Jump to content

Passatoukos

Members
  • Content Count

    4,003
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    150

Passatoukos last won the day on January 2

Passatoukos had the most liked content!

Community Reputation

1,564 Excellent

3 Followers

About Passatoukos

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 09/30/1993

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Passat
  • Car's nickname
    Ψαρόβαρκα

Recent Profile Visitors

11,895 profile views
  1. Passatoukos

    Αγορα polo gti 1.4 6R

    152 με μονο προγραμμα δεν παει,με εισαγωγη και εξατμιση μπορει. Προχθές πηγα ταξιδι πατρα με ενα golf 6 122 προγραμμα 100σταρας και εξατμιση-εισαγωγη. Μια χαρα ειναι το αμαξι στο δρομο,παει 150-160 και τα κραταει ανετα προσπερασεις κλπ. Αργο σε σχεση με ενα polo gti + προγραμμα η για τα δικα μου δεδομενα.
  2. Μα αυτο εγραψα πιο πανω. Δεν ευθυνεται λοιπον το υγραεριο που κανει μπαμ ενα μοτερ οταν ο καθε φασολιας μηχανικος ρυθμιζει το αμαξι να πηγαινει με 16 πορεια μειγμα και ο αουγκανος ιδιοκτητης ανεβαινει την εθνικη οδο με 5.000στροφες. Σωστη εγκατασταση,ρυθμιση,και σωστη χρηση σημαινει αξιοπιστια. Δυστυχως ο χωρος του υγραεριου περιτριγυριζεται απο αρκετους ασχετους,με ενα Searce στο ιντερνετ βρισκεις 2-3 καλους εγκαταστατες στην αθηνα. Τελος,εννοειται ενα υγραεριο οτι μπορει να προκαλεσει μια ζημια στον κινητηρα. Οταν ομως εγω εξοικονομω 250€ τον μηνα,εαν υπολογισεις ποσα εχω κερδισει σε 2-3-4-5 χρονια αγοραζω αλλα 2 αυτοκινητα.
  3. Passatoukos

    Αγορα polo gti 1.4 6R

    Η αξια του σιροκο δεν νομιζω οτι θα πεσει,μιας και ειναι ηδη χαμηλα. Αν θα επαιρνα κατι εγω θα ηταν golf 6/scirocco αλλα 2 λιτρο εννοειται. Γενικα ειμαι αντιθετος σε αγορα 1.4 tsi και ειδικα Dsg. Εννοω οτι οσοι δεν ξεραν πληρωσαν και μαθαν,γιατι να παρεις τετοιο μοτερ; Το 122 βεβαια ειναι αρκετα πιο αξιοπιστο,αλλα αργο. Το 160 cavd εβγαλε και αυτο τα πιστονακια του κλπ κλπ.
  4. Passatoukos

    Αγορα polo gti 1.4 6R

    Πολλα λεφτα για polo,και ιδιαιετερα με τα προβληματα που εχουν βγαλει και βγαζουν σε μοτερ dsg και καδενες κλπ. Ιδιαιετερα δε αφου σε ενδιαφερουν τα ταξιδια ειναι αδιαφορο.
  5. Εγω παντως στο φτιαχνω με 300€ και σου κανω και τραπεζι την κυριακη!
  6. Αν επιτρεπεται σε ποιον προγραμματιστη θα ρυθμισεις;! Επισης σωστα δεν θα δουλεψει ποτε. Στο λεω διοτι περασα απειρες ωρες προσπαθωντας να το κανω να δουλευει παντα το ιδιο,ανθρωπινα και ομορφα στο δρομο.Δεν γινεται. Η μετατροπη σε Wideband μου κοστισε μαζι με εγκεφαλο (40€ Ebay,70€ Λαμδα,100 πατεντα στην πλεξουδα-10€ φυσες) και φυσικα εγινε αλλο αμαξι. Θα το εκανα εξ αρχης διοτι μετα θα σε χρεωσει ΑΛΛΟ προγραμμα διοτι ειναι εντελως αλλος εγκεφαλος. Θεωρω ημουν 290-300 αλογα και καλα κιολας.
  7. Ριξε μια ματια στο antallaktika online ανα διαστηματα εβγαζε τα s3 απο το ΒΑΜ σε πολυ καλας τιμες. Εγω μεταχειρισμενα φοραω rc 550cc τα εκανα ενα καθαρισμα πριν τα βαλω και εχω κανει καμια 40.000χλμ αψογα. Ναι για σωληνωσεις ζητανε ο καθενας τους οτι γουσταρει. Εγω της βρηκα μεταχειρισμενες σκεψου και 50€ ολες Καλο θα ηταν την Wg να την κανεις ενα Service σε εναν τουρμπινα,για να μην μπλεκεις μετα αφου θα την εχεις στο χερι. 1.3 με 1 μπαρ ειναι λιγο,τουλαχιστον ψηλα κρατα πιεση. Εγω σκεψου στα τελευταια ειχα φτασει να κραταω 1.5 στις 7.300
  8. Μακαρι αλλα μου ακουγεται Fail η φαση..
  9. Κ03s σκασμενο 240 εγραψες για αυτο το ειπα,δεν καταλαβα οτι εννοουσες κ03. Εγω εχω βαλει 76αρα ολοσωμη με μονο τελικο χωρις μεσαιο και καταλυτη. Εδω μεσα παλευεται εαν το δουλευεις χαμηλα κλπ,σε ταξιδι πανω απο 100-110 θελεις ντεπον. Και επειδη κανω φουλ ταξιδια εχω φτασει στο αμην,σιγουρα θα παω να την διορθωσω αμεσα. Κατ’εμε βαλε ενα κουλερ απο ενερτζι,παρε 5 τιμες απο εξατμισαδες για σωληνωσεις(ζητανε οτι τους ερθει),αγελαδα παρε απο Ebay,της δινουν στο 50ρικο,προσοχη η κ04 θελει αγελαδα για κ04,βαλε μπεκ,εγω προοληπτικα θα αλλαζα και την αντλια με μια σ3. Δωσε προσοχη στην επιλογη του προγραμματος μιας και με τετοιο εγκεφαλο δεν ασχολειται κανεις σοβαρα. Οταν θα παρεις το τουρμπο κανε ενα Service στην Wastegate (40€) η βαλε μια forge. Οπωσδηποτε ενα Wideband μεσα να βλεπεις μειγμα,εγω φοραω 2 χρονια της PLX και δεν εχει κανει κιχ. Μπουζι εγω βαζω ngk bkr7eix η 8ρια λογω αεριου και τα αλλαζω καθε 10.000. Υ.Γ Προσοχη με την κ04 και τα οβερ,γενικα ειναι δυνατο τουρμπο για να μπιελωσει.Μην το σηκωσεις πανω απο 1.5 οβερ για εμενα και δουλεψε το 1.3 μεχρι ψηλα. Κυνηγα και λιγες μοιρες (17-18) και ενα καλο μειγμα 11.7-11.8 και θα ειναι πολυ καλο συνολο. Καντο μετατροπη σε Wideband! Υ.Γ αφου με παρακολουθεις απο ατμο,τωρα που επαθε ζημια το μοτερ να δεις που θα το ξανακανω ατμο
  10. Πως εγινε αυτη η διαγνωση;Εννοώ τι σημαδια ειδε και ειπε οτι ειναι ο εγκεφαλος;
  11. Νομιζω εχετε μπερδεψει καποια πραγματα. Αρχικα,κ03s σκασμενο χωρις μεθανολες βγαζει 270 αλογα,με μεθανολες τα 275-280. Δεν υπαρχει λογος να βαλεις κ03σ για να δεις κατι πανω απο 200 αλογα ουτε κ04 για να δεις 250. Αυτα θα τα δεις και με την κ03/κ03σ. Προφανως και να βαλεις αγελαδα και μια εισαγωγη για να αναπνεει σωστα η τουρμπινα σου. Τα μπεκ για τα 200-210 σου φτανουν αλλα δεν υπαρχει λογος να εισαι στα ορια,εγω θα εβαζα σ3 380ρια. Προσοχη και στους δυο σας. Εχετε εγκεφαλους αρχαιους,τους λεγομενους Narrowband. Που ουσιαστικα ΔΕΝ διαβαζουν μειγμα. Επειδη περασα απο το σταδιο σας,Πριν κανετε οποιαδήποτε βελτιωση στο αμαξι ακομα και για 260 αλογα,καντε μετατροπη τα ηλεκτρικα σε Wideband. Το ποσο πιο ωραια θα δουλευει το αμαξι,ποσο πιο στρωτα,θα δουλευει ΠΑΝΤΑ το ιδιο,και ποσο πιο ασφαλες θα ειναι,θα με θυμειθειτε. Οποιος θελει φτηνη λυση για μετατροπη ας μου στειλει π.μ να τον βοηθησω.
  12. Μπεκ θα χρειαστεις απο s3. Σκαστρα επισης καλο θα ηταν να βαλεις μια μεταλλικη. Τα 250 αλογα τα αντεχει θεωρω ενα μαμα δισκοπλατο αν ειναι σε καλη κατασταση. Τα αλογα που θελεις βγαινουν και με κ04-023 και με κ03Σ. Downpipe φτιαξε Η 76 η 70. Καταλυτη η μεταλλικο η καθολου. Επισης το πιο ασφαλες για να δουλεψει το αμαξι σωστα και ομορφα ειναι να πεταξεις τον εγκεφαλο πλεξουδα που εχει και το κανεις μετατροπη σε Wideband εγκεφαλο.
  13. Ηρθε και ωρα μου δυστυχως.. Γυρνωντας Χθες απο ΣΚ καλαβρυτα,στην ακρατα ειχαμε θεμα.. Κατι βαραει μεσα στο μοτερ,σε βαθμο αρκετο θα ελεγα.. Φορτωμα σε οδικη και το αμαξι πατρα για 1 μερα και θα μου φερουν αθηνα αυριο.. Συντομα νεα..
  14. Αλλη μια αποψη περι του υγραερίου που εχει ακουσει απο συναδελφους μπαρμπαδες κλπ κλπ. Και Fiat panda να ειχα φιλτατε παλι υγραεριο θα του εβαζα. Σωστο συστημα,με σωστο εγκαταστατη,και σωστη ρυθμιση,και φυσικα σωστη χρηση,οχι τουρκικο στον μπαρμπα μητσο αρυθμιστο. 5 χρονια απροβληματιστα και συνεχιζουμε.
  15. Για αρχη βαλε το σε ενα μηχανημα να δεις εαν βγαζει καποιο σφαλμα. Επισης δοκιμασε να ξεφυσωσεις τον αισθητηρα MΑΦ και να κανεις μια συντομη βολτα 1 πατημα να δεις εαν το αμαξι στρωνει.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×