apoelara89 Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 (edited) παιδιά καλημέρα σας,θα ήθελα την βοηθεια σας σε κατι που εκανα και δεν ξερω κατα ποσο θα μου βγει σε μα****κια η όχι.... λειπον ειμαι κατοχος golf mk5 GT και πηρα απο το ebay καντραν απο GTI, και πηγα να αλλαξω απο το νεο καντραν το πλαστικο μπροστα και τους δεικτες,τα αλλαξα ωραια μια χαρα αλα οταν το εβαλα ξανα πανω στο αμαξι οι δεικτες μολις ενωσα την παταρια στο αμαξι επεσαν αρκετα κατω...πηρα το αμαξι μια βολτα μπας και ξαναρυ8μιστουν αλλα τπτ....διλαδι ειναι ποιο κατω απο το 0 των χιλιομετρων και το 0 των στρωφων αλλα το ιδιο και στη βενζινη και στο booost....με αποτελεσμα πηγαινω καπυ 100χλμ και στο κοντερ μου δειχνει 90.... ποσ μπορω να το ρυθμισω ξανα?? υπαρχει τροπος η εκαν μα***κια και τωρα το γαμησα το κοντερ?? εχω και vag-com vcds αν γινεται και απο εκει να το κανω... σας παρα8ετω και φοτο να δειτε τι εννοω (Δεστε στην πρωτη φοτο ο δεικτης των χλμ ποσο κατω απο το ''0'' ειναι αλλα το ιδιο και στο ''boost ποσο αριστερα ειναι) Edited August 28, 2014 by apoelara89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Τους δείκτες τους γυρνάμε αντίστροφα από την φορά του ρολογιού (αριστερόστροφα) και στο βγάλσιμο (τραβώντας ταυτόχρονα προς τα έξω) αλλά και στην τοποθέτηση σπρώχνοντας και γυρνώντας προς τα μέσα. Βγάλε λοιπόν το καπάκι και γύρνα τους αριστερόστροφα μέχρι να έρθουν στο μηδέν και ένα απειροελάχιστο τικ ποιο κάτω γιατί όταν ανοίγεις διακόπτη και παίρνουν ρεύμα ανεβαίνουν ελάχιστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoelara89 Posted August 28, 2014 Author Report Share Posted August 28, 2014 (edited) ναι φιλε τους γιρισα ακριβως πανω στο '0' αλα μολις συνδεσω τν πολο στην παταρια (γιατι πριν βγαλω το κοντερ αφαιρω την παταρια) μολις ξανασυνδεσω την μπαταρια πεφτουν παλι ποιο κατω οπως δειχνω στις φοτο οποτε δεν παιζει ρολο σε ποια 8εση τουσ βαλω... το προβλημα ειναι οτι μολις ενωσω την μπαταρια και παρει ρευμα το αμαξι οι δεικτες ολοι πεφτουν αρκετα κατω οπως τις φοτος Edited August 28, 2014 by apoelara89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoelara89 Posted August 28, 2014 Author Report Share Posted August 28, 2014 δεν ειπαρχει καποιος τροπος με το vag com να το ρυ8μισω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 βαλε τους δεικτες στο 0 οταν ειναι συνδεδεμενο σητν μπαταρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Και εγώ όσες φορές έβγαλα - έβαλα και ήταν πολλές οι φορές ................ ποτέ δεν έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας. Μήπως γύρισες τους δείκτες δεξιόστροφα προσπαθώντας να τους αφαιρέσεις και έγινε καμία ζημιά ;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtpaonik Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Μια ερώτηση να κάνω και εγώ το καπάκι του καντράν πως βγαίνει;γιατί εχει μαζέψει σκόνη μεςα και θέλω να το καθάρισω...golf 6 εχω.... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoelara89 Posted August 28, 2014 Author Report Share Posted August 28, 2014 το καντραν ξερεις να το βγαζεις??? αμα ξερεις να βγαζεις το καντρα το καπακι δεν ειναι τιποτα δυσκολο..εχει 5-6 κλιπς γυρω γυρω και απλα τα βγαζεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoelara89 Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 Παιδια το προβλημ τελικά λυθηκε με την βοηθεια του Vag-com 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Έκανες calibration στις βελόνες; ......... για πες μας πως το έκανες για να υπάρχει και εδώ μέσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoelara89 Posted August 30, 2014 Author Report Share Posted August 30, 2014 λοιπον το προβλημα μου ηταν οτι οι βελονες μολις επερνε ρευμα το αμαξι επεφταν πολυ κατω και οταν το επερνα βολτα απειχαν πολυ απο την πραγματικοτητα λογω του οτι ηταν πεσμενα πολυ κατω... ο τροπος που λυθηκε το προβλημα μου το ενωσα με vag-com και πηγα στο engine>instruments>>output tests>selective output test και επελεξα τα οργανα που οι βελονες ηταν πεσμενεσ πολυ κατω με το που επερνε ρευμα το αμαξι, και μετα πατησα το τεστ, σου πεταει τον δεικτη μια τερμα δεξια και μετα τον κεντριζει στα 100χλμ και μετα που πατησα ''next'' μου κατεβασε τον δεικτη και μου τον αφησε ακριβως στο ''0''... η διαδικασεια πετυχε και στο στροφομετρο και στα χλμ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtpaonik Posted August 30, 2014 Report Share Posted August 30, 2014 Κάποιος οδηγός πως μπορώ βγάλω το καντράν υπάρχει;δεν εχω ιδέα πως βγαίνει....σε golf 6. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoelara89 Posted August 30, 2014 Author Report Share Posted August 30, 2014 Κάποιος οδηγός πως μπορώ βγάλω το καντράν υπάρχει;δεν εχω ιδέα πως βγαίνει....σε golf 6. Sent from my iPhone using Tapatalk http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5019924-DIY-How-to-remove-and-open-your-instrument-cluster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtpaonik Posted August 30, 2014 Report Share Posted August 30, 2014 Ευχαριστώ φιλε μου... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...