Jump to content
a2g

Έντονος Ήχος Στην Μηχανή

Recommended Posts

Καλημέρα και καλώς σας βρήκα παιδιά!!

Καινούργιος στο forum και θα χρειαστώ λιγάκι τα φώτα σας και τις κατευθύνσεις μιας και είμαι σχετικά άσχετος με το αντικείμενο!


Στοιχεία

VW Polo 6N 1.0 50hp του 99-00.
204.000χλμ
Πρόσφατα αλλαγμένα: Υμάντας χρονισμού (180.000χλμ), Ζαντολάστιχα, Αμορτισέρ (x4), Ακρόμπαρα (x2), Mπαλάκια ψαλιδιού, Μπουζί.

Το πρόβλημα:
Εδώ και ένα χρόνο με έχει διαλύσει οικονομικά μιας και μου έβγαλε όλα τα προβλήματα μαζεμένα (αναμενώμενο βέβαια από αμάξι 16ετιας). Οπότε τον τελευταίο χρόνο και κυρίως τους τελευταίους 8-9 μήνες έχω αλλάξει αρκετά πάνω στο αμάξι.
Σήμερα όμως το πρωί που πήγα να βάλω μπροστά το αμάξι, ξεκίνησε και είχε έναν έντονο ήχο από την καμπίνα της μηχανής που δεν μου τον έχει ξανακάνει. Περίμενα μήπως το έκανε λόγω του κρύου κτλ. Το αμάξι ανέβασε κανονικά θερμοκρασία, οι στροφές έπεσαν αλλά ο θόρυβος εκεί, ασταμάτητος. Προσπαθώ μετά από 10 λεπτά "ζεστάματος" να ξεκινήσω. Κάθε φορά που έστριβα το τιμόνι όμως, είτε δεξιά είτε αριστερά για να ξεκινήσω, ο ήχος γινόταν όλο και πιο έντονος και ειδικά αν προχωρούσα προς τα πίσω. Έτσι έκανα κάθε φορά 2-3 μετρά και ξανά πίσω.
Τι μπορεί να είναι?
Μπορώ επίσης να το μετακινήσω να το πάω τουλάχιστον μέχρι το συνεργείο? :/

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια σας!

Edited by a2g
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν είναι κινητήρας είναι μετάδοση σίγουρα

Εσύ ξέρεις από που έρχεται ο θόρυβος

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Κρεμαγιέρα έχεις αλλάξει; Έχει υδραυλικό τιμόνι;

Από τη στιγμή που αναφέρεις τιμόνι, γνώμη μου είναι να το μεταφέρεις στο συνεργείο με οδική βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν έχω αλλάξει και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω καν τι είναι. Όσον αφορά το τιμόνι, ναι, είναι υδραυλικό.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα.μια πιθανή αιτία μπορεί να είναι κρεμαργιερα ή πομπα τιμονιού.το τιμόνι σου είναι μαλακό ή σκληρό?

Link to comment
Share on other sites

Όταν το στρίβω ναι, είναι σκληρό. Νιώθεις ότι δεν έχουν αέρα τα λάστιχα ενώ η πίεση τους είναι κανονικά εκεί που πρέπει.. 

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια μια φορά που μου το έκανε στο golf iv 1.4 δεν είχε υγρά το δοχείο του υδραυλικού.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Πρόσφατα αλλαγμένα: Υμάντας χρονισμού (180.000χλμ), Ζαντολάστιχα, Αμορτισέρ (x4), Ακρόμπαρα (x2), Mπαλάκια ψαλιδιού, Μπουζί.

Το πρόβλημα:

 Κάθε φορά που έστριβα το τιμόνι όμως, είτε δεξιά είτε αριστερά για να ξεκινήσω, ο ήχος γινόταν όλο και πιο έντονος και ειδικά αν προχωρούσα προς τα πίσω. 

Μπορείς να ανεβάσεις ηχογράφηση;

Αν ο θόρυβος δεν υπήρχε και με το αυτοκίνητο σταματημένο, θα σου έλεγα να ξανακοιτάξεις ακρόμπαρα, αλλά δύσκολο να φταίνε αυτά.

Δεν ξέρω, έτσι όπως το περιγράφεις παραπάνω, μόνο σε κρεμαγιέρα πάει ο νους μου. Τσούζει η τιμή καινούριας..

Link to comment
Share on other sites

Το έφτιαξα παιδιά!! :)

Σας ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες/συμβουλές σας. Τελικά ήταν άδειο το δοχείο, όπως είπε και ο φίλος anaslih, αλλά και πέρα από αυτό είχε θέμα το ένα μπαλάκι ψαλιδιού (ενώ τα έχω αλλάξει πολύ πρόσφατα).

Thanks once again!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.