Jump to content
Panagiotis Petris

6Ν1 Group N

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους.

Θελω να μοιραστω μαζι σας μια απορια που μου δημιουργηθηκε αφου εψαξα το θεμα σε διαφορα forums (βλ.ibiza club,opel club,wv etc.) 
Εβαλα στο Πολο τελικο εξατμισης group N και καταργησα το μεσαιο καζανακι (σιλανσιε) γιατι πολυ απλα ηθελα λιγο θορυβο αφου απο αλογα και χρημα δεν...

Διαπιστωσα ομως οτι δεν υπαρχει καποια ομοφωνια ως προς τις αλαγες περα του ηχου στα αμαξια χαμηλου κυβισμου (1400cc)
Aλλου διαβσα οτι η καταργηση μεσαιου "ψωφαει" το αμαξι λογο συμπιεσης,η οτι δεν παιζει κανενα απολυτος ρολο το μεσαιο πλυν μειωσης του θορυβου σε τετοιου ειδους αυτοκινητα.
Καπου αλλου διαβασα οτι κερδιζουν "μπαμ" αλλα χανουν τελικες.
Εμενα ο εξατμισας μου ειπε οτι δεν θα αλαξει απολυτος τιποτα απλα θα χαλαω τον κοσμο.

Απο προσωπικη εμπειρια δεν μπορω να κρινω διοτι με τον πανεμορφο και πιο μπασο απο τα σαξοραλλα ηχο που βγαζει στο πολο αυτη η εξατμιση σου δινει την ψευδαισθηση οτι εχει παρει "ανασα" το αυτοκινητο.

so.... ???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.