Jump to content

Painter

Members
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Painter last won the day on October 22 2018

Painter had the most liked content!

About Painter

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Ελληνικού - Αργυρούπολης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Painter's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

17

Reputation

  1. Δεν είμαι σίγουρος για το high/low στις ταχύτητες, με το AC ενεργοποιημένο που δουλεύουν και οι δύο, ίσως ο μεγάλος να δουλεύει στο low και να πηγαίνει στο high ανάλογα με την θερμοκρασία του κινητήρα. Δεν μπόρεσα να βρώ φωτογραφίες απο την νεκροψία του μεγάλου ανεμιστήρα αλλα τελικά ψάχνοντας τα μηνύματα που είχα κάνει τότε ( το 2005) στο αντίστοιχο seat forum το πρόβλημ μου ήταν ο πλαστικός φορέας που κρατάει τα καρβουνάκια. Αν η επαφή ανάμεσα στα καρβουνάκια και τις ψύκτρες για κάποιο λόγο δεν είναι καλή/καθαρή τότε λόγο της αντίστασης που παρουσιάζει αναβάζει σε εκοίνο το σημείο θερμοκρασία. Μετά το τέλος είναι κοντά... Η δοκιμή που έκανες και χρειάστηκε βοήθεια για να ξεκινήσει να δουλεύει ο μεγάλος ανεμιστήρας για εμένα είναι ένδειξη για καρβουνάκια. Έτυχε στο σημείο που είχε σταματήσει να μήν κάνουν επαφή τα καρβουνάκια και με το που τον γύρισες λιγάκι ξεκίνησε. Ισως αν το δοκιμάσεις μερικές φορές με τον ανεμιστήρα νε ξεκινάει απο διαφορετική θέση να το ξαναπετύχεις.
  2. Σπύρο, ο ένας απο τους δύο ανεμιστήρες είναι δύο ταχυτήτων. Θυμάμαι τον άλλαξα πρίν 14-15 χρόνια (σε Toledo 1.6 16Ω AUS του 2001 ) με έναν όχι OEM και ακόμη δουλεύει κανονικά (~215.000ΚΜ). Υπόψιν, η μόνη διαφορά που κατάλαβα με την μαιμού είναι πως δεν είναι τόσο καλά ζυγοσταθμισμένος και τον καταλαβαίνεις όταν δουλεύει απο μέσα απο την καμπίνα. Εγκεφαλάκι δεν άλλαξα ποτέ μέχρι τώρα αν και είναι συχνή περίπτωση. Επίσης, όταν έκανα νεκροψία στον χαλασμένο θυμάμαι είχε πρόβλημα στα καρβουνάκια άν και δέν τα είχε φάει. Αφου με το χέρι ξεκινάει τότε πιστεύω πως έχει θέμα ο ανεμιστήρας. Για σιγουριά θα μπορούσες να δώσεις απευθείας τάση να δείς αν σε αυτή την περίπτωση ξεκινάει. Δνε θυμάμαι το Pinout ή αν η χαμηλή ταχύτητα δουλεύει πάλι με 12V ή με χαμηλότερη τάση.
  3. Ρίξε μια ματιά εδώ: https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/passat+4motion+santana/pa/2010-656/1/121-121013/ Μάλλον θέλεις το 38 1K0 121 087 P distributor Ακόμα καλύτερα ξεκίνα απο εδω https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/ διάλεξε Passat/4Motion/Santana με την χρονολογία του αυτοκινήτου σου, μετα απο το group parts διάλεξε engine και με τον τύπο του κινητήρα σου CAXA? βρές το σωστό διάγραμα coolant pump; coolant cooling system
  4. Οταν πέρασα το δικό μου CC πρέπει να είχα κάνει κάποιο σχετικό ποστ με φωτογραφείες αλλα πρέπει να ήταν στο παλιό φόρουμ και να το έφαγε η μαρμάγκα γιατι δέν μπορώ να το βρώ. Βρήκα όμως ένα ωραίο howto για MFSW + cruise control που το είχε φτιάξει το 2011 ο χρήστης Kostas1 για golf, δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλεις αλλα είναι χρήσιμο σε κάθε περίπτωση. MFSW_CruiseControl_Retrofit.pdf
  5. Δεν ξέρω αν έβαλες το CC αλλα διάβασε παρακάτω. Προσωπικά πρόσθεσα το CC και το auto Hold που δεν τα είχε απο το εργοστάσιο, το CC to χρησιμοποιώ τελικά μόνο σε ταξίδια σε μια προσπάθεια να μή ξεχαστώ και πάω "κάπως" πιο γρήγορα. Τελικά δεν θα με χάλαγε καθόλου να μην το έχω, το auto hold όμως απο την άλλη είναι η καλύτερη προσθήκη που έκανα μέχρι τώρα. Το πιθανότερο είναι εσύ (Β7) να χρειαστείς διαφορετικα parts απο ότι χρησιμοποίησα εγώ (Β6). Σαν εξοπλισμό θα χρειαστείς -τουλάχιστον εγώ χρειάστηκα- το αριστερό μπλόκ χειριστηρίων, νέο πάνω και κάτω καπάκι κολώνας τιμονιού που να έχει τις εγκοπές για τον επιπλέον λεβιέ και πολύ πιθανόν ένα καλωδιάκι απο τον εγκέφαλο που έιναι στην κάτω πλευρά της κολώνας του τιμονιού μέχρι την ECU που είναι (στο Β6 τουλάχιστον) κοντά στον δεξί υαλοκαθαριστήρα οπότε πρέπει να βγούν οι δύο καθαριστήρες και τα δύο τμήματα του πλαστικού καλύματος με τις γρίλλιες της εισαγωγής αέρα καμπίνας. Αυτό ήταν και το ας πούμε δυσκολότερο και πιό χρονοβόρο μέρος της δουλείας. Μετά θα χρειαστεί να ενεργοποιήσεις την ύπαρξη cruise control στο αντίστοιχο module (J527?) αλλα και στην ECU με το πέρασμα του κατάλληλου κωδικού. Τούλάχιστον έτσι έκανα στο δικό μου (Β6). Εδώ είναι και αντίστοιχες οδηγείες για το Β6 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_(1K) Τώρα όσον αφορά το «δεν γίνεται» που σου είπαν όπως μπορείς να δείς και παρακάτω με τον Jimmy απο την Σιγκαπούρη αν ασχοληθείς όλα γίνονται... http://jimmy-cbx.blogspot.com/p/passat-everything.html
  6. Σταυρο, ο μηχανισμος κλειδωματος της καθε πορτας εχει μεσα ενα διακοπτακι για να καταλαβαινει αν η πορτα εχει κλεισει η ειναι ανοιχτη. Προφανως στην πορτα του οδηγου αυτο το διακοπρακι εχει χαλασει η εχει κολλησει. Ψαξε σχετικα ποστ στο ιντερνετ για να δεις πως μπορεις να βγαλεις τον μηχανισμο και να αντικαταστησεις το διακοπτακι αν νοιωθεις πως ειναι κατι που μπορεις να κανεις. Ευκολοτερο ειναι να δοκιμασεις να καθαρισεις οσο μπορεις τον μηχανισμο χωρις να τον βγαλεις μεσα απο την πορτα. Ψαξε για vw door micro switch και θα βρεις αρκετες πληροφοριες. Πριν απο ολα πρεπει να εξακριβωσεις πως το προβλημα εχει να κανειμε την πορτα του οδηγου. Τα φωτα της καμπινας θα πρεπει να σου αναβουν οταν ανοιγεις τις αλκες πορτες. Για την ειδοποιηση αναμμενων φωτων δεν εχω δοκιμασεινα δω αν δουλευει οταν ανοιγεις αλλη πορτα με τα φωτα αναμενα, νομιζω πως οχι. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  7. Απ ότι εχω καταλάβει απο τον τρόπο λειτουργίας του δικού μου για να καταλάβει το σύστημα οτι θέλεις να ξεκινήσεις και να απελευθερώσει τα φρένα χρησιμοποιεί διάφορες πληροφορίες. Το πάτημα του γκαζιού (ίσως και σε σχέση με το φορτίο που αναγνωρίζει στον κινητήρα) αλλα και το άν έχεις αφήσει τον συμπλέκτη. Τώρα, πώς θα καταλάβεις άν ο διακόπτης στο πεντάλ του συμπλέκτη λειτουργεί σωστά? Δεν έχω κοιτάξει για το συγκεκριμένο θέμα αλλα είμαι σίγουρος πως με το VCDS και κάπου στα measuring values θα μπορέσεις να δείς το status να αλλάζει όταν πατάς και αφήνεις τον συμπλέκτη. Αν έχεις cruise control μπορείς νομίζω επίσης να το διαπιστώσεις άν ενω κινείσαι με τον cruise control ενεργοποιημένο και πατήσεις τον συμπλέκτη. Θα πρέπει να απενεργοποιήσει το cruise control όπως και όταν πατάς το φρένο. Αν θυμηθώ θα το δοκιμάσω το βραδάκι μήπως και η συμπεριφορά είναι διαφορετική απο όπως το σκέφτομαι.
  8. Για την περίπτωση που η τσίκνα έρχεται απο τον χώρο του κινητήρα κάνε το εξής: Πάνω απο την μπαταρία έχει μία ασφαλειοθήκη, άνοιξε το καπάκι της και κοίτα μήπως έχει γίνει λειώμα η ασφάλεια που συνδέει το αλτερνέϊτορ με το + της μπαταρίας. Αν τελικά η μυρωδιά είναι μέσα απο την καμπίνα τότε ρίξε μια ματιά και κάπου πάνω απο το αριστερό πόδι μήπως έχει πρόβλημα κανένα ρελέ.
  9. Θέμη, για να έχουν και οι δύο controllers πρόβλημα είναι λίγο απίθανο. Μάλλον κάτι κοινό έχει πρόβλημα. Να υποθέσω πως κλειδώματα και παράθυρα κλπ λειτουργούν κανονικά; Μήπως έγινε κάποια επέμβαση που τα επηρέασε; Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_340_d2.pdf Σελίδα 19, ο J393 είναι υπεύθυνος για την ενεργοποίηση των rear door control units.
  10. Και στα ποσα χιλιομετρα επιασε μουργα; Καπου πηρε και το ματι μου μια ανακληση passat 2006-2010 στην Αμερικη για προβληματικο fuel pump controller οπου κοβει το ρευμα προς την αντλια και μενεις απο τροφοδοσια η κολλαει και την τροφοδοτει συνεχως οποτε μενεις απο μπαταρια. Στην επισκευη τοποθετουν τον controller (απο αλλο προμηθευτη) σε αλλο σημειο για καλυτερη ψυξη. Υπενθυμιζω πως η ανακληση που ειδα ειναι για Αμερικη, δεν πολυεχαξα αλλα δεν ειδα αν το ιδιο προβλημα υσχυει και για την Ευρωπη. Πιστευω πως ο controller αν δεν εχει λειωσει θα μπορει να επισκευαστει (ισως με αλλαγη ρελε εσωτερικα) και για πιο οικονομικη επισκευη ισως ενα εξωτερικο φιλτρο με παραλληλο ξυλωμα του εσωτερικου φιλτρου αν αυτο ειναι εφικτο. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  11. Να υποθέσω πως σου άλλαξε κάτι τέτοιο controller + το φίλτρο βενζίνης που είναι εφ' όρου ζωής (όπως η καδένα ίσως) Αν ήταν απαραίτητα καί τα δύο ανταλλακτικά δεν ξέρω αλλα τα βρίσκω λίγο ακριβά. Δεν ξέρω τί θεωρούν οι Γερμανοί Lifetime για το φίλτρο αλλα καμμιά 200-300Κ χλμ θα πρέπει να είναι, έχω 173Κ και δεν έχω ασχοληθεί ακόμη. Το screenshot απο το SSP_339.pdf (internet).
  12. To δικό μου είναι του 2010 (Passat) δεν με έχουν ειδοποιήσει και δεν έχω βρεί περισότερα στοιχεία σχετικά με το πρόβλημα. Χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω πως τα Golf φοράνε ABS διαφορετικού κατασκευαστή οπότε ίσως αυτό να διαφοροποιεί τους ενδιαφερόμενους. Πιστεύω πως η βασική διαφορά του TRW ABS/ESP module είναι η υποστήριξη του Trailer Stabilization και το ότι δέν υποστιρίζει; η τουλάχιστον δέν κατάφερα ποτέ να ενεργοποιήσω το XDS. Εμένα φοράει ABS της TRW με το παρακάτω part number: Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-109-C4.lbl Part No SW: 3C0 614 109 AF HW: 3C0 614 109 AF Component: J104 C4 440 V2 0015 Revision: --025--- Serial number: 00000795736431 Av έχουμε scan απο μερικά αυτοκίνητα της ανάκλησης μπορεί να βγάλουμε κάποιο ενδεικτικό συμπέρασμα. Στέφανος
  13. Στις φωτογραφίες μπορείς να δεις πώς είναι οι τρύπες απορροής νερού στο κάτω μέρος απο τις πόρτες. Το Ασπρο είναι το πασσάτ, έχει δύο τρύπες (έχουν μαζέψει και λειωμένα κεριά και λιβάνια). Εχει στεγανωτικό λάστιχο ανάμεσα στις τρύπες και το πλαίσιο της πόρτας στο αμάξωμα. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Το μαύρο είναι το τολέντο, έχει και αυτό στα ίδια περίπου σημεία τρύπες, σε εμένα εχει χρειαστεί να τις καθαρίσω μερικές φορές. Επίσης έχει και ένα πλακέ λάστιχο σε όλο το μήκος της κάτω πλευράς της πόρτας το οποίο όταν κλείνει η πόρτα όπως το έχουν σχεδιάσει ψιλοσφραγίζει και δέν μπορούν τα νερά να φύγουν απο τις τρύπες προς τον δρόμο. Όπως μπορείς να δείς, στο σημείο της τρύπας εχω κόψει λίγο το λάστιχο αλλα και πάλι το πρόβλημα δεν το έλυσα τελείως μιάς και εξακολουθεί να κρατάει νερά μέσα στην πόρτα και πάνω απο το λάστιχο. Δεν ξέρω πως ακριβώς είναι στο γκόλφ αλλα περίμενα να είναι σαν την πόρτα του τολέντο (2001). Αν οι τάπες που λές είναι κάτω απο το αμάξωμα μη τις πειράξεις, εκεί μάλιστα έχω αλλάξει μερικές λαστιχένιες γιατί είχαν διαλυθεί.
  14. 2 σεναρια: 1. Εχουν βουλωσει οι τρυπες απορροης κατω απο τις πορτες και ιταν οι πορτες γεμισουν αρκετα νερο τοτε γλυφει προς το πατωμα. Τσεκαρε με το χερι σου κατω απο τα πατακια και μπροστα αλλα και πισω. 2. Στον χωρο του κινητηρα εκει που μπαινει το φιλτρο γυρης -δεν θυμαμαι ακριβως- κοιτα το ιδιο σεναριο σε seat forum για τα leon/toledo. Σε αυτο το σεναριο γλυγει καπου μπροστα απο τα ποδια του συνοδηγου και ισως να μαζευει κατω απο την μοκετα. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  15. Πάνω σε κάθε αμορτισέρ υπάρχει ένα αυτοκόλλητο με το VW part number του αμορτισέρ. Στην φωτό μπορείς να δείς που είναι το αυτοκόλλητο στο δικό μου (δεν έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο). Στα μπροστινά είναι πολύ εύκολο να το δείς αρκεί να γυρίσεις το τιμόνι στο τέρμα και να χρησιμοποιήσεις το κινητό για να το βγάλεις φωτογραφία αν είναι απο την πίσω μεριά του αμορτισέρ, νομίζω στο δικό μου είναι εύκολα ορατό. Εγώ για παράδειγμα (passat) χρησιμοποιόντας τον κωδικό πάνω στα αμορτισέρ βρήκα πως φοράω τα παρακάτω: Μπροστά: Sachs 82 4904 001 777 VW 461ZFVY162 SACHS part number 311 344 (Super Touring) Πίσω: Sachs 80 4902 000 474 Sachs EZD 3C0 512 011 BD Το παρακάτω είναι χρήσιμο κυρίως σε όσους έχου αγοράσει μεταχειρισμένο το αυτοκίνητό τους και δέν γνωρίζουν άν κάποιος εξοπλισμός είναι εργοστασιακός ή όχι. Στον χώρο της ρεζέρβας (αλλα και στο χοντρό φάκελλο με τις οδηγείες χρήσης του αυτοκινήτου) υπάρχει άλλο ένα αυτοκόλλητο με τους κωδικούς του εξοπλισμού (PR codes) του αυτοκινήτου. πχ άν έχεις σπότ ανάρτηση υπάρχει ένας κωδικός με 3 χαρακτήρες http://www.vaglinks.com/Docs/Misc/Audi_PR_Codes.pdf Μπορείς εύκολα να βρείς σε τι αντιστοιχεί ο κάθε κωδικός.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.