Jump to content

salex

Members
  • Posts

    405
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

salex last won the day on April 27 2016

salex had the most liked content!

About salex

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.etuners.gr
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Beetle
  • Car's nickname
    Herbie (1956)

Recent Profile Visitors

5,591 profile views

salex's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

19

Reputation

  1. Νίκο, δυστυχώς δεν έχω μετρήσει ο ίδιος ακόμα. Από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δοκιμών που έχουμε κάνει, η τουρμπίνα είναι κάτι ενδιάμεσο σε μέγεθος από αυτές που είχαν τα tsi122 και τα tsi160. Έχει καλή διαφορά ισχύος ως βελτιωμένο, όπως και το αδερφάκι του 1.2tsi. Όλοι οι κινητήρες Cylinder On Demand φαίνονται καταπληκτικοί μέχρι στιγμής! Εις ό,τι αφορά τις μπιέλες, ο κινητήρας σηκώνει με άνεση 1.5-1.6bar με το εργοστασιακό turbo χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Θα μου έκανε εξαιρετική εντύπωση αν έχουν χρησιμοποιήσει κάτι διαφορετικό από τα γνωστά και καλά εως τώρα διαθέσιμα ανταλλακτικά TSI. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν μπιέλες και μπλοκ κινητήρων κατά μέσο όρο για περισσότερο από 10-15 χρόνια, ώστε να έχει νόημα η κλίμακα μεγέθους παραγωγής τους οικονομικά. Αυτό που αλλάζει μέσα στα χρόνια είναι η τεχνολογία που μπαίνει περιφερειακά του μπλοκ. Άλλες αντλίες λαδιού, εκκεντροφόροι, αναβαθμισμένα συστήματα χρονισμού και βυθίσματος στην κυλινδροκεφαλή, διαφορετικές τουρμπίνες. Έτσι έγινε κι εδώ και το αποτέλεσμα αξίζει τα λεφτά του!
  2. Ποιός είναι ο κωδικός σφάλματος που εμφανίζεται όταν το αυτοκίνητο μπαίνει σε safe mode? Συνήθως στους κινητήρες 1.4 TSI 122hp κολλάει η βαλβίδα Ν75. Αλλά την άλλαξες οπότε από εκεί είσαι ήσυχος. Αν η wastegate κολλάει μηχανολογικά τότε αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα πολύ άστατη πίεση. Τη μια θα έχεις πολύ χαμηλή και την άλλη θα έχεις πολύ υψηλή, αλλά αυτό φαίνεται και καταγράφεται μέσα από το διαγνωστικό, όπως γράφουν οι προλαλήσαντες.
  3. Γιάααααααννηηηηη, το νού σου! Προσοχή! Η VW σου συνιστά να αλλάζεις ανά 15.000 και 30.000 χλμ με προοπτική ότι η ζωή του προιόντος τους είναι 5 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα σε συνθήκες κεντρικής Ευρώπης, με ό,τι αυτό σημαίνει. Αν αλλάζεις λάδια Long life ανά 30.000χλμ, όπως γράφει το manual, στις 100.000χλμ δεν θα έχεις μοτέρ, θα έχει διαλυθεί εντελώς από μέσα και θα χρειάζεται επισκευή. Και βέβαια να αλλάξεις τα λάδια τώρα που στρώνεις τον κινητήρα σου. Είναι έγκλημα να μένουν τα ίδια λάδια για τα πρώτα 15.000 χλμ. Για βέλτιστο στρώσιμο συνιστάται η πρώτη αλλαγή να είναι κοντά στα 2.000-3.000, μετά ξανά στα 8-10 και από εκεί και πέρα το μέγιστο ανά 10 χιλιάδες χιλιόμετρα. Αυτές οι μικρές λεπτομέρειες θα βοηθήσουν να κρατήσεις τον κινητήρα σε καλύτερη κατάσταση για πολύ πολύ καιρό και να του αυξήσεις τη ζωή συνολικά. Όταν με το καλό πας να αλλάξεις λάδια, ζήτησέ τους να βάλουν σε ανοικτόχρωμη λεκάνη ό,τι μαζέψουν. Αν το κοιτάξεις στο φως, θα τρομοκρατηθείς με το πόσα μικρά γρέζια μεγέθους σκόνης έχουν μέσα τους (μοιάζει με γκλίτερ). Ναι υπάρχει το φίλτρο λαδιού, αλλά αυτό είναι για τα χοντρά κομμάτια. Αυτό που μας λένε οι κατασκευαστές ότι δήθεν είναι στρωμένα τα μοτέρ κλπ, ναι όντως έχουν δουλέψει μερικά λεπτα στον πάγκο χωρίς φορτίο για να ελέγξουν ότι λειτουργούν σωστά. ΔΕΝ είναι στρωμένα με την παραδοσιακή έννοια της λέξεως. Αυτό γίνεται όταν αρχίσεις να το οδηγείς. Είναι δυνατόν να σου πλήρωνε η VW βενζίνη για 5.000 χλμ ώστε να γίνει σωστό στρώσιμο;
  4. Στους κινητήρες αυτούς η εργοστασιακή ισχύς ειναι περίπου 150 ίπποι, ή με βενζίνη 100 οκτανίων ακόμη περισσότερο! Άσχετα αν επίσημα δηλώνονται για 140 φυσικά. Λογικό φαίνεται γιατί σε σχέση με τους παλαιότερους, έχουν πολύ μεγαλύτερη τουρμπίνα - εξού και όσες βελτιώσεις δείτε έχουν σημαντική αύξηση ισχύος παντού.
  5. Η διαδικασία αντικατάστασης/αφαίρεσης τουρμπίνας με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή προβλέπει να φύγει όλο το σετ ψυγείων από μπροστά. Έτσι γίνεται για τα περισσότερα μοντέλα στα οποία η τουρμπίνα βρίσκεται ανάμεσα στα ψυγεία και τον κινητήρα, ώστε να υπάρχει αρκετός χώρος να αφαιρεθεί.
  6. Με τόσα πολλά χιλιόμετρα που έχουν τόσο το σώμα της αντλίας όσο και τα αναβαθμισμένα σωθικά, είναι απορίας άξιο πως δεν χάλασε νωρίτερα! Πήγαινε καλύτερα για μια νέα αντλία γιατί θα τη χρειαστείς. Τόσα χιλιομετρα δεν φτάνουν ούτε οι εντελώς εργοστασιακές, πολύ περισσότερο οι βελτιωμένες. Ρίξε και μια ματιά στον εκκεντροφόρο σου για ρωγμές και επιφανειακή φθορά επί τη ευκαιρία.
  7. Και δυστυχώς, σωστή επιλογή τουρμπίνας επίσης γιατί υπάρχουν υβριδικές με βάση τα γούστα καθενός που τις φτιάχνει, αντίθετα με το τί θα έπρεπε να είναι με γνώμονα την απόδοση που θέλουμε να έχουν.
  8. φτου να πάρει. Δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση και πάλι θα σε άδειαζαν γιατί είναι συμπλέκτης, δηλαδή αναλώσιμο ανταλλακτικό, οπότε εγγύηση δεν θα σου έδιναν ούτε για μια ημέρα.
  9. Δυστυχώς, οποιοδήποτε συνεργείο ή ανεξάρτητος εμπειρογνώμονας δύσκολα θα επηρεάσει με τη γνωμάτευσή του την άποψη της κεντρικής αντιπροσωπείας. Όπως καταλαβαίνεις, είναι σχεδόν αδύνατο να πείσεις και έναν δικαστή για του λόγου το αληθες εφόσον θεωρήσει ότι η αντιπροσωπεία φέρει τον λόγο του κατασκευαστή και είναι καθ'ύλην αρμόδια. Αλλά δεν χρειάζεται να φτάσει το θέμα εκεί γιατί ένας ρεαλιστικός συμβιβασμός είναι η καλύτερη λύση ΕΑΝ αποδειχθεί ότι τα πράγματα που σου άλλαξαν μέσα σε εγγύηση, χάλασαν πριν λήξει η εγγύηση της επισκευής. Αυτό είναι το μοναδικό σημείο στο οποίο μπορείς να στηριχθείς για κάποια ικανοποίηση των αιτημάτων σου. Για τις επισκευές που συμμετείχες έχεις εγγύηση για το κομμάτι που πλήρωσες. Οι οποίες όμως δεν καλύφθηκαν από τον κατασκευαστή παρά μόνο μερικώς. Βασιζόμενος στην νομοθεσία για προστασία του καταναλωτή, θεωρητικά (καλύτερα να πάρεις τη γνώμη κάποιου ειδικού όμως και να μην στηριχθείς στα όσα γράφω γιατί δεν είμαι δικηγόρος). Για όσες έκανε ο κατασκευαστής χωρίς τη συμμετοχή σου όμως, δεν μπορείς να απαιτήσεις κάτι περισσότερο γιατί στα ψιλά γράμματα των όρων εγγύησης έχουν προβλέψει αυτό το ενδεχόμενο. Η βλάβη των εμβόλων να προκληθεί από το ιξώδες λαδιού που προβλέπεται από τον κατασκευαστή, είναι μάλλον αδύνατο.
  10. Κύριε των δυνάμεων, BTH κάνε κανέναν αγιασμό να πάει στο καλό του. Παρότι είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς τί προβλήματα σε έχουν βρει, σε αντίθεση με τους προλαλήσαντες θα κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου για να ξέρεις τί θα αντιμετωπίσεις από πλευράς εταιρείας όσο και να παραπονεθείς: 1. Το αυτοκίνητό σου είναι του 2010. Η εργοστασιακή εγγύηση έχει τελειώσει από το 2012. Τα 2 έξτρα χρόνια ειναι από κάποια ελληνική ασφαλιστική εταιρεία που σου καλύπτει κάποια κομμάτια του κινητήρα, αν και εφόσον το κρίνει η αντιπροσωπεία από την οποία το αγόρασες. Εις ό,τι αφορά την VW, το αυτοκίνητό σου δεν έχει εγγύηση είτε έχει 50.000χλμ είτε έχει 0χλμ. Για αυτό και σου είπαν "μίλα με την Κοσμοκαρ και άσε μας στην ησυχία μας άνθρωπέ μου". 2. Πράγματι κάποιες παρτίδες κινητήρων και κιβωτίων είχαν προβλήματα. Ήσουν άτυχος και δεν σου τα άλλαξαν σε εγγύηση, οπότε τώρα είναι αργά και τα πληρώνεις από την τσέπη σου. 3. Τα περί αξιοπιστίας VW και όλου του γκρουπ είναι μύθος εδώ και πολλά χρόνια γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακολουθούν κοινές στρατηγικές στην εξέλιξη προιόντων. Αν είχες αγοράσει αυτοκίνητο στη δεκαετία του 90 μπορεί και να υπήρχε ακόμα, γιατί τότε σέβονταν λίγο παραπάνω τον εαυτό τους προσπαθώντας να φτιάξουν όνομα. Το προιόν που αγόρασες με 28 χιλιάδες ευρώ έχει διάρκεια ζωής 5 χρόνια ή περίπου 80.000χλμ με βάση το σχεδιασμό τους. Έτσι είναι όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα. Τί σημαίνει αυτό; Ότι περίπου τότε θα αρχίσει να σου κοστίζει τόσο πολύ η συντήρηση που θα θέλεις να το πουλήσεις για να αγοράσεις το επόμενο. Αν ήσουν Γερμανός αυτό θα έκανες κιόλας, αλλά επειδή δυστυχώς δεν είσαι, θα σου κάτσει λίγο βαρύ το ποτήρι τούτο. Ο κατασκευαστής θέλει να πουλάει καινούργια αυτοκίνητα και ανταλλακικά, από αυτές τις δύο δραστηριότητες ζει. Αν φτιάξει κάτι υπερβολικά καλό που δεν χαλάει ποτέ, τότε εσύ τί θα αγοράσεις; Ταπεινή μου γνώμη, πήγαινε εκεί που το φτιάχνεις και όσο πιο ευγενικά μπορείς ζήτησε να σε βοηθήσουν. Ούτε υποχρέωση σου έχουν αλλά ούτε και σου χρωστάνε να σου καλύψουν κάτι σε εγγύηση. Πολύ περισσότερο, δεν έχεις τρόπο να τους υποχρεώσεις να κάνουν κάτι που δε θέλουν και δεν δικαιούσαι βάσει εγγύησης. Ούτε και πρόκειται ποτέ να δικαιωθείς δικαστικά γιατί δεν έχεις αρκετά στοιχεία να τους κάνεις το παραμικρό. Επομένως, όσο και αν ακούγεται κακό, οι καλοί τρόποι και η υπομονή είναι η μοναδική λύση σε αυτή την περίπτωση. Μόλις τελειώσεις βάλε και ενα car gr να ηρεμήσεις γιατί ΔΕΝ βλέπω να είναι το τυχερότερο των TSI το δικό σου.
  11. Το πιθανότερο είναι ότι ο καταλύτης που φοράς είναι πολύ ελεύθερος και προκαλεί το σφάλμα. Αυτό δεν σημαινει ότι είναι κακός ή ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα σου αλλά ότι σε σχέση με τον εργοστασιακό, δεν φιλτράρει τόσο καλά τα καυσαέρια. Αναμενόμενο είναι αυτό.
  12. Πρώτη κίνηση πρέπει να είναι η αντικατάσταση του πρώτου αισθητήρα λάμβδα σου, που είναι υπεύθυνος για τη ρύθμιση μίγματος. Πολλές φορές στα χιλιόμετρα που βρίσκεται αρχίζουν να χαλάνε και δείχνουν λανθασμένες ενδείξεις.
  13. Αυτή η φασαρία λέγεται τεντωτήρας καδένας κύριοι! Όταν ζεσταθούν τα λάδια συνήθως φτάνει η πίεση για να τανύσει σωστά την καδένα. Όσο είναι κρύο η καδένα είναι χαλαρή και κάνει θόρυβο όλο το σύστημα σαν να ακούγονται κλακέτες. Επίσης τέτοιοι θόρυβοι έρχονται από τα ωστήρια αν έχουν αδειάσει από λάδι και χρειάζονται λίγη ώρα για να συνέλθουν.
  14. Όντως αν χάνει βενζίνη η αντλία υψηλής και πέφτει μέσα στον κινητήρα τότε ο συνολικός όγκος του λαδιού αυξάνεται αντί να μειώνεται, όπως θα περίπενε κανένας φυσιολογικά. Αν δεις ότι βγάζεις 4 λίτρα και πάνω τότε χωρίς δεύτερη σκέψη χρειάζεται έλεγχο η αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης.
  15. Εντάξει, αν ζεις στην Καλιφόρνια και πληρώνεσαι μισθούς αντίστοιχους με το επίπεδο ζωής εκεί τότε σίγουρα μπορείς να έχεις ένα τετράλιτρο οτιδήποτε. Για αυτό υπάρχουν εκεί λύσεις αλλά όχι στο Ελλαδιστάν. Στο Ελλαδιστάν αν πάρεις 4λιτρο θα μπεις αυτόματα στη λίστα Λαγκάρντ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, αφού δεν θα έχεις περιορισμούς κυβικών, μάλλον δεν θα χάσεις το χρόνο σου με οτιδήποτε έχει ταμπελίτσα VAG πανω του. Θα πάρεις ένα Big block να τελειώνει η υπόθεση. Μετά κάθε πορδή που θα του βάζεις θα σημαίνει 50-100 ίππους χωρίς κόπωση για τον κινητήρα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.