Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

roomster_man

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About roomster_man

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Θεσσαλίας - Βόλου
  • Νομός
    Μαγνησίας

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car
  • Car's nickname
    Roomster
  1. Πιο πρόσθετο της protec σου σύστησε και κάθε πότε; Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Καλησπέρα. Έκανες δυναμομέτρηση πριν και μετά; Το protec είναι εταιρεία με πολλά πρόσθετα. Πιο σου είπε να βάζεις και κάθε πότε; Πες μας και τις εντυπώσεις σου απο το γκάζι καθώς κι αν είδες διαφορά στην κατανάλωση. Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Το polo νομίζω πως έχει 2 φίλτρα πετρελαίου. Πάντως αλλαγή κάθε 50.000 χλμ είναι πολλά. Εγώ αλλάζω φίλτρο πετρελαίου κάθε 15.000 χλμ. Το συγκεκριμένο αντιβακτηριδιακό άρχισα να το βάζω κι εγώ μετά από τα 60.000 κάθε 7.500 χλμ που κάνω sevice. Κάνει κάποιο μπούκωμα κάποια στιγμή αλλά είναι στιγμιαίο και μετά όλα κομπλέ. Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Μην εμπιστεύεστε και πολύ την "αξιόπιστη" ADAC. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι είναι το Γερμανικό ΚΤΕΟ. Όντως έβγαλαν αναβαθμισμένη την ιπποδύναμη αλλά με τι κόστος? Γιατί δεν προχώρησε με ταχύτητα η αναβάθμιση ιδιαίτερα στα μοντέλα που θέλουν μόνο ένα update? Κάποια στιγμή ψάχνοντας βρήκα αυτό το άρθρο. http://www.ereportaz.gr/i-volkswagen-kathusterei-tin-anaklisi-logo-neou-problimatos/ Τα σχολια δικά σας... Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Σε πιο εύρος μπαίνει μπροστά η τουρμπίνα? Λογικά γύρω στις 1600 στροφές όπως και το δικό μου. Επίσης παίζει ρόλο το κιβώτιο αλλά και η χαρτογράφηση κινητήρα. Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Ας συστηθώ κι εγώ... Είμαι ο Γιάννης από Βόλο με ένα Roomster Scout 1.6 TDI CR από το 2011.
  7. νομίζω πως το λαμπάκι της προθέρμανσης είναι μπλε χρώμα. το κίτρινο είναι έλεγχος κινητήρα και το βγάζει πάντα όταν γυρνάμε το κλειδί. επειδή όμως δεν έχω το βιβλίο μπροστά μου και είναι καιρός που το έχω διαβάσει ας μας βοηθήσει όποιος το θυμάται καλύτερα.
  8. αν θυμάμαι καλά το βιβλίο ανάβουν τα δυο κυκλάκια σε χρώμα μπλε και όχι το φυσιολογικό κίτρινο και πρέπει να περιμένεις μέχρι να σβήσει για να γυρίσεις μίζα . δεν αναρωτήθηκες γιατί άρχισε να το κάνει ξαφνικά? κάποιοι σε επαγγελματικά αλλάζουν τον αισθητήρα προθέρμανσης νομίζω.
  9. ωπα ωπα... δεν μπορεί... εννοείς ότι ανάβει κίτρινο και σβήνει?
  10. ασχέτως dsg που είναι διαφορετική η φιλοσοφία του κιβωτίου, είναι πολύ επικίνδυνο το θέμα με το σβήσιμο του κινητήρα. το παρατήρησε και ο κολλητός μου που πήρε ένα εξυπηρέτησης πελατών για μια περίπου ημέρα. είμαι σίγουρος ότι είναι θέμα του αυτοκινήτου διότι ξέρω πολύ καλά πως οδηγεί. δεν είναι δυνατόν σε στροφή τετραγώνου να κατεβάζεις από 3η σε 2η σχέση και να σβήνει. το ίδιο και σε διασταυρώσεις. μην περιμένετε πότε θα το φτιάξουν. δε δικαιολογείται σε καινούργιο αυτοκίνητο. να πιέσετε την kosmocar μέσω της εξυπηρέτησης πελατών. είμαι σίγουρος ότι πολύ σύντομα θα δοθεί λύση ειδικά αν τους πιέσετε.
  11. έχει δει κάποιος να του ανάβει το λαμπάκι της προθέρμανσης πριν το βάλει μπροστά? αν ναι σε τι θερμοκρασία περίπου? εγώ μέχρι 0 περίπου δεν έχω δει τίποτα, βέβαια ούτε πάω πολύ βουνά αλλά ούτε και μένω πολύ βόρεια...
  12. τι καθαριστικό βάζεις και σε τι αναλογία?
  13. Το θέμα είναι ότι δεν έχω βρει πουθενά ούτε ποιους κινητήρες αφορά αλλά ούτε περισσότερες πληροφορίες. Όποιος γνωρίζει λεπτομέρειες ας τις παραθέσει.
  14. Σήμερα διάβασα το παρακάτω άρθρο. Γνωρίζει κάποιος κάτι περισσότερο? http://www.newsbeast.gr/car/arthro/748131/anakaloudai-modela-skoda-fabia-ii-kai-roomster-/
×
×
  • Create New...