antonis166 Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 (edited) Καλησπέρα σας. Είμαι απο την κω και Έχω ένα golf gt 170ps 2007. 85000 χιλιόμετρα. Μου έβγαλε βλάβη για αντλία νερού με μαγνητική, Ν75 Και βαλβίδα ρύθμισης πιέσεις δεν θυμάμαι πώς λέγεται αλλά τα άλλαξα όλα επίσης έκανα και χρονισμό. το λάθος μου είναι που δεν το πήγα στην αντιπροσωπία να τα φτιάξω και το πήγα σε ένα συνεργίο γνωστού μ. το πρόβλημα τώρα είναι ότι όταν μου δείχνει στο καντράν ότι έχω υπόλοιπο 90χιλ βενζίνη το αμάξι μου κλοτσαει και μετά σβήνει και θέλει βενζίνη. Το πήγα στην αντιπροσωπία αυτήν την φορά και μέχρι τώρα μου λέει ότι δεν έχει πρόβλημα το φλοτέρ ούτε ι πίσω αντλία βενζίνης έχει κανονικά βενζίνη και στο διαγνωστικό βγάζει βλάβη για αντλία νερού και βαλβίδα ρύθμισης πιέσεις ενώ τα έχω αλλάξει. Αύριο θα ξέρω περισσότερα. Έχει κάποιος καμία ιδέα τη μπορεί να συμβαίνει και όταν μπαίνει στην ρεζέρβα μένει το αμάξι ενώ έχει βενζίνη. Να σειμιωσο όταν σβήνει βάζει μπροστά με δυσκολία μέχρι να πάω στο βενζινάδικο αλλά όταν πάει να τουρμπισι σβήνει. Σας ευχαριστώ. Edited September 13, 2015 by antonis166 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_petrop Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 το λάθος μου είναι που δεν το πήγα στην αντιπροσωπία να τα φτιάξω????????????? Ύποπτο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis166 Posted September 13, 2015 Author Report Share Posted September 13, 2015 andreas_petrop Γιατί είναι ύποπτο επειδή το πήγα σε συνεργείο και όχι σε αντιπροσωπία που στην Κω είναι μια και πανάκριβη ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_petrop Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 (edited) Αυτό ακριβώς λέω και εγώ! Μετά απο τρία vw απο το 1996 και μετά έχω να πατήσω σε αντιπροσωπεία απο το 2004!!! Μόνο για την πρώτη αλλαγή λαδιών για να μην χαθεί η εγγυηση. Άρα δεν ήταν λάθος που πήγες έξω και όχι στους αγιογδύτες... Δυστυχώς για τα άλλα δεν γνωρίζω... Edited September 13, 2015 by andreas_petrop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 Ο φιλος σου στο συνεργειο τι σου λεει για ολα αυτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis166 Posted September 13, 2015 Author Report Share Posted September 13, 2015 Ακόμα δεν του έχω πει κάτι περιμένω να μου πει ι αντιπροσωπία τη έχει πρώτα το αυτοκίνητο αν έχει να κάνει με την αντλία νερού εννοείτε θα του πω να μου φέρει άλλη. Έχει εγγύηση ένα χρόνο από ότι μου είπε ι αντιπροσωπία. Εκτός αν δεν την έβαλε σωστά. Δεν ξέρω ώμος αν έχει θέμα ι αντλία στο ότι το αυτοκίνητο με αφήνει όταν μπαίνει στην ρεζέρβα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted September 14, 2015 Report Share Posted September 14, 2015 (edited) Καλησπέρα σας. Είμαι απο την κω και Έχω ένα golf gt 170ps 2007. 85000 χιλιόμετρα. Μου έβγαλε βλάβη για αντλία νερού με μαγνητική, Ν75 Και βαλβίδα ρύθμισης πιέσεις δεν θυμάμαι πώς λέγεται αλλά τα άλλαξα όλα επίσης έκανα και χρονισμό. το λάθος μου είναι που δεν το πήγα στην αντιπροσωπία να τα φτιάξω και το πήγα σε ένα συνεργίο γνωστού μ. το πρόβλημα τώρα είναι ότι όταν μου δείχνει στο καντράν ότι έχω υπόλοιπο 90χιλ βενζίνη το αμάξι μου κλοτσαει και μετά σβήνει και θέλει βενζίνη. Το πήγα στην αντιπροσωπία αυτήν την φορά και μέχρι τώρα μου λέει ότι δεν έχει πρόβλημα το φλοτέρ ούτε ι πίσω αντλία βενζίνης έχει κανονικά βενζίνη και στο διαγνωστικό βγάζει βλάβη για αντλία νερού και βαλβίδα ρύθμισης πιέσεις ενώ τα έχω αλλάξει. Αύριο θα ξέρω περισσότερα. Έχει κάποιος καμία ιδέα τη μπορεί να συμβαίνει και όταν μπαίνει στην ρεζέρβα μένει το αμάξι ενώ έχει βενζίνη. Να σειμιωσο όταν σβήνει βάζει μπροστά με δυσκολία μέχρι να πάω στο βενζινάδικο αλλά όταν πάει να τουρμπισι σβήνει. Σας ευχαριστώ. Το ότι σου βγάζει βλάβη αντλιας και Ν75 ενώ τα έχεις αλλάξει,οφείλεται στο ότι δεν έχουν σβύσει τα σφάλματα όταν έγιναν οι αλλαγές και αυτά που φαίνονται είναι παλαιά σφάλματα. Όσον αφορά στο ότι το αυτοκίνητο μένει από βενζίνη ενώ δείχνει ότι έχει, νομίζω ότι φταίει το φλοτέρ που κάπου σκαλώνει.Δηλαδή κακώς δείχνει ότι αρχίζει να μπαίνει ρεζέρβα ενώ δεν έχει βενζίνη. Αυτό φαίνεται από το ό,τι όταν μετά βάλεις βενζίνη είναι ΟΚ. Edited September 14, 2015 by ankarage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis166 Posted September 14, 2015 Author Report Share Posted September 14, 2015 Τελικά μου είπε ι αντιπροσωπία ότι ήταν λάθος ι ασφάλειες στην ασφαλιοθηκη και γιαυτό και τα σφάλματα. Σχετικά με την βενζίνη δεν έχει πρόβλημα το φλοτέρ αλλά η αντλία βενζίνης η πίσω που είναι στο ντεπόζιτο. Μακαρη αυριο που θα το παρω να ειναι ολα ενταξη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...