Jump to content
cjgeorgio

Vw Phaeton

Recommended Posts

Τι έχουμε να πούμε για αυτό το τεχνολογικό επίτευγμα της VW; Βλέπω πολλά εδώ στην Γερμανία και ιδιαίτερα με το 3.0 V6 diesel 4Motion. Πουλιούνται σε ιδιαίτερα Καλές τιμές αλλά η πληοψιφια στης 100.000χλμ. Το αμάξι σε σχέση με το δικό μου φαίνεται ποιο τούμπανο έχει ποιο μεγάλες διαστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και είναι μεγαλύτερο είναι Phaeton! :) Είναι ωραίο έχω μπει και στο καινούριο αλλά δεν με ενθουσιάζει ακόμα το λίμο καρ :) Κυκλοφορούν πολλά και αντέχουν ! :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που έφτασα τα 30 να δεις πόσο με εντυπωσίασε σαν αμάξι.... Έχει αρκετή τεχνολογία πάνω του. Αδερφός του Audi A8. Είδη μοντέλα 2007 και μετά τα δίνουν από 12.000€... και χλμ πολλά να έχει ότι θέλει άλλαγμα από σέρβις στης περισσότερες περιπτώσεις τα έχουν αλλάξει.

Link to comment
Share on other sites

Το Phaeton είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο. Ειδικά η έκδοση με τον 3λιτρο diesel.

Αλλά και οι Γερμανοί που τα πουλάνε ξέρουν γιατί το κάνουν.

Επειδή ακριβώς είναι κατηγορίας λιμουζίνας όλα τα ανταλλακτικά του θα αρχίσουν να χρειάζονται αντικατασταση.

Ταμπλώ, ηλεκτρικοί διακόπτες, μοτεράκια, κουμπάκια κλπ έχουν εκτιμώμενη διάρκεια ζωής τα 5 χρόνια ή 100.000χλμ.

 

Για αυτό τα πουλάν οι Γερμανοί. Αν αρχίσουν να σου χαλάνε όλα αυτά θα πληρώσεις άλλο ένα Phaeton σε ανταλλακτικά

και επειδή είναι τόσο σπάνιο μοντέλο δεν θα υπάρχει λύση σε μεταχειρισμένα! Δεν είναι ζήτημα του να σταθείς τυχερός, στη

Μηχανολογία δεν υπάρχουν τυχεροί και άτυχοι. Είναι θέμα να μπορείς να πληρώσεις τις ζημιές που προγραμματισμένα θα

σου έρθουν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βασικά οι Γερμανοί που αλλάζουν αυτοκίνητα ανά 3-4 χρόνια είναι αμάξια με leasing.Είναι μια τακτική που την έχουν χρόνια.

Όλα τα αμάξια με την πάροδο των χλμ θα θέλουν να αλλάξεις κάποια πράματα πάνω τους σε όλες της μάρκες. 

Τα μεγάλα αμάξια από την άλλη έχουν ποιο καλή αξιοπιστία σε πάροδο χρόνου σε σχέση με τα ποιο μικρά. 

Link to comment
Share on other sites

Βασικά οι Γερμανοί πουλάνε τα αυτοκίνητά τους όταν το κόστος συντήρησης σε σχέση με την αξία μεταπώλησης φτάσουν στο σημείο να μην αξίζει τον κόπο να τα κρατήσουν άλλο.
Στην Ελλάδα επειδή έχουμε φτηνά εργατικά χέρια δε μας πειράζει τόσο πολύ. Γιατί θα πάμε στον φίλο μας με το συνεργείο ή στον κολλητό που είναι μηχανικός και θα μας τα φτιάξει 
όλα. Αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει στη Γερμανία, όπου κάθε επίσκεψη σε αντιπροσωπεία/συνεργείο πληρώνεται με χρυσάφι.

CJ Georgio αυτό που γράφεις ισχύει εις ό,τι αφορά τα μεγάλα αυτοκίνητα με τον μεγαλύτερο κινητήρα στην κατηγορία τους. Γιατί αν -για παράδειγμα- βάλεις κανένα δύσμοιρο 1.4 TSI να
τραβολογάει ένα καράβι σαν το Phaeton, μόνο αξιοπιστία δεν θα δεις. Αν πάλι πάρεις το 3λιτρο turbodiesel, μάλλον θα μπορέσεις να κάνεις 200.000χλμ χωρίς να καταλάβει τίποτα.

Μην γελιέσαι όμως. Οι διακόπτες, οι κονσόλες, οι επαφές χειριστηρίων, οι αερόσακοι και όλα τα παρελκόμενα έχουν σχεδιαστεί για 5 χρόνια. Μετά από αυτά μπορεί να χαλάσουν ανά πάσα
στιγμή.

Προφανώς αν είχες χρήματα να αγοράσεις καινούργιο ένα Phaeton, θα μπορείς να πάρεις άλλο ένα μετά από 5χρόνια. Οι Γερμανοί τουλάχιστον πιστεύουν ότι έτσι πρέπει να γίνεται,
άσχετα με το αν εμείς αγοράζουμε αυτοκίνητα για μια ζωή.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε αυτά που λες . Εδώ έχουν την οικονομική άνεση να αλλάξουν ποιο εύκολα αμάξι. τα συνέργεια είναι πανάκριβα στην εργασία αλλά ανταλλακτικά μπορείς να τα πάρεις σε καλές τιμές. Θέλω να πάω σε ποιο μεγάλο αμάξι και το έχω στα υπόψιν μου.Με προβλημάτισε μόνο η ανάρτηση του. Αεροαναρτηση με ρύθμιση σκληρότητας. Ακριβό ακούγεται αν θέλει αντί κατάσταση η αν σηκώνει σέρβις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.