Jump to content
Stavros7

Ηχος (Απο Πυρακια)?

Recommended Posts

Καλημέρα..Έχω το golf4 1.8Τ βάζω λάδια castrol edge 5-30 και κάθε πρωί που το βάζω μπρόστα (νομίζω) μέχρι να πιάσει κάποια θερμοκρασία άκουω τα πυράκια (τικ τικ τικ) είναι λογικό ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα? και αν ειναι λογικό για ποιο λογο το κάνει αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Τα ωστηρια τι ειναι;μεχρι να ανεβουν τα λαδια;δηλαδη ποσο;γτ εγω τα ακουγα για κανενα 3λεπτο.οχι τωρα (καιρο τα ακουω παρα πολυ κιολας)

απλα τωρα σκεφτηκα να ρωτησω..

Link to comment
Share on other sites

Σταύρο: Εν συντομία, τα ωστήρια είναι μέρος του valvetrain της κεφαλής του κινητήρα σου. Με πολύ απλά λόγια το ωστήριο είναι ο ρυθμιστής που λέει μέχρι που θα ανέβει η βαλβίδα.

 

Δανείζομαι μια χαρακτηριστική εικόνα.

 

3-6202.jpg

Τα ωστήρια διακρίνονται σε υδραυλικά και μηχανικά.

 

Όταν βάζεις μπρος, το λάδι βρίσκεται στην ελαιολεκάνη του κάρτερ, μέχρι να φτάσει στο ανώτερο σημείο, ακούς αυτόν τον χαρακτηριστικό ήχο.

Όταν τα ωστήρια μείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς λίπανση, δημιουργείται φθορά.

 

Με την πάροδο του χρόνου, η αντλία λαδιού πέφτει σε απόδοση, οπότε αργεί περισσότερο να πάει λάδι στα ωστήρια.

Όταν ο καιρός είναι κρύος αργεί λιγάκι περισσότερο.

Αφότου όμως η πίεση λαδιού έρθει στα κανονικά της και η κεφαλή αρχίσει να λιπαίνεται κανονικά σταματάει ο ήχος των ωστηρίων.

 

 

Συχνές αλλαγές λαδιών, τακτικός έλεγχος της πίεσης λαδιού του μοτέρ, βοηθούν στην καλή κατάσταση και πρόβλεψη προβλημάτων.

 

Περιπτώσεις όπου δεν σταματά ή αργεί πάρα πολύ συνήθως οφείλονται σε:

Κολλημένο ωστήριο-α

Χαμηλή Πίεση λαδιού (πρόβλημα πιθανότατα στην αντλία)

Στραβή βαλβίδα-οδηγός

Χοντρά - Ακατάλληλα λάδια

Edited by nikdev
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω παρα πολυ,πηγα στο συνεργειο γιατι σαν να κοπιανε λιγο το αμαξι και ηταν χαλασμενο επισεις στο ενα μπουζι αυτο που μπαινει απο επανω,δεν θυμαμαι πως μου το ειπε και το αλλαξα δηλαδη πηγαινε με τρεις κυλινδρους,υπαρχει περιπτωση να εκανα καποια ζημια?μου ειπε οτι δεν εχει καποιο προβλημα και εγω που το πηρα αλλη συμπεριφορα ,το ειχα ετσι για 4-5 μερες...για πειτε την γνωμη σας και εσεις,(το προβλημα ηταν εκεινο που μπαινει πανω απο το μπουζι και αν θυμαμαι καλα δινει ταση και πολλαπλασιαστης μαζι) αν θυμαμαι καλα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι κατι διαφορετικο, απαυτο που ανεφερες πριν.

Λογικα πολλαπλασιαστης ηταν αυτο που αλλαξες.

Καλο ειναι ναλλαζεται το συντομοτερο χωρις να κυκλοφορει ταμαξι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καποια στιγμη θα με αφησουν και οι αλλοι οι πολλαπλασιαστες,να ρωτησω τωρα αλλαξα τον ενα με αυτον 098 221 024 της Bosch σε auq κινητηρα..ειναι ενταξει?(αυτο που εβγαλα ηταν το 06A905115A)..Μπορουσα να βαλω καποια αλλη μαρκα?και αν ναι πιο τυπο ακριβος?επισεις ποσα missfire πρεπει να εχει ο κυλινδρος ωστε να χρειαστει αλλαγη?επισεις πως μετραμε σωστα τα Missfire εν κινηση ή σταματημενοι??Τα ρωτησα ολα μαζι για να μην ρωταω ενα-ενα

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.