Jump to content

takisbrax

Members
  • Posts

    529
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

takisbrax last won the day on August 10 2020

takisbrax had the most liked content!

About takisbrax

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

2,846 profile views

takisbrax's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

129

Reputation

  1. takisbrax

    EPC

    να αλαξεις συνεργειο το συντομοτερο.ο ανθρωπος δεν ξερει την δουλεια οπως θα επρεπε. οταν αλαξεις πεταλουδα και προγραματιστει το αυτοκινητο,δουλευει κανονικα.
  2. κατι δεν κανανε σωστα. εσυ απλα το πας στο μαστορα και του λες.....εγω σε πληρωσα.ξαναφτιαξτο
  3. Το βαρελακι της BMC δουλευει καλα σε αυτα τα μοτερακια. Παλαιοτερα (οκτ 2000) αγορασα ενα ιβιζα 1,4 16v 101 αλογα το πρωτο ηλεκτρογκαζο.Εκεινο το μοτερακι ειτανε σε γενικες γραμμες παραπλησιο με το δικο σου.Ειχα δοκιμασει 3 χοανες ενα βαρελακι(μαρκα δεν μπορω να γραψω φυσικα) με σχεδον ανυπαρκτη διαφορα και τελικα εβαλα μια σκουπα απο την auto ergonomics στο Μοσχατο μαρκας RAMAIR και το αμαξι πειρε τα πανω του ''αρκετα'' σε ολο σχεδον το φασμα στροφων. Να ξερεις ομως οτι αν βαλεις και εξατμιση χωρις προγραμα το αμαξι θα καιει παραπανω 1 ΜΕ 1,5 λιτρο ΠΑΡΑΠΑΝΩ και στις χαμηλες -υψηλες στροφες θα κρεμασει. Οποτε πας σε προγραμα σκουπα η' βαρελακι και εξατμιση απο καταλυτη και πισω με αφαιρεση του προκαταλητη που εχει στην πολλαπλη εξαγωγης. Κοστος??? προγραμμα περιπου 300-350 ευρω σκουπα-βαρελακι 200-300 ευρω εξατμιση με αφαιρεση προκαταλύτη 400. Με τις παραπανω μετατροπες στο ιβιζα και μπουζι ιριδιου εβγαλε στο δυναμομετρο 117 αλογα αντι 101 εργοστασιακα
  4. να αλλαξεις προγραματιστη γιατι 15 αλογα σ εαυτο το μοτερ ΔΕΝ. Για 140 αλογα απο αυτο το μοτερ θα πρεπει να εχεις σωστη εξατμιση απο εμπρος μεχρι πισω ,με πολυ θορυβο και 1.000ρικο τουλαχιστον . Οποτε τι να λεμε και για τα αλλα οπως καπακι σφαγμενο και ανοιγμενο,εκκεντροφορους(μονο αυτοι κοντευουνε το 1.000ρικο διαφορετικα Μπουμπις και αν εχει προφιλ γιαυτο το μοτερ) ,θελεις προγραμμα φτιαχτο(βαλε κανενα 400ρι τουλαχιστον) φιλτροσκουπα και στο τελος οταν στο δρομο θα σε περασει απο πανω το 3κυλινδρο 1.000ρακι τουρμπακι με τα 100 αλογα και θα λες......τζαμπα λεφτα πεταξα. στο λεω σαν φιλος και ας μην γνωριζομαστε. Βαλε μονο ενα φιλτρακι μεσα στον παπα και το πολυ ενα προγραματκι. Τιποτα αλλο και ας παρεις μονο αυτα τα 7-10 αλογα max.
  5. ελατηρια μαμα.τα μπιλστενια ειναι λιγακι σκληρα,οποτε παω για κονι. ο ρελας ειναι πιο ακριβος και απο την Πορσε φιλε.
  6. καλησπερα σας.... αν γνωριζει καποιος να μου πει καταστημα (για αγορα 4τραδα κονι κιτρινα) απο περιοχη Θεσσαλιας εως και νοτιοτερα μεχρι την θηβα, ωστε να βρουμε καλη τιμουλα. Σε Λαρισα που ρωτησα ειναι ολιγον τι φαρμακι. θενκς..
  7. μαλον το οκταβια και αυτο το λεω γιατι το πασατ το κοβω λιγακι βαρυτερο. αλλα δεν νομιζω να ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα τους στο δρομο.
  8. τον μηχανικο τον εμπιστευομαστε γιατι τα ξερει καλα αυτα τα μοτερ.οποτε η διαγνωση που εκανε πιστευουμε οτι ειναι σωστη..εμεις δεν ειμαστε μηχανικοι για να ξερουμε τι ακουσε η' τι εκανε στο αμαξι και εβγαλε την αποφαση για βλαβη στην καδενα και το συστημα της.εξαλου το αμαξι το αφησαμε στο συνεργειο για σερβις και το παραλαβαμε το απογευμα,οποτε ειχε χρονο για να βρει την βλαβη. ξεχασα να πω οτι το αμαξι ειχε και κατι λαμπακια αναμενα,κατι χαζορεταρισματα κτλ κτλ........ΚΑΔΕΝΑ λει ο μηχανικος...... δεν υπαρχει περιπτωση να υπαρχει καποια ανακληση για το μοτερ λετε?
  9. το θεμα ειναι αν μπορει να κανει κατι για να του βγει φθηνα η βλαβη. το καταλαβανε απο τον θορυβο οπως σε ολλα τα αμαξια εως τωρα,εξαλου ο μηχανικος ειναι γατονι στα vw και τα ξερει αποξω
  10. Συναδελφος μου εχει jeta με μοτερ BMY (140 αλογα) .Το αγορασε καινουργιο το 2007 και πριν λιγες ημερες του λενε στο συνεργειο οτι παει για καδενα. υπαρχει τροπος να μαθουμε αν για το αυτοκινητο του υπαρχει ανακληση ωστε να μην πληρωσει την βλαβη?
  11. καλημερα...... εχει δοκιμασει καποιος απο εδω αναρτηση BC RACING να μας πει την γνωμη του? Βασικα εχω ακουσει οτι η μικρη σειρα η BR http://www.bcracing.gr/index.php?option=com_content&id=60 αν την εχεις στη μαλακη ρυθμιση ειναι παρα πολυ ανετη και με πολυ καλο κρατημα. Αν ανεβαζεις τη σκαλα ρυθμισης τοτε το αμαξι ειναι τραινο και φυσικα θα ειναι και πιο σκληρο. Σεφτομαι μια τετοια λυση γιατι ... 1ον το αμαξι ξεκιναει με το εργοστασιακο υψος(δεν θελω χαμηλωμα προς το παρον και για τα επομενα 2 χρονια) 2ον θελω ανεση και οχι κοπανηματα 3ον ειναι επισκευασιμη 4ον κοστιζει καπου στα 650-700 ευρω,οσο δηλ και ενα καλο σετ ελατηρια-αμορτισερ χαμηλωματος. Σε αυτοκινητα απο φιλους μου που την εχουνε βαλει (χοντα-νισαν γκολφ 5) εχω ακουσει τα καλητερα απο θεμα ανεσης που με ''καιει'' κατα καποιον τροπο, οποτε λεω να προβω σε μια τετοια αγορα. Καθε αποψη δεκτη φιλοι μου.
  12. η γρια η κοτα εχει το ζουμι αλλα τα πιπινια ειναι παιχνιδιαρικα και σε κανουνε 20 χρονια νεοτερο.... διαλεξε και κανε αυτο που θελει η καρδια σου...μια ζωη την εχουμε φιλε.....
  13. Αν κανουμε συγκριση σε θεμα αξιοπιστιας,δεν νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που θα κρινει αντικειμενικα και δεν θα πει οτι τα τουοτα ειναι σκηλια σε σχεση με το vw group.??? το αν εγω το σπαω το αμαξι και ξεχναω να κανω αλαγη λαδιων δεν μου φταιει το αμαξι μου που θα κλαταρει το μοτερ ασχετα αν ειναι τουοτα η'vw. Αν το γκολφ εχει καλητερη καβαλα στο δρομο, σε σχεση με το αουρις, μονο ενας που πασχει στο μυαλο του δεν θα το ελεγε. Και ναι .....τα τουοτα απο 2.000 εως 2002 βγαλανε πολλα μοτερ που οχι απλα τσιμπαγανε λαδια,αλλα το πινανε το λαδακι σαν το πρωινο τους γαλα Το πως αντεδρασε η τουοτα με δωρεαν επισκευες ειναι αλλο θεμα σε σχεση με την vw που εκανε τον κινεζο. και για να μην γραφω και πολλα οποιος καθετε και ασχολειται με ενα τυπακι που λεει οτι το 1,6 auris ειναι πιο γρηγορο απο το 1,4tsi golf...τζαμπα χανει τον χρονο του. Οπως τζαμπα χανει την ωρα του και ζαλιζει τον κοσμο αυτος ο γκολφακιας-πολακιας κτλ που προσπαθει να πεισει τον λαο οτι η vw ειναι υποδειγμα αξιοπιστιας σε σχεση με την τουοτα. χαρειται τα αμαξακια σας και μην σπαταλατε την ωρα σας σε πραγματα που δεν αξιζει. Οταν αγοραζεις vw ξερεις εκ των προτερων οτι δεν ειναι ιαπωνας σε αξιοπιστια,οπως ξερουνε και οι τογιοτοχοντακιδες οτι στον γερμανο και γενικοτερα στον ευρωπαιο δεν θα βρουνε την αντοχη που ξερανε στα αυτοκινητα τους απο την απω ανατολη....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.