Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Nrgakos3

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1.6 TDI

Recommended Posts

Έχει βάλει κανείς πρόγραμμα στο 1.6 tdi από επώνυμη εταιρία ;

 

Revo με την έκπτωση black friday κοστίζει γύρω στα 400 και APR 450  με ίδιες αποδόσεις 145ps 32kgr ροπή . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπήκε το REVO τελικά ! Λεπτομέρειες σύντομα καθώς δεν πρόλαβα να το χαρώ σήμερα, σίγουρα χρειάζεται και τα χλμ του για adaption. Η πρώτη εντύπωση που μου άφησε είναι οτι πλέον είναι είναι εύκολα οδηγίσιμο στη πόλη καθώς δεν χρειάζεται τόσο συχνά κατέβασμα σε 2α κάτι το οποίο με ενοχλούσε αρκετά όταν ήταν μαμά! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μπήκε το REVO τελικά ! Λεπτομέρειες σύντομα καθώς δεν πρόλαβα να το χαρώ σήμερα, σίγουρα χρειάζεται και τα χλμ του για adaption. Η πρώτη εντύπωση που μου άφησε είναι οτι πλέον είναι είναι εύκολα οδηγίσιμο στη πόλη καθώς δεν χρειάζεται τόσο συχνά κατέβασμα σε 2α κάτι το οποίο με ενοχλούσε αρκετά όταν ήταν μαμά! 

Όταν μπορέσεις γράψε εντυπώσεις και αν μπορείς κόστος κτλ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κόστισε 300ε με την προσφορά του black Friday. 

 

Αυτό που μου έλειπε από το αυτοκίνητο μου το προσέφερε το πρόγραμμα! Πριν είχα golf v tsi 122 με revo και  είχα μάθει να στριβω με 3η ή να περνάω κυκλικούς κόμβους με 3η. Στο tiguan όπως όλοι ξερετε αν κάνουμε κάτι από τα παραπάνω σίγουρα θα σβήσει, ε με το πρόγραμμα λύθηκε! 

 

Πέρα από το παραπάνω το αυτοκίνητο γενικά έχει μεταμορφωθεί! 

Edited by Nrgakos3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κόστισε 300ε με την προσφορά του black Friday. 
 
Αυτό που μου έλειπε από το αυτοκίνητο μου το προσέφερε το πρόγραμμα! Πριν είχα golf v tsi 122 με revo και  είχα μάθει να στριβω με 3η ή να περνάω κυκλικούς κόμβους με 3η. Στο tiguan όπως όλοι ξερετε αν κάνουμε κάτι από τα παραπάνω σίγουρα θα σβήσει, ε με το πρόγραμμα λύθηκε! 
 
Πέρα από το παραπάνω το αυτοκίνητο γενικά έχει μεταμορφωθεί! 

Κάποια ειδική οδηγία; Κάτι που να προσέξεις κατά την λειτουργία του;
Αθήνα το πέρασες;
Εγγύηση καλής λειτουργίας σου έδωσες;
Αύξηση στην κατανάλωση είδες;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη Θεσσαλονίκη μπήκε το πρόγραμμα (group tech λέγεται ο αντιπρόσωπος της revo) .

 

Οδηγίες γενικές μου έδωσε για τα diesel , για προσθήκη protec τακτικά και για αλλαγή λαδιών στις 7500χλμ. Προσωπικά δε συμφωνώ και δε πρόκειται να το κάνω, αλλά σίγουρα όποιος το κάνει κακό δεν κάνει. 

 

Μου έκανε εντύπωση οτι σε 15 λεπτά είχαμε τελειώσει! Εγγύηση καλής λειτουργίας και εγγύηση του εγκεφάλου δίνουν για 2 έτη, εγώ ελπίζω να μη βγάλει γενικά προβλήματα γιατί μετά τρέχα βγάλε άκρη... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα μαμα είναι η χαρα των προγραμματιστων ,,,easy Money... αυτό που μου κανει εντυπωση είναι όμως η ροπη...και πρόγραμμα να βαλουμε σε 1.6 tdi η 1.4 150 βενζινη παμε ως 32 κιλα ροπη...το 40ρι του διλιτρου ουτε λογος...απιαστο νουμερακι μαλλον για τα μαμα σεταπ.

βεβαια respect και το 32 κιλα ροπη που βγαζει το διλιτρο το 150ρι μοτερ εργοστασίου,πρεπει να είναι υπεραρκετο για το χαρακτήρα του αυτοκινητου. ισως για ελξη να θες παραπανω μαλλον μονο. 

πολύ καλα νουμερακια εβγαλες...και λογικα θα πρεπει να σου εχει πεσει κ η καταναλωση κατά ένα λιτρο....

Edited by XIONOULIS

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15/1/2018 at 6:55 ΠΜ, XIONOULIS said:

τα μαμα είναι η χαρα των προγραμματιστων ,,,easy Money... αυτό που μου κανει εντυπωση είναι όμως η ροπη...και πρόγραμμα να βαλουμε σε 1.6 tdi η 1.4 150 βενζινη παμε ως 32 κιλα ροπη...το 40ρι του διλιτρου ουτε λογος...απιαστο νουμερακι μαλλον για τα μαμα σεταπ.

βεβαια respect και το 32 κιλα ροπη που βγαζει το διλιτρο το 150ρι μοτερ εργοστασίου,πρεπει να είναι υπεραρκετο για το χαρακτήρα του αυτοκινητου. ισως για ελξη να θες παραπανω μαλλον μονο. 

πολύ καλα νουμερακια εβγαλες...και λογικα θα πρεπει να σου εχει πεσει κ η καταναλωση κατά ένα λιτρο....

2.0 TDI ULTRA   Κονσερβα. Βαρυ αμαξι γενικα με ρεζερβα 2 καρεκλακια παιδικα. Ειδικα εαν εχεις R-line + Ηλιοροφη τοτε χειροτερα ακομα . Αλλα Revo λεει για το 2.0 190 ps    230+ αλογα και 500 ροπη η μονη εταιρια ολες οι αλλες κυμαινονται στα 220 αλογα και 450-460nm για stage 1.

Edited by Patroklos

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαχαχα νταξει τα διλιτρα είναι αλλου με πρόγραμμα ...ποιος να δει 50 κιλα σε suv,,..55 κιλα εχει h gallardo...χαχαχα αυτά είναι αστρονομικες ροπες για τους περισσοτερους εκει εξω...και 50 σκεψου ότι αντιστοιχει σε  ένα 400 αλογα αμαξι ετσι....δεν είναι αστεια...αλλα ουτε και η κορυφη...μου φαινεται θα βαζω το χιονουλη να σερνει το τιγκουαν στο τελος....74 κιλα ροπη το γκολφ 4χ4 κατι θα κανει,,

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago , XIONOULIS said:

χαχαχα νταξει τα διλιτρα είναι αλλου με πρόγραμμα ...ποιος να δει 50 κιλα σε suv,,..55 κιλα εχει h gallardo...χαχαχα αυτά είναι αστρονομικες ροπες για τους περισσοτερους εκει εξω...και 50 σκεψου ότι αντιστοιχει σε  ένα 400 αλογα αμαξι ετσι....δεν είναι αστεια...αλλα ουτε και η κορυφη...μου φαινεται θα βαζω το χιονουλη να σερνει το τιγκουαν στο τελος....74 κιλα ροπη το γκολφ 4χ4 κατι θα κανει,,

Καλα το Bi-turbo ειναι το κτηνος    stage 1         300 αλογα και 600 nm ροπης!!!!!! Αλλα και 50000+ ευρωπουλα

Share this post


Link to post
Share on other sites

to biturbo γενικος είναι κτηνος και στην τιμη.....και τα 50+ειναι λιγα....από 60+θα λεγα για φουλ εχτρα και εφορια μεσα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago , XIONOULIS said:

to biturbo γενικος είναι κτηνος και στην τιμη.....και τα 50+ειναι λιγα....από 60+θα λεγα για φουλ εχτρα και εφορια μεσα...

:lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites



Στη Θεσσαλονίκη μπήκε το πρόγραμμα (group tech λέγεται ο αντιπρόσωπος της revo) .
 
Οδηγίες γενικές μου έδωσε για τα diesel , για προσθήκη protec τακτικά και για αλλαγή λαδιών στις 7500χλμ. Προσωπικά δε συμφωνώ και δε πρόκειται να το κάνω, αλλά σίγουρα όποιος το κάνει κακό δεν κάνει. 
 
Μου έκανε εντύπωση οτι σε 15 λεπτά είχαμε τελειώσει! Εγγύηση καλής λειτουργίας και εγγύηση του εγκεφάλου δίνουν για 2 έτη, εγώ ελπίζω να μη βγάλει γενικά προβλήματα γιατί μετά τρέχα βγάλε άκρη... 


Καλησπέρα.
Έκανες δυναμομέτρηση πριν και μετά;
Το protec είναι εταιρεία με πολλά πρόσθετα. Πιο σου είπε να βάζεις και κάθε πότε;
Πες μας και τις εντυπώσεις σου απο το γκάζι καθώς κι αν είδες διαφορά στην κατανάλωση. :)

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι δεν έκανα δυναμομέτρηση . Αναφέρω πιο πάνω τις εντυπώσεις μου, αξίζει με χίλια έγινε πολύ πιο άνετο-απολαυστικό. Για τη κατανάλωση δεν έχω εικόνα ακόμα γιατί κυκλοφορώ πολύ με τη μηχανή . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οχι δεν έκανα δυναμομέτρηση . Αναφέρω πιο πάνω τις εντυπώσεις μου, αξίζει με χίλια έγινε πολύ πιο άνετο-απολαυστικό. Για τη κατανάλωση δεν έχω εικόνα ακόμα γιατί κυκλοφορώ πολύ με τη μηχανή . 
Πιο πρόσθετο της protec σου σύστησε και κάθε πότε;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιο ούτε τα χλμ καθώς δεν έδωσα σημασία γιατί δεν είχα σκοπό να το κάνω. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα πρόσθετα πιθανόν να μην χρειάζονται . Εχω το  ίδιο αυτοκίνητο TIGUAN II 1.6 TDI 10os ΄2016 27000 km και προβληματίζομε για πρόγραμμα και άν βγαίνει εκτός η EGR και άν θα βουλώσει πιο γρήγορα το DPF και άν το Ad BLU θα τελειώνει πιο συχνά

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aν και παλιο το νημα σχετικα να μην ανοιγω νεο αλλα αν μπορει να βοηθησει καποιον το πως και ποσο ανεβαινει ο 1.6td σε αλλο αυτοκινητου του group vag βεβαια αλλα χρονολογιας 3/2018.

Παραθετω δυναμομετρηση πριν και μετα.

 

44834603_1906270039465705_6281069523537756160_n.thumb.jpg.81a44b877a465e5b285831f45d6b4044.jpg

43546999_731037863915819_3069617872390062080_n.thumb.jpg.066621ae158061f5123f28a6be5bf670.jpg44757103_568001890300625_2295290588100034560_n.thumb.jpg.678651c04b6a31cf093d5eef9e439b15.jpg44742059_320200765436755_2317372037170987008_n.thumb.jpg.32b8ea544a60e39f9ffadd728b8c31d7.jpg

και ενα δειγμα απο τον δρομο σε ευθεια Εγνατια

 

43749656_288777758512913_8773735660142985216_n.thumb.jpg.db85c5c1764618e2bdc9bd2f1194df55.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατι παρομοιο εχω στο Touran 1.6td του 2014 που εβγαινε το με 105hp (euro 5) και ανεβηκε και αυτο στα 150 περιπου αλογα.

Κοφτη 199 με 4η και 5η και 6η που εχει το αυτοκινητο και δεν απενεργοποιησα λογω τυπου δεν βρισκω τον λογο να πηγανεις παραπανω.

Επισης αναμεσα στα δυο φαινομενικα ιδια μοτερ υπαρχει μεγαλη διαφορα στο πως αποδιδουν στον δρομο.

Το παλιο τραβαει γραμικα και δυνατα μεχρι τον κοφτη και σου θυμιζει ατμοσφαιρικη βενζινη τουλαχιστον διλιτρο ενω το νεο μοτερ στο leon κανει πολυ δυνατο κλωτσημα στις μεσαιες και "σβηνει" πιο γρηγορα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...