Jump to content

takisbrax

Members
  • Content Count

    512
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

takisbrax last won the day on December 11 2017

takisbrax had the most liked content!

Community Reputation

124 Excellent

About takisbrax

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

2,076 profile views
  1. καλημερα...... εχει δοκιμασει καποιος απο εδω αναρτηση BC RACING να μας πει την γνωμη του? Βασικα εχω ακουσει οτι η μικρη σειρα η BR http://www.bcracing.gr/index.php?option=com_content&id=60 αν την εχεις στη μαλακη ρυθμιση ειναι παρα πολυ ανετη και με πολυ καλο κρατημα. Αν ανεβαζεις τη σκαλα ρυθμισης τοτε το αμαξι ειναι τραινο και φυσικα θα ειναι και πιο σκληρο. Σεφτομαι μια τετοια λυση γιατι ... 1ον το αμαξι ξεκιναει με το εργοστασιακο υψος(δεν θελω χαμηλωμα προς το παρον και για τα επομενα 2 χρονια) 2ον θελω ανεση και οχι κοπανηματα 3ον ειναι επισκευασιμη 4ον κοστιζει καπου στα 650-700 ευρω,οσο δηλ και ενα καλο σετ ελατηρια-αμορτισερ χαμηλωματος. Σε αυτοκινητα απο φιλους μου που την εχουνε βαλει (χοντα-νισαν γκολφ 5) εχω ακουσει τα καλητερα απο θεμα ανεσης που με ''καιει'' κατα καποιον τροπο, οποτε λεω να προβω σε μια τετοια αγορα. Καθε αποψη δεκτη φιλοι μου.
  2. takisbrax

    Να χωρίσω?

    η γρια η κοτα εχει το ζουμι αλλα τα πιπινια ειναι παιχνιδιαρικα και σε κανουνε 20 χρονια νεοτερο.... διαλεξε και κανε αυτο που θελει η καρδια σου...μια ζωη την εχουμε φιλε.....
  3. takisbrax

    Toyota Vs Golf

    Αν κανουμε συγκριση σε θεμα αξιοπιστιας,δεν νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που θα κρινει αντικειμενικα και δεν θα πει οτι τα τουοτα ειναι σκηλια σε σχεση με το vw group.??? το αν εγω το σπαω το αμαξι και ξεχναω να κανω αλαγη λαδιων δεν μου φταιει το αμαξι μου που θα κλαταρει το μοτερ ασχετα αν ειναι τουοτα η'vw. Αν το γκολφ εχει καλητερη καβαλα στο δρομο, σε σχεση με το αουρις, μονο ενας που πασχει στο μυαλο του δεν θα το ελεγε. Και ναι .....τα τουοτα απο 2.000 εως 2002 βγαλανε πολλα μοτερ που οχι απλα τσιμπαγανε λαδια,αλλα το πινανε το λαδακι σαν το πρωινο τους γαλα Το πως αντεδρασε η τουοτα με δωρεαν επισκευες ειναι αλλο θεμα σε σχεση με την vw που εκανε τον κινεζο. και για να μην γραφω και πολλα οποιος καθετε και ασχολειται με ενα τυπακι που λεει οτι το 1,6 auris ειναι πιο γρηγορο απο το 1,4tsi golf...τζαμπα χανει τον χρονο του. Οπως τζαμπα χανει την ωρα του και ζαλιζει τον κοσμο αυτος ο γκολφακιας-πολακιας κτλ που προσπαθει να πεισει τον λαο οτι η vw ειναι υποδειγμα αξιοπιστιας σε σχεση με την τουοτα. χαρειται τα αμαξακια σας και μην σπαταλατε την ωρα σας σε πραγματα που δεν αξιζει. Οταν αγοραζεις vw ξερεις εκ των προτερων οτι δεν ειναι ιαπωνας σε αξιοπιστια,οπως ξερουνε και οι τογιοτοχοντακιδες οτι στον γερμανο και γενικοτερα στον ευρωπαιο δεν θα βρουνε την αντοχη που ξερανε στα αυτοκινητα τους απο την απω ανατολη....
  4. νομιζω οτι το θεμα ντιζελ εχει να κανει με την συντηρηση και με την ποιοτητα του καυσιμου. Εγω με ενα Hyundai i 30crdi (1.400) που το αγορασα καινουργιο τον Φεβρουαριο του 2015 εχω εως τωρα 152.000χλ. Η μονη βλαβη ειναι στα 60.000χλμ 1 μπεκ καυσιμου που κολησε ανοιχτο απο μαπα καυσιμο(και καλα ετσι λεει η αντιπροσωπεια) που εβαλα σε αγνωστο πρατηριο. Το μπεκ το περασανε εγγυηση. επιπλεον στα 100.000χλ μια προθερμανση στα μεγαλα κρυα εκανε κολπακια(με την δευτερη μιζια επαιρνε μπροστα) και αυτη περασε εγγυηση και τιποτα αλλο δεν χαλασε. οποτε αν δεν το σκιζεις και βαζεις καλο καυσιμο δεν βλεπω τον λογο να εχεις προβληματα
  5. σε διασταση 185/60/14 στο δικο μου αμαξι..........απλα μαπα,ουτε που θα ξαναβαλω αυτη την μαρκα τα HANKOOK nentus prime 3 και τα vredestein sportrac 5 σε 2 διαφορετικα αυτοκινητα μου και σε 205/55/16 τα εχω καταευχαρηστιθει.πολυ καλο κρατημα σε στεγνο και βρεγμενο,με τα hankook ενα κλικ πιο αθορυβα και λιγο πιο μαλακα-ανετα στο δρομο σε σχεση με τα vredestein
  6. σε vw taro 4x4 μιαμιση καμπινα βενζινη μοντελο του 1990 τι βαλβολινες παιρνει σε σασμαν και διαφορικα?
  7. νομιζω οτι το καταστημα todos.gr εχει καλητερες τιμες
  8. Ψαχνω για καταστημα με καλες τιμες σε αναρτησεις. Εκανα μια ερευνα αγορας αλλα και παλι καθε αποψη δεκτη. Σε καταστηματα της Θεσσαλιας δεν μπορω να πω οτι οι τιμες ειναι νορμαλ,ετσι λεω να αγορασω ακομα και απο εξωτερικο τα αμορτισερ και να τα βαλω στον δικο μου μηχανικο που κανω το σερβις. Να κατεβω π.χ Αθηνα που οι τιμες ειναι πιο χαμηλες δεν αξιζει τον κοπο,αφου με τα εξοδα πηγαινε ελα ειναι τα ιδια λεφτα. Επιπλεον τα αυτοκινητα που θα μπουνε τα αμορτισερ ειναι 3 και διαφορετικα μεταξυ τους. Απο ιχ εως και 4χ4 αγροτικο. Εχετε καποια προταση?
  9. takisbrax

    Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

    dsg??????????? Με τιποτα φιλε μου,δεν βλεπεις οτι εχει θεματα αρκετα με βλαβες το σασμαν αυτο???? θες να μπλεξεις???
  10. θα το βγαλουμε στο συνεργειο και μετα αν μπορεσω θα το παω σε ψυγεια για να κανει σωστη την ολη εργασεια.
  11. το προβλημα για εμενα που δουλευω δυο 4τραδες ελαστικα (χειμερινα και ''καλοκαιρινα'') ειναι πως στα χειμερινα θα βρεις στην καλητερη επιδοση Β στο βρεγμενο αφου τα πιο πολα ειναι C. Αναγκαστικα κοβω λιγο το γκαζι στο βρεγμενο τον χειμωνα για να μην κανω αναποδα τιμονια στις στροφες. Αναφερομαι σε δρομο απλα βρεγμενο και οχι οταν βρεχει καρεκλοποδαρα αφου τοτε το αμαξι ''σκιζει'' το νερο και παει ευθεια χωρις να με τρομαζει στις στοφες. στο ενα αμαξι εχω 195/65/15 vredestein snowtrac5 και στο δευτερο εχω βαλει 175/65/14 με τα εμπρος να ειναι NOKIAN WR D4 και πισω κατι τουρκιkα μαρκας starmax(ψιλομαπα σαν λαστιχο). οπως και να εχει σε χιονι εως 30 εκατοστα το αξεντ με τα 175/65/14 παει παντου χωρις να σπινιαρει ακομα και σε μεγαλη ανηφορα.Με χιονι πανω απο 30 εκατοστα το μαζευει εμπρος στην μουρη και δεν παει ουτε με αλυσιδες. το δευτερο αμαξι ειναι πιο χαμηλο οποτε στους 20 περιπου ποντους χιονι εχει τερματισει. για καλη μου τυχη υπαρχει και ενα αγροτικο 4χ4 vw taro με το ποιο βγαζω τα γουστα μου οταν εχει ριξει ενα μετρο χιονι
  12. πως μπορουμε να κανουμε εσωτερικο καθαρισμα στο intercooler(αεροψυκτο) αφου το βγαλουμε απο το αμαξι? τι υγρα του βαζουμε μεσα? θελει φυσιμα με δυνατο αερα? δωστε τα φωτα σας παρακαλω.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×