Jump to content

Aramis

Members
  • Posts

    64
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Aramis last won the day on March 28 2021

Aramis had the most liked content!

About Aramis

  • Birthday 03/28/1972

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    T-Roc

Recent Profile Visitors

2,491 profile views

Aramis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

53

Reputation

  1. Γεια σου Στάμο. Η μετατροπή που θέλεις να κάνεις δεν είναι δύσκολη. Το αν είναι εύκολη η μέτριας δυσκολίας εξαρτάται από το πόσο έμπειρος είναι ο μηχανικός που θα την κάνει. Ο κινητήρας ABS έχει ψεκασμό μονού σημείου, ενώ ο νέος κινητήρας ABF έχει ψεκασμό πολλαπλών σημείων. Αυτό σημαίνει πως κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστείς και άλλη αντλία βενζίνης.
  2. Μπορει να φταίει η πεταλουδα.
  3. Κατα 99% ο κωδικος της κλειδαριας που ψαχνεις (πισω δεξια πορτα, Passat B7) ειναι 3C4839016B Ειναι η ιδια με του Passat B6 και χρησιμοποιειται και σε καποια Audi.
  4. Καλησπέρα Θα μας δώσεις μερικά στοιχεία; Έκδοση, χιλιόμετρα, ηλικία;
  5. Στην ουσία dot4 είναι. Αν θες πάντως να πας ακριβως με το γράμμα της μαμάς VW, θα βάλεις 501.14 εγώ χρησιμοποίησα αυτά:
  6. Καλησπέρα. Καλά χιλιόμετρα. Μάλλον αναφερόμαστε στο Β5.5 αφου ειναι του 2005. Πάντως μπαίνει:
  7. Κανένας δε γνωρίζει τα καντράν των Skoda καλύτερα από τον GourtzRacing. Κάνε μία αναζήτηση, κατά προτίμηση στο facebook και θα τον βρεις. Είναι Πειραιά.
  8. Καλησπέρα, Ο νεροχύτης που ψάχνεις αποτελείται από δυο κομμάτια που ενώνονται μεταξύ τους με ένα συνδετήρα. Ο συνδετήρας σου (κωδικός 1H1819423) λογικά είναι σε καλή κατάσταση. Όπως τα βλέπεις από τη θέση του οδηγού, το αριστερό κομμάτι έχει κωδικό 1Ε1819415Β. Λογικά όμως σου κάνει και ο κωδικός 1H1819415Β που είναι κοινός για τις εκδόσεις mk3 hatchback, cabrio, variant και Vento. [Το Β που βλέπεις στο τέλος των κωδίκων υποδηλώνει ότι το ανταλλακτικό είναι μαύρο σατινέ) Για το δεξί κομμάτι ο κωδικός είναι 1Ε1819416Β . Μπορεί να κάνει (όχι σίγουρα) και το ανταλλακτικό με κωδικό 1Η1819416Β που φοράνε και τα υπόλοιπα mk3. Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να τα βρεις. Ξεκινάς από αντιπροσωπεία. Μπορεί να υπάρχουν. Αν όχι, άσχετα αν ένα ανταλλακτικό είναι discontinued, όσο παλιό και να είναι το μοντέλο, πάντα θα μπορούν να σου δώσουν κωδικούς. Πάντα να διασταυρώνεις τα ανταλλακτικά που ζητάς με το VIN του οχήματός σου ή με τους κωδικούς των φθαρμένων κομματιών που αντικαθιστάς. Είναι άτιμα τα ανταλλακτικά. Και τους κωδικούς που σου δίνω πιο πάνω να τους διασταυρώσεις, σου τους λέω με επιφύλαξη. Επειδή η ταύτιση των κομματιών που ψάχνεις είναι πολύ πιθανή με τα αντίστοιχα των κλειστών Golf mk3, θα τα βρεις πολύ εύκολα με ένα απλό ψάξιμο σε μαγαζιά της Φραντζή. Κάποια υπάρχουν (μεταχειρισμένα) στο καρ-τζι-αρ. Παρα πολλα (μεταχειρισμένα και καινούρια) θα βρείς στο ιμπέι (πχ εδώ). Επίσης μπορείς να ψάξεις σε μαγαζιά του εξωτερικού με αμεταχείριστα ανταλλακτικά παλιών μοντέλων (πχ σε αυτό). Έχω ψωνίσει, είναι καλό και γρήγορο. Σου ξανατονίζω να διπλοτσεκάρεις κωδικούς!
  9. Καλοτάξιδο το Up! Ρίχνοντας μία ματιά στον παραπάνω πίνακα βλέπεις ότι μπορείς οριακά να τοποθετήσεις λάστιχο Φαρδους 185mm στην ζαντα φαρδους 6.5’’ Κατά τ’άλλα είμαι και γω Της ίδιας άποψης με τον athanjim. Η επιλογή μεγάλης σε διαμετρο ζάντας σε υποχρεώνει να μειώσεις το προφίλ του ελαστικού, οποτε δεν είναι ιδιαίτερα σοφή για τους ελληνικούς δρόμους. Τώρα δεν θέλω να σε βάλω σε νέες σκέψεις ή σε νέα έξοδα, αλλά το «βαρκούλα» εμένα με παραπέμπει σε αμορτισέρ...
  10. Με σβηστή μηχανή και πατημενο συμπλέκτη, οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά;
  11. Το Amarok δεν εχει haldex. Έχει κεντρικό διαφορικό torsen. Haldex έχουν τα μοντέλα με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα.
  12. Όχι δεν αλλαζει κατι, ολα τα Tiguan δευτερης γενιας (και διαφορα μοντελα άλλα του γκρουπ VW) εχουν gen5 haldex, που ειναι και η πιο προσφατη εκδοση.
  13. Το haldex σου είναι πέμπτης γενιάς. Αλλάζεις μόνο λάδια καθότι δεν υπάρχει φίλτρο. Μετα το άδειασμα του παλιού λαδιου, απ ότι κατάλαβα δε βγάλατε αντλία Haldex. Κάτι τέτοιο μπορεί και να μην ηταν απαραίτητο ειδικά αν το λάδι βγήκε σχετικά καθαρό. Η τάπα αποστράγγισης, σύμφωνα με τη VW πρέπει να είναι καινούργια και πρέπει να βιδωθεί με δυναμόκλειδο στα 32Nm. Όταν γεμίζουμε προσέχουμε 2 πράγματα: -το αυτοκίνητο να είναι επίπεδο για τηρείται σωστά η στάθμη στο θαλαμο του haldex. -το νέο λάδι να έχει θερμοκρασία από 20 ως 40 βαθμούς κελσίου. Αυτή την εποχή μάλλον το λάδι σας ήταν λίγο πιο κρύο, οπότε πριν τη σύριγγα θα έπρεπε να το ζεστάνετε λίγο, βυθίζοντας με προσοχή το σφραγισμένο δοχείο σε λίγο ζεστό νερό. Κανονικά μετά το πρώτο γέμισμα, όταν δηλαδή γίνει υπερχείλιση από την είσοδο του λαδιού, πρέπει να βιδωθεί η παλιά τάπα πλήρωσης πρόχειρα και να λειτουργήσει ο κινητήρας για 1 περίπου λεπτό. Έπειτα θα πρέπει να γίνει και δεύτερο γέμισμα, πάλι μέχρι να ξεχειλίσει. Είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί άλλο λίγο λάδι, περίπου 20-70 ml. Κατόπιν βιδώνεται η καινούρια τάπα πλήρωσης (η VW λέει να βάζουμε καινούρια σε κάθε αλλαγή) και σφίγγεται στα 15Nm. Γίνεται μια βόλτα και τυπικός έλεγχος για διαρροές.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.