nitzaki Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 (edited) Καλησπερα σε ολους.. Πριν λιγο καιρο ειχα ανοιξει ενα θεμα σχετικα με την τουρμπινα μου..Δε δουλευε καθολου σωστα.Μεγαλες πιεσης και ροπη μετα τις 2.500 στροφες. Την πηγα για επισκευη και με το που την ανοιξαν μονο εγω ελειπα απο κει μεσα..Τα μεταβλητα της ηταν τελειως φρακαρισμενα και ειχε παρα πολλα υπολλειματα.Την καθαρισαν,την εκαναν αμοβολη και διαφορα αλλα και την πηρα σαν καινουργια.Μου βγηκε η δουλεια μονο 100 euro. Σημερα το πρωι την κουμπωσαμε πανω και ειπαμε να κανουμε δοκιμη. (μιλαμε για Golf 4 1.9 tdi 110ps ). Η πιεση οντως επεσε στο 0.8bar over απο 1.4 . Αλλα η ροπη εξακολουθουσε να ειναι μετα τις 2.500 στροφες. Και ετσι αποφασισαμε να πηραξουμε το vnt που ειναι πανω στην τουρμπινα ωστε να ανοιγει ποιο χαμηλα.Η πιεση παλι ανεβηκε στο 1.4bar over αλλα η ροπη αρχιζει απο τις 1.600 στροφες. Τι πρεπει να κανω ωστε να ερθει καπου σε λογικα πλαισια? Δε γνωριζω καν σε τι νουμερα δουλευει εργοστασιακα. Μπορει καποιος φιλος να με βοηθησει? Παιδευομαι με την ρυθμιση της πανω απο μηνα και πραγμτικα εχω αγανακτησει. Και προφανως κουρασα και εσας... Edited October 19, 2013 by stelios_golf 4 1.9 TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 λογικα πρεπει μεσω διαγνωστικου να δεις το ζηταει και τι περνει και να την ρυθμισεις απο εκει, αλλιως ψαξου στα αγγλικα φορουμ οπου γνωριζουν απο πετρελαια καλυτερα, ενα καλο φορουμ ειναι το www.tdiclub.com κανε εγραφη και θα βρεις λυση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitzaki Posted October 19, 2013 Author Report Share Posted October 19, 2013 μεσω διαγνωστικου εγινε η ρυθμιση αλλα το μονο που βλεπαμε ειναι στις ποσες στροφες ξεκιναει να τουρμπιζει. Σε ευχαριστω για το λινκ που μου εδωσες.Ελπιζω εκει μεσα κατι να βρω και να ησυχασω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...