Tonyantony Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Παιδιά έχει βάλει κανείς ψυγείο λαδιού? Έψαξα τι παίζει και δεν είναι πολύ δύσκολο στην εγκατάσταση. Παίρνεις αυτό http://www.mishimoto.com/mishimoto-thermostatic-oil-sandwich-plate.html ή κάτι παρόμοιο και μπαίνει πριν το φίλτρο λαδιού και εκεί βάζεις τους σωλήνες που πάνε στο ψυγείο. Έχει βάλει κανείς? Έχετε αντιμετωπίσει κανα πρόβλημα? Παίζει να υπάρχει κάποιο αρνητικό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted January 29, 2014 Author Report Share Posted January 29, 2014 Βασικά αυτό είναι πανάκριβο, στο car με αυτά τα λεφτά έχει ολόκληρο το κιτάκι με ψυγείο μαζί... Τέσπα χρειάζεται να προσέξω κάτι? Θέλει περισσότερο λάδι μετά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Δεν ειναι τοσο απλο! Ειναι και η πίεση λαδιου στην μέση 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Αποσο γνωριζω στα αμεσου ψεκασμου ενδεχεται να εχεις θεμα με την πιεση. Δεν θα το θεωρουσα απαραιτητο στο μοτερ αυτο. Αν δεν κανω λαθος,επισημα καποια εταιρεια δεν εχει βγαλει για tfsi κινητηρες. Αν τελικα βαλεις,θα προσεξεις να μην ειναι τεραστιο σε σειρες και ναι σιγουρα θα χρειαστει παραπανω λαδι (οσο χωραει το ψυγειο υπολογισε). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted January 30, 2014 Author Report Share Posted January 30, 2014 Ωραία δηλαδή αν πάρω με 6-8 σειρές θα χω θέμα? Μπορώ να κάνω κάτι για να μη χάσω πολύ πίεση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Το μοτέρ σου έχει παραπάνω από ένα αισθητήρα πίεσης λαδιού σε πολλές πλευρές. Νομίζω ότι είναι απίθανο να μπει τέτοιο κιτ και να μην γίνει χριστουγεννιάτικο δέντρο το ταμπλό! Γιατί όμως το θες το κιτ? Τι θερμοκρασίες βλέπεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted January 31, 2014 Author Report Share Posted January 31, 2014 Τώρα είναι καλά αλλά καλοκαίρι πάω 110+ αρκετά εύκολα και μετά κόβω... Max έχω δει 119C σε πίστα και μετά δεν πάταγα πολύ και είχε κολλήσει από πίσω μου 307 110ps φίλου μου και πάλι δεν πολυέπεφτε η θερμοκρασία. Εξωτερική είχε κάπου 18-20 απ' ότι θυμάμαι Btw προχτές είχα πάει στο Φιλοσίδη και έκανα test drive το golf vii gti και όταν τέλειωσα τη διαδρομή χάζευα την mfd και είδα ότι τα λάδια είχαν πάει 105C (από φιλοσίδη μέχρι κατεχάκη, αναστροφή και πίσω) οπότε ψιλοχάρηκα γιατί δεν ζεσταίνεται μόνο το δικό μου. Ρώτησα τον υπάλληλο μέχρι πόσο πρέπει να πηγαίνει γιατί και το δικό μου ανεβάζει και μου πε να μην με πολυνοιάζει και να πηγαίνω όπως θέλω και αν είναι θα ανάψει λαμπάκι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Δεν εχεις υπολογίσει πολλες παραμετρους ομως! Κοιτάς μονο την ψυξη και εισαι λάθος .1)Πίεση λαδιου η οποία είναι πολύ σημαντική ήδη υπάρχει θεμα στον τεντωτηρα της καδένας που λειτουργεί με πίεση λαδιου2) Θερμοκρασία τους υπόλοιπους μήνες περα απο το καλοκαιρι ...3) Μεγαλύτερη φθορά λόγω οτι θα αργεί να ζεσταθεί το λάδι ,τον χειμώνα θελει 15 λεπτά για να φτάσει στους 50 βαθμούς, σκέψου να εχεις και το ψυγειο....4) Το ιδιο μοτέρ κυκλοφορεί στην αυστραλία με 40+ βαθμούς και γενικα με κλίμα πιο θερμό ακομα και τον χειμώνα !Ψυγειο λαδιου στην Σιγκαπούρη εβαζε μια εταιρια σε πολλα 1.4 TSI ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted January 31, 2014 Author Report Share Posted January 31, 2014 Αυτά που λες για το χειμώνα και για το ζέσταμα τα χα σκεφτεί αλλά δεν ισχύουν γιατί το ψυγείο λαδιού συνδέεται με θερμοστάτη και υπάρχουν ελατήρια ανάλογα την επιθυμητή θερμοκρασία. Με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα για 85C και 93C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Καλο αυτο, θελει ψαξιμο ομως γιατι εχεις και το μαμα υδροψυκτο ψυγειο λαδιου το οποιο χρησιμοποιει τα νερα του ψυγειου τα οποια ειναι ζεστα για αυτο και τον χειμωνα ακομα και με πολυ κρυο κατω απο 87 βαθμους δεν πεφτει...Οποτε μηπως ειναι τσαμπα κοπος το ψυγειο και γλυτωσεις 1-2 βαθμους μονο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted January 31, 2014 Author Report Share Posted January 31, 2014 Εγώ δεν θέλω να το πάω κάτω από 87, απλά θα ήθελα να είναι κάτω από 100... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Ναι αυτο σου λεω οτι και να το ψυξεις μπορει να μην εχει νοημα γιατι θα ξαναζεσταθει απο το μαμα ψυγειο λαδιου ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted February 1, 2014 Author Report Share Posted February 1, 2014 Μισό τα νερά κάπου 87-88 δεν παίζουν πάντα? Δηλαδή πχ αν το λάδι είναι 100 περνάει πρώτα από το εξωτερικό ψυγείο λαδιού πάει 96 και μετά και από το νερού και πάει 94. Δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να το ανεβάσει θερμοκρασία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Υπάρχει ειδικό κιτ αυτο π εδειξες δεν μπαινει γιατι σεν εχουμε κλασικό καπάκι λαδιού οπως το 4 θες ειδικό κιτ υπολόγιζε 700 -800ευρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted February 7, 2014 Author Report Share Posted February 7, 2014 Τόσο πολύ? :ο Καλύτερα ας μείνει έτσι :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Υπάρχει ειδικό κιτ αυτο π εδειξες δεν μπαινει γιατι σεν εχουμε κλασικό καπάκι λαδιού οπως το 4 θες ειδικό κιτ υπολόγιζε 700 -800ευρο Το φιλτρο λαδιου στο Golf 6 ειναι διαφορετικο απο το 5αρι σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...