Jump to content
ERMO

Golf 5 1.4 Tsi - Πρόβλημα Αντλίας Υψηλής και Σφάλμα Αισθ. Εκκεντροφόρου

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά, έχω ένα GOLF 1.4 TSI 2008 μοντέλο. Το πήρα μεταχειρισμένο τον Νοέμβριο του 2015 και απο τότε μου έχει εμφανίσει κάποια προβλήματα τα οποία θα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας εδώ μπας και βρω λύση σε αυτά. 4-5 μήνες λοιπόν μετά άρχισε να τρέμει και να κάνει διακοπές ενώ το οδηγούσα στο δρόμο, π.χ. ενώ έχω κανονική πορεία με πατημένο το γκάζι σταματάει και ξεκινάει το αυτοκίνητο (όλο αυτό σε κλάσματα δευτερολέπτου)... Είχε εγγύηση το αμάξι οπότε το πήγα στο μαγαζί απο το οποίο το αγόρασα, κάναν κάποια διαγνωστικά τεστ όπως μου είπαν και τελικά είπαν πως είναι βαλβίδα πίεσης καυσίμων! Την οποία μου την αλλάξανε (μεταχειρισμένη βάλανε προφανώς) και το πρόβλημα δεν είχε λυθεί, 3 φορές πήγα και στο τέλος καλέσανε την αντιπροσωπεία τους είπαν απο την αντιπροσωπεία πως υπάρχει και μια αντλία καυσίμων κάτω απο τα πίσω καθίσματα και οτι το πρόβλημα μπορεί να προέρχεται απο εκεί, το είδανε και έτσι πίστευα πως λύθηκε αυτό! Ύστερα, πέρασαν κάτι μήνες και μου άναψε ένα λαμπάκι χρώματος πορτοκαλί στο καντράν (έχει σχέδιο σαν κινητήρα ενός αυτοκινήτου). Το πήγα αυτή τη φορά σε συνεργείο ενός γνωστού, δεν ήθελα πλέον να πηγαίνω εκεί που αγόρασα το αυτοκίνητο! Στο συνεργείο μου είπαν πως είναι αισθητήρας εκκεντροφόρου και πρέπει να αλλάξουμε τον αισθητήρα, το κάναμε αυτό, συνδέσαμε το αυτοκίνητο στον υπολογιστή, κλείσαμε το λαμπάκι και μετά απο 10 χιλιόμετρα μου ξαναάναψε, οπότε δεν έχει λυθεί ούτε αυτό και το κυκλοφορώ έτσι το αμάξι... Απο χθες τώρα έχω και άλλο θέμα, το αυτοκίνητο τραβάει μόνο μέχρι τις 3.000 στροφές, απο εκεί και περα δεν ανεβάζει στροφές και δεν υπακούει το αυτοκίνητο στο γκάζι... Αυτά... Κάθε βοήθεια και γνώμη είναι σεβαστή... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Ελπίζω να λύσω κάποιο πρόβλημα απο αυτά εδώ, τουλάχιστον το άτιμο λαμπάκι να μην ανάβει χωρίς λόγο όπως τώρα :) !!!

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά που περιγράφεις καταγράφονται στο αυτοκίνητο και με ένα σκαναρισμα σου λέει τι είναι, ο μηχανικός τώρα το μόνο που έχει να κάνει είναι να καταλάβει τι του λέει ο υπολογιστής

 

Πήγανε το σε αντιπροσωπία, θα σου πρότεινα τον φιλοσιδη

Link to comment
Share on other sites

 Σε ευχαριστώ πολύ, δυστυχώς όμως ξέχασα να αναφέρω οτι είμαι στη Ξάνθη... Αυτό που λες όμως με το σκανάρισμα το έχουν κάνει υποτίθεται χιλιάδες φορές αλλά τίποτα! Βασικά η αλήθεια είναι πως και εγώ πιστεύω οτι οι μηχανικοί δε καταλαβαίνουν ακριβώς τι τους λέει η οθόνη. Θα το πάω αύριο στην αντιπροσωπεία της Ξάνθης μια βόλτα να δούμε τί θα μου πούνε και εκεί...

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , ERMO said:

Γεια σας παιδιά, έχω ένα GOLF 1.4 TSI 2008 μοντέλο. Το πήρα μεταχειρισμένο τον Νοέμβριο του 2015 και απο τότε μου έχει εμφανίσει κάποια προβλήματα τα οποία θα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας εδώ μπας και βρω λύση σε αυτά. 4-5 μήνες λοιπόν μετά άρχισε να τρέμει και να κάνει διακοπές ενώ το οδηγούσα στο δρόμο, π.χ. ενώ έχω κανονική πορεία με πατημένο το γκάζι σταματάει και ξεκινάει το αυτοκίνητο (όλο αυτό σε κλάσματα δευτερολέπτου)... Είχε εγγύηση το αμάξι οπότε το πήγα στο μαγαζί απο το οποίο το αγόρασα, κάναν κάποια διαγνωστικά τεστ όπως μου είπαν και τελικά είπαν πως είναι βαλβίδα πίεσης καυσίμων! Την οποία μου την αλλάξανε (μεταχειρισμένη βάλανε προφανώς) και το πρόβλημα δεν είχε λυθεί, 3 φορές πήγα και στο τέλος καλέσανε την αντιπροσωπεία τους είπαν απο την αντιπροσωπεία πως υπάρχει και μια αντλία καυσίμων κάτω απο τα πίσω καθίσματα και οτι το πρόβλημα μπορεί να προέρχεται απο εκεί, το είδανε και έτσι πίστευα πως λύθηκε αυτό!

Ύστερα, πέρασαν κάτι μήνες και μου άναψε ένα λαμπάκι χρώματος πορτοκαλί στο καντράν (έχει σχέδιο σαν κινητήρα ενός αυτοκινήτου). Το πήγα αυτή τη φορά σε συνεργείο ενός γνωστού, δεν ήθελα πλέον να πηγαίνω εκεί που αγόρασα το αυτοκίνητο! Στο συνεργείο μου είπαν πως είναι αισθητήρας εκκεντροφόρου και πρέπει να αλλάξουμε τον αισθητήρα, το κάναμε αυτό, συνδέσαμε το αυτοκίνητο στον υπολογιστή, κλείσαμε το λαμπάκι και μετά απο 10 χιλιόμετρα μου ξαναάναψε, οπότε δεν έχει λυθεί ούτε αυτό και το κυκλοφορώ έτσι το αμάξι...

Απο χθες τώρα έχω και άλλο θέμα, το αυτοκίνητο τραβάει μόνο μέχρι τις 3.000 στροφές, απο εκεί και περα δεν ανεβάζει στροφές και δεν υπακούει το αυτοκίνητο στο γκάζι... Αυτά... Κάθε βοήθεια και γνώμη είναι σεβαστή... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Ελπίζω να λύσω κάποιο πρόβλημα απο αυτά εδώ, τουλάχιστον το άτιμο λαμπάκι να μην ανάβει χωρίς λόγο όπως τώρα :) !!!

99% Θέλει χρόνισμα και καλό είναι να αλλάξεις και το σετ καδένας αν έχει 100Κ+ χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι να πας σενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο η αντιπροσωπεια να λυσεις το προβλημα, εφοσον δεν γνωριζεις εστω λιγακι το αυτοκινητο.

Το διαγνωστικο θα βοηθησει τον τεχνικο να παρει μια εικονα των βλαβων.

Αυτο που σου εγραψα μπορεις να του πεις να το κοιταξει οταν πας.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά τελικά το αμάξι είναι έτοιμο, το φτιάξανε στην αντιπροσωπεία. Είχε πρόβλημα με το χρονισμό, αλλάξανε καδένα και τώρα είναι όλα μια χαρά με 500 Ευρώ που έδωσα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρα ηταν οντως χρονισμα.

Μολις βρω χρονο θα τα μεταφερω στο σωστο μερος.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.