Jump to content
Painter

Προβλήματα Με Td025

Recommended Posts

TD025 καπούτ.

Το πόσο ακριβώς καπούτ μένει να εξακριβωθεί.

Σίγουρα έχει θέμα το waste gate που κολλάει και δημιουργεί προβλήματα στην πίεση όπως και το βασικό ‘κυματοειδής επιτάχυνση’  (wavy acceleration).

Αυτές τις μέρες μαζί με την επιδείνωση του προβλήματος το wastegate άρχισαν και κάτι περίεργοι ήχοι, σφυρίγματα κλπ. Δεν έχω σιγουρευτεί ακόμη αν είναι από την τουρμπίνα –ελπίζω πως ναι- θέλω να πιστεύω πως ο άξονας της φτερωτής ή το thrush bearing το έχω πάρει στο χέρι, και λέω ελπίζω γιατί αν δεν είναι η τουρμπίνα τότε μάλλον είναι το σαζμάν και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου.

Το πρόβλημα χειροτερεύει μέρα με τη μέρα, δοκίμασα μια βόλτα χωρίς φίλτρο/παππά και τα ιιιιιιιιιιι κλπ ήταν πολύ έντονα όταν επιτάχυνα. Δεν ξέρω αν ακούγονται από τον άξονα/φτερωτές ή αν το wastegate δεν κλείνει καλά και σφυρίζει από εκεί. Με φίλτρα κλπ επάνω τα ιιιιιιιιι τα ακούω μόνο με κλειστά τζάμια και μόνο όταν πατάω γκάζι, έστω και λίγο.

Την περασμένη εβδομάδα ακουγόταν από τα 120-140 περίπου, μετά ή σταμάταγε ο ήχος ή τον κάλυπταν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Τώρα και στα 80 μερικές φορές ακούγεται κανονικά. Το ιιιιι Δεν αλλάζει συχνότητα αν πχ αν στην ίδια ταχύτητα πηγαίνω με 4 /6 ή 6η . Δηλαδή, αν είναι σασμάν δεν έχει να κάνει με τα γρανάζια των ταχυτήτων αλλά με την τελική μετάδωση.

 Τώρα, το θέμα είναι τι επιλογές υπάρχουν….

Η τουρμπίνα έχει σίγουρα ένα-δύο προβλήματα.

Σαν επιλογές έχουμε:

1. Να αλλάξω τουρμπίνα για μια μεγαλύτερη θέλει: τουρμπίνα, πολλαπλή εξαγωγής, DP, FMIC, πολλαπλή εισαγωγής χωρίς υδρόψυκτο IC, άλλο φιλτροκούτι και ένα σκασμό σωλήνες και μεταφορές σε σένσορες κλπ. + πρόγραμμα +κάποιο έχτρα lag και ότι άλλο προκύψει.

2. Να αγοράσω μία από τα γίδια μεταχειρισμένη με αυξημένες πιθανότητες να έχω πάλι κάποια στιγμή προβλήματα με το πορτάκι μιας και απο ότι βλέπω δεν είναι καθόλου σπάνιο πρόβλημα.

3. Να επισκευάσω το πτώμα. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες που έχω είναι πώς το wastegate σε αυτές τις τουρμπίνες δεν επισκευάζεται.

Αυτό που έχω βρεί και μένει να σιγουρέψω είναι πως υπάρχει κιτ ‘επισκευής’ που περιλαμβάνει μόνο την πολλαπλή εξαξωγής που έχει και το πορτάκι και η οποία έχει διαφορετική σχεδίαση (ελπίζω σωστή).

Η VW έχει βγάλει διάφορα σχετικά TPI’s πχ. 2020616/16 (δεν το έχω βρεί για να δς τι ακριβώς λέει).

Ο κωδικός που έχω βρεί είναι 03C 198 722  με τιμή 140€, δεν ξέρω αν ο κωδικός/τιμή ισχύει και αν πράγματι είναι συμβατός, από Δευτέρα θα ρωτήσω να μάθω.

Σε περίπτωση που το παραπάνω δουλέψει μένει η επισκευή του υπόλοιπου τμήματος ίσως με ένα σέτ με όλα τα τσιμουχάκια/ρουλεμάν (γλύστρες) κλπ. Φυσικά παίζει και το σενάριο αλλαγής της φτερωτής του compressor με λίγο φάγωμα στο κέλυφος + κάποιο ελαφρύ πρόγραμμα (αν βγεί κάπου στα 150-155 θα είμαι οκ).

Εδώ να πώ πως το αυτοκίνητο είναι τελείως μαμά και δεν θέλω να κάνω μεγάλες επεμβάσεις, ειδικά αν το αποτέλεσμα ανεβάσει το επίπεδο παραγόμενου θορύβου.

O κινητήρας είναι 1.4 CAXA 122HP και η TD025-07Τ-2.3 έχει κωδικό 03C 145 702A. Χιλιόμετρα μέχρι τώρα 115Κ και κάτι.

Μέχρι τώρα έχω αλλάξει και 3 φορές Ν75. Επίσης εκτός από το πορτάκι θέματα φαίνεται να υπάρχουν και στην κίνηση του actuator που όταν συνδιάζονται με βλαμμένο άξονα wastegate γίνεται το έλα να δείς.

Στη περίπτωσή μου ενώ πάντα η πίεση στο Torque έφτανε μέχρι 0.8 με 0.9 όταν όλα ήταν οκ, όταν αρχίσαν τα θέματα της τουρμπίνας άρχισε να ανεβάσει μέχρι και 1.2. Φυσικά αυτά τα έκανε με σπαστικό τρόπο πάνω κάτω όταν προσπαθούσε να ανεβάσει πίεση και ξαφνικά ξεκόλαγε το πορτάκι οπότε η ECU έδινε εντολή να κατέβει με τα παραπάνω αποτελέσματα.

Ακόμα, να βάλω ένα στανταρ πρόγραμμα (Revo, APR κλπ) σε περίπτωση μετατροπής της υπάρχουσας σε υβριδική έχει νόημα ή θα πρέπει να πάω (που δεν θα πάω) σε customιά;

Ααα, έκανα και μία τρύπα να περνάει αέρας αλλα δεν βοήθησε…..



post-15517-0-20818200-1425659261_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο και βασικο που θα πρεπει να δεις ειναι αν αυτα που περιγραφεις προερχονται τελικα απο τουρμπο ή σασμαν.

Ειναι τελειως διαφορετικα κομματια και δεν ξερω πως εγινε η συσχετιση τους,αν στο ειπε δηλαδη μηχανικος ή το συμπερανες εσυ.

Το θεμα οτι ξαφνικα ειχες παραπανω πιεση, δειχνει καποιο προβλημα στην wg ή την Ν75.

Αν στις τουρμπινες αυτες η wg δεν επισκευαζεται, τοτε πας για αλλαγη της.

Αποψη μου, να ρωτησεις τουρμπινα για να σου πει τι βλεπει αυτος καθως επισης και να σου προτεινει λυσεις επισκευης της υπαρχουσας ή καποιας νεας.

 

Το θεμα μετακινηθηκε εδω.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντησή σου Κωνσταντίνε,

Την συσχέτιση των προβλημάτων την έκανα εγώ, φυσικά μιλήσαμε με τον μηχανικό μου αλλα δέν το κάναμε ακόμα βόλτα μαζί να ακούσει και ο ίδιος και να πεί την άποψή του.
Την Ν75 την έχω αλλάξει 4 φορές μέχρι τώρα, στην τελευταία αλλαγή δέν άλλαξε κάτι στην συμπεριφορά της.
Η νεκροψία που έκανα στην πρώτη έδειξε ένα πολύ απλό εξάρτημα όπου άν το πηνίο είναι οκ (το μετράς με πολύμετρο και την ακους όταν ενεργοποιήσιες το τέστ μέσω VCDS) τότε το μόνο που μένει είναι να μή σφραγίζει καλά άν κάτσει κανένα σκουπιδάκι ή να έχει ξεραθεί το ελαστικό μέρος στη μύτη του εμβόλου που "σφραγίζει τον μπροστινό σωλήνα. Ισως ξέκασμα με κάποιο φιλικό στα ελαστικά σπρέϊ να βοηθάει όταν υπάρχει πρόβλημα.

 

post-15517-0-94193600-1425996621_thumb.j

 

post-15517-0-64905800-1425996587_thumb.j

Η τουρμπίνα μου έχει σίγουρα πρόβλημα με το wastegate, αυτό που ελπίζω είναι οι υψίσυχνοι θόρυβοι που ακούω να προέρχονται απο τον άξονα περιστροφής της τουρμπίνας -όχι τον άξονα του wastegate- γιατί άν είναι απ οτο σαζμάν τότε απλά θα δυναμώνω τη μουσική και δέν θα ακούω τίποτα μέχρι να το πάρω στο χέρι.
Δυστυχώς απ'ότι είπε ο τουρμπινάς σε αυτές τις τουρμπίνες δέν επισκευάζεται το πορτάκι και πρότεινε κατασκευή νέας πολλαπλής + downpipe (σε εξατμισά) και προσαρμογής άλλης συμβατικής τουρμπίνας με σύνδεση στο υπάρχον intercooler.
Δεν έχω τιμή αλλα άν έκανα τέτοια αλλαγή θα την έκανα με εργοστασιακή πολλαπλή/DP + σωλήνες + εισαγωγή.
Με βλέπω να παίρνω μεταχειρισμένη μια ίδια η βασικά το επόμενο "βελτιωμένο" μοντέλο νομίζω 03C 145 702L με 150-200€ και όσο πάει.

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορω να καταλαβω, ισως ο ηχος που περιγραφεις να ακουγεται απο το αξονακι της τουρμπινας δηλαδη,αυτο το υψισυχνο που λες.

Τωρα αν χρειαστει αλλαγη, θα συμφωνησω να πας σε μτχ το βελτιωμενο μοντελο,αφου την ελεγξεις ενας μηχανικος ή καλυτερα τουρμπινας και της κανεις και ενα service.

Link to comment
Share on other sites

Και μία ενημέρωση μετά τη νεκροψία...

 

Μόλις τη Δευτέρα άλλαξα μανταμοπολλαπλή + CHRA.

Η τιμή νέου μαντεμιού είναι περίπου 475€ ( απο το σόκ της τιμής μπορεί και να θυμάμαι λάθος).

Το ρισκάρισα και πήρα απο Γερμανία μια χαλασμένη μαντεμοπολλαπλή κομπλέ με τουρμπίνα 03C 145 702L (σπασμένη) 105€.

Θεωρητικά 03C 198 722 είναι ο νέος τύπος μαντεμιού με αλλαγή στη σχεδίαση του μηχανισμού του wastegate.

 

post-15517-0-35512900-1431103974_thumb.j

 

Το μαντέμι σε καλή κατάσταση η τουρμπίνα σπασμένη, το καύκαλο οκ, το κρατάω για γυάλισμα αυλών.

Ο αξονας της δικής μου ήταν σκατά... περίμενα να έχει κάποιο κενό για να καλύψεις διαστολές/συστολές αλλα ήταν σε κακό χάλι και έπαιζε καί κάθετα στον άξονα περιστροφής του.

Η τουρμπίνα δέν είχε κάποιο θέμα αλλα έβαλα μια ένα καινούργιο chra (melett uk - "1401-402-904" είναι το CHRA για την 03C 145 702L) με 230€ αγορά με τα μεταφορικά.

Η μεταλλική φλάντζα της πολλαπλής + 9 χάλκινα "παξιμάδια" + 9 βιδοψιψιψινια ~30€.
 

Αλλαξα και λαδάκια (Mobil ESP 5-30) + φίλτρο VW xxx/93 + κάπου στα 100€ στον Μήτσο για το φίλτρο και τα εργατικά (λάδια και τουρμπινοϋλικά δικά μου) και έτοιμος.

 

Είμαι στο στρώσιμο τουρμπίνας, έκανα 300χλμ θα κάνω άλλα τόσα πρίν αρχίσω να το πατάω (λέμε τωρα, 122hp) και μέχρι τώρα μια χαρά.

Ανεβάζει πίεση κανονικά και σταθερά χωρίς ανεβοκατεβάσματα όπως έκανε με το χαλασμένο πορτάκι.

 

Το αποτέλεσμα καλό για το πρόβλημα της πίεσης αλλα το πρόβλημα του σφυρίγματος δυστυχώς τελικά μάλλον είναι το σαζμάν οπότε με βλέπω να ανεβάζω εγώ πίεση.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.