Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

takisbrax

Members
  • Content Count

    528
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

takisbrax last won the day on August 10

takisbrax had the most liked content!

Community Reputation

129 Excellent

About takisbrax

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

2,349 profile views
  1. εγω γιατι νομιζω οτι ο μεσος ορος των αυτοκινητων μεγαλωνει καθε χρονο στην Ελλαδα?
  2. γιατι υπαρχει στις μερες αυτοκινητο στην ευρωπη που να ειναι γιαπωνεζικο? Το σιβικ ειναι εγγλεζικο και τουρκικο.τα κορολα γιαρις το ιδιο και το hilyx ειναι αφρικανικο η μιτσουμπιση και η νισαν μας αφησανε καιρους εδω και χρονια αφου μονο το ονομα εμεινε.τα εφαγε η μαρμαγκα της πεζοσιτροενρενο. η σουμπαρου? κοστιζει οσο ενα καλο μερσεντες καιει οσο μια νταλικα με 600 αλογα και δεν παει βημα στο δρομο.
  3. Αναλωσιμα ειναι εκεινα που τα πεταμε σε καθε σερβις και εκεινα που εχουνε φθορα λογο ισχυρης τριβης οπως τακακια -δισκοπλακες και δισκοπλατο-ρουλεμαν συμπλεκτη. ο ουρανος απο που προκυπτει πως ειναι αναλωσιμος? Τον πειραξε το καυσαεριο της ατμοσφαιρας? Να πουμε αναλωσιμα τα συνεμπλοκ στα ψαλιδια οταν το αμαξι εχει 150.000χλμ και οχι οταν χαλασουνε στα 50.000χλμ. Της γυναικας μου το hyundai accent ειναι 17 ετων με 285.000χλμ και συνεμπλοκ εχει τα εργοστασιακα. Αναλωσιμος ειναι ο κινητηρας οταν στα 5000.000χλμ καψει πολΛα λαδια.Οταν τα καιει απο τα 20.000 η 30.000χλμ ειναι για πεταμα, οπως κατι κορολες vvti παλαιοτερα(για να μην πει καποιος οτι ειμαι φιλογιαπωνεζακιας.)
  4. να αλαξεις συνεργειο το συντομοτερο.ο ανθρωπος δεν ξερει την δουλεια οπως θα επρεπε. οταν αλαξεις πεταλουδα και προγραματιστει το αυτοκινητο,δουλευει κανονικα.
  5. διαβασα τις βλαβες παραπανω και με επιασε ριγος.θυμαμαι που και εγω ειχα το γκολφ 5 σε 1.600fsi και οι βλαβες μαζευοτανε με γρηγορους ρυθμους. Κατι πολλαπλασιαστες (που ΔΕΝ ειναι αναλωσιμοι οταν χαλανε καθε 30.000χλμ) κατι ο ουρανος που ξεκωλισε, δωσε και μερικες φουσκεςς ιμιαξονιων,αντε να βαλουμε και σετ καδενας χρονισμου,να και τα μπαρακια της ζαμφορ μαζι με τα λαστιχα της,παρε και τα λαμπακια στο καντραν που αναβανε στην εθνικη και παταγες το γκαζι με το μοτερ να ειναι στο ρελαντι κτλ-κτλ,μεχρι που με τρακαρανε και το πειρε ο παλιατζης για σκραπ. Τωρα εχω το αγροτικο vw taro μοντελο του 1990 το οποιο δεν παθαινει τιποτα, γιατι πολυ απλα δεν εχει και κατι που να χαλασει.ουτε ηλ παραθυρα. Σαν ιχ αγορασα τελικα και ενα hyundai i 30 ντιζελακι του 2015 και εχοντας τωρα στο αμαξι 203.000χλμ αλαξα 2 φορες λαμπες εμπρος(δουλευει πολυ τις βραδινες ωρες το αμαξι ),τις προθερμανσεις στα 100.000χλμ (περασανε εγγυηση δεν πληρωσα))και ενα μπεκ πετρελαιου δωρακι του βενζινα να τον θυμαμαι για το καλο καυσιμο που μου εβαλε(περαστικε εγγυηση και δεν το πληρωσα). Δισκοπλακες εχω ακομα τις εγοστασιακες ενω τακακια αλλαξα 2 φορες. Λαδια πρεπει να πω οτι δεν εκαψε ποτε το γκολφακι. μεχρι τα 130.000χλμ ηθελε 200 γρ ανα 10.000χλμ Αυτα απο βλαβες ,τωρα το γεγονος οτι θελω αμορτισερ δεν θεωρω οτι ειναι βλαβη. Αν πω και για το φοκους παλαιοτερα τι προβληματα εβγαλε,θα σου ερθει ζαλαδα.
  6. κατι δεν κανανε σωστα. εσυ απλα το πας στο μαστορα και του λες.....εγω σε πληρωσα.ξαναφτιαξτο
  7. Το βαρελακι της BMC δουλευει καλα σε αυτα τα μοτερακια. Παλαιοτερα (οκτ 2000) αγορασα ενα ιβιζα 1,4 16v 101 αλογα το πρωτο ηλεκτρογκαζο.Εκεινο το μοτερακι ειτανε σε γενικες γραμμες παραπλησιο με το δικο σου.Ειχα δοκιμασει 3 χοανες ενα βαρελακι(μαρκα δεν μπορω να γραψω φυσικα) με σχεδον ανυπαρκτη διαφορα και τελικα εβαλα μια σκουπα απο την auto ergonomics στο Μοσχατο μαρκας RAMAIR και το αμαξι πειρε τα πανω του ''αρκετα'' σε ολο σχεδον το φασμα στροφων. Να ξερεις ομως οτι αν βαλεις και εξατμιση χωρις προγραμα το αμαξι θα καιει παραπανω 1 ΜΕ 1,5 λιτρο ΠΑΡΑΠΑΝΩ και στις χαμηλες -υψηλες στροφες θα κρεμασει. Οποτε πας σε προγραμα σκουπα η' βαρελακι και εξατμιση απο καταλυτη και πισω με αφαιρεση του προκαταλητη που εχει στην πολλαπλη εξαγωγης. Κοστος??? προγραμμα περιπου 300-350 ευρω σκουπα-βαρελακι 200-300 ευρω εξατμιση με αφαιρεση προκαταλύτη 400. Με τις παραπανω μετατροπες στο ιβιζα και μπουζι ιριδιου εβγαλε στο δυναμομετρο 117 αλογα αντι 101 εργοστασιακα
  8. να αλλαξεις προγραματιστη γιατι 15 αλογα σ εαυτο το μοτερ ΔΕΝ. Για 140 αλογα απο αυτο το μοτερ θα πρεπει να εχεις σωστη εξατμιση απο εμπρος μεχρι πισω ,με πολυ θορυβο και 1.000ρικο τουλαχιστον . Οποτε τι να λεμε και για τα αλλα οπως καπακι σφαγμενο και ανοιγμενο,εκκεντροφορους(μονο αυτοι κοντευουνε το 1.000ρικο διαφορετικα Μπουμπις και αν εχει προφιλ γιαυτο το μοτερ) ,θελεις προγραμμα φτιαχτο(βαλε κανενα 400ρι τουλαχιστον) φιλτροσκουπα και στο τελος οταν στο δρομο θα σε περασει απο πανω το 3κυλινδρο 1.000ρακι τουρμπακι με τα 100 αλογα και θα λες......τζαμπα λεφτα πεταξα. στο λεω σαν φιλος και ας μην γνωριζομαστε. Βαλε μονο ενα φιλτρακι μεσα στον παπα και το πολυ ενα προγραματκι. Τιποτα αλλο και ας παρεις μονο αυτα τα 7-10 αλογα max.
  9. ελατηρια μαμα.τα μπιλστενια ειναι λιγακι σκληρα,οποτε παω για κονι. ο ρελας ειναι πιο ακριβος και απο την Πορσε φιλε.
  10. καλησπερα σας.... αν γνωριζει καποιος να μου πει καταστημα (για αγορα 4τραδα κονι κιτρινα) απο περιοχη Θεσσαλιας εως και νοτιοτερα μεχρι την θηβα, ωστε να βρουμε καλη τιμουλα. Σε Λαρισα που ρωτησα ειναι ολιγον τι φαρμακι. θενκς..
  11. μαλον το οκταβια και αυτο το λεω γιατι το πασατ το κοβω λιγακι βαρυτερο. αλλα δεν νομιζω να ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα τους στο δρομο.
  12. τον μηχανικο τον εμπιστευομαστε γιατι τα ξερει καλα αυτα τα μοτερ.οποτε η διαγνωση που εκανε πιστευουμε οτι ειναι σωστη..εμεις δεν ειμαστε μηχανικοι για να ξερουμε τι ακουσε η' τι εκανε στο αμαξι και εβγαλε την αποφαση για βλαβη στην καδενα και το συστημα της.εξαλου το αμαξι το αφησαμε στο συνεργειο για σερβις και το παραλαβαμε το απογευμα,οποτε ειχε χρονο για να βρει την βλαβη. ξεχασα να πω οτι το αμαξι ειχε και κατι λαμπακια αναμενα,κατι χαζορεταρισματα κτλ κτλ........ΚΑΔΕΝΑ λει ο μηχανικος...... δεν υπαρχει περιπτωση να υπαρχει καποια ανακληση για το μοτερ λετε?
  13. το θεμα ειναι αν μπορει να κανει κατι για να του βγει φθηνα η βλαβη. το καταλαβανε απο τον θορυβο οπως σε ολλα τα αμαξια εως τωρα,εξαλου ο μηχανικος ειναι γατονι στα vw και τα ξερει αποξω
×
×
  • Create New...