Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

PiNiOn

Members
  • Content Count

    461
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

PiNiOn last won the day on August 26 2017

PiNiOn had the most liked content!

Community Reputation

109 Excellent

About PiNiOn

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 03/30/1983

User Information

  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok thanks, πιθανολογώ είναι αυτό δηλαδή: https://www.siriocenter.gr/Proionta/Proion/37230/B13
  2. Γνωρίζει κάποιος με σιγουριά τί τύπο βίδας χρειάζονται οι γνήσιες ζάντες BBS; Οι μαμά βίδες για μαμά ζάντες αλουμινίου είναι (αν δεν κάνω λάθος) Μ14x1.5 28mm SW17, αλλά έχουν tapered προφίλ, ενώ οι BBS όπως και άλλες αλουμινίου του εμπορίου θέλουν κωνικό προφίλ 60 μοιρών στις ίδιες διαστάσεις βίδας. Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει; Επίσης, πού βρίσκει κάποιος τέτοιες και αν είναι δυνατόν κ ασφαλείας μαζί..; Συνήθως τις έχουν μέσα τα κουτιά της BBS, αλλά μου παραδόθηκαν χωρίς, δυστυχώς :(.
  3. Είμαι μεταξύ σε Michelin PS4 και Dunlop Sport Maxx RT2 στη διάσταση 225/45/17. Κοιτούσα τα βάρη τους στο internet και βλέπω 9.9Kg και 9kg αντίστοιχα. Δηλαδή το Dunlop είναι 10% ελαφρύτερο. Μου κάνει εντύπωση, μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει? Επίσης 71 vs 68dB αντίστοιχα. Και τη τιμή που έχω πάρει είναι 400E για τα Michelin, 380E για τα Dunlop, με τοποθέτηση σαφώς. Ακούω καλές κριτικές για τα PS4, αλλά προσπαθώ να με πείσω ότι υπερέχουν ουσιαστικά των RT2 πέραν του marketing, αλλά μάλλον κλίνω προς τα RT2 αν ισχύει αυτό με το βάρος. Όχι ότι θα κάνει κάποια ουσιαστική διαφορά, περισσότερο το ψυχολογικό :P.
  4. Αυτό που περιγράφεις, και κυρίως με κρύα λάστιχα, μου έχει τύχει και ήταν στραβό λάστιχο (κατασκευαστικά), ήταν Continental 195-60-15. Βέβαια ο λαστιχάς δεν το είχε παραδεχθεί ποτέ, και εγώ αρχικά νόμιζα ότι είναι από κάτι άλλο. Η ζυγοστάθμιση έδειχνε ότι ήταν οκ βέβαια. Με την επόεμνη αλλαγή ελαστικών, όλα ήταν μια χαρά, οπότε έφταιγε σίγουρα κάποιο λάστιχο. Αρκετά χρόνια μετά, σε άλλο καινούργιο αυτοκινητο, το παραλαμβάνω με Continental (18άρες). Μόλις τα είδα, θυμήθηκα την ιστορία προ ετών με το τρέμουλο μιας και τα είχα πάρει από φόβο τα Conti. Τι το θελα και το μελέτησα..και εκείνο έκανε τρέμουλο σε συγκεκριμένη ταχύτητα (120-130Km/h) και ειδικά με κρύα λάστιχα.
  5. Καλησπέρα filitsa75, ένας θόρυβος μπορεί να είναι πολλά πράγματα οπότε καλό θα ήταν να κάνεις μια επίσκεψη σε ένα συνεργείο να το ακούσουν. Όσο για τα φώτα, είναι ένα αδύναμο στοιχείο του αυτοκινήτου. Μια απλή λύση είναι λάμπες τύπου Philips X-treme vision (+130%) αλλά έχουν ως αρνητικό 1) το κόστος και 2) ότι δεν διαρκούν το ίδιο όσο οι απλές αλογόνου, δηλαδή συνήθως στα 2 χρόνια καίγονται.
  6. PiNiOn

    RaceChip

    Τo racechip στο 1.6TDi συνδέεται σε δύο αισθητήρες, στον αισθ.πίεσης εισαγωγής και στον αισθητ.πίεσης καυσίμου στην μπεκιέρα. Το μόνο που κάνει είναι μετατρέποντας τα σήματα αυτά, να μετατοπίζει την εργοστασιακή καμπύλη λίγο προς τα πάνω. Δεν είναι τίποτα τρομερό και κατ εμέ δύσκολα μπορεί να γίνει ανασφαλές για το μοτέρ, οι αλλαγές είναι πολύ μικρές. Αλλά δεν παύει να είναι value for money. Όσον αφορά τ άλογα, για να το δουλέψει κάποιος ασφαλώς χωρίς καμια περίπτωση για λαμπάκια ή παρατράγουδα, μην έχετε κατά νου ότι υπόσχονται αλλά σίγουρα δίνει και έχει αρκετή διαφορά ακόμα και στις πολύ safe ρυθμίσεις. Αυτό που διάβασα για την ζημιά, οκ αν ο τύπος έπαιξε με τις ρυθμίσεις και έκανε ότι να ναι, μπορεί και να έφταιγε αυτό, αν και συνήθως πετάει ένα Safe mode και τέλος, δηλαδή θεωρώ πολύ πολύ δύσκολο να συμβεί κάτι στο μοτέρ λόγω του Racechip. Απ την άλλη, όσοι προτείνουν πρόγραμμα, να ξέρετε ότι οι περισσότεροι που φτιάχνουν προγράμματα, ειδικά τα custom, κάνουν #$@$#@. Για να φτιάξεις ένα σωστό πρόγραμμα θέλει 1)αρκετά λεφτά για πρόσβαση σε όλους τους εργοστ.χάρτες/ανά πλαίσιο 2)πολλές εργατοώρες ρύθμισης ανά αυτοκίνητο (άσχετα αν είναι ίδιο μοντέλο/μοτέρ) 3)σύγχρονο software/hardware για τελευταία μοντέλα. Αν αυτά στα προσφέρει κάποιος tuner με 300-400Ε πάω πάσο, πήγαινε κάντο (να μου τον δείξετε και μένα γιατί εγώ δεν τον έχω βρει), αλλά κάτι μου λέει ότι με τόσα χρήματα θα σου πουλήσει ένα πρόγραμμα της πλάκας που έφτιαξε σε 30 λεπτά, απενεργοποιώντας και κάποια σφάλματα για να μην τα πετάει. Και το ότι θα πηγαίνει καλά δεν σημαίνει ότι θα δουλεύει και καλά/και με ασφάλεια το μοτέρ. Εγώ αυτό λεώ αναξιόπιστο, και όχι το εγκεφαλάκι. ΑΥΤΑ.
  7. Μπορεί να είναι πολλά (πχ κλαπέτο εναλλαγής στην εισαγωγή για κομπρέσσορα/turbo). Πήγαινέ το να δουν το σφάλμα και ενημέρωσέ μας εκ νέου αν θες κάποια βοήθεια.
  8. PiNiOn

    RaceChip

    Εγώ το είχα 1.5 χρόνο σε Golf 1.6TDI, ήμουν πολύ ευχαριστημένος και καλό value for money. H τοποθέτηση είναι υπόθεση 3 λεπτών.
  9. Εγώ είχα το 1.6TDI 105ps 5άχυτο, 105.000Κm από 1/2014. >Μέση κατανάλωση στην πράξη είχα 6.5lt/100km, αλλά κυρίως με κίνηση σε πόλη και το πήγαινα και σβέλτα γενικά. Τα 3-4-5lt/100Km είναι ίσως εφτικτά, αλλά οδηγώντας χαϊδεύοντας το γκάζι με χειρουργικές κινήσεις και όχι με φυσιολογική ξένοιαστη οδήγηση - το οποίο είναι πολύ κακό για το DPF γενικά. >Προβλήματα τίποτα το σημαντικό, αλλά χαζοπροβληματάκια έτσι για το γμτ, είχα. Είχα ανοίξει και ένα σχετικό topic. >Ξεκούραστο σε ταξίδι, αν και ένα κλικ γκαζάκι πάνω του χρειάζεται. Προσπέραση με κόσμο/μπαγκάζια σε επαρχιακό είναι με γκάζι στο πάτωμα αλλιώς.. >Ανάρτηση ξεκούραστη, όχι σπορ, σε ελιγμούς με πολλά το αμάξι πλέει αλλά έχει αρκετά μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης - ανάλογα και με τα ελαστικά βέβαια. Για το μέσο οδηγό είναι ΟΚ. >Τίμιο αυτοκίνητο overall. >Αν κάτι με χαλούσε είναι τα φρένα του σε σβέλτη οδήγηση. Με λίγο πιο δυνατό φρενάρισμα από 130-140+, άναβαν πανεύκολα. Ίσως έχει να κάνει και με τα υλικά τριβής αλλά μόνο τακάκια είχα αλλάξει στα 45.000Km (Ferodo).
  10. Διαβάζω για τις ιστορίες μελών με τις επισκευές πιστονιών, αλλά πολλοί δεν αναφέρουν αν αναζητήθηκε η αιτία του προβλήματος σε κάθε περίπτωση και πολύ φοβάμαι ότι κάποιοι θα έχουν πάλι πρόβλημα στο μέλλον. Τα τελευταία πιστόνια με το νέο κωδικό για το μοτέρ αυτό είναι όντως ποιοτικά ανώτερα, αλλά δν σημαίνει ότι δεν μπορεί και πάλι να συμβεί "στραβή". Για CAVD: Έχει αναφερθεί πολλές φορές ότι τα πιστόνια σπάνε, όχι γιατί είχαν/έχουν κάποιο πρόβλημα σαν υλικό ή δεν αντέχουν, αλλά γιατί 1) υπήρχε μια παρτίδα μπεκ 09-μέσα10 που είχε θέμα 2) τα πρώτα λογισμικά 09-μέσα10 ήταν EU5 με φτωχό μίγμα χαμηλά και σε συνθήκες όπως χαμηλές rpm/μεγάλο φορτίο δημιουργούσαν προαναφλέξεις. Επομένως αν κάποιος έχει τέτοια ζημιά, να τσεκάρει σίγουρα και 1)μπεκ 2)λογισμικό, να έχει απ τα τελευταία, να έχει περαστεί δλδ απ την αντιπροσωπεία κάποιο από αυτά που είχαν τα ΜΥ2011 και μετά. Η ανάκληση π είχε γίνει τότε (2010-11) ήταν γι αυτό, βέβαια αν είχε ξεκινήσει η ζημιά ήδη σε κάποιο μοτέρ (είχε ήδη κάνει μικρό ρήγμα στο λούκι), δεν σωνόταν η κατάσταση μετά με το νέο λογισμικό. Επίσης όσα έχουν πρόγραμμα, μπορεί και να μειώνουν τις πιθανότητες "στραβής" με τα πιστόνια γιατί τα μίγματα συνήθως είναι πιο safe/πλούσια. Για μένα δλδ ένα σωστό πρόγραμμα λειτουργεί και προληπτικά για το θέμα αυτό. Προσοχή όμως γιατί πολλοί πατάνε σε παλαιότερες εκδόσεις λογισμικού για να φτιάξουν ένα custom πρόγραμμα για να είναι πιο ζωηρό στα χαμηλά όπως παλιά (2009), αλλά αυξάνουν την πιθανότητα για πυράκια κλπ, τότε δλδ σίγουρα δεν λειτουργεί προληπτικά.
  11. Το λέω με την έννοια ότι ίσως το ψυρίζετε χωρίς λόγο. Αναφέρω την περίπτωσή μου ως παράδειγμα που δεν το ψυρίζει, και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Επίσης έχετε κατά νου ότι όταν κάτι δεν το συνιστά η μαμά εταιρεία, για κάποιο λόγο δεν το συνιστά. Π.χ. τα πρόσθετα κλπ, μπορεί να δημιουργούν πρόβλημα αλλού και να προκύψει εκεί η βλάβη, εκεί που νομίζουμε ότι κάνουμε καλό.
  12. Στο δικό μου 1.6TDI έχω ήδη 97.000Km και το φίλτρο έχει αλλαχτεί 1 μόνο φορά στο service των 60.000Km. Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα που να σχετίζεται με το φίλτρο και ποτέ δεν κατάλαβα έως τώρα κάποια διαφορά σε απόδοση ή κάτι περίεργο. Πριν και μετά την αλλαγή, ίδια συμπεριφορά και απόδοση. Σχεδόν 100.000Km μετά, το αυτοκίνητο το νιώθω όπως όταν ήταν καινούργιο. Οπότε θα έλεγα να διοχετεύσετε την ενέργεια και τον χρόνο σας κάπου πιο εποικοδομητικά και να μην ξοδεύετε τα 30άρια για καθαριστικά κλπ κάθε 2.000 και 10.000Km. Το θεωρώ υπερβολή. Ένα καλό πρατήριο, δοκιμασμένο, και τέλος. Εκτός αν δεν το κινείτε πολύ το αυτοκίνητο και γίνονται αυτά σε πχ 1 χρόνο, αλλά στην περίπτωση κακώς αγοράσατε Diesel θα έλεγα.
  13. Το να κάνει λίγο κροτάλισμα, με πολύ μικρή διάρκεια (δευτερολέπτου πχ) και όχι πάντα, δεν είναι προάγγελος προβλήματος με καδένα, μην πανικοβάλετε τον κόσμο και δίνει τα 500άρικα χωρίς λόγο. Έχω οδηγήσει 4 TSI (CAV) από καινούργια μεταξύ 2009 και 2012, και το μικρό αυτό κροτάλισμα στην κρύα εκκίνηση το έκαναν όλα από την αρχή. Δεν το έκανε πάντα, αλλά αραιά και πού και ποτέ με ζεστό κινητήρα. Μάλιστα στα 2 και όσο ήταν εντός εγγύηση, και αφού είχα διανύσει 40-50.000Km χωρίς πρόβλημα, είχαν αλλαχτεί όλα προληπτικά (σετ καδένας, μεταβλητός κλπ), προφανώς με γνήσια ανταλλακτικά. Ε, το κροταλισματάκι αυτό το έκανε πάλι, και μετά την αλλαγή. Και αρκετά Km μετά από αυτό, πάλι δεν είχα κανένα θέμα. Είναι κατανοητό ότι οι περισσότεροι που θα γράψουν εδώ, θα είναι άτομα που είχαν όντως σημαντικό πρόβλημα για x y λόγους. Αλλά μην το γενικεύουμε πάντα χωρίς λόγο.
  14. Οι Diesel μακροπρόσθεσμα θα "σβήσουν" για 2 σημαντικούς λόγους: - Μετά το dieselgate και τις γενικότερες αποκαλύψεις περί καρτέλ των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών κλπ που είναι υπο διερεύνηση ακόμα, αυτή τη στιγμή στην Αμερική είναι διαθέσιμα μόνο ελάχιστα μοντέλα σε diesel, και οι πωλήσεις των diesel γενικά έχουν εκμηδενιστεί. Σκεφτείτε λοιπόν, ότι έχει ήδη χαθεί μια τεράστια αγορά, της Αμερικής. - Με βάση τα νέα πρότυπα για έλεγχο/έγκριση ενός οχήματος βάσει πραγματικού κύκλου κίνησης και όχι ότι ίσχυε μέχρι τώρα, είναι πολύ πιο δύσκολο να είναι ένα τέτοιο όχημα εντός προδιαγραφών ρύπων. Σκεφτείτε ότι με βάση αυτό που ίσχυε τώρα, ένα diesel που έπαιρνε έγκριση βάσει του πρότυπου κύκλου κλπ, στην πράξη μπορεί να εκπέμπει μέχρι και 50 φορές περισσότερους ρύπους από το επιτρεπτό. Σαφώς μπορούν να φτιάξουν κινητήρες diesel εντός προδιαγραφών, αλλά αυτό σημαίνει πολλά $$ σε R&D σε μια αγορά που ΔΕΝ έχει ζήτηση για diesel (ειδικά μετά το σβήσιμο της αγοράς της Αμερικής). Όσον αφορά την VW, προτάθηκε η επιβολή προστίμου $600δις στην VW, πράγμα που θα σήμαινε το κλείσιμο της εταιρείας μιας και δεν θα μπορούσε να πληρωθεί. Αντ αυτού η VW πρότεινε να αγοράσει πίσω όλα τα αυτοκίνητα που είχαν το "θέμα", αλλά μόνο στην Αμερική, όχι στην Ευρώπη. Αυτό το έκανε, αλλά στην τρέχουσα τιμή, όχι την τιμή αγοράς, που είχε πέσει βέβαια μετά το σκάνδαλο. Γι αυτό το λόγο ακολούθησαν μηνύσεις από ιδιώτες, λόγω της τιμής που μειώθηκε λόγω του σκανδάλου. Αυτή τη στιγμή η VW είναι επίσης σε πάρα-μα πάρα-πολλές δικαστικές διαμάχες με πάρα πολλούς για θέματα μόλυνσης περιβάλλοντος και πολλά άλλα.
  15. Υπάρχει μια οδηγία που ακολούθησαν, για λίπανση στα συνεμπλόκ των ψαλιδιών. Για ένα διάστημα ήταν οκ, μετά επανήλθε όμως, αλλά δεν ξαναέδωσα σημασία. Αν είναι εντός εγγύησης θα πρότεινα επίσκεψη σε μια αντιπροσωπεία, έστω και για έναν έλεγχο. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...