Jump to content

salex

Members
  • Content Count

    405
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

salex last won the day on April 27 2016

salex had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

About salex

  • Rank
    VWClub Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.etuners.gr
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Beetle
  • Car's nickname
    Herbie (1956)

Recent Profile Visitors

5,231 profile views
  1. Νίκο, δυστυχώς δεν έχω μετρήσει ο ίδιος ακόμα. Από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δοκιμών που έχουμε κάνει, η τουρμπίνα είναι κάτι ενδιάμεσο σε μέγεθος από αυτές που είχαν τα tsi122 και τα tsi160. Έχει καλή διαφορά ισχύος ως βελτιωμένο, όπως και το αδερφάκι του 1.2tsi. Όλοι οι κινητήρες Cylinder On Demand φαίνονται καταπληκτικοί μέχρι στιγμής! Εις ό,τι αφορά τις μπιέλες, ο κινητήρας σηκώνει με άνεση 1.5-1.6bar με το εργοστασιακό turbo χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Θα μου έκανε εξαιρετική εντύπωση αν έχουν χρησιμοποιήσει κάτι διαφορετικό από τα γνωστά και καλά εως τώρα διαθέσιμα ανταλλακτικά TSI.
  2. Ποιός είναι ο κωδικός σφάλματος που εμφανίζεται όταν το αυτοκίνητο μπαίνει σε safe mode? Συνήθως στους κινητήρες 1.4 TSI 122hp κολλάει η βαλβίδα Ν75. Αλλά την άλλαξες οπότε από εκεί είσαι ήσυχος. Αν η wastegate κολλάει μηχανολογικά τότε αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα πολύ άστατη πίεση. Τη μια θα έχεις πολύ χαμηλή και την άλλη θα έχεις πολύ υψηλή, αλλά αυτό φαίνεται και καταγράφεται μέσα από το διαγνωστικό, όπως γράφουν οι προλαλήσαντες.
  3. Γιάααααααννηηηηη, το νού σου! Προσοχή! Η VW σου συνιστά να αλλάζεις ανά 15.000 και 30.000 χλμ με προοπτική ότι η ζωή του προιόντος τους είναι 5 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα σε συνθήκες κεντρικής Ευρώπης, με ό,τι αυτό σημαίνει. Αν αλλάζεις λάδια Long life ανά 30.000χλμ, όπως γράφει το manual, στις 100.000χλμ δεν θα έχεις μοτέρ, θα έχει διαλυθεί εντελώς από μέσα και θα χρειάζεται επισκευή. Και βέβαια να αλλάξεις τα λάδια τώρα που στρώνεις τον κινητήρα σου. Είναι έγκλημα να μένουν τα ίδια λάδια για τα πρώτα 15.000 χλμ. Για βέλτιστο στρώσιμο συνιστάται η πρώτη αλλαγή να είναι κοντά στα 2.00
  4. Στους κινητήρες αυτούς η εργοστασιακή ισχύς ειναι περίπου 150 ίπποι, ή με βενζίνη 100 οκτανίων ακόμη περισσότερο! Άσχετα αν επίσημα δηλώνονται για 140 φυσικά. Λογικό φαίνεται γιατί σε σχέση με τους παλαιότερους, έχουν πολύ μεγαλύτερη τουρμπίνα - εξού και όσες βελτιώσεις δείτε έχουν σημαντική αύξηση ισχύος παντού.
  5. Η διαδικασία αντικατάστασης/αφαίρεσης τουρμπίνας με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή προβλέπει να φύγει όλο το σετ ψυγείων από μπροστά. Έτσι γίνεται για τα περισσότερα μοντέλα στα οποία η τουρμπίνα βρίσκεται ανάμεσα στα ψυγεία και τον κινητήρα, ώστε να υπάρχει αρκετός χώρος να αφαιρεθεί.
  6. Με τόσα πολλά χιλιόμετρα που έχουν τόσο το σώμα της αντλίας όσο και τα αναβαθμισμένα σωθικά, είναι απορίας άξιο πως δεν χάλασε νωρίτερα! Πήγαινε καλύτερα για μια νέα αντλία γιατί θα τη χρειαστείς. Τόσα χιλιομετρα δεν φτάνουν ούτε οι εντελώς εργοστασιακές, πολύ περισσότερο οι βελτιωμένες. Ρίξε και μια ματιά στον εκκεντροφόρο σου για ρωγμές και επιφανειακή φθορά επί τη ευκαιρία.
  7. Και δυστυχώς, σωστή επιλογή τουρμπίνας επίσης γιατί υπάρχουν υβριδικές με βάση τα γούστα καθενός που τις φτιάχνει, αντίθετα με το τί θα έπρεπε να είναι με γνώμονα την απόδοση που θέλουμε να έχουν.
  8. φτου να πάρει. Δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση και πάλι θα σε άδειαζαν γιατί είναι συμπλέκτης, δηλαδή αναλώσιμο ανταλλακτικό, οπότε εγγύηση δεν θα σου έδιναν ούτε για μια ημέρα.
  9. Δυστυχώς, οποιοδήποτε συνεργείο ή ανεξάρτητος εμπειρογνώμονας δύσκολα θα επηρεάσει με τη γνωμάτευσή του την άποψη της κεντρικής αντιπροσωπείας. Όπως καταλαβαίνεις, είναι σχεδόν αδύνατο να πείσεις και έναν δικαστή για του λόγου το αληθες εφόσον θεωρήσει ότι η αντιπροσωπεία φέρει τον λόγο του κατασκευαστή και είναι καθ'ύλην αρμόδια. Αλλά δεν χρειάζεται να φτάσει το θέμα εκεί γιατί ένας ρεαλιστικός συμβιβασμός είναι η καλύτερη λύση ΕΑΝ αποδειχθεί ότι τα πράγματα που σου άλλαξαν μέσα σε εγγύηση, χάλασαν πριν λήξει η εγγύηση της επισκευής. Αυτό είναι το μοναδικό σημείο στο οποίο μπορείς να στ
  10. Κύριε των δυνάμεων, BTH κάνε κανέναν αγιασμό να πάει στο καλό του. Παρότι είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς τί προβλήματα σε έχουν βρει, σε αντίθεση με τους προλαλήσαντες θα κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου για να ξέρεις τί θα αντιμετωπίσεις από πλευράς εταιρείας όσο και να παραπονεθείς: 1. Το αυτοκίνητό σου είναι του 2010. Η εργοστασιακή εγγύηση έχει τελειώσει από το 2012. Τα 2 έξτρα χρόνια ειναι από κάποια ελληνική ασφαλιστική εταιρεία που σου καλύπτει κάποια κομμάτια του κινητήρα, αν και εφόσον το κρίνει η αντιπροσωπεία από την οποία το αγόρασες. Εις ό,τι αφορά την VW, το αυτοκίνητό σο
  11. Το πιθανότερο είναι ότι ο καταλύτης που φοράς είναι πολύ ελεύθερος και προκαλεί το σφάλμα. Αυτό δεν σημαινει ότι είναι κακός ή ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα σου αλλά ότι σε σχέση με τον εργοστασιακό, δεν φιλτράρει τόσο καλά τα καυσαέρια. Αναμενόμενο είναι αυτό.
  12. Πρώτη κίνηση πρέπει να είναι η αντικατάσταση του πρώτου αισθητήρα λάμβδα σου, που είναι υπεύθυνος για τη ρύθμιση μίγματος. Πολλές φορές στα χιλιόμετρα που βρίσκεται αρχίζουν να χαλάνε και δείχνουν λανθασμένες ενδείξεις.
  13. Αυτή η φασαρία λέγεται τεντωτήρας καδένας κύριοι! Όταν ζεσταθούν τα λάδια συνήθως φτάνει η πίεση για να τανύσει σωστά την καδένα. Όσο είναι κρύο η καδένα είναι χαλαρή και κάνει θόρυβο όλο το σύστημα σαν να ακούγονται κλακέτες. Επίσης τέτοιοι θόρυβοι έρχονται από τα ωστήρια αν έχουν αδειάσει από λάδι και χρειάζονται λίγη ώρα για να συνέλθουν.
  14. Όντως αν χάνει βενζίνη η αντλία υψηλής και πέφτει μέσα στον κινητήρα τότε ο συνολικός όγκος του λαδιού αυξάνεται αντί να μειώνεται, όπως θα περίπενε κανένας φυσιολογικά. Αν δεις ότι βγάζεις 4 λίτρα και πάνω τότε χωρίς δεύτερη σκέψη χρειάζεται έλεγχο η αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης.
  15. Εντάξει, αν ζεις στην Καλιφόρνια και πληρώνεσαι μισθούς αντίστοιχους με το επίπεδο ζωής εκεί τότε σίγουρα μπορείς να έχεις ένα τετράλιτρο οτιδήποτε. Για αυτό υπάρχουν εκεί λύσεις αλλά όχι στο Ελλαδιστάν. Στο Ελλαδιστάν αν πάρεις 4λιτρο θα μπεις αυτόματα στη λίστα Λαγκάρντ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, αφού δεν θα έχεις περιορισμούς κυβικών, μάλλον δεν θα χάσεις το χρόνο σου με οτιδήποτε έχει ταμπελίτσα VAG πανω του. Θα πάρεις ένα Big block να τελειώνει η υπόθεση. Μετά κάθε πορδή που θα του βάζεις θα σημαίνει 50-100 ίππους χωρίς κόπωση για τον κινητήρα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.