Jump to content
Gemini

Golf 7 - Θόρυβος Multi-Link Πίσω Ανάρτησης

Recommended Posts

Posted (edited)

 Άλλο ποιότητα κι άλλο αξιοπιστία. Όσο για την αξιοπιστία, bmw 5.20 στην οικογένεια, 12 ετών αγορασμενο απο γερμανια, έβγαλε βλάβη στο αυτόματο σασμάν και καπάκι στον αισθητήρα εκκεντροφόρου μαλλον (δεν το χει κοιταξει ακομα), το σασμάν πήγε 1700€ για επισκευή. Όλα αυτά μόλις με 106000 χλμ. Η αξιοπιστία εχει πεθάνει απ τα αυτοκίνητα χρόνια τώρα.

 

Ο εκ κατασκευής θόρυβος της ανάρτησης multi-link (αναφορές από το καλοκαίρι του 2013) , δηλ. της "καλής" ανάρτησης (σε αντιδιαστολή με τον "φθηνό" ημιάκαμπτο άξονα), υποδηλώνει κατασκευαστικό ή σχεδιαστικό σφάλμα το οποίο δεν σχετίζεται με την αξιοπιστία. Είναι ξεκάθαρα θέμα ποιότητας του αυτοκινήτου.

Θεωρώ ότι μία αυτοκινητοβιομηχανία του μεγέθους (και του υποτιθέμενου "κύρους") της VW, θα έπρεπε να λύσει ΑΜΕΣΑ ένα τέτοιο θέμα (το οποίο ήδη συμπληρώνει 2 έτη), ειδικά σε ένα μοντέλο με ιστορία 40 ετών, το οποίο ανακηρύχθηκε και αυτοκίνητο της χρονιάς.

Εάν, λοιπόν, η αξιοπιστία έχει πεθάνει απ' τα αυτοκίνητα (αν και τα Ιαπωνικά ίσως διαφωνούν σ' αυτό) και η ποιότητα δεν διαφέρει ιδιαίτερα, τότε θα περίμενα να μη διαφέρει τόσο (10%-25%) και η τιμή...

Edited by Gemini
Posted

Μα καλά τι θα γίνει μ'αυτές της αναρτήσεις ρε παιδιά.Δεν γνωρίζει κανείς τίποτα,μου έχουν σπάσει τα νεύρα ειδικά τα εμπρός.Καμιά λύση υπάρχει

Posted

Ο εκ κατασκευής θόρυβος της ανάρτησης multi-link (αναφορές από το καλοκαίρι του 2013) , δηλ. της "καλής" ανάρτησης (σε αντιδιαστολή με τον "φθηνό" ημιάκαμπτο άξονα), υποδηλώνει κατασκευαστικό ή σχεδιαστικό σφάλμα το οποίο δεν σχετίζεται με την αξιοπιστία. Είναι ξεκάθαρα θέμα ποιότητας του αυτοκινήτου.

Θεωρώ ότι μία αυτοκινητοβιομηχανία του μεγέθους (και του υποτιθέμενου "κύρους") της VW, θα έπρεπε να λύσει ΑΜΕΣΑ ένα τέτοιο θέμα (το οποίο ήδη συμπληρώνει 2 έτη), ειδικά σε ένα μοντέλο με ιστορία 40 ετών, το οποίο ανακηρύχθηκε και αυτοκίνητο της χρονιάς.

Εάν, λοιπόν, η αξιοπιστία έχει πεθάνει απ' τα αυτοκίνητα (αν και τα Ιαπωνικά ίσως διαφωνούν σ' αυτό) και η ποιότητα δεν διαφέρει ιδιαίτερα, τότε θα περίμενα να μη διαφέρει τόσο (10%-25%) και η τιμή...

 

Δε ξέρω πόσο σοβαρός είναι ο θόρυβος, κι αν είν απλά θόρυβος κι όχι κάτι που μπορεί να προκαλέσει βλάβη, αλλά σίγουρα δεν ειν κάτι που επηρεάζει την συνολική ποιότητα του αυτοκινήτου μέσα κι έξω, που δεν συγκρίνεται με άλλα φθηνότερα. Όσο για τα ιαπωνικά, πέρα απ τα μοτέρ, στην αξιοπιστία είν στον πάτο σ όλους τους άλλους τομείς. Τι να το κάνω το αμάξι που δε βγάζει βλάβες στη μηχανή, όταν μου χει σαπίσει το σαλόνι, έχουν χαλάσει τα ηλεκτρικά παραθυρα κι έχει σπάσει ο βραχίονας του πορτ μπαγκάζ

Posted (edited)

Το "γνωστο" προβλημα με τις αναρτησεις για το οποιο μιλαμε και που δεν εχει  βρεθει λυση μεχρι τωρα, αφορα την πισω αναρτηση και οχι την μπροστα. Προφανως εσενα υπαρχει καποιο αλλο προβλημα για το οποιο ισως θα υπαρχει και λυση.

 

Ως νέος κάτοχος TSI 150ps, δηλ. με πίσω mutli-Link ανάρτηση, έχεις διαπιστώσει pettros κάτι ανάλογο ή το πρόβλημα εμφανίζεται σε ορισμένα αυτοκίνητα;

 

Πριν μία εβδομάδα πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου διαπίστωσαν το πρόβλημα και αφού έκαναν ότι είχα ήδη κάνει & εγώ (δηλ. αφαίρεση όλων των πραγμάτων από το χώρο αποσκευών (εφεδρικό τρόχο, τρίγωνο, εργαλεία κλπ)), μου είπαν ότι ειδοποίησαν τα κεντρικά στην Αθήνα & θα περιμένουν οδηγίες...

Edited by Gemini
Posted (edited)

Μα καλά τι θα γίνει μ'αυτές της αναρτήσεις ρε παιδιά.Δεν γνωρίζει κανείς τίποτα,μου έχουν σπάσει τα νεύρα ειδικά τα εμπρός.Καμιά λύση υπάρχει

Το "γνωστο" προβλημα με τις αναρτησεις για το οποιο μιλαμε και που δεν εχει βρεθει λυση μεχρι τωρα, αφορα την πισω αναρτηση και οχι την μπροστα. Προφανως εσενα υπαρχει καποιο αλλο προβλημα για το οποιο ισως θα υπαρχει και λυση.

Ως νέος κάτοχος TSI 150ps, δηλ. με πίσω mutli-Link ανάρτηση, έχεις διαπιστώσει pettros κάτι ανάλογο ή το πρόβλημα εμφανίζεται σε ορισμένα αυτοκίνητα;

Πριν μία εβδομάδα πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου διαπίστωσαν το πρόβλημα και αφού έκαναν ότι είχα ήδη κάνει & εγώ (δηλ. αφαίρεση όλων των πραγμάτων από το χώρο αποσκευών (εφεδρικό τρόχο, τρίγωνο, εργαλεία κλπ)), μου είπαν ότι ειδοποίησαν τα κεντρικά στην Αθήνα & θα περιμένουν οδηγίες...

Φιλε μου δεν εχω παρατηρησει κατι μεχρι τωρα αλλα ισως να παιζει ρολο το DCC. Απ οτι εχω διαβασει οσα εχουν ρυθμιζομενη αναρτηση δεν κανουν το συγκεκριμενο θορυβο.. Edited by Speedy
Posted (edited)

Επειδή η παρούσα συζήτηση μεταφέρθηκε εδώ από τον Moderator ως νέο θέμα, θεωρώ δόκιμο να επαναλάβω και μία ακόμη δημοσίευσή μου (απόσπασμά της), η οποία ουσιαστικά αποτελεί την αρχή του θέματος, αλλά δεν μεταφέρθηκε εδώ, και η οποία είχε ως εξής:

 

Τελικά η πίσω ανάρτηση mutli-link βγάζει ενοχλητικό θόρυβο στις ανωμαλίες (ο οποίος με εκνευρίζει καθημερινά), το οποίο πρόβλημα υπάρχει από το 2013 !!! και η VW δεν μπορεί ή δε θέλει (λόγω κόστους??) να το λύσει.

Και δεν πρόκειται για κόμπλεξ, διότι οι αναφορές υπάρχουν και στον ξένο τύπο (Γερμανία, Αγγλία) βλ. συνημμένο έγγραφο από Γερμανικά site (μέσα στα κίτρινα πλαίσια έγινε μετάφραση στα Αγγλικά με google translate).

VW Golf 7 rear suspension problem.doc

Edited by Gemini
Posted

Gemini προφανως θα εχεις δει και την ιστοσελιδα http://vwgolfmk7problems.uk/ που εχει ανεβασει ενας κατοχος απο Αγγλια για να δημοσιοποιησει το προβλημα..

 

Στην αντιπροσωπεια τι σου εχουν πει? Εχεις αλλαξει αμορτισερ?

Posted (edited)

Gemini προφανως θα εχεις δει και την ιστοσελιδα http://vwgolfmk7problems.uk/ που εχει ανεβασει ενας κατοχος απο Αγγλια για να δημοσιοποιησει το προβλημα..

 

Στην αντιπροσωπεια τι σου εχουν πει? Εχεις αλλαξει αμορτισερ?

Ναι γνωρίζω την ιστοσελίδα, του 'στειλα και mail στις 17/7, αλλά δεν είχα απάντηση μέχρι τώρα.

 

Για την αντιπροσωπεία, βλέπε παραπάνω (στο νο4):

"Πριν μία εβδομάδα πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου διαπίστωσαν το πρόβλημα και αφού έκαναν ότι είχα ήδη κάνει & εγώ (δηλ. αφαίρεση όλων των πραγμάτων από το χώρο αποσκευών (εφεδρικό τρόχο, τρίγωνο, εργαλεία κλπ)), μου είπαν ότι ειδοποίησαν τα κεντρικά στην Αθήνα & θα περιμένουν οδηγίες...".

 

Δεν είναι διατεθειμένοι (ούτε εγώ) να αρχίσουν δοκιμές και κανιβαλισμούς (βάλε-βγάλε, να δούμε τι θα γίνει) στα τυφλά.

 

Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι δεν έβαλα την DCC, επειδή θεώρησα ότι πολλά ηλεκτρονικά μαζεύονται στο αμάξι και φοβήθηκα μελλοντικά προβλήματα...

 

Πάντως, το γεγονός ότι στην DCC δεν παρατηρείται το πρόβλημα, θα μπορούσε να σχετίζεται με τα αμορτισέρ (και όχι με τη Mutli-Link, ως σύνολο), αλλά όσοι το δοκίμασαν (περιλαμβανομένου και του ανωτέρω Άγγλου), δεν είχε αποτέλεσμα...

Edited by Gemini
Posted

Ναι το παρακολουθω το θεμα και πραγματικα ελπιζω οτι καποια στιγμη θα βρεθει η λυση.. Εκτος και αν το προβλημα απαιτει μεγαλο κοστος επισκευης οποτε και γι αυτο μεχρι τωρα να μην εχει γινει κατι..

 

Σε σχεδη με την DCC το κοστος ειναι αρκετα υψηλο και επειδη σχεδον σε ολα τα reviews ελεγαν οτι η αναρτηση του ειναι πολυ καλη (κρατημα -ανεση) οι περισσοτεροι λογικα θα προτιμησουν να δωσουν τα λεφτα σε κατι αλλο..

 

Εγω παντως δεν την εβαλα λογω του προβληματος μια και τη στιγμη που το παραγγειλα δεν ειχε διαπιστωθει οτι με το DCC δεν ακουγεται ο θορυβος..  Σ' αυτο προφανως σταθηκα τυχερος..  Η επιλογη εγινε λογω 17αρας ζαντας και σπορ αναρτησης.. Φοβηθηκα οτι θα χανει σε ανεση και λογω γυναικας και μωρου ειπα να μην το ρισκαρω... 

 

Φυσικα σε περιπτωση αλλαγης το κοστος των αμορτισερ ειναι περιπου στα 1.200 ευρω...

Posted (edited)

Τελικά ο Άγγλος της ιστοσελίδας http://vwgolfmk7problems.uk/ φαίνεται να έλυσε το πρόβλημα του ενοχλητικού θορύβου της πίσω mutli link ανάρτισης του Golf7 (GTi  το δικό του), με αντικατάσταση των πίσω αμορτισέρ (click στο "Latest News", στην ανωτέρω ιστοσελίδα, όπου έχει όλο το ιστορικό και τις απαράδεκτες "απαντήσεις" της VW Αγγλίας, περί φυσιολογικού χαρακτηριστικού του Golf 7!! - VW call it a “characteristic of the model”).

Το πρόβλημα λύθηκε με τοποθέτηση αμορτισέρ Bilstein τύπου B4 (τα θεωρεί OEM replacement) και όχι των Sachs που τοποθετεί η VW. Τρεις (3 !!!) φορές είχαν προηγουμένως αντικατασταθεί τα αμορτισέρ από την VW Αγγλίας (προφανώς στα πλαίσια της εγγύησης, και φυσικά επανατοποθετούσαν τα "μαμά" Sachs), αλλά το πρόβλημα παρέμενε.

Ο ίδιος διαπίστωσε οτι τα Sachs παράγουν τον ενοχλητικό θόρυβο εξαιτίας "τζόγου" στη ράβδο του αμορτισέρ: https://www.youtube.com/watch?v=5bvS3g2vXFI

(το ενδιαφέρον κομμάτι είναι στο 1:10' και κυρίως μετά τα 2:00'), πράγμα το οποίο δεν έχουν τα Bilstein, τα οποία θεωρεί ότι είναι και πιο άνετα (ίσως πιο μαλακά??).

Σε κάθε περίπτωση θεωρεί λήξαν το πρόβλημά του, αν και τονίζει ότι ταλαιπωρήθηκε επί 1 σχεδόν χρόνο για ένα πρόβλημα που η εταιρία μπορούσε να λύσει πολύ εύκολα (ο ίδιος εντόπισε αμέσως το πρόβλημα, βγάζοντας τον πίσω τροχό και χτυπώντας με το χέρι του τη ράβδο του αμορτισέρ!!).

Μένει τώρα να δούμε και την απάντηση-στάση της VW Ελλάδας, αφού τους ανακοινώσω τα νέα....

Edited by Gemini
  • Like 2
Posted

Ναι το ειχα διαβασει οταν το ποσταρε πριν μερικες μερες!  Στη συνεχεια ομως του καλυψαν το κοστος? Η VW αναγνωριζει τη λυση  ή θα πρεπει να επιβαρυνθει ο καθενας μονος του με την αγορα των  Bilstein?

Posted (edited)

Ναι το ειχα διαβασει οταν το ποσταρε πριν μερικες μερες!  Στη συνεχεια ομως του καλυψαν το κοστος? Η VW αναγνωριζει τη λυση  ή θα πρεπει να επιβαρυνθει ο καθενας μονος του με την αγορα των  Bilstein?

 

Σύμφωνα με τα γραφόμενά του, πλήρωσε ο ίδιος 100 Λίρες (με το ΦΠΑ) -"Fitting time was 2-hours and so just over £100 with VAT though you could do this work yourself if you have a mind to do that".

Και όσο για την παραγγελία, έγινε χωρίς την παρεμβαση της VW UK -"Due to the total lack of interest by Volkswagen UK in resolving the rear shock absorber problems, I am now going to fit Bilstein B4 Model 19-230559 rear shock absorbers. These are OEM replacements and apparently as close to the originals as you can get. I had to order these through Demon Tweeks [δηλ. http://www.demon-tweeks.co.uk/] here in the UK and they had to be shipped in from Germany".

Το αποτέλεσμα:

  • The “rolling log” noise has been eliminated.
  • The ride appears smoother on less than perfect roads.
  • The rear of the car is less jiggly as I would refer to it over patches of uneven roads at low speeds. For example when turning into a side road that has a poor surface, the rear does not bounce around as was the case previously.
  • The sound from the rear is now a muted thump which is expected.
  • The car appears quieter overall.
  • Nothing appears loose as how I would have described the previous VW parts.
  • There is no rattle from the actual barrel of the shock absorber when given a thump with the car on ground. This was not case with the previous set.
  • Overall I find the ride comfort now very acceptable and given the chance to have one with DCC I would stick with what I have.

I have now driven well over 300 miles over a variety of road surfaces with a few very bad roads and apart from the dull thump that you can expect with this kind of car, there is absolutely no sign of the rattle. One thing I can say, that each time VW fitted shock absorbers I could still detect something was not right within the first 5 minutes of leaving the dealer and then of course it became worse very quickly; in fact it did so within 24-hours. Now with these Bilsteins there is absolutely no indication of a similar sound.

 

Όπως είχα τονίσει και παλαιότερα, είναι κρίμα η VW να δημιουργεί παράπονα γι' ένα μοντέλο με 40χρονη ιστορία και τον τίτλο COTY 2013, ένεκα ενός κακοσχεδιασμένου αμορτισέρ!! Το θέμα έπρεπε να είχε λυθεί άμεσα και όχι να παιδεύεται 2 χρόνια ένας απλός (& επίμονος) ιδιοκτήτης Golf, ο οποίος βρίσκει τελικά το πρόβλημα και τη λύση του.

Edited by Gemini
  • Like 1
Posted

Όπως είχα τονίσει και παλαιότερα, είναι κρίμα η VW να δημιουργεί παράπονα γι' ένα μοντέλο με 40χρονη ιστορία και τον τίτλο COTY 2013, ένεκα ενός κακοσχεδιασμένου αμορτισέρ!! Το θέμα έπρεπε να είχε λυθεί άμεσα και όχι να παιδεύεται 2 χρόνια ένας απλός (& επίμονος) ιδιοκτήτης Golf, ο οποίος βρίσκει τελικά το πρόβλημα και τη λύση του.

Πάνω σε αυτό που λες διάβαζα σήμερα αυτό και τώρα το θυμήθηκα και παραθέτω το λινκ να διαβάσετε :http://m.news247.gr/eidiseis/auto/vw-yparxei-kati-sapio-sto-vasileio-ths-germanikhs-aytokinhtoviomhxanias.3676338.html

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Posted

Σύμφωνα με τα γραφόμενά του, πλήρωσε ο ίδιος 100 Λίρες (με το ΦΠΑ) -"Fitting time was 2-hours and so just over £100 with VAT though you could do this work yourself if you have a mind to do that".

Όπως είχα τονίσει και παλαιότερα, είναι κρίμα η VW να δημιουργεί παράπονα γι' ένα μοντέλο με 40χρονη ιστορία και τον τίτλο COTY 2013, ένεκα ενός κακοσχεδιασμένου αμορτισέρ!! Το θέμα έπρεπε να είχε λυθεί άμεσα και όχι να παιδεύεται 2 χρόνια ένας απλός (& επίμονος) ιδιοκτήτης Golf, ο οποίος βρίσκει τελικά το πρόβλημα και τη λύση του.

Ναι σ' αυτο ειχα μεινει κι εγω.. Δεν ηξερα αν τελικα η VW ανελαβε το κοστος ή την ευθυνη για ολη αυτη την ταλαιπωρια... Απαραδεκτοι απο καθε αποψη...

 

Πάνω σε αυτό που λες διάβαζα σήμερα αυτό και τώρα το θυμήθηκα και παραθέτω το λινκ να διαβάσετε :http://m.news247.gr/eidiseis/auto/vw-yparxei-kati-sapio-sto-vasileio-ths-germanikhs-aytokinhtoviomhxanias.3676338.html

Sent from my iPhone using Tapatalk

Στελιο εχτες το διαβασα σ ενα ξενο site.. . Αλλα αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως ρισκαρουν τη δυσφημιση του ονοματος της εταιριας καθως και τις πιθανα προστιμα σε συνδιασμο με την αναμενομενη μειωση των πωλησεων... Μαλλον η εξηγηση ειναι στο "ρητο":  "ειναι πολλα τα λεφτα..."

Posted (edited)

Πάνω σε αυτό που λες διάβαζα σήμερα αυτό και τώρα το θυμήθηκα και παραθέτω το λινκ να διαβάσετε :http://m.news247.gr/eidiseis/auto/vw-yparxei-kati-sapio-sto-vasileio-ths-germanikhs-aytokinhtoviomhxanias.3676338.html

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Ναι σ' αυτο ειχα μεινει κι εγω.. Δεν ηξερα αν τελικα η VW ανελαβε το κοστος ή την ευθυνη για ολη αυτη την ταλαιπωρια... Απαραδεκτοι απο καθε αποψη...

 

Στελιο εχτες το διαβασα σ ενα ξενο site.. . Αλλα αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως ρισκαρουν τη δυσφημιση του ονοματος της εταιριας καθως και τις πιθανα προστιμα σε συνδιασμο με την αναμενομενη μειωση των πωλησεων... Μαλλον η εξηγηση ειναι στο "ρητο":  "ειναι πολλα τα λεφτα..."

 

Το είδα χθες. Με το λογισμικό μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, όχι πάντα νόμιμα...

Απ' όσα διάβασα χθες σε κάποια ιστοσελίδα (δεν θυμάμαι ποια, δυστυχώς) το κρυφό λογισμικό όταν ανίχνευε ότι γίνεται προσπάθεια μετρήσεων ρύπων (δεν κατάλαβα πως ακριβώς το ανιχνεύει, αλλά κάτι είχε να κάνει με το συνδυασμό της ακινησίας του αυτοκινήτου, την ακινησία του τιμονιού, τον κινητήρα σε λειτουργία, κλπ) άλλαζε τη χαρτογράφιση της ECU ώστε να περνά σε "green mode", με επίπτωση, βεβαίως, σε απόδοση κινητήρα κλπ (το οποίο, βεβαίως, δεν είχε επίπτωση για τον οδηγό στην συγκεκριμένη στιγμή). Κάποιοι, όμως δοκίμασαν να πάρουν μετρήσεις στο δρόμο και αφού παραξενεύτηκαν από τη διαφορά των αποτελεσμάτων, τα οποία έφθαναν ακόμη και 30-40 φορές (!!) μεγαλύτερα νούμερα, τα έψαξαν λίγο περισσότερο.

Απ' ότι λένε, αφορά 480.000 οχήματα από το 2008-2009 μέχρι σήμερα, το δε πρόστιμο μπορεί να αγγίζει τα 17 δισ.!!

 

...και εγώ (αλλά και ο Άγγλος) περιμένουμε σήμερα να αναλάβει η VW το κόστος της αλλαγής αμορτισέρ...

Χαλεποί καιροί για τέτοιες ευαισθησίες.

 

Edited by Gemini
  • Like 1
Posted

Γεια σας παιδιά είμαι κάτοχος ενός golf 7 tsi act και θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει θόρυβο στην εμπρός ανάρτηση, κάπως έτσι κλαπ κλουπ,και το έχει λύση.. Ενημερώνω οτι εχω αλλάξει αμορτισέρ top mounts έλεγχος ζαμφορ,αλλά τίποτα .Αντιπροσωπείες που πήγα όλες μηδέν.Ευχαριστώ  

Posted

Καλησπέρα. Κάτοχος golf mk7 του ‘13 tsi act 140

Όταν περνάω από λακούβες η ανωμαλίες δρόμου ακόμη κ με λίγα χιλιόμετρα 20-30, ακούγεται έντονος υπόκωφος θόρυβος. Να προσθέσω ότι έχει γίνει αλλαγή αμορτισέρ σε Bilstein b4 και αλλαγή top mounts. Ο θόρυβος παραμένει και ακούγεται όπως πριν και όχι όπως θα έπρεπε να ακούγεται δλδ σαν ενας ήσυχος γδούπος. 
Γνωριζει κάποιος τι μπορεί να είναι; 

Posted
2 hours ago , Peter13 said:

Καλησπέρα. Κάτοχος golf mk7 του ‘13 tsi act 140

Όταν περνάω από λακούβες η ανωμαλίες δρόμου ακόμη κ με λίγα χιλιόμετρα 20-30, ακούγεται έντονος υπόκωφος θόρυβος. Να προσθέσω ότι έχει γίνει αλλαγή αμορτισέρ σε Bilstein b4 και αλλαγή top mounts. Ο θόρυβος παραμένει και ακούγεται όπως πριν και όχι όπως θα έπρεπε να ακούγεται δλδ σαν ενας ήσυχος γδούπος. 
Γνωριζει κάποιος τι μπορεί να είναι; 

 

Το συγκεκριμένο post αφορούσε τον εκ κατασκευής θόρυβο της πίσω ανάρτησης multi-link στα ΜΚ7, (δηλ. σε καινούργια οχήματα, γι΄ αυτο και το post είχε ξεκινήσει το 2015), και ο οποίος προφανώς προερχόταν από τα εργοστασιακά τοποθετημένα αμορτισέρ SACHS.

 

Νομίζω ότι απάντηση στο θέμα σου ίσως θα βρεις σε άλλο post, το οποίο θα αφορά παλιά-μεταχειρισμένα οχήματα με αλλαγή-βελτίωση της ανάρτησης και τυχόν προβλήματα που προκύπτουν απ' αυτό, αφού το golf σου είναι είναι ήδη 10ετίας και αναφέρεις αλλαγή αμορτισέρ και top mounts.

Posted

Ναι η αλήθεια είναι ότι παλιότερα δεν Ακουγόταν και ξεκίνησε να ακούγεται κοντά στα 90Κ χλμ. 
Ρωτησα εδώ γιατί είναι το μόνο συναφές  thread σχετικά με τον συγκεκριμένο θόρυβο. Αν τυχόν έχεις κάτι άλλο στο νου σου θα εκτιμούσα ένα λινκ. 
 

Αναρωτιεμαι τι άλλο μπορεί να είναι γιατί ακούγεται και από τις τέσσερις ρόδες όταν υπάρχει λακουβα. Σινεμπλοκ; Ακρομπαρα; Το αυτοκίνητο είναι αρκετα ήσυχο all around όποτε αυτό το «γκαπ» που ακούγεται στις ανωμαλίες του δρόμου καταντάει τρομερά ενοχλητικό.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.