Jump to content
eyzonas76

κλειδωμα στηλης τιμονιου

Recommended Posts

Εχω το fsi 2007.οταν βαζω το κλειδι στην θεση του βγαζει την ενδειξη "steering column lock" δηλ. κλειδωμα της στηλης τιμονιου...εχει αντιμετωπισει καποιος αλλος αυτο το προβλημα?το αυτοκινητο περνει μπρος και σβηνει αμεσως

Link to comment
Share on other sites

το ειχα παθει εγω οταν το πρωτοπηρα,αλλαζεις ενα εγκεφαλακι στο τιμονι και μετα ολα οκ.Βεβαια εχει 160 ευρω στην αντιπροσωπεια.

εμενα μου το εβγαλε σαν σφαλμα μια φορα αλλα μου ειπαν οτι μπορει να σου κλειδωσει ανα πασα ωρα και στιγμη και να μεινεις.Προφανως και το αλλαξα αμεσως και δεν περιμενα να κλειδωσει.Δεν αναγνωριζει το κλειδι νομιζω και για ασφαλεια κλειδωνει,κατι τετοιο.

εσενα εγινε με την μια ή σου ειχε βγαλει καποιο μηνυμα πιο πριν?

Link to comment
Share on other sites

Μου το εχει κανει πολλες φορες τωρα τελευταια αλλα δεν εβγαζε το μυνημα στο καντραν....χρησιμοποιησα το δευτερο κλειδι που ειχα και για λιγες μερες δεν μου ξαναπαρουσιαστηκε καποιο προβλημα,μεχρι χτες που μου εβγαλε την ενδειξη

 

Link to comment
Share on other sites

Εμενα εβγαζε μηνυμα μολις εβαζα το κλειδι και αναβε το κοκκινο τιμονακι στο καντράν.

Κανε και μια ερωτηση στην αντιπροσωπεία μπορει να ειναι και διαφορετικη περιπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Ώρα να πω την ιστορία μου. Συγγνώμη για το σεντόνι που ακολουθεί.
Ωραία και καλά πριν 3-4 χρόνια ένα πρωινό πάω να το βάλω μπρος και σβήνει αμεσως. Το ξαναβάζω και πήρε κανονικά. Μην τα πολυλογω αυτό άρχισε να γίνεται όλο και πιο συχνά με αποτέλεσμα ακόμα και σε βενζινάδικα να μην το σβήνω γιατί φοβόμουν μην κάνω μισή ώρα να το βάλω μπρος. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου ζήτησαν να το δουν. Ωραία λέω, μου λένε πρόβλημα στην τιμονιέρα και τον εγκέφαλο της τιμονιέρας με κόστος 1000-1200€. Πράμα που αποκλείστηκε την πρώτη στιγμή. Το έτρεξα παντού το αυτοκίνητο. Πήγα σε συνεργείο αυτοκινήτων bosch και φίλος εκεί μου ειπε να ελεξουμε τα κλειδιά. Πράμα που κάναμε και είδαμε ότι λειτουργούν κανονικά. Με τα πολλά το πήγα σε έναν, μου απενεργοποίησε το immobilizer και το πράγμα βελτιώθηκε για λίγο καιρό. Μετά χειροτέρεψε πάρα πολύ μιας και έκανα 30-40 λεπτά να το βάλω μπρος. Το πήγα τέλος στον ηλεκτρολόγο μου για μια ακόμα φορά και το άφησα 2 μέρες. Ξηλωσεις την πλακέτα και εβγαλε δύο πραγματακια (τετραγωνα, μαυρα, δεν θυμάμαι πως μου τα είπε). Από τότε δεν έχω κλείδωμα τιμονιού, έχω όμως immobilizer και δεν έχει κάνει το μαραμικρο από τότε.
Σημείωση: ολοι ζητούσαν 600-800€ να βάλουν μεταχειρισμένη τιμονιέρα (και αν είναι κλεμμένη?) Και έλεγα όχι. Τελικά το έκανα με 2 μέρες δουλειά και 160€ στον ηλεκτρολόγο μου.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το προβλημα το ελυσα στην αντιπροσωπεια....αλλαγη εγκεφαλου της στηλης τιμονιου με κοστος 95 ευρω για τον εγκεφαλο και 100 ευρω τα περαστικα,συνολο 195.

Ο τεχνικος παντως μου ειπε οτι ειναι συχνο προβλημα στα μοντελα 2006 και 2007 και πως τα πρωτα χρονια αλλαζανε ολοκληρη την στηλη τιμονιου γι αυτο και ηταν τοσο υψηλο το κοστος.Τα τελευταια χρονια τους ενημερωσε η VW οτι το προβλημα λυνεται μονο με την αλλαγη του εγκεφαλου και για αυτο επεσε και το κοστος....

στο ιντερνετ παντως βρηκα πως για το ιδιο προβλημα στην Αμερικη η VW αναλαμβανε αυτη το κοστος της αλλαγης(εκει δεν τους περνει να κανουν μαγκιες)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.