρας

    Κάποια στιγμή που ο κινητήρας σου θα είναι κρύος άνοιξε το δοχείο διαστολής και μύρισε. Το δοχείο του παραφλου εννοώ. Αν μυρωδιά είναι η ίδια τότε μάλλον είναι το αντιπηκτικό μιας και το χρώμα του υποδηλώνει κάτι τέτοιο όπως γράφει και ο dasauto.
  14. stratosg

    Κινητηρας

    Μια δοκιμή θα σας πείσει που έλεγε και η διαφήμιση. Τι εννοώ. Χαρτάκι κουζίνας να μαζέψεις λίγο από το υλικό και στη συνέχεια φέρ' το κοντά στη μύτη σου να δεις τι μυρουδιά έχει. Επίσης θα καταλάβεις και από την υφή (λαδίλα κλπ) οπότε θα κάνεις καλύτερη περιγραφή και ίσως μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος καλύτερα, γιατί εγώ... δεν.
  15. Σωστό κι αυτό, αλλά την Παρασκευή που έκανα service πάλι 5-30 έβαλε ο μηχανικός μου. Δεν τον πρόλαβα, αλλιώς ήθελα να δοκιμάσω τα 5-40. Next time!

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×