Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
mascor69

Vw Corrado G60 - Servo

Recommended Posts

Γεια σας φίλοι Corrado-παθείς,

Εχω ενα G60 του 1990 με ABS. Εχω προβλημα με την μονάδα SERVO. Καποιος μηχανικος προτείνει κατάργηση του ABS (ΑΤΕ το γνήσιο), οπότε κοινο SERVO απο οποιοδηποτε VW ή οχι, υποθετω. Φυσικά δεν επιτρέπεται να γίνει αυτό! Το ερώτημα είναι, το SERVO επισκευάζεται? Ειδα στο ebay πολλα ανταλλακτικα γι'αυτο, αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Γνωριζει καποιος φρενά που να μπορεί να ασχοληθει?

Ευχαριστώ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι συγκεκριμένες μονάδες ABS ήταν προβληματικές και ζημιάρες. Μετά από μερικά χρόνια χρήσης σχεδόν όλες έβγαζαν προβλήματα. Κατά συνέπεια δύσκολα θα βρεις σήμερα τέτοια μονάδα που να λειτουργεί σωστά και αν βρεις θα σου χαλάσει σχετικά σύντομα.

 

Έχω ακούσει ότι υπάρχει κάποιο ρελέ, που αν καεί, η μονάδα δε λειτουργεί σωστά. Αν φταίει αυτό τότε η επισκευή είναι απλή. Στη δική μου περίπτωση είχε χαλάσει η μονάδα εσωτερικά (τρέχα γύρευε). Ο μηχανικός μου, μου πρότεινε το ίδιο με τον δικό σου. Έτσι βάλαμε ένα σερβόφρενο (κλασσικό, υποπίεσης) από Octavia RS. Αν κάνεις κάτι τέτοιο, θα έχεις καλά φρένα αλλά χωρίς ABS.

 

Στην περίπτωσή μου, επειδή ήθελα ABS, βάλαμε και μια μονάδα ABS Teves από Golf 4. Μηχανολογικά θέλει προσθήκη μιας τέταρτης γραμμής που πάει πίσω, γιατί το παλιό σύστημα ήταν  τριών δρόμων (πίσω στέλνει μια γραμμή αντί για δυο).

 

Ηλεκτρολογικά όμως, η μετατροπή είναι αρκετά πολύπλοκη. Πλεξούδες-μακαρονάδες-συνδέσεις... θέλει πολύ μάγκα & γνώστη ηλεκτρολόγο. Το αποτέλεσμα βέβαια είναι εξαιρετικό. Το αυτοκίνητο φρενάρει τρομερά και το ABS επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται. Και απ ότι ξέρω η καινούρια μονάδα δεν είναι κακόφημη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

Το πρόβλημα είναι ότι τα φρένα ειναι σκληρά, και δεν έχουν καθόλου καλή απόκριση στο πεντάλ. Από το όλο σύστημα SERVO είτε η αντλία, είτε ο κύλινδρος, τσιμούχες και δεν ξερω τι άλλο δεν λειτουργούν όπως πρέπει. Η λογική λέει πως κάποια απο αυτά αντικαθίσταντε. Το ψάχνω ακόμημ γιατι όπως είπα εχω βρει κάποια εξαρτήματα καινουρια στο ebay. 

Αν δεν βγάλω άκρη μπορώ να σου ζητήσω την δ/νση του μηχανικού που έκανε την μετατροπή? Σε όλες τις περιπτώσεις θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/3/2016 at 0:05 AM, mascor69 said:

Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

Το πρόβλημα είναι ότι τα φρένα ειναι σκληρά, και δεν έχουν καθόλου καλή απόκριση στο πεντάλ. Από το όλο σύστημα SERVO είτε η αντλία, είτε ο κύλινδρος, τσιμούχες και δεν ξερω τι άλλο δεν λειτουργούν όπως πρέπει. Η λογική λέει πως κάποια απο αυτά αντικαθίσταντε. Το ψάχνω ακόμημ γιατι όπως είπα εχω βρει κάποια εξαρτήματα καινουρια στο ebay. 

Αν δεν βγάλω άκρη μπορώ να σου ζητήσω την δ/νση του μηχανικού που έκανε την μετατροπή? Σε όλες τις περιπτώσεις θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα.

Φυσικα.

Το μαμά σέρβο του Corrado είναι ηλεκτρομηχανικό και όχι υποπίεσης. Δες τι μπορείς να κανείς και ενημέρωσε. Αν δε βγάλεις άκρη, θα καταφύγεις στις κλασσικές λύσεις, με ή χωρίς ABS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎07‎/‎03‎/‎2016 at 11:05 ΜΜ, mascor69 said:

Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

Το πρόβλημα είναι ότι τα φρένα ειναι σκληρά, και δεν έχουν καθόλου καλή απόκριση στο πεντάλ. Από το όλο σύστημα SERVO είτε η αντλία, είτε ο κύλινδρος, τσιμούχες και δεν ξερω τι άλλο δεν λειτουργούν όπως πρέπει. Η λογική λέει πως κάποια απο αυτά αντικαθίσταντε. Το ψάχνω ακόμημ γιατι όπως είπα εχω βρει κάποια εξαρτήματα καινουρια στο ebay. 

Αν δεν βγάλω άκρη μπορώ να σου ζητήσω την δ/νση του μηχανικού που έκανε την μετατροπή? Σε όλες τις περιπτώσεις θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα.

Αγαπητοί φίλοι το θεμα δεν εχει κλεισει ακόμη. Αλλαξα την μοναδα ABS με μια μεταχειρισμενη, η οποία χάλασε σε 2 μήνες. Νεα μονάδα δεν βρισκετε πουθενα, μα ούτε και η ανακατασκευη της υπαρχουσας ειναι δυνατή. Να σας πω αγαπητοί φίλοι, με όση κάψα πήρα το αμάξι το 2006, τοσο ξενερομένος είμαι τώρα. Τελος πάντων τώρα το αυτ/το βρισκεται για ανακατασκευη όλων των ηλεκτρικών (όλες οι πλεξούδες). Εν τέλη όμως ειμαι πολυ απογοητευμένος απο την μάρκα. Ολα εχουν ημερομηνια λήξης, ακόμη και τα ανταλλακτικά. Η εταιρεία δεν σεβεται τους καταναλωτες οταν σταματαει την παραγωγη ανταλλακτικών (γνωμη μου ταπηνή). Αυτο σημαίνει οτι πρεπει να το πετάξεις αφού δεν μπορεις να το φτιάξεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...