ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 (edited) χαιρεται σε καποιο αλλο forum ειδα οτι γραφετε οτι για για να τουρμπισεις το αμαξι σου μπορεισ να χρησιμοποιησεις τον κορμο απο το aee(1.6 8v) και την κεφαλη απο το afh(1.4 16v) αυτο γινετε να μου το εξιγησει καποιος κατα ποσο γινετα και τι προβληματα αντιμετοπιζεις Edited October 17, 2015 by ΠΟΛΟΛΟΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Μονος ψαγμενος πανω σε αυτο το μοτερ και το καπακι ειναι ο wolfburg μιας και εχει polo με μοτερ aee και εχει κανει μετατροπη σε 16ν με καπακι απο afh στειλε του πμ η περιμενε να το δει και θα σου λυσει ολες τις αποριες και τι θα χρειαστεις για την μετατροπη απο ιμαντες χρονισμου ρουλεμαν φλαντζες κλπ κλπ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 ΠΟΛΟΛΟΣ τι θέλεις να κάνεις?Να τουρμπίσεις τον ΑΕΕ η έχεις AFH,θέλεις να τουρμπίσεις και ψάχνεις για το έξτρα των κυβικών από πλευράς κορμού? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 18, 2015 Author Report Share Posted October 18, 2015 κοιτα εγω εχω ολοκληρο αμαξι afh και ο πατερασ μου(μηχανικοσ) εχει στη αποθηκη του μπλοκ(aee) με στροφαλο μπιελεσ και πιστονια και σκεφτομαι κατι κοντα στα 200αλογα να φτασω αλλα να αντεξει το μοτερ και ειδα οτι γραφετε οτι με αυτη τη μετατροπη φτανεισ ευκολα 300 αλογα τωρα κολαω στο οτι τα πραγματα απο το ενα πανε στο αλλο η θελω ολοκληρω μοτερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 το μπλοκ απο ΑΕΕ είναι πιο ψηλό από το αντίστοιχο AFH λόγω του ότι οι μπιελες έχουν μεγαλύτερη διαδρομή.Μπορείς να πάρεις το μπλοκ απο το AEE να το κανεις σφυρήλατο να βάλεις και το καπάκι απο το AFH και να τουρμπίσεις. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκεις εύκολα πιστόνια σφυρήλατα για το AEE.Μπορείς να βρείς όμως απο G40 τα οποία θα σκάψεις για να βρουν θέση οι βαλβίδες απο την 16V κεφαλή,και να τα συνδυάσεις με τις μπιέλες απο 20VT που μπαίνουν κουτί στον ΑΕΕ με 20αρη πίρο. Όσον αφορά την κεφαλή από το AFH μπορείς να την κουμπώσεις απλά πρέπει να ανοίξεις στο μπλοκ του ΑΕΕ ενα σπείρωμα για να περάσει ο έξτρα ιμάντας που έχει το 16V μοτέρ.Δεν είναι κατι ιδιαίτερο αυτο για να γίνει. Απο κει κ πέρα τα πράγματα είναι όπως σε κάθε τούρμπισμα δηλαδη μεγαλύτερα μπεκ,intercooler με σωληνώσεις,τουρμπίνα,κτλ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 18, 2015 Author Report Share Posted October 18, 2015 για πιστονια δεν μπορω να παρω πιστονια σφυριλατα στη διασταση του afh η δεν ταιριαζουν επισησ εαν βαλω πιστονια απο 1.6 16v λεσ να σπασουν τι πιεσησ πιστευεισ θα πρεπει να δουλεψω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 πιστονια απο AFH δεν κανουν αφου θα βαλεις το μπλοκ του ΑΕΕ.Η πίεση εξαρτάται απο πολλά πράγματα δηλαδη διαφορες παραμέτρους... Σκέψου ότι ενα τουρμπάτο ΑΕΕ με μαμα μπλοκ στο 0.8 bar βγαζει περιπου 180-190 άλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 19, 2015 Author Report Share Posted October 19, 2015 εχεισ δοκιμασει η πιστευεισ αν ταιριαζουν τα πιστονια απο lancia 1.6 16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 21, 2015 Report Share Posted October 21, 2015 Δεν τα χω δοκιμάσει κ καλό ειναι να μην κάνεις πειράματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 22, 2015 Author Report Share Posted October 22, 2015 Λοιπον επειδη με εχεις κ.... γινετε να μου πεις τι εχεις κανει στο δικο σου και ποσα (αν επιτρεπετε) εχεις ριξει πανω του γιατι με κοβω να ακολουθω παρομια οδο και αν εχουν αντοχες βεβαια!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 22, 2015 Report Share Posted October 22, 2015 εγω δεν εχω τουρμπίσει απλά είχα ενα διάστημα κορμό ΑΕΕ και κεφαλή από AFH αλλα δεν κάλυπτε τις ανάγκες μου και τη χρήση για την οποία το ήθελα το αυτοκίνητο και το γύρισα πάλι σε σχεδόν μαμά AEE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 23, 2015 Author Report Share Posted October 23, 2015 Τι εννοεις οτι πηγαινει το ιδιο η καλητερα παει μαμα το aee.επισης διαβασα σε ενα περιοδικο(δεν ξερω αν μπορω να πω το ονομα) οτι εαν βαλεις μπιελες απο g60 σε g40 ανεβαζεις τα κυβικα αυτο ισχυει και σε afh εαν ξερεις σε ρωταω η αν ξερεις καποιον να μου πει μπας και καταλειξω τι θα κανω. Σορι που σε εχω πριξει αλλα θελω να μαθω καποια πραγματα πριν ξεκινησω να πειραζω το πολιτο μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Εννοώ ότι το set-up κορμός AEE και καπάκι AFH δεν με κάλυπτε σε αυτό που ήθελα δηλαδή δύναμη στις μεσαίες και γεμάτες καμπύλες.Το αυτοκίνητο έχει στηθεί για στροφές και σκοπός δεν είναι η δύναμη στην ευθεία αλλά το ωφέλιμο φάσμα στροφών.Το γράμμα που διάβασες σε γνωστο περιοδικό βελτιώσεων είναι δικό μου.Σκεφτόμουν να βάλω G-Lader στον ΑΕΕ μιας κ υπάρχει VW polo προηγούμενης γενιάς από το δικό μας στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Αναβάσεων που τρέχει με ΑΕΕ μοτέρ και G-Lader και μάλιστα το μοτέρ είναι τοποθετημένο υπο γωνία. Μετά από ψάξιμο όμως απέρριψα το σχέδιο γαι G-Lader μιας κ βρήκα ότι ενας κομπρέσορας από CLK-200 δηλαδή ο Eaton M45 θα ήταν καλύτερη ιδέα για τη χρήση που το θέλω. Επίσης βλέπω ότι δεν διάβασες σωστά την απάντηση στο γράμμα του περιοδικού δεν είπαν ότι μπαίνουν τα πιστόνια το G60 στο G40 αλλά ότι τα πιστόνια του G40 μπαίνουν στον ΑΕΕ κι αυτο είναι μια καλή ιδέα γιατί πρώτον είναι σφυρήλατα και εργοστασιακή λύση, και δεύτερον είναι πολύ δύσκολο να βρεις aftermarket έμβολα για τον AEE δεν βγάζουν οι εταιρίες μονο με custom παραγγελία.Επίσης μπιέλες υπάρχει έτοιμη ανθεκτικότατη λύση μπαίνουν οι μπιέλες απο τον 20VT με τον 20αρι πίρο και ξενοιάζεις μια για πάντα. Βέβαια σημασία έχει τι θέλεις να κάνεις και για τι χρήση το θές το αυτοκίνητο,δεν μου χεις διευκρινίσει ακόμη και τα χεις μπερδεμένα στο μυαλό σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 24, 2015 Author Report Share Posted October 24, 2015 Φιλε wolfsburg δεν ειπα για πιστονια αλλα για μπιελες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 οκ διάβασα λάθος συγνώμη ναι οι μπιέλες απο το G60 είναι παρόμοιες με του 20VT ειναι μια καλη λύση αν πας για σφυρήλατα σωθικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 25, 2015 Author Report Share Posted October 25, 2015 ναι αλλα μπαινουν σε afh μοτερ η απλα κανω ονειρα?? με το να το κανω αυτο μεγαλωνω σε κυβικα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Γιατί να μπουν σε AFH?Αφού λες να βάλεις κορμό από ΑΕΕ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 25, 2015 Author Report Share Posted October 25, 2015 καταλαβαινω οτι σε εχω ξεμπερδεψει και ευχαριστω που συνεχιζεισ και μου απαντασ σε οποια απορεια εχω, απλοσ σε ρωταω για τισ μπιελεσ διοτι τισ βρηκα 20 ευρο και σκεφτηκα οτι μπορει να με συμφερει να κινηθω ετσι. Δηλαδη να βαλω μπιελεσ απο kr στον afh και να κανω τον κινητηρα 1600... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 (edited) To KR που κολλάει ρε φιλε?Αφου πριν ειπες απο G60 το KR δεν εχει καμία σχεση με το G60 τόσο σαν κεφαλή όσο και σαν κινούμενα μέρη Κάνε όπως νομίζεις...Δεν μπορω να σε καταλάβω μου χεις αναφέρει 2-3 διαφορετικά μοτέρ αποφάσισε τι θελεις να κανεις ακριβώς στο αμάξι σου κ με τι μοτερ και θα σου δωσω 2-3 συμβουλες οσο κ αν μπορω αλλα αόριστα πράγματα δεν μπορουμε να συζητάμε Edited October 25, 2015 by wolfsburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 (edited) Ενταξη και εγω μπερδευτηκα και κατεληξα... aee μπλοκ με afh κεφαλη τωρα με αυτα που μου εχεισ πει τι πιεση πιστευεισ οτι μπορω να δουλεψω και τι δυναμη θα βγαλω... Edited October 27, 2015 by activious διορθωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Ανάλογα πόσα αλογα θέλεις να βγάλεις με τι τουρμπίνα,σφηρύλατα σωθικά η κλειστό μπλοκ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΟΛΟΛΟΣ Posted October 28, 2015 Author Report Share Posted October 28, 2015 Κοιτα με τις μπιελες απο το 20v,με τα πιστονια του aee και με τουρμπινα απο s3 συν περιφεριακα μπεκ ιντερκουλερ κτλ ποσα πιστευεις Αλογα θελω να φτασω κοντα 200 πιστευω ειναι αρκετα για πολο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Θαναση,20vt μπαινει στο polo; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Θαναση,20vt μπαινει στο polo;Καποιο καλοπαιδο γειτονακι του θαναση το εκανε..Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 200 μπορείς να πας άνετα με 0.8-1 bar και αξιόπιστα. Σκέψου ότι ενα κλειστό μπλοκ ΑΕΕ με Garrett Τ25, ιντερκουλερ κ εξτρα εγκεφαλακι με 5ο μπεκ διάταξη που χρησιμοποιούσουν τη δεκαετια του 90 και αρχες του 2000,εξάτμιση κτλ έφτανε στα 180 άλογα με 0.8 bar πίεση Καποιο καλοπαιδο γειτονακι του θαναση το εκανε..Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk Ναι από Λάρισα σε 6N2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...