Stavros7 Posted April 18, 2014 Report Share Posted April 18, 2014 Καλημέρα..Έχω το golf4 1.8Τ βάζω λάδια castrol edge 5-30 και κάθε πρωί που το βάζω μπρόστα (νομίζω) μέχρι να πιάσει κάποια θερμοκρασία άκουω τα πυράκια (τικ τικ τικ) είναι λογικό ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα? και αν ειναι λογικό για ποιο λογο το κάνει αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted April 18, 2014 Report Share Posted April 18, 2014 τα ωστηρια σου είναι.αναλογα με το ποσο χτυπάνε. παντως είναι φυσιολογικο να χτυπάνε όταν είναι κρυο και μεχρι να ανεβουν τα λαδια πανω 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted April 18, 2014 Author Report Share Posted April 18, 2014 Τα ωστηρια τι ειναι;μεχρι να ανεβουν τα λαδια;δηλαδη ποσο;γτ εγω τα ακουγα για κανενα 3λεπτο.οχι τωρα (καιρο τα ακουω παρα πολυ κιολας) απλα τωρα σκεφτηκα να ρωτησω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 19, 2014 Report Share Posted April 19, 2014 (edited) Σταύρο: Εν συντομία, τα ωστήρια είναι μέρος του valvetrain της κεφαλής του κινητήρα σου. Με πολύ απλά λόγια το ωστήριο είναι ο ρυθμιστής που λέει μέχρι που θα ανέβει η βαλβίδα. Δανείζομαι μια χαρακτηριστική εικόνα. Τα ωστήρια διακρίνονται σε υδραυλικά και μηχανικά. Όταν βάζεις μπρος, το λάδι βρίσκεται στην ελαιολεκάνη του κάρτερ, μέχρι να φτάσει στο ανώτερο σημείο, ακούς αυτόν τον χαρακτηριστικό ήχο. Όταν τα ωστήρια μείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς λίπανση, δημιουργείται φθορά. Με την πάροδο του χρόνου, η αντλία λαδιού πέφτει σε απόδοση, οπότε αργεί περισσότερο να πάει λάδι στα ωστήρια. Όταν ο καιρός είναι κρύος αργεί λιγάκι περισσότερο. Αφότου όμως η πίεση λαδιού έρθει στα κανονικά της και η κεφαλή αρχίσει να λιπαίνεται κανονικά σταματάει ο ήχος των ωστηρίων. Συχνές αλλαγές λαδιών, τακτικός έλεγχος της πίεσης λαδιού του μοτέρ, βοηθούν στην καλή κατάσταση και πρόβλεψη προβλημάτων. Περιπτώσεις όπου δεν σταματά ή αργεί πάρα πολύ συνήθως οφείλονται σε: Κολλημένο ωστήριο-α Χαμηλή Πίεση λαδιού (πρόβλημα πιθανότατα στην αντλία) Στραβή βαλβίδα-οδηγός Χοντρά - Ακατάλληλα λάδια Edited April 19, 2014 by nikdev 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted April 23, 2014 Author Report Share Posted April 23, 2014 σε ευχαριστω παρα πολυ,πηγα στο συνεργειο γιατι σαν να κοπιανε λιγο το αμαξι και ηταν χαλασμενο επισεις στο ενα μπουζι αυτο που μπαινει απο επανω,δεν θυμαμαι πως μου το ειπε και το αλλαξα δηλαδη πηγαινε με τρεις κυλινδρους,υπαρχει περιπτωση να εκανα καποια ζημια?μου ειπε οτι δεν εχει καποιο προβλημα και εγω που το πηρα αλλη συμπεριφορα ,το ειχα ετσι για 4-5 μερες...για πειτε την γνωμη σας και εσεις,(το προβλημα ηταν εκεινο που μπαινει πανω απο το μπουζι και αν θυμαμαι καλα δινει ταση και πολλαπλασιαστης μαζι) αν θυμαμαι καλα.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Αυτο ειναι κατι διαφορετικο, απαυτο που ανεφερες πριν. Λογικα πολλαπλασιαστης ηταν αυτο που αλλαξες. Καλο ειναι ναλλαζεται το συντομοτερο χωρις να κυκλοφορει ταμαξι. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted May 1, 2014 Author Report Share Posted May 1, 2014 (edited) καποια στιγμη θα με αφησουν και οι αλλοι οι πολλαπλασιαστες,να ρωτησω τωρα αλλαξα τον ενα με αυτον 098 221 024 της Bosch σε auq κινητηρα..ειναι ενταξει?(αυτο που εβγαλα ηταν το 06A905115A)..Μπορουσα να βαλω καποια αλλη μαρκα?και αν ναι πιο τυπο ακριβος?επισεις ποσα missfire πρεπει να εχει ο κυλινδρος ωστε να χρειαστει αλλαγη?επισεις πως μετραμε σωστα τα Missfire εν κινηση ή σταματημενοι??Τα ρωτησα ολα μαζι για να μην ρωταω ενα-ενα Edited May 1, 2014 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...