arisbark Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 Γεια σας παιδιά έχω ένα golf fsi '04 1.6 και έχει κάνει 136.000 χιλιόμετρα... Τώρα ξαφνικά σαν ακούω πολλά γκούπ (θορυβος) ή να είναι η ιδέα μου.. Σήμερα το πρωί όταν πήγα να βάλω μπροστά γυρνώντας το κλειδί να πάρει μπρος τη στιγμή που πήγε να πάρει εμπρός ο κινητήρας άκουσα κ ταυτόχρονα ένα γκουπ ούτε πολύ δυνατό αλλά όχι κ σιγά...Αφού πήγα στη δουλειά μου το έσβησα και στο καπάκι το ξαναέβαλα αλλά δε το έκανε...το απόγευμα π το ξανακίνησα νομίζω το έκανε αλλά πιο σιγά.... Γνωρίζει κάποιος γιατι δεν έχω και μεγάλη ιδέα σε αυτά.. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 Κάποια από τις βάσεις στη μηχανή ίσως...σακατεμένο αμορτισέρ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted June 19, 2014 Report Share Posted June 19, 2014 Λέγεται καδένα το πρόβλημα σου. Δεν είναι τίποτα, όλοι το ακούμε πιο περίεργα οταν το λάδι έχει κάτσει όλο στον πάτο του κάρτερ (δηλαδή μετα απο ακινησία 1-2 ημερών). Αλλοι το περιγράφουν λίγο σαν τρακτερ για μερικά δευτερολεπτα. Με τα πολλά χιλιόμετρα στο μοτερ θα ακούγεται πιο έντονα αλλα αν το ακούς και σε κίνηση ή εκτος του πρωινού ξεκινήματος τότε πρέπει να κοιτάξεις καλύτερα μήπως σιγά σιγά θέλει αντικατάσταση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arisbark Posted June 20, 2014 Author Report Share Posted June 20, 2014 Ο θόρυβος προσ το παρόν εκτόσ από εκέινη την ημέρα δεν ξαναεμφανίστηκε.. Μόνο ένας παρόμοιος θόρυβος ακουγετε που και που σε χαμηλέςσ ταχύτητες κατα την εναλλαγή ταχύτητας την ωρα του συμπλέκτη. θέλω να ιστεύω οτι κάνω κάτι εγώ λάθος... Ο έλεγχος καδένασ είναι απλός για ενα συνεργείο? Λέγεται καδένα το πρόβλημα σου. Δεν είναι τίποτα, όλοι το ακούμε πιο περίεργα οταν το λάδι έχει κάτσει όλο στον πάτο του κάρτερ (δηλαδή μετα απο ακινησία 1-2 ημερών). Αλλοι το περιγράφουν λίγο σαν τρακτερ για μερικά δευτερολεπτα. Με τα πολλά χιλιόμετρα στο μοτερ θα ακούγεται πιο έντονα αλλα αν το ακούς και σε κίνηση ή εκτος του πρωινού ξεκινήματος τότε πρέπει να κοιτάξεις καλύτερα μήπως σιγά σιγά θέλει αντικατάσταση. Φίλε ανοιξα το καπό την ώρα που δουλεύει κ ακουγοταν ενα μικρό τικ τικ εκεί π ειαναι ο ιμάντας(δυναμο ;; εκεί που γύρναγε στα αριστεέρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 (edited) Ετσι δουλεουν οι μηχανες φιλε. Τα τικ τικ τικ που ακουγονται στο ρελαντί εναι τα ωστήρια που δουλευουν. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited June 20, 2014 by chrispant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arisbark Posted June 20, 2014 Author Report Share Posted June 20, 2014 Ετσι δουλεουν οι μηχανες φιλε. Τα τικ τικ τικ που ακουγονται στο ρελαντί εναι τα ωστήρια που δουλευουν. Sent from my iPhone using Tapatalk Ευχαριστώ.απλά μπορεί να ρωτώ και βλακείες.δεν είμαι γνώστης καθόλου.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 και επίσης ίσως άκουσες ένα τρίξιμο ή τικ τικ απο την πλευρά του κιβωτίου που πάλι είναι φυσιολογικό αλλά κατα κάποιους εκνευριστικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 αφου λες οτι το ακους και στη αλλαγη ταχυτητων καλο ειναι να κοιταξεις στο συνεργειο σου και τις βασεις κινητηρα μηπως κοπηκε κανενα συνεμπλοκ. φυσιολογικη φθορα ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arisbark Posted June 21, 2014 Author Report Share Posted June 21, 2014 ευχαριστώ όλους για την ενημέρωση...θα το κοιτάξω σιγα σιγά και πάλι ευχαριστώωωωω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...