Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Aramis

Members
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Aramis last won the day on February 25 2018

Aramis had the most liked content!

Community Reputation

39 Excellent

About Aramis

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 03/28/1972

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    T-Roc

Recent Profile Visitors

1,584 profile views
  1. Δεν έχω Golf mk6, σου γραφώ με κάθε επιφύλαξη. Το ανταλλακτικό που χρειάζεσαι δεν είναι η λαβή της πόρτας, αλλά το κάλυμμά της. Ο κωδικός του ανταλλακτικού καλύμματος για την πόρτα συνοδηγού είναι: 5K4868040A82V για το πεντάπορτο Golf 6 ή 5K3868040A82V για το τρίπορτο Golf 6 Ψάξε το στο google, το βρίσκεις εύκολα σε χαμηλή σχετικά τιμή. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν βγαίνει σε ένα η περισσότερα χρώματα - βεβαιώσου ότι το χρώμα είναι ίδιο. Οι παραπάνω κωδικοί είναι χρώματος titan black. Προτείνω να το φτιάξει ταπετσέρης. Αλλιώς δες εδώ από το 0:31.
  2. Απο Ελλαδα http://www.dparts.gr/component/virtuemart/proionta-1/8135-g13-6n1-854-341-e-lastixo-ektpophs-nepoy-detail?Itemid=0
  3. Τα συνεργεία αυτά ασχολουνται μόνο με χειροκίνητα κιβώτια, δυστυχώς.
  4. Έκανα υπολογισμούς πάνω στο διάγραμμά σου, Σπύρο. Η καμπύλη της ροπής είναι σωστή. Οι μονάδα της ροπής του εν λόγω διαγράμματος είναι N·m (αυτή που χρησιμοποιούμε συνήθως).
  5. Καινουρια λαστιχένια πατακια με logo:
  6. Σου μεταφερω ακριβως τι γραφει: Hardware: 851 Λογισμικό: 0867 Για τις αναβαθμισεις δεν γνωριζω, θα πρεπει να μαθουμε απο τον αντιπροσωπο.
  7. Με το καλο να το παραλαβεις και καλες διαδρομες να εχεις. Οποτε και αν θελεις, πες μας χρωμα, εκδοση κλπ ή βαλε και καμια φωτο!
  8. Το composition media δε μου έχει κολλήσει ποτέ, αν και το χρησιμοποιώ όλη την ώρα. Το voice control προσφέρεται σαν έξτρα και προφανώς ούτε εσύ, ούτε εγώ το έχουμε (βγάζει και σε μένα το ίδιο μήνυμα). Αυτό που προτείνει ο @XIONOULIS με την αλλαγή γλώσσας, δεν το δοκίμασα ακομα. Τα πλαστικά στο T-Roc είναι μεγάλο θέμα. Είναι τα ίδια σε κάθε έκδοση που κυκλοφορεί μέχρι τώρα. Πέραν της αφής, ακόμα και στο μάτι φαίνονται «κάπως». Η VW έχει δοκιμάσει την αντοχή τους στον ήλιο, έχει διαπιστώσει ότι δεν τρίζουν και ότι δεν έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου και έτσι απλά (και ανόητα κατά τη γνώμη μου) τα χρησιμοποίησε. Έχω την ίδια απορία. Τι παραπάνω θα κόστιζε αν έβαζαν τα πλαστικά πχ του Golf? Φυσικά η συμπίεση στο κόστος παραγωγής μπορεί να είναι λόγος που τους οδηγεί σε τέτοιες επιλογές. Δίκαια ή άδικα, μπορεί να το κρίνει ο καθένας ξεχωριστά.
  9. Ας πω και μερικά πράγματα για το T-Roc. Είναι 4,23 μέτρα αλλά στην οδήγηση μοιάζει με πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Η ακαμψία του αμαξώματος σε συνδυασμό με τις πολύ καλές αναρτήσεις του δίνουν μια φοβερή ποιότητα κύλισης. Πολύ καλή είναι και η ηχομόνωση. Με νορμάλ ρυθμούς οδήγησης ο κινητήρας δεν ανεβάζει ποτέ πάνω από 2000 στροφές, αφού το κιβώτιο αλλάζει ταχύτητα, οπότε δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα. Οι αλλαγές είναι άμεσες και ομαλές, ηπιότερες απ’ ότι στο προηγούμενο DSG μου. Εύκολα ξεγελιέσαι ότι οδηγείς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σαφής η βελτίωση στο DSG λοιπόν. Ελπίζω πάντως να μη με δείτε σε κάνα δυο χρόνια να γράφω στο thread «πρόβλημα με DSG». Έχουν άραγε βελτιώσει την αξιοπιστία του περίφημου αυτού κατά τ’ άλλα κιβωτίου? Η άνεση ανάρτησης είναι σε υψηλά επίπεδα. Σε αστικές διαδρομές το αυτοκίνητο επιβάλλεται στην άσφαλτο. Νομίζεις ότι οδηγείς Passat. Στις υψηλές ταχύτητες βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάς ότι κουμαντάρεις ένα πιο ψηλό αυτοκίνητο. Όχι, δεν το παίρνει ο αέρας, είναι σταθερό, αλλά σε πορεία με 150 km/h και δυνατές ριπές πλευρικού ανέμου δεν είναι Passat. Ταξιδεύει ωραία και αν μπεις στη διαδικασία να πειραματιστείς με τους αυτόματους πιλότους και τα ρέστα τρελαίνεσαι. Και με την καλή και με την κακή έννοια. Εξηγώ: Κάποια στιγμή έβαλα adaptive cruise control και «γαντζώθηκα» πίσω από ένα άλλο αυτοκίνητο. Δρόμος με ανοιχτές στροφές και ταχύτητες από 60 ως 90 km/h. Επιτάχυνε εκείνο, επιτάχυνε και το T-Roc. Φρέναρε εκείνο, φρέναρε και το δικό μου. Χωρίς να αγγίζω γκάζι ή φρένο. Κάποια στιγμή άφησα και το τιμόνι. Οπότε άρχισε το T-Roc να στρίβει μόνο του, διαβάζοντας τις διαγραμμίσεις (τις διάβαζε και ξεθωριασμένες). Με έπιασαν νευρικά γέλια. Ωραία τα σούπερ συστήματα αλλά μέχρι ένα όριο. Φυσικά μετα από δυο-τρία στριψίματα ειδοποιεί τον οδηγό οπτικά και ηχητικά να πιάσει το τιμόνι. Από χώρους, ό,τι βλέπεις παίρνεις. Έχει καλή εκμετάλλευση χώρων και μέχρι εκεί. Ίσως να εξυπηρετεί και μικρές οικογένειες. Ο εξοπλισμός στην έκδοση experience είναι πολύ καλός. Το δικό μου το παρήγγειλα με επιπλέον ηχοσύστημα beats με οχτακαναλο ενισχυτή, κάμερα οπισθοπορειας, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και μηχανισμό που ανοίγει ηλεκτρικά την πίσω πόρτα. Ήθελα και σύστημα keyless access αλλά δεν ήταν διαθέσιμο. Τώρα βλέπω ότι είναι, τουλάχιστον στη Γερμανία. Τα φώτα είναι LED – πολύ καλά. Το χρώμα που διάλεξα είναι λευκό ασημί μεταλλικό, νομίζω καινούριο για τη VW. Και το πήρα μονόχρωμο. Το βγάζουν και με μαύρη ή κόκκινη οροφή. Αν κάποιος έχει κάποια απορία ή ερώτηση, ευχαρίστως να βοηθήσω αν μπορώ.
  10. Αν μπορουσα να δηλωσω και τα δυο Volkswagen μου θα το εκανα ευχαριστως. Μου ειναι δυσκολο να βγαλω το Corrado για να βαλω το T-Roc!
  11. Σημερα το πρωι το παρελαβα. Μου αφησε αριστες εντυπωσεις! Θα επανελθω με φωτο και λεπτομερειες.
  12. Μαλλον θα πρεπει να ανοιξει. Οι moderators τι λενε?
×
×
  • Create New...