DimGR Posted September 2, 2015 Report Share Posted September 2, 2015 χαιρετώ την παρέα . Έχω το εξής θέμα με το αυτοκίνητο. Είναι Octavia 1.6 8v Mpi με 145,000Km . Ένα μηνα πριν με άφησε στο δρόμο. Άναψε ένδειξη ότι δεν έχει αντιψυκτικό! και 100-150 μετρα παρακάτω το σβήνω. Δεν μπορούσα άμεσος λόγω τις θέσης που βρισκόμουν στο δρόμο.Θερμοκρασία δεν ανέβασε.Φορτώνεται στον γερανό πάμε συνεργείο. Τώρα μηχανολογικά δεν ξέρω και απλά θα περιγράψω .. Ένας σωλήνας που κάνει γωνια ( δεξιά από το ματζαφλάρι που ελέγχουμε τα λάδια) και μεταφέρει στο μοτέρ αντιψυκτικό έσκασε, άνοιξε στα 2 ,χαθηκε το αντιψυκλτικο , για αυτό μου άναψε η ενδειξη.Στην ερώτηση μου στον μάστορα,πείρε λες φλάτζες κεφαλής κτλ? Δε ξέρω θα δούμε απάντησε.Ως εδώ καλά. Υγρά στα λάδια δεν περάσανε. Αλλάζετε ο σωλήνας καινούργιο G12 και το αμάξι τζή τζή.Το γλίτωσες μου λέει. 50 ευρ μονο η ζημια.. Ένα μηνα το αμάξι δεν έκανε kix και κοίταγα το αντιψυκτικό , ούτε διαρροές ούτε τίποτα. Προχτές , δευτερα πρωί πηγαίνοντας δουλειά στη Mesogeiown ανάβει πάλι η ένδειξη για αντιψυκτικό , το σβήνω όπως ήμουν στη μέση του δρόμου αμέσως , ανοίγω καπό , και ένας χιαστί σωλήνας που καταλήγει στο καλοριφέρ που είναι μέσα στο ταμπλό , άνοιξε στα 2 σαν τριαντάφυλλο. Χύθηκε όλο το G12. Ξανά οδική , πάμε συνεργείο. Αλλάχτηκε αυτός ο σωλήνας , καινούργιο ψυγείο νερού(!) και G12 , 150 το μαλλί. Δε δείχνει να έχει πάρει φλάτζες μου λέει αλλα η πιθανότητα υπάρχει.Ισως εχει παρει λιγο η φλατζα , δημιουργειτε πιεση και σκανε οι σωλήνες.. Λόγια δικά του. Αν στο ξανά κάνει τότε θα ανοίξουμε μοτέρ να τις αλλάξουμε. Εγώ με τα λίγα που ξέρω σκέφτομαι και λέω , το αμάξι πάει μια χαρά , αν είχε τσιμπήσει η φλάτζα δε θα παρουσίαζε συνεχεια θέμα με θερμοκρασίες , ρετάρισμα , νερό στα λάδια κτλ ? Θέλω να πιστεύω απλά έχουν σαπίσει αυτοί οι σωλήνες και οχι κάτι άλλο... Θα το πάρω το μοτέρ στα χερια ? να περιμένω και τρίτη φορα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted September 3, 2015 Report Share Posted September 3, 2015 Αν ειχε παρει να καει η φλαντζα θα περναγε νερα μεσα στο μοτερ μπορει να ανεβασε και θερμοκρασια αυτα ειναι λογια του αερα που σου πε γτ του λειπουν λεφτα δεν εχω ξανακουσει οτι δημιουργητε πιεση και σκανε οι σωληνες ουτος η αλλως αν δημιουργηθει πιεση την βγαζει απο το καπακι του δοχειου νερου κανει εξαερωση μονο του. Λογικα οι σωληνες εσπασαν γτ ηρθε η ωρα τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 3, 2015 Report Share Posted September 3, 2015 O μάγκας θέλει να σου φάει το 350 για φλάντζα και πλανιάρισμα.... μην τον ακούς μια χαρά είναι η φλάντζα αφού δεν υπερθερμάνθηκε το μοτερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimGR Posted September 3, 2015 Author Report Share Posted September 3, 2015 Σημερα σταματησα ομως και σε συνεργειο της περιοχης , του λεω την ιστορια απο την αρχη και μου λεει απλα ετυχε να σπασουν τα 2 κολαρα σε 1 μηνα .. αφου δεν σου εχει ανεβασει τοσο καιρο θερμοκρασια εισαι οκ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimGR Posted September 3, 2015 Author Report Share Posted September 3, 2015 επειδη ειμαι ανιδεος σε μηχανικα , αποκλειετε να εχει τσιμπισει λεω εγω η φλατζα εστω και 1 χιλιοστο ασ πουμε αλλα να μην περνανε νερα στα λαδια πχ ? και να σπασανε τα αλλα απο την πιεση που μου λεει ο αλλοσ η οντως μαλακιες μου πουλαγε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted September 4, 2015 Report Share Posted September 4, 2015 Οχι δεν υπαρχει καμια περιπτωση τα vag δυσκολα καινε φλαντζα πρεπει να φτασουν 130 βαθμους και να τα πας πορεια για την καψουν εσενα δεν προλαβε καν να ανεβασει βασικα μην αγχωνεσαι τι δειχνει το οργανο μεσα το δικο μου το ειχα συνδεμενο με vagcom και εκανα βολτες μεσα στην πολη και εβλεπα θερμοκρασιες 100-102 βαθμους ψηφιακα και ανοιγε το βεντιλατερ ενω το οργανο εδειχνε 90 δουλευουν πιο ψηλα απο τα αλλα αυτοκινητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimGR Posted September 4, 2015 Author Report Share Posted September 4, 2015 ακομα και να την εκαιγε που λεει ο λογος , θα το καταλαβαινα απο την οδικη συμπεριφορα ,αρα αφου δεν χανω νερα , παει μια χαρα το αμαξι ολα καλα ειναι οπως ειπε ενας μαστορας σημερα , ελα να αλλαξουμε και τα αλλα κολλαρα , και θα παω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 11, 2015 Report Share Posted December 11, 2015 - στα μη σιλικονης κολαρα που και που βοηθαει ενα περασμα με αλοιφη ή σπρευ ειδικο για πλαστικα, τα κραταει μαλακα και δεν ξεραινονται,εχει στα μαγαζια με ειδη περιποιησης αυτοκινητου ακομη και στα Πρακτικερ (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...